Gönderen Konu: Type R yol Tutuşu hk.  (Okunma sayısı 10954 defa)

SLMKYNR

  • İleti: 12
Type R yol Tutuşu hk.
« : Eylül 04, 2008, 02:54:36 ÖS »
Öncelikle Honda ailesine selam ola.
Geçenlerde e36 320 ci bmwyle 2 3 haftalık birlikteliğim oldu.
Büyük bir güvenle zorlamaya başladım. M drive süspansiyonları da vardı üzerinde.
Pendikte sahil yolundan içeri girerken biraz yanlasın istedim.
Araç otomatikti ve ışıklarda en önde ben vardım.
Yeşil yanınca asıldım gaza biraz düz gidip sert bir şekilde direksiyonu kırdım.
Maksat arka kaydırmaktı fakat arka deil ön kaymaya başladı.Neyse dedim biraz kayar toparlar gazdan çekmedim ayağımı.
O da ne araç 3 4 metre gitmesine rağmen kaymaya devam ediyor.Şok oldum kaldım.
2. olarak yolda beyaz şeritler olur tık tık tık diye geçtiğimiz.
120 130 civarı hafif de virajlı bir yolda bu şeritler üzerinden geçerken yine aynı şekilde aracın viraj stabilitesini kaybettiğini anladım.
Şimdi bu aracın bu şekilde kayması normal mi?
Tüm bmwlerde aynı sorun var mı?
Type R formunda olduğuma göre Type R kullananlara soruyorum.
Type R ın yol tutuşu bmw nin güncel olan hangi kasasına eş değerdir?
SAygılarla.



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #1 : Eylül 04, 2008, 03:20:14 ÖS »
typer pist testinde impreza wrx i deride bırakmıştır 1.5 sn ile. ;)


ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #2 : Eylül 04, 2008, 06:10:31 ÖS »
type r ın yol tutuşu stokta fena deildir, ama arkadan itiş bir araçla kıyaslamak sadece DSC açıkken doğru olur sanırım :) ama bana sanki BMW daha başarılı olurmuş gibi geliyor DSC açıkken

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #3 : Eylül 05, 2008, 11:56:20 ÖÖ »

typer pist testinde impreza wrx i deride bırakmıştır 1.5 sn ile. ;)



Hocam imp nası type r a geçiliyor?İşte buyur.
Nordschleife excluding GP track, 20.6 kms:


6:55* -- 178.699 km/h -- Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (sep,28 05), (*street-legal only in the UK)


7:11* -- 172.07 km/h -- McLaren F1 #LMXP1 (Promotional Car), Mika Hakkinen, www.sps-
7:12* -- 171.67 km/h -- Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03) (*mfr.)
7:14.89 171.18 km/h – Donkervoort D8 270 RS, , 350 PS/600 kg, Michael Düchting (nov,6 05),
7:15.63 169.31 km/h -- Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, Patrick Simons (sport auto 09/05),
7:18.01 170.24 km/h -- Donkervoort D8 RS, 370 PS/670 kg, Michael Duechting, sport auto 12/2004
7:19* -- 168.93 km/h -- Radical SR3 1500 Turbo, Phil Bennet (jun,15 03) (*mfr.),
7:22.9 - 169.07 km/h -- Loaded BMW M3 CSL (tuned to GTR specs) ~600 PS, Richard Göransson (nov,5 07)
7:24* -- 169.65 km/h -- Lexus LF-A, 552 PS/??? kg *unofficial, according to

