Gönderen Konu: Typer Son susturucu tercihi  (Okunma sayısı 11824 defa)

chiefkadir

  • İleti: 169
Typer Son susturucu tercihi
« : Mayıs 06, 2008, 10:31:14 ÖS »
Ses alabileceğimiz uygun bir susturucu lazım,
Daha önce Clio rs'im varken Dc kullandım ses çok dehşetti fakat mahalleyi ayağa kaldırdık sökmek zorunda kaldım.
Jsv vs. benzerleri çok sanayi işi oluyo, Hks magnex sebring türevi kullanmadım ..Üstünde Mugen Twinlop var çok aptalca geldi sistemi zaten seste yok ,naparız ;)



can34

  • İleti: 2468
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #1 : Mayıs 06, 2008, 10:36:29 ÖS »
dc sports 63 mm lik kullan! ;) genelde bunu kullanırlar ve süper ses verir.tabi 60 lık borular filan olcak

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #2 : Mayıs 06, 2008, 11:07:02 ÖS »
kadir DC olur, HKS olur, bendeki oval magnex olur... mugen twinloop u hemen elden çıkar ne ses ne perfomans alamazsın onunla... gaz çıkacam diye başı döner be o egzozda :D:D
« Son Düzenleme: Mayıs 06, 2008, 11:08:45 ÖS Gönderen: SONE-R »

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #3 : Mayıs 06, 2008, 11:19:01 ÖS »
mugen headrs we  mugen twin loop komple egzos gayatte güzel sesi we performansı war

chiefkadir

  • İleti: 169
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #4 : Mayıs 06, 2008, 11:44:10 ÖS »
Mugen headers nasıldır bilmiyorumda egsozu tam facia :)

can34

  • İleti: 2468
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #5 : Mayıs 06, 2008, 11:51:46 ÖS »

Mugen headers nasıldır bilmiyorumda egsozu tam facia :)
o kadar mı kötü

edo typer

  • Ziyaretçi
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #6 : Mayıs 06, 2008, 11:53:17 ÖS »
butce olarak ne kdr ayırdınız egzosa? ben catback tercıh edın derım ses cok abartı olmuyor...ama ıı bı catback dusunun...t1r 70mm toda gıbı egzoslar cok ıı ama cok pahalı..buddyclub spec3 trde gormedım duymadım ne kdra gelıyo bı fıkrım yok ama yurt dısında fıyatları abartı deıl...trde dc catback ve hks hı power lar var rakamları sıfırı 1000 1200 ytl arası bıseyler...bende hks catback var sesındende performansındanda cok memnunum daha once 67 ve 60 mm olarak ıkı kez dc son kullandım yanından gecerken sırayla butun alarmlar otuyodu cıkarmak zorunda kaldım:D


poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #7 : Mayıs 07, 2008, 12:04:43 ÖÖ »


Mugen headers nasıldır bilmiyorumda egsozu tam facia :)
o kadar mı kötü
sesi fln dehşet sitedeki arkadaşlardan duyan war sesi ayrı hks son susturucada kullandık o kadarda kötü deil

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #8 : Mayıs 07, 2008, 02:20:17 ÖÖ »
mugen son susturucuyu 60 lık düz boruyla kullanmıştım sesi çok güzeldi performansı da gayet iyiydi hatta headers yoksa  dc, hks tipi susturucularla hiçbirşey farketmez bence... ama hem ses hem de performans için mugen orta borunun yerine düz boru şart bence...

karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #9 : Mayıs 07, 2008, 08:14:09 ÖÖ »
bende supersprint 4-1 headerla mugen var seside iyi performansıda valla önceki ortalığı yıkan egzozla ceza yemedim ss le bunla yedim yani uzaktan duyanlar racing motor geliyor sandık diyolar valla orta devirleride çok iyi oldu arabanın üstleride ben çok memnunum ara borudaysa orjinali 50mm, mugenin de 54mm olması lazım ama ben memnunum açıkcası daha önce 60 lık ss boru varken ufak bir orta susturucuda vardı araba vtec açasıya yol bitiyodur alt devirlerden hızlanırken devamlı vites küçültsen motor takozlarına zararlı oluyor kaldıki benimkiler zaten kırıldı, bence mugen pek öyle sessiz değil açıkcası ben haftasonu söktürücem hatta son susturucuyu polis çevirmeleri çok fazla çünkü ben mugeni taktığımda keşke arabayı alır almaz taktırsaydım diye pişman bile oldum bence inanılmaz kaliteli bir egzoz
ha ama orjinal egzoz manifolduyla pek tesiri olmaz bilemem zaten katalizör sökülmeden hangi egzoz takılsa hiç bir performansa katkısı olmaz sonuçta katalizör çıkmadan olmaz tabiki ona bir lafımız yok yani :)

