Gönderen Konu: Type R Dizel  (Okunma sayısı 14399 defa)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #25 : Eylül 07, 2011, 06:58:56 ÖÖ »
bu araba dizel type-r değil. civic sport dizel oluyor. type-r ayrıca dizel olmaz. sizin aracın kasası type-r ile benzer ama süspansiyonlar,motor ve şanzıman olarak alakası yoktur. size yanlış bilgi verilmiş. hayırlı olsun güle güle kullanın. bu araç ile fd6 geçmeniz zor gibi.



bozdemir

  • İleti: 810
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #26 : Eylül 07, 2011, 07:48:08 ÖÖ »

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın.

aracın type-r değil cıvıc spor dizel belki dizel olduğu için tork olayı fazladır ve buda senin koltuğa fd6dan daha fazla yapışmanı sağlıyordur.aracın sana maliyeti ve tr'ye getirtmen ne kadar?

 Sorulan soruları yanıtlarsanız hepimiz bilgi sahibi olabiliriz :) Fotoğraflardan görüldüğü üzere direksiyon sol da görünüyor. Hangi ülkeden geldi.

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #27 : Eylül 07, 2011, 09:24:16 ÖÖ »
ne inatçısınız ya dizel geçemez diye :)

adam kullanıyor işte her ikisi arasındaki farkı yazmış daha ne yazsın her ikiside honda ve biri dizel ve diğerinden daha seri ve hızlı diyor .. :))

ies geçer muhabbetine dönecek korkuyorum ;)

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #28 : Eylül 07, 2011, 09:56:43 ÖÖ »
Dizel araçların içindeyken koltuğa yapışıyorsunuz, Hızı çok yüksek hissediyorsunuz, Bunu geçen hafta test ettiğim Toyota D4D de çok daha iyi anladım, Eşekosurtana tırmanırken gaza yüklendiğimde araç resmen mermi gibi fırladı... Aynı hızla tırmanmaya devam etti... Düz yolda ise siz düşünün... Ama şunu da çok iyi gördüm ki, Bu hissedilen hız... Araç asla size hissettirdiği kadar hızlı gitmiyor... Sırtım koltuğa yapışıkken kadrana bakınca anladım... Benzinlilerde tork düşük olduğu için hızlanmayı fiziksel olarak hissedemiyoruz... Mesela kendi aracımda 4k devirden sonra yaşadığım adrenalini D4D de 3k dan sonra yaşamaya başladım... Velhasıl benim aracım 4k -5.5k arası 160-185 gibi hızlara ulaşırken, D4D 3K devirde 120-145 aralığındaydı... Yani demek istediğim dizel hissettiriyor, Atmosferik yaşatıyor... Ancak çekincelerim olmasına ramen D4D  1.4 çok başarılı bir motor... Kalkışlarda FD6 lara zor anlar yaşatabilir...

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #29 : Eylül 07, 2011, 10:00:41 ÖÖ »
ies geçer muhabbetine gerek yok teknik verilerde zaten olayı açıklıyor :)

civic hb 1.7 i-cdti manuel

1686 cc
98 hp @ 4400 dd
220 nm @ 1800 dd
1295 kg
0-100 = 11.5 sn
max hız = 181 km/h

civic sedan manuel

1595 cc
125 hp @ 6500 dd
152 nm @ 4200 dd
1193 kg
0-100 = 10.3 sn
max hız = 197 km/h
« Son Düzenleme: Eylül 07, 2011, 10:02:11 ÖÖ Gönderen: canguder »

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #30 : Eylül 07, 2011, 10:05:10 ÖÖ »
Yine de Benim anlamadığım Sözü geçen 1.7 Dizel motoru Türkiye'de satmak bu kadar mı imkansız... Hayır sırf bu yüzden Honda'dan vazgeçmek zorunda kalabilirim... Sırf bu yüzden Orta yaş sınıfının çok tercih ettiği Corolla'ya binmek zorunda kalabilirim... Halbuki getir, Sat biz de peynir ekmek gibi alalım bir ömür Honda'cı kalalım...

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #31 : Eylül 07, 2011, 10:10:11 ÖÖ »
2006 da sedan hibrit getirdiler dizeller ile aynı hatta az yakıyordu kimse almadı. honda anladıki türkiyeye teknoloji değil eski tip dizel motor getirmek gerekiyor :) ancak öyle satılır. dizel yurtdışında ticari araçlarda kullanılır. biz binek araçlarda kullanıyoruz devletimiz yüzünden. ne kadar acı bir durum.

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #32 : Eylül 07, 2011, 10:48:46 ÖÖ »
2006 daki hibrit 2. elde satılıyor 240K km yapmışı bile var. Güvenilmez diye almayanların çoğu pişman, ancak... O aracın handikapı şu, 1.4 motor araca hafif geliyor. sürekli elektrik motoru ile desteklenmesi gerekiyordu. bu da hız limitlerinizi 70-110 arasında sabitlemenizi gerektiriyordu... Elektrik motorunun şarjı bittiğinde yakıt tüketimi kasa ağır olduğu için nerdeyse 2 ye katlanıyordu... Özellikle uzun yolda, uzun ve dik rampalarda elektrik motorunun şarjı dayanmıyordu. Yani araç tamamen şehir içi 70-100 km hız aralığında az yakmak için tasarlanmış, dur kalk lardaki enerji kaybını geri dönüştürebilecek mantıkta, fren yapıldıkça şarj olan bi sistemdeydi. Sonuç olarak ortalam tüketimde benzinlilere çok yakın değerler gördü. Benim şu an bu aracı düşünmeme sebebim böyle özetlenebilir. Sonuçta şehir içi ayrı, şehir dışı ayrı araç kullanabilecek bir lüksüm yok. Her şartta ekonomi aradığım için seçeneklerim LPG veya dizel... Zaten gelişmeleri takip ettiyseniz, Honda yeni hybridinde 1.5 motor'u çok daha hafif olan CRZ de kullandı... Araç hafif ve motor daha büyük olduğu için, Elektrik motorunun şarj süresi oldukça arttı ve bu da gerçek ekonomiyi getirebildi. Velhasıl 2 kişilik olan CRZ benim için bir seçenek değil. Tek umudum eylülden sonra girecek olan Yeni Kasa Civic'lerde Amerikadaki CNG versiyonun Tükiye'de LPG versiyon olarak satılması ve garanti süresinin değişmemesi üzerine... Bu olmazsa Dizele mahkum gibiyim...

jackal6961

  • ambassador
  • İleti: 256
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #33 : Eylül 17, 2011, 08:48:24 ÖS »
benim bildiğim Honda'nın bir tek 2.2 ctdi motoru var şu anlık yakında da 1.6 gelecek 2012de.

TuRKiSh.Dj

  • İleti: 1482
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #34 : Eylül 17, 2011, 09:05:23 ÖS »
Dizel araçların içindeyken koltuğa yapışıyorsunuz, Hızı çok yüksek hissediyorsunuz, Bunu geçen hafta test ettiğim Toyota D4D de çok daha iyi anladım, Eşekosurtana tırmanırken gaza yüklendiğimde araç resmen mermi gibi fırladı... Aynı hızla tırmanmaya devam etti... Düz yolda ise siz düşünün... Ama şunu da çok iyi gördüm ki, Bu hissedilen hız... Araç asla size hissettirdiği kadar hızlı gitmiyor... Sırtım koltuğa yapışıkken kadrana bakınca anladım... Benzinlilerde tork düşük olduğu için hızlanmayı fiziksel olarak hissedemiyoruz... Mesela kendi aracımda 4k devirden sonra yaşadığım adrenalini D4D de 3k dan sonra yaşamaya başladım... Velhasıl benim aracım 4k -5.5k arası 160-185 gibi hızlara ulaşırken, D4D 3K devirde 120-145 aralığındaydı... Yani demek istediğim dizel hissettiriyor, Atmosferik yaşatıyor... Ancak çekincelerim olmasına ramen D4D  1.4 çok başarılı bir motor... Kalkışlarda FD6 lara zor anlar yaşatabilir...

+5500

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #35 : Eylül 17, 2011, 09:29:54 ÖS »
yeni civiclerde 2,2 cdti var onlarda çok beter gidiyor. Ama hondanın olayı rpm çevirmek olduğu için benzinli gibi değil.

2008 elegance

  • İleti: 465
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #36 : Eylül 19, 2011, 01:52:20 ÖS »
FD6
« Son Düzenleme: Eylül 19, 2011, 01:56:41 ÖS Gönderen: 2008 elegance »

Julyus

  • İleti: 31
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #37 : Ekim 09, 2011, 08:05:37 ÖS »
Arkadaslar arabamın motorunda sürtme sesi gelmeye basladı ve triger kayısından süpheleniyorum ve turkiyede dizel olmadığından yedek parcasını bulamıyorum =/ bana ne yapmam konusunda fikir verirmisiniz

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #38 : Ekim 09, 2011, 09:08:03 ÖS »
servise danış. veya iyi bir tamirciye git. illaki çözerler.
Senin motor sanırım opel combo da kullanılan motorlardan.

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #39 : Ekim 09, 2011, 11:12:04 ÖS »
geçen günlerde honda dizel motorlarının bir kısmını kendisi bir kısmını ISUZU üretiyor diye bir konuşma olmuştu :)
2.2 i-CTDI motor hondanın kendi motoruymuş, 1.7 ve 1.3 CTDI motorları ise ISUZU üretiyor, opelin 1.7 DTI ile aynı motor.

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #40 : Ekim 09, 2011, 11:19:48 ÖS »
Arkadaslar arabamın motorunda sürtme sesi gelmeye basladı ve triger kayısından süpheleniyorum ve turkiyede dizel olmadığından yedek parcasını bulamıyorum =/ bana ne yapmam konusunda fikir verirmisiniz
gerekli parçağı yurt dışından daha kolay temin edebilirsin sanırım.. örneğin çıkmacılardan (hurda arac parcaları satılan yerlerden)

_yekta_

  • İleti: 23
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #41 : Ekim 10, 2011, 04:52:21 ÖS »
Sizin için çok kolay aslında , araç bulgaristandan , ordan bir tanıdıgınıza söyleyin zibilyon tane çıkmacıdan istedigin parçaları bulurlar sonra herhangi bir otobus firmasını versinler sizde burdan otogardan alın :) eger tanıdıgınız yoksa ben size varnada olan kuzenimin telefon numarasını veriyim kendisi araç modifiye ve parça işiyle uğraşır , olmadı o taraflardan getirirsiniz ama eger imkanınız varsa tr de sıfır parça ve bg den daha kaliteli ustalıkla işinizi halletmeniz

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #42 : Ekim 10, 2011, 05:49:24 ÖS »
BG'de usta yok zaten :)

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #43 : Ekim 10, 2011, 07:46:34 ÖS »
BG'de usta yok zaten :)
Önüne Geçen Herkez usta dediğin gibi sıkıntı orda ama parça konusunda sıkıntı bile yok sök motoru at :D typer motoru koy o derece ..

Julyus

  • İleti: 31
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #44 : Ekim 10, 2011, 07:49:18 ÖS »
http://www.izlesene.com/video/motordaki-ses/4863949 arkadaslar video yu yukledim sizce ne olmus olabilir ?

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #45 : Ekim 26, 2011, 03:03:55 ÖS »
araba turbolu acaba

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: Type R Dizel
« Yanıtla #46 : Mart 19, 2012, 06:47:56 ÖS »
Aracın motoru Opel ile aynı ise, Opel parça satıcılarından bulabilirsiniz gibi düz bir mantık yürüttüm ama saçma olmamıştır umarım. :D Önce Bursa'daki parçacıları dolaşmakta fayda var. Otomotiv sektörünün merkezi Bursa sayılır.

Honda üretimi özel dizel parçalarını TR'de bulmak çok çok zor olur, hatta bu araç TR'ye gelmediği için imkansıza yakın.
« Son Düzenleme: Mart 19, 2012, 06:49:13 ÖS Gönderen: carousal »