7:27.82 167.20 km/h -- Pagani Zonda F Clubsport, 641 PS/1230 kg, Marc Basseng (EVO #112)
7:28* -- 166.65 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, * company test driver Walther Roehrl (Autobild 07/04)
7:29* -- 164.68 km/h -- 2009 Nissan GT-R V-spec, ??? PS/??? kg, *company test driver Tochio Suzuki
7:31 --- 164.38 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/1440 kg, company test driver Walter Roehrl according to
7:32* -- 164.07 km/h -- Pagani Zonda F, 650 PS/1230 kg (*mfr.) -
7:32* -- 164.07 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/ 1440 kg, company test driver Walter Roehrl (*mfr.)
7:32.18 - 164.07 km/h Porsche 997 GT2, 530 PS/ 1440 kg, company test driver Walter Roehrl
7:32.44 163.91 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, definitive time Horst von Saurma (sport auto 01/04)
7:32.52 163.88 km/h -- Gemballa Porsche GTR 600 EVO, Wolfgang Kaufmann (sport auto 01) ,
7:33 --- 163.71 km/h -- Pagani Zonda F, 602 PS/ 1371 kg, Horst von Saurma (sport auto 05/06)
7:33 --- 163.71 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/1497 kg (sport auto 11/07) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=142508
7:34 --- 163.59 km/h -- Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto, oct,17-18 05)
7:35* -- 159.86 km/h -- Nissan GT-R, 473 PS/1724 kg (*mfr. estimation)
7:35 --- 159.86 km/h -- Ruf Rt12, 650 PS/1573 kg (sport auto 01(08) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=150345
7:36 --- 162.63 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, factory test driver Walther Röhrl (02)
7:36 --- 162.63 km/h -- Mercedes SL 63 AMG Black Series
7.38* -- 161.63 km/h -- Mercedes SLR 722 GT, *company test driver Chris Goodwin www.auto-motor-und-
7.38* -- 161.63 km/h -- Nissan R35 GT-R, *company test driver Suzuki, slick cut tyres, track partially wet
7.39* -- 161.58 km/h -- Porsche 997 GT3, 415 PS/1395 kg, *mfr. (quote sport auto 05/06)
7:39 --- 161.58 km/h -- Koenigsegg CCR, 806 PS/1180 kg,
7.39 --- 161.58 km/h -- TechArt GT street (based on 997 Turbo) 620 PS/1552 kg (sport auto 10/07)
7:39.39 161.219 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Walther Röhrl (AutoBild 02/06)
7:40 --- 161.22 km/h – Bugatti 16/4 Veyron, 1001 PS/1980 kg (Wheels magazine Australia, 12/05)
7:40* -- 161.22 km/h – Lamborghini Murcielago LP640, 640 PS/1655 kg (AutoBild sportscars 01/07) *mfr.,
7:40 --- 161.22 km/h -- Mercedes Benz CLK DTM AMG, 582 PS/1690 kg, Klaus Ludwig (AutoBild 03/06)
7:40 --- 161.22 km/h -- Mercedes Benz SLR, Klaus Ludwig
7:40* -- 161.22 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1495 kg, *cold and partially wet track (sport auto 12/03)
7:40 --- 161.22 km/h -- Porsche 997 Turbo, 480 PS/ ??? kg, Michelin Cup Sport tyres (Motortrend)
7:41 --- 160.87 km/h -- Manthey Porsche GT3 M410, 413hp (AutoBild 07/04), www.manthey-
7:42* -- 160.52 km/h – Ford GT, 550 PS/ 1521 kg (*as indicated by Octane magazine, 11/05)
7:42 --- 160.52 km/h -- Mosler MT900S Photon, Joao Barbosa (04) (according to dailysportscar.net)
7:42 --- 160.52 km/h –- Porsche 997 GT3 RS, 415 PS/1420 kg (*mfr.)
7:42 --- 160.52 km/h -- Radical 1500 SR3, 230 PS/510 kg (02)
7:42.9 - 160.21 km/h -- Corvette Z06, 500 PS/1319 kg, Jan Magnusen, (Sporbilen, jun,26 05)
7:43 --- 160.17 km/h -- Porsche 996 GT3 RS, factory test driver Walter Roehrl (MOTOR magazine)
7:43 --- 160.17 km/h -- TechArt Porsche GT Street (based on 996 GT2) 620 PS/1453 kg, (sport auto 08/02)
7:43.5 - 160,00 km/h -- Lamborghini Murcielago (Autocar magazine 02)
7:44* -- 159.83 km/h -- Nissan GT-R, 473 PS/1724 kg *company chief engineer Kazutoshi Mizuno,
7:44 --- 159.83 km/h -- Pagani Zonda C12 S, 555 PS/1388 kg (sport auto 07/02)
7:45* -- 159.48 km/h -- Aston Martin V8 Vantage N24, 385 PS/1350 kg (race car, not street-legal, slicks
7:45 --- 159.48 km/h -- Gemballa Porsche GTR 600, 600 PS (00)
7:45* -- 159.48 km/h -- Mercedes CLK 63 AMG Black Series, 507 PS/1760 kg (*mfr.) according to
7:45* -- 159.48 km/h -- McLaren F1, *estimated lap time from a video available at www.pistonheads.tv
7:45*-- 159.48 km/h -- Porsche 997 GT3 RS, 415 PS/ 1424 kg, works driver Walter Roehrl, *mfr.
7:46 --- 159.14 km/h -- Jaguar XJ220, John Walton (EVO magzine 07/00),
7:46 --- 159.14 km/h -- Lamborghini Gallardo Superleggera, 522 PS/1528 kg (sport auto 09/07)
7:46 --- 159.14 km/h -- Porsche 996 GT2, 462 PS/1450 kg (sport auto 06/01)
7:46 --- 159.14 km/h -- SHK Porsche 993 GT2, 652 PS (sport auto 99)
7:46.29 159.14 km/h -- Lamborghini Gallardo Superleggera, 522 PS/1500 kg (Auto Italy 09/07)
7:47 --- 158.80 km/h –- Ferrari 599 GTB Fiorano, 620 PS/1805 kg (sport auto 01/07)
7:47 --- 158.80 km/h –- Lamborghini Murcielago LP640, 640 PS/1748 kg (sport auto 08/07)
7:47* -- 158.80 km/h -- Porsche 997 GT3, 415 PS/ 1440 kg, works driver Walter Roehrl, *mfr.
7:48 --- 158.46 km/h -- Porsche 997 GT3 RS, 415 PS/1424 kg (sport auto 03/07)
7:48 --- 158.46 km/h -- Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg (sport auto 07/06)
7:49 --- 158.12 km/h -- Corvette Z06, 512 PS/1440 kg (sport auto 06/07) ?
7:49 --- 158.12 km/h –- BMW X5 Le Mans, 700 PS/~2000 kg, Hans-Joachim Stuck
7.49 --- 158.12 km/h -- Porsche 996 GT3, 392 PS (AutoBild 2004)
7:49 --- 158.12 km/h -- Porsche 996 GT3 Cup, 360 PS/1207 kg (sport auto 02/99)
7:49.72 157.89 km/h -- Honda RC30, Helmut Daehne (93) (moto bike)
7:50 --- 157.79 km/h -- BMW E46 M3 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
7:50 --- 157.79 km/h -- Lamborghini Murcielago, 462 PS/1450 kg (sport auto 06/02)
7:50 --- 157.79 km/h -- Nissan GT-R, 480 PS/1750 kg, Hrst von Saurma, partially wet track (sport auto 12/07) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=1&tID=145737
7:50 --- 157.79 km/h -- Westfield Super 7 with Hayabusa engine,
7:52 --- 157.12 km/h –- Ford GT, 550 PS/1599 kg (sport auto 02/06)
7:52 --- 157.12 km/h -- Gemballa Porsche 911 Le Mans (sport auto 95)
7:52 --- 157.12 km/h -- Lamborghini Gallardo E-gear, 493 PS/1496 kg (sport auto 12/03)
7:52 --- 157.12 km/h -- Mercedes Benz SLR McLaren (sport auto 06/04)
7:54 --- 156.46 km/h -- Mercedes CLK DTM AMG, 582 PS/1678kg, (sport auto 03/05) www.sportauto-online.de/test_U_technik/supertest/hxcms_article_500696_14469.hbs
7:54 --- 156.46 km/h -- Porsche 997 Turbo, 480 PS/1620 kg (sport auto 06/07) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=126501
www.youtube.com/watch?v=EPvBuZ3EJTQ&mode=user&search=
7:54 --- 156.46 km/h -- Porsche 993 GT3, 360 PS/1380 kg (sport auto 06/03)
7:55* -- 156.13 km/h -- Aston Martin V8 Vantage N24, 385 PS/1350 kg (race car, not street-legal)(*mfr.)
7:55 --- 156.13 km/h -- Caterham R500 Superlight, Robert Nearn (EVO magazine 07/00)
7:55 --- 156.13 km/h – Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg
7:55 --- 156.17 km/h -- Nissan GT-R, 473 PS/1724
7:56 --- 155.80 km/h -- Ferrari 360 Challenge Stradale, 425 PS/1387 kg (sport auto 02/04)
7:56 --- 155.80 km/h -- Porsche 996 Turbo, 420 PS/1569 kg (sport auto 06/00)
7:56* - 155.80 km/h -- Chevrolet Corvette Z06 ,company chief engineer Dave Hill (*mfr.)
7:56.50 155.60 km/h -- Mercedes CLK DTM AMG, 582 PS/1678kg, Klaus Ludwig (AutoBild 02/06)
7:56.65 155.57 km/h – Lamborghini Gallardo SE, 520 PS/1560 kg, Tom Kristensen (AutoBild 02