chiefkadir

  • İleti: 169
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #10 : Mayıs 07, 2008, 08:35:09 ÖÖ »
karaşovalye kardeş uzun zamandır ss headers son susuturucu ve  mugen twinlop'u satılıkta tutuyosun senin egsoz için projen nedir ?
Arabada duran mugenden olsa gerek alt devirler çok canlı,fakat biz tıngır mıngır gezmek istemiyoruz :) Üst devir benim için daha önemli ;) Bu ve diğer forumlarda okuduğum ve kadarıyla yapılacak iş şimdilik Dc race headers,60 lık düz boru ve Dc son susturucu gibi duruyo

can34

  • İleti: 2468
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #11 : Mayıs 07, 2008, 10:34:09 ÖÖ »
dc race headers,60 lık boru ve 63mm lik dc son susturucu!varzgeçme bunlardan benden söylemesi

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #12 : Mayıs 07, 2008, 11:08:52 ÖÖ »
Hondata alacaksanız boruyu 63'lük yaptırın tabi şayet dc headers ve dc son kullanacaksanız , aksini bilemem :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #13 : Mayıs 07, 2008, 11:58:42 ÖÖ »
dc 4-2-1 headers komple 60 lık düz boru 63 mm dc sos susturucu

ötesine  bakma bile ;)

en iyi yürüyen typerlarda ne var bu düzenek değilmi ozaman öküz altında buzağı aramamalıyız dc mükemmel işte.

ha dersinki ben dc den daha fazla güç istiorum ozaman gidiceksin toda headers alıcaksın ama fiyatlar arasında uçurum var 2 katı kadar.

toda egosda kullanabilirsin ama toda egsozdan ses çıkmıo fazla ve görüntüsü çirkin spoon nasıldır bilmiorum ama ses olarak güzel

şimdi dc sport alman en mantıklısı görünüyor.

ama komple düz boru ve hıdır egsoz dc olunca sadece 2000 devirdeyken ses çıkmıyor.hep 2000 devri takip ediceksin sessiz olmak için sonrasının nasıl olduğunu anlatmaya bile gerek yok

vites aralarındaki o çatırdama sesi o bumlamalar bomlamalar limitördeyken o yırtık ses herşeye değer.

üstelik toda headers ile dc headers arasında max verimli olduğu devir aralığında 3.6 hp fark var bu fark için 800 ytl fazladan ödersen ok toda al ozaman arkadaşım ;)

karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #14 : Mayıs 07, 2008, 02:04:02 ÖS »

karaşovalye kardeş uzun zamandır ss headers son susuturucu ve  mugen twinlop'u satılıkta tutuyosun senin egsoz için projen nedir ?
Arabada duran mugenden olsa gerek alt devirler çok canlı,fakat biz tıngır mıngır gezmek istemiyoruz :) Üst devir benim için daha önemli ;) Bu ve diğer forumlarda okuduğum ve kadarıyla yapılacak iş şimdilik Dc race headers,60 lık düz boru ve Dc son susturucu gibi duruyo

valla arabada satılık :) birisi ruhsat fotokopisi aldı krediye başvurcam dedi bir egzozuda istiyorum diyor bir diyor egzozsuz istiyom diyor bir diyor ben yeni egzoz alana kadar üstünde dursun diyor recep ivedikteki halime gibi bir çekiyor peynir ekmek çekiyor, bir çekiyor boş çekiyor ne çektiği belli değil :)
polisten yana sıkıntın yoksa dc tak hks tak otto tak o senin bilceğin iş lki benim header ım 4-1 olduğu için ben mugenden memnunum açıkcası zaten Kaan dan almıştım 60 lık ara boruyla son susturucudan daha güzel oldu araba mugen ara boru mugen son susturucuyla, istiyosan bendeki 60 lık ss boruyu sana satabilirim sıfır 500ytl ben 150 ye vericem

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #15 : Mayıs 08, 2008, 01:40:09 ÖÖ »

dc 4-2-1 headers komple 60 lık düz boru 63 mm dc sos susturucu

ötesine  bakma bile ;)

en iyi yürüyen typerlarda ne var bu düzenek değilmi ozaman öküz altında buzağı aramamalıyız dc mükemmel işte.

ha dersinki ben dc den daha fazla güç istiorum ozaman gidiceksin toda headers alıcaksın ama fiyatlar arasında uçurum var 2 katı kadar.

toda egosda kullanabilirsin ama toda egsozdan ses çıkmıo fazla ve görüntüsü çirkin spoon nasıldır bilmiorum ama ses olarak güzel

şimdi dc sport alman en mantıklısı görünüyor.

ama komple düz boru ve hıdır egsoz dc olunca sadece 2000 devirdeyken ses çıkmıyor.hep 2000 devri takip ediceksin sessiz olmak için sonrasının nasıl olduğunu anlatmaya bile gerek yok

vites aralarındaki o çatırdama sesi o bumlamalar bomlamalar limitördeyken o yırtık ses herşeye değer.

üstelik toda headers ile dc headers arasında max verimli olduğu devir aralığında 3.6 hp fark var bu fark için 800 ytl fazladan ödersen ok toda al ozaman arkadaşım ;)



2000 devirde ses yok demek yanlış olur , rölantide bile sesi var bahsettiğin setup'ın... Bu arada arabayı sık sık deneyecekseniz boruyu 63'lük yaptırın.

yunusferman

  • İleti: 82
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #16 : Mayıs 08, 2008, 07:50:49 ÖÖ »
dc sport otto hks tarzı egzos kullancaksan bi rehabilitasyon merkezinde yer ayırt derim..
nası o sesle gezebiliyolar resmemn kafanı ütülüyo.. ben de remus vardı 1,5 ay dayanabildim.. ki aracım da sadece 1,4 tü.. : ))
en iisi sebring gibi daha kısık ve tok ses ya da süpersprint

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #17 : Mayıs 08, 2008, 02:28:49 ÖS »
kaancım ben birebir gördüm 2000 de ses çıkmadıını 100 km ye yakın yol yaptık sadece 2 bin de ses gelmiodu ;)

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #18 : Mayıs 08, 2008, 03:46:21 ÖS »
ses gelmiyor diye birşey olamaz bazı devirlerde sesin azaldığı, az geldiği doğrudur ama gelir sonuç olarak ;)

karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #19 : Mayıs 08, 2008, 03:52:29 ÖS »
valla ben mugen in sesi az olcak diye almıştım önceki egzozdan pek bir farkı yok buda gürültülü daha tok güzel bir sesi var birde zırıldamıyor o kadar millet mugen den ses çıkmıyor diye dertleniyor bende maşşallahı var benim araba efsunlu haralde :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #20 : Mayıs 08, 2008, 08:14:03 ÖS »
iyiya işte vti18 bende aynısını anlatmaya çalışmıyomuyum ? ses elbette gelir standart arabadada gelmiomu ?

artık böle madde madde açıklaya açıklayamı yazalım insanlar anlasın diye dostum ya

böle arabalara mugen koyuyosun ses gelmeyince ne diosun ses yok ;) demekki sokak ağzı konuşunca ses gelmio denilince herkes sesin az geldiğini anlarki sitede 7 den 70 e herkes arabacı ağzıyla konuşuyo 100 de 90 ın anladığını tahmin ediyorum ben

2 bin devirde sabit tutmayı becerirsen ses minimum gelio ve rahatsızlık vermio 2500 dedimi yine ötmeye başlıo

neyse typerda söylediğim düzenekten 2000 devirde en az ses gelio ve insanı yormuyo kafa ütülemio

merakedenlerin merakı gitsin.

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #21 : Mayıs 08, 2008, 09:18:48 ÖS »
Kaan'ın "2000 devirde ses yok demek yanlış olur , rölantide bile sesi var bahsettiğin setup'ın..." yazısına verdiğin "kaancım ben birebir gördüm 2000 de ses çıkmadıını 100 km ye yakın yol yaptık sadece 2 bin de ses gelmiodu ;) "  cevabından ben, hiç egzoz sesi gelmiyor anlamını çıkartıyorum bahsettiğin "sokak ağzı" ya da "arabacı ağzını" bilemem ben.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #22 : Mayıs 09, 2008, 02:46:08 ÖS »
tamam anlaşıldı gerginliğe gerek yok hemşerim.

sen anlamamışsın demek olabilir.;)

chiefkadir

  • İleti: 169
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #23 : Mayıs 09, 2008, 10:13:45 ÖS »
Dc race headers ve dc son susturucuda karar kıldık ..bir kaç gün içinde taktırıp polisten kaçmaya başlarız ;)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Typer Son susturucu tercihi
« Yanıtla #24 : Mayıs 09, 2008, 10:41:23 ÖS »
ara borular kaçlık yapıosun ?