Gönderen Konu: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de  (Okunma sayısı 10399 defa)

34 vol

  • Ziyaretçi
type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« : Ekim 25, 2008, 06:07:11 ÖS »
arkadaşlr  yardımcı olucak kimse varmı daha önce serviste yaptıran var mııı???

baskı balata 700 ytl

volan 1500 ytl

yağ keçesi 300 ytl

diskler ve fren balataları  380 + 150 toplam 530 ytl

genel toplam 3.030 ytl


arkadaslar ona göre kullanın...  fazla yüklenmeyin...
« Son Düzenleme: Ekim 25, 2008, 06:08:13 ÖS Gönderen: 34 vol »



BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #1 : Ekim 25, 2008, 06:09:52 ÖS »
abi Allah yardımcın olsun...

farukfaruk

  • İleti: 140
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #2 : Ekim 25, 2008, 06:31:33 ÖS »
15,800 km de olan bir araçtamı oldu bunlar, anlayamadım.

sisss

  • İleti: 388
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #3 : Ekim 25, 2008, 07:19:11 ÖS »
korkarım benim aracında baskısında bi problem var 1 haftadır. debriyajdan ayağımı çekerken kavrama sırasında değişik bir ses geliyor metalin metale sürtmesi gibi bir ses, geçer diye düşündüm ama 14.000km.de baskı balatanın biteceği hiç aklıma gelmedi. olabilirmi acaba.

sisss

  • İleti: 388
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #4 : Ekim 25, 2008, 07:21:10 ÖS »
aracada aldığımdan beri topu topu 3 bilemedin 4 kere yüklenmişimdir. ama noolduysa dino dan sonra oldu sanırım. aracı dinomemetreye çıkarmanın bi zararı olabilirmiki.

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #5 : Ekim 25, 2008, 09:17:54 ÖS »
abi 15000 de baskı biter mi ya bu nasıl iş ???

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #6 : Ekim 26, 2008, 01:00:23 ÖÖ »

abi 15000 de baskı biter mi ya bu nasıl iş ???


+1453 bu nasıl iş yaa baba :S

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #7 : Ekim 26, 2008, 01:37:04 ÖÖ »
ya ayarsız kullandın debriyajı ya sorun var.

araştır bence eğer performansa yönelik debriyajları çıktıysa fn2 nin onlardan al.

erkutcan

  • İleti: 47
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #8 : Ekim 26, 2008, 08:26:53 ÖÖ »
cok yıpratıyosan cihazı normaldir ,surüklerken cok yemezde balatayı,0 dan kalkıslarda 1-2 vites cok yapıyosan orjınal baskı cozum pek olmaz

34 vol

  • Ziyaretçi
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #9 : Ekim 26, 2008, 07:44:36 ÖS »
aracı biraz sert kullanıyorum... 2.vites de ki cartlama olayı aldığım günden beri var.su anda servise götürmesem 3 bin 4 bin km daha giderdi diye tahmin ediyorum... ama araba da iyice bozulana kadar kullanılmaz... eğer bu baskı balatayı 10 bin km de değiştirmiş olsaydım bugun volanı degiştirmek zorunda kalmazdım. baskı balatanın kenar kısımları çatlayıp kırılmıs ve oralardan volana sürtmüş volanın yüzü yanmış ve çizilmiş.yanı 700 ytl balata 300 de keçe 1000 ytl ye iş biticekmiş.
5.vitesde 213-214-215 km hızla giderken 6.vitese attıgım zaman araç devir kaybediyosa anlakı baskıbalatan bitik.önceden 5 bitirip 6 ya attığım zaman özellikle aydın otabanın da herseferin de denerim aracım köpek gibi hızlanıyodu 250 ye kadar..maksimum da 269 ve 271 km hız yaptım bu arabayla ve yorulmak bilmiyodu gayet zevkli gidiyo.filitre ve egsoz ortalığı yıkıyo yüksek süratlerde.
bide entarasan tarafı aracı yormadan kullanırsan anlayamazsın baskı balatanın bittiğini.gayaet güzel gidiyo araç,sorunsuz sekilde.ama lambalarda yanına v-tech,vts,gti,330,328,vb. bir araç gelip gazladığında gazlamaya kalkıyosun ve gazladığınla kalıyosun,böylede anlayabilirsin baskı balatanın artı volanın yanmış olduğunu.

ama bidaha asla boş yere gaza basmam...millete bedavaya zevk yasatıyoruz yollarda servise gidince kimse olmuyo yanında...onun için arkadaşlar siz siz olun boş yere gaza basmayın.

