Gönderen Konu: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!  (Okunma sayısı 16754 defa)

34 vol

  • Ziyaretçi
ARKADAŞLAR HAFTA SONU İSTANBULA GELDİM VE FB-GS MAÇINA GİTTİK KOYU GS OLARAK... 10 SENEDİR GELENLER PARMAK KALDIRSIN DEDİLERDEDİLER KALDIRDIK VE GENE YENİLDİK...

NEYSE MAÇ Bİ YANA...ASIL AMACIMIZ İSTİNYEDE Bİ ARKADASIMIZIN GALERİNSİNDE KI WRX ALMAYA GELMİŞTİK NİTEKİM ARACIDA ALDIK
ARAÇ GIRTLAĞINA KADAR DOLU.BEN ARACI KULLANDIM VE ARACI ALACAK OLAN ARKADASIM YANIMDA OTURDU...BEN ÖNCE ARACI KULLANDIM TABİ 15 - 20 DAKKA KADAR.ARACI ALDIK DR.ECU ÖZGÜN VE PASAOĞLU SAVASA GÖSTERMEK İÇİN SANAYİYE GİTTİK.ARABADA HİÇ Bİ SORUN ÇIKMADI VE ARACI ALDIK BİZ.DYNO FALAN ÖLÇTÜRDÜK MOTORA FALAN BAKTIRDIK,DÖRT DÖRTLÜK...BEN ORDA ÖZGÜNDEN TURBO AYARLARINI DÜŞÜRMEYİ VE YÜKSELTMEYİ ÖĞRENDİM...NEYSE DÖNÜŞTE YOLDA GİDERKEN EVC AYARLARINI DİBE İNDİRDİN VE ARKADASIMA BUNU HİÇ FARK ETTİRMEDİM VE ARKADASIMI KEKLEME BASLADIM...BENİM TAYYAR BUNU YER EZER ÜSTÜNDEN GECER BÜSSÜRÜ SIKTIM ÇOCUGA VE ORTAYA DA 1000$ BAHİS KOYDUM VE BUDA HERZAMAN Kİ GİBİ GAZA GELDİ VE İDDAYA TUTUŞTUK BİZ... NEYSE DÖNDÜK BİZ GALERİYE.ALDIM BEN TAYYARI BUDA WRX İN KOLTUNA GEÇTİ.SARIYERE İNEN YOLA CIKTIK VE Bİ ALIŞMA TURU YAPTIK...NEYSE İŞ GELDİ KALKMAYA...BEN BUNA BİR KOYDUM 1-2-3 BU KAFAYI YEDİ KALKAMADIM BEN DEDİ BİDAHA DEDİ...GENE 1-2-3 BEN BUNA BİRDAHA TOKAT ATTIM...ALDIM 1000$ INI VE ONDAN SONA EVC SİNİ DÜZELTTİM KAFAYI YEDİ...KAHKAYA BOĞULDUK ARABAYI ALMAKTAN VAZGEÇİYO DUU...HEE BU ARADA ARABAM SERVİSTEN ÇIKTI VE ROKET GİBİ OLDU İLK GÜN KÜ HALINI YAKALADI,ÇOK MEMNUNUM SU ANDA...ŞUNUDA EKLEMEK İSTERİM Kİİ SON SÜRATMİZ 340 BG LİK BİR WRX LE AYNI... 260-270 ARASI GIDIYO ARAÇ...SON SÜRATTE İZMİR AYDIN OTABANINDA BODRUMA DÖNERKEN KAFA KAFAYA GELDİK GECE OTABANDA...



rockhound

  • İleti: 240
    • Galtek Nadir
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #1 : Kasım 12, 2008, 03:29:03 ÖS »
tebrikler.

8663

  • Ziyaretçi
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #2 : Kasım 12, 2008, 03:36:57 ÖS »
hayırlı olsun...

forum içinde küçük harf kullanırsanız daha iyi olur.
videoları bekliyoruz, saygılar.

astracoupe

  • Almanci Tane-R
  • İleti: 505
    • www.yonja.com/astracoupe
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #3 : Kasım 12, 2008, 03:54:22 ÖS »
sizin typerda mod olarak neler var

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #4 : Kasım 12, 2008, 04:20:17 ÖS »
235 beygir fn2 yi nasıl yaptın hocam ??
Cok guzel bir anı olmus ..

canRC

  • Ziyaretçi
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #5 : Kasım 12, 2008, 04:57:09 ÖS »
0'dan kalkıp mı gectin bu gucteki bi WRX'i?? Maşallah tebrikler

TYPE-R

  • İleti: 275
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #6 : Kasım 12, 2008, 05:30:53 ÖS »
video varmı ???

34 vol

  • Ziyaretçi
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #7 : Kasım 12, 2008, 06:04:09 ÖS »
yok ya biz de video ya almadıgımıza çok pişman olduk sonadan.ama artk wrx de bodrumda oldugu için ilk hafta sonu,yani bu cumartesi aksamı video çekimlerine baslarız zaten bol bol atarım foruma...
tabi yanlız birinin bana resim ve video atmayı öğretmesi lazım.bu arada wrx deki evc yi dibe düşürünce araç turbo açmadan kalkıyo.evc turboyu tamamen kapatıyo.gene 7 bin 8 bin devir çeviriyosun ama turbosuz olarak...hiç stok bi wrx le kalkmadım ben bugune kadar,stok ama turbosu tabi ki çalısan standart bi wrx i gecermi bilmiyorum.gerci gececegini de sanmıyorum.
çünkü ben bu tayyarı almadan önce 2006 wrx alacaktım hks ve blow-of luydu arac tam stok deildi ama galiba hatırladığım kadarıyla tayyara yarım boy yada 1 boy fark atabılır...çünkü 6 bin devir çevirip ısıklar da,subaruda kalkınca ok gibi fırlayıp direkt turboyu bitirip 2 ye atıyosun ki buda tayyarın yenilmesine sebep olur...

BENİM ARACIMDA  AEM CAİ.-MİLTECH.-HR YAY.-OZ.ULTURALEGARA HAFIF.-ADRENALİN LAS.-İRİDYUM BUJİ.-
AYRICA BASKI BALATA VOLAN KEÇE HERSEY SIFIR...DAHA 3000 KM OLMADI...ARACIM 18.000 KM DE... BÖYLE Bİ ARAÇ...
Bİ KAÇ PARCADA ELİMDE VAR.AMA TAKMIYCAM YAZA KADAR.

onur34

  • İleti: 580
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #8 : Kasım 12, 2008, 06:27:17 ÖS »
tebırıKler ustaaa ıst damı oturuyorsun ?

astracoupe

  • Almanci Tane-R
  • İleti: 505
    • www.yonja.com/astracoupe
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #9 : Kasım 12, 2008, 09:38:29 ÖS »

BENİM ARACIMDA  AEM CAİ.-MİLTECH.-HR YAY.-OZ.ULTURALEGARA HAFIF.-ADRENALİN LAS.-İRİDYUM BUJİ.-
AYRICA BASKI BALATA VOLAN KEÇE HERSEY SIFIR...DAHA 3000 KM OLMADI...ARACIM 18.000 KM DE... BÖYLE Bİ ARAÇ...
Bİ KAÇ PARCADA ELİMDE VAR.AMA TAKMIYCAM YAZA KADAR.


235 hp süper bir sonuç o zaman

BoRaS

  • İleti: 32
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #10 : Kasım 12, 2008, 10:35:58 ÖS »
sonuç iyi gibi geliyo ama bende eski bi wrx kullanıcısı olarak subaru gibi bi aracı sıfırdan kalkıp geçmek o kadar kolay değil video daha inandırıcı olur...

BoRaS

  • İleti: 32
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #11 : Kasım 12, 2008, 10:45:29 ÖS »

bu arada wrx deki evc yi dibe düşürünce araç turbo açmadan kalkıyo.evc turboyu tamamen kapatıyo.gene 7 bin 8 bin devir çeviriyosun ama turbosuz olarak


bide bunu anlamadım evc yi kapatıyosun turbo kapanıyo aman diyim başka yerde yazma böyle gülerler valla turbo kapanması gibi bi olay söz konusu değil turbonun basıncı düşer evc yi kapatırsan ki kapatmak değildir o iki farklı modu var a modu b modu kısık moda almışsındır aracı sen.....


whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #12 : Kasım 13, 2008, 03:33:45 ÖÖ »


bu arada wrx deki evc yi dibe düşürünce araç turbo açmadan kalkıyo.evc turboyu tamamen kapatıyo.gene 7 bin 8 bin devir çeviriyosun ama turbosuz olarak


bide bunu anlamadım evc yi kapatıyosun turbo kapanıyo aman diyim başka yerde yazma böyle gülerler valla turbo kapanması gibi bi olay söz konusu değil turbonun basıncı düşer evc yi kapatırsan ki kapatmak değildir o iki farklı modu var a modu b modu kısık moda almışsındır aracı sen.....




pekı o zaman senın dedıgın gıbı 2 modlu ıse kısık mod tayyarı gecemeyecek bi etkı mi yapıyoo wrx te..yanı arkadasın dedıgıne gore 346 bg 4x4 turbolu wrx kac bg dusserkı tayyara gecılecek..valla kafam karıstı..sunu detaylı bırısı verı ve bılgı ıle acıklarsa ıyı olur..

BoRaS

  • İleti: 32
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #13 : Kasım 13, 2008, 08:12:44 ÖÖ »
bu arada wrx deki evc yi dibe düşürünce araç turbo açmadan kalkıyo.evc turboyu tamamen kapatıyo.gene 7 bin 8 bin devir çeviriyosun ama turbosuz olarak

bide bunu anlamadım evc yi kapatıyosun turbo kapanıyo aman diyim başka yerde yazma böyle gülerler valla turbo kapanması gibi bi olay söz konusu değil turbonun basıncı düşer evc yi kapatırsan ki kapatmak değildir o iki farklı modu var a modu b modu kısık moda almışsındır aracı sen.....



pekı o zaman senın dedıgın gıbı 2 modlu ıse kısık mod tayyarı gecemeyecek bi etkı mi yapıyoo wrx te..yanı arkadasın dedıgıne gore 346 bg 4x4 turbolu wrx kac bg dusserkı tayyara gecılecek..valla kafam karıstı..sunu detaylı bırısı verı ve bılgı ıle acıklarsa ıyı olur..

açıklıyım  346 bg bi makina evc yi kapatırsan max standart haliyle yürür yani 230 bg olarak zaten evc de bunun için var iki mod yüklenmek istediğin zaman full kapasiteli çalıştırıyosun turboyu yüklenmek istemediğin zaman standart haliyle basıyorsun yani anlıyacağınız kalkışta wrx in subaruyu geçememe gibi bi lüksü yok kendimden biliyorum 200e kadar hondatalı header lı ep3 typer arkamdaydı öyle düşünün...
« Son Düzenleme: Kasım 13, 2008, 08:13:33 ÖÖ Gönderen: BoRaS »

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #14 : Kasım 13, 2008, 08:16:07 ÖÖ »
tebrikler...

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #15 : Kasım 13, 2008, 08:17:27 ÖÖ »
Adamlar Wrx i kısmıs iyice sonra gecmis kimsede okumadan vayy 346 beygir wrx i nasıl gectin diye yazmıs :) :)
235 beygir fn2 nin dynosu varmı bilmiyorum elinde ama eger gercekten miltech ile bu kadar guc farkı oluyorsa herkes alsın..

BoRaS

  • İleti: 32
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #16 : Kasım 13, 2008, 09:26:53 ÖÖ »
kimse 346 bg i konusmuyo kardes ben standarti bile gecemez diyorum benim son yazdigimi tekrar okursan dikkatli anlarsin....

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #17 : Kasım 13, 2008, 09:32:26 ÖÖ »
Nasıl gecemez ben onu anlamıyorum sanki arada daglar kadar fark var ?
Adam daha yeni almıs wrx i kalkıpta 6000 devirde kaldıracak hali yok belki kaldıramadı olamazmı ?
fn2 de dedigi uzere 235 beygir oldugunu kabul edelim biraz şans ile gecebilir benim fikrim ..
Artı olarak otobanda yakalarsa 200 ustu hızlara da uzerinden atlar oda ayrı bir konu :)

edo typer

  • Ziyaretçi
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #18 : Kasım 13, 2008, 09:49:01 ÖÖ »
wrx orjınal turbosuyla 346 vermez bu bırıncısı..ikincisi sti orjınal turbo ıle max 350 verır..wrxınkınden guclu ınternalları sayesınde;) fn2 ctr 235 hp cıkamaz...hondatalı ep3lerın verdıgı deger 235;) wrxı ne kdr evc kapalıda sursenız fn2yı gecer malesef...burda arkadasımda ewo 8 var hks 3037 kıtlı...420 430 hp cıvarlarında 1.9 bar basıyo;) evc kapalı ıken 1.2 bar basıyo..ewc kapalı ıken 210a kdr kafa kafaya gıdıyorum sonra gecmeye baslıyo;) ordan dusunun;)

kAAn

  • İleti: 103
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #19 : Kasım 13, 2008, 03:13:24 ÖS »
way anassını be 235 hp FN2 enteresan

3 Sene onceki denememiz boranın wrx le zamanının en gırtlak EP3 ü ex: UL TypeR

http://videos.streetfire.net/video/Civic-TypeR-Vs-25-WRX_184595.htm

Keşke bu araba duruyo olsada onla denesen senin FN2 yi bence.Yada bunun dengi araç çok var o tarz bi EP3 le dene bence

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #20 : Kasım 13, 2008, 03:43:28 ÖS »
WRX 2,5 lt bu arada bilmem birseyi degistiriyormu ?

Zubeyir

  • İleti: 673
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #21 : Kasım 13, 2008, 04:14:03 ÖS »
vıdeo varmı ??

BoRaS

  • İleti: 32
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #22 : Kasım 13, 2008, 07:06:42 ÖS »

WRX 2,5 lt bu arada bilmem birseyi degistiriyormu ?



Standart oldugu icin arkadasin dedigi wrxden daha gucsuzdu benim arac 240 hp max. :)

kAAn

  • İleti: 103
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #23 : Kasım 13, 2008, 08:31:52 ÖS »
evet boranınki biraz güçsüsdü EVECEside yoktu  :gitar bide biz fön makinası kulanmıştık turbo olarak düğmeli istediğimiz zmn açp kapıyoduk ceyranı çok çekmesin die  :lovee

34 vol

  • Ziyaretçi
Ynt: YÜKLÜ WRX 346 BG BENİM TYPE-R IM 235 BG AMA WRX YALAN OLDU!!!!!!
« Yanıtla #24 : Kasım 13, 2008, 08:34:18 ÖS »
birisi bana vıdeo atmayı öğretirse tabi ki atarım. cumartesi aksamı kalkarız video ya çekeriz ve yollarım...
bu arada ben bi anımızı anlattım millet 50 tane kulp takmış.
paşaoğlu özgunu tanıyanlar volkanın tayyarı kaç ps geliyo dyno da diye sorabilir...34 VOL 87

BU ARADA BANA SUBARUYU KİMSE ANLATMASIN BENİM İLK ARACIM WRX... 4 SENE BİNDİM.
yazdıklarımı iyi okuyup cvp yazarsanız sevinirim. wrx in tayyarı gececegını ÜSTÜNE BASA BASA SÖYLEDİM YAZDIKLARIMD