simdi ulturalegara oz jant ve adrenalin lastik aldım motor bakımınıda yaptırdıktan sona arabamı yaza kadar saklıycam.bu arada almam gereken bazı büyük parçalar var 1-2 ay içinde onlarıda alıcam ve aracı bida ki yaza bomba gibi hazırlıycam...

ondan sonada arabama sadece hafta sonları binicem...gazlamak için de bitane 96-97-98 model arası yüklü bi GC8 alıp onu kullanıcam.

coldblooded

  • Ziyaretçi
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #10 : Kasım 08, 2008, 11:32:04 ÖS »

korkarım benim aracında baskısında bi problem var 1 haftadır. debriyajdan ayağımı çekerken kavrama sırasında değişik bir ses geliyor metalin metale sürtmesi gibi bir ses, geçer diye düşündüm ama 14.000km.de baskı balatanın biteceği hiç aklıma gelmedi. olabilirmi acaba.

ben de bu sesi 2003'te aracı aldım 3000km felan sonra farkettim. Özellikle yokuş yukarı geri geri yarım debriyaj yaparak ilerlerken duyuluyor. Kıyır kıyır bir ses. Halbuki aracı hiç zorlamam. Bence aracı zorlamakla oluşan bir şey değil.
Garantiden debriyaj baskı balata değişmişlerdi. 2000km felan sonra tekrar başladı. Ne olduğunu anlayamadıklarından aracım öyle kaldı. Hala bu halde kullanıyorum. Bu ve bunun benzeri çözümsüz kalan nedenlerle her işi düzgün yapan çözümcül bir yetkili servis olduğuna da inanmıyorum.
5. vitesle 215km gidip 6.vitese atmayı ve performansın düşüp düşmediğine bakmayı denemedim ama sıfırdan hızlanması iyi gibime geliyor. Bence parçalarda bu sese neden olan bir hata var ama araçta sorun çıkartmıyor. Başka bilgi tecrübesi olan varsa yorum yazarsa biz de öğrenmiş oluruz asıl sebebi.
Bir de normaldir herhalde, yokuş yukarı 2-3. viteslerde kastırarak mesela Uludağ'a tırmanırsan acaip baskı balata kokuyor, sen fazla duymuyorsun ama arkanda seni yakalamaya çalışan bir araç varsa çok koku duyuyor...
Bir de aklıma gelmişken ilave edeyim, araç soğukken bu sesi daha çok yapıyor,yola çıkıp 1-2km yol gittikten sonra ses kesiliyor, soğutunca tekrar başlıyor.
« Son Düzenleme: Kasım 08, 2008, 11:36:17 ÖS Gönderen: coldblooded »

nikky

  • İleti: 1463
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #11 : Kasım 08, 2008, 11:52:24 ÖS »
son dönemde özellikle vw marka araçlarda sıkca rastlanan bi durum bu.. 15-20 bin km'lerde baskı balata ve volan bitiyo birçok yerde okumuştum ve malesef sürücü hatası denilerek garanti kapsamı dışında tutuluyor. Geçmiş olsun fakat yaptırmak zorunda kalıcaksınız sanırım  :(  açıkcası honda'dan beklemezdim böyle bişey neyseki benim ki otm. vites.

fn2silver06

  • Ziyaretçi
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #12 : Kasım 09, 2008, 01:39:19 ÖÖ »
30.000 de hala balatalar sağlam siz nasıl yüklendiniz arabalara??

sisss

  • İleti: 388
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #13 : Kasım 09, 2008, 01:41:50 ÖÖ »
coldblooded bu sözlerinde gerçekten haklısın özellikle sabahları yapıyor.
"Bir de aklıma gelmişken ilave edeyim, araç soğukken bu sesi daha çok yapıyor,yola çıkıp 1-2km yol gittikten sonra ses kesiliyor, soğutunca tekrar başlıyor."

GKS TypeR

  • İleti: 544
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #14 : Ocak 29, 2009, 10:32:18 ÖÖ »
ya arkadaşlar konuyu hortlatıcam ama baskı balatadaki sorunlarınız devam ediyormu.

typermelih

  • İleti: 370
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #15 : Ocak 29, 2009, 06:32:09 ÖS »
ya nekadar korkutuyosunuz benı ıssalah bende boyle bısey olmaz gercı cok fazla basmam ben ama nebılım olmasın boyle seyler....aslında servıs boyle durumda mutlaka bu parcaları degıstırmelı garantıden cunku bız bu arabayı nıcın aldık basmadan bınmek ıcnmı kendıne guvene marka 6 yıl garantı verır sozde garantı olmaz garantı den degıstırmıceklerse nıcın heryerlerde sov yapıyorlar aracımız 6 yıl garantıde dıye...aracımı sevıyorum ama bırdaha honda almam...gercı cıvıc 2007 varkende boyle dıyodum ama yıne aldım honda

mechanicer

  • İleti: 624
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #16 : Ocak 29, 2009, 06:34:33 ÖS »

arkadaşlr  yardımcı olucak kimse varmı daha önce serviste yaptıran var mııı???

baskı balata 700 ytl

volan 1500 ytl

yağ keçesi 300 ytl

diskler ve fren balataları  380 + 150 toplam 530 ytl

genel toplam 3.030 ytl


arkadaslar ona göre kullanın...  fazla yüklenmeyin...



ist da ısen yardımcı olabılrıım...

GKS TypeR

  • İleti: 544
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #17 : Ocak 30, 2009, 10:06:17 ÖÖ »

ya nekadar korkutuyosunuz benı ıssalah bende boyle bısey olmaz gercı cok fazla basmam ben ama nebılım olmasın boyle seyler....aslında servıs boyle durumda mutlaka bu parcaları degıstırmelı garantıden cunku bız bu arabayı nıcın aldık basmadan bınmek ıcnmı kendıne guvene marka 6 yıl garantı verır sozde garantı olmaz garantı den degıstırmıceklerse nıcın heryerlerde sov yapıyorlar aracımız 6 yıl garantıde dıye...aracımı sevıyorum ama bırdaha honda almam...gercı cıvıc 2007 varkende boyle dıyodum ama yıne aldım honda



melih korkma kardeşim bende yeri geldimi sağlam sıkıyorum ama allaha şükür bende problem yok, bende çok titizim arabamda ses olmayacak ama fazla dinlememek lazım işte.

typermelih

  • İleti: 370
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #18 : Ocak 30, 2009, 08:58:48 ÖS »
ses var kardesım yaa onune gecemıyorum bu seslerın...

exsca

  • Ziyaretçi
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #19 : Mayıs 17, 2009, 10:31:06 ÖS »
Arkadaşlar bu akşam baski balatayi yedim yolda kaldim.Anladigim kadariyla servis garantiden degiştirmiyor fn2 için baski balatayi nerden ve kaça bulabilirim yardimci olursaniz sevinirim..

GKS TypeR

  • İleti: 544
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #20 : Mayıs 18, 2009, 08:53:03 ÖÖ »
Arkadaşlar bu akşam baski balatayi yedim yolda kaldim.Anladigim kadariyla servis garantiden degiştirmiyor fn2 için baski balatayi nerden ve kaça bulabilirim yardimci olursaniz sevinirim..

kaç km de bitti yolda kaldın yazarmısın

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #21 : Mayıs 18, 2009, 11:11:09 ÖÖ »
arkadaşlar böyle 15000-20000km'de bir baskı balatası vs bitmesi bana pek normal gelmedi? neticede type-r (race) tanımlı bir araç, öyle basmak vs ile problem çıkartmaması lazım bence, aile arabası değil ki...

exsca

  • Ziyaretçi
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #22 : Mayıs 18, 2009, 11:47:40 ÖÖ »
42000 de geri geri çikarken baya bi zorladim yarim debriyaj bi duman araba gitmedi ondan sonra.
Kocaelide 850 fiyat verdiler bana cok geldi. Nerden alabilirim bunu servisi dişinda bana yardimci olun lutfen.

yasko2348

  • İleti: 1
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #23 : Ağustos 24, 2010, 02:42:13 ÖS »
arkadaslar benim fn2 aracim var.. benim baski balata 32 binde bitti ama kendim kibrista okudugum icin parca elelrinde yoktu, kullanamin bir problem olmuycagini soylediler,tr ye geldigimde ustune km  ustune gecmistim ve volonuda yakmis ve cizmisim. Simdi spor baski balata ve hafif volion alicam,serviste yaptirmadim,cunku serviste yaptirsanizda garantisi olmuyo ve bosa fazla para veriyoruz. 15bin km de nasil bitirdin onu anlayamadim, ben aracimi sik sik 1.2. vites kalkisi paraim ve ayagimida gazdan bile cekmem genede bana bu kadar sure dayandi

Kicker53*

  • İleti: 100
Ynt: type-r FN2 baskı balata ve volan bitti 15.800 km de
« Yanıtla #24 : Ekim 06, 2012, 09:16:38 ÖÖ »
konuyu ben bir daha canlandırıyım benımde baskı balatada bır sorun var galiba gaza basıyorum 4 bıne kadar boş çeviriyor 4 binden sonra toparlayıp yuruyor araba nedendir bilgisi olan varmı araç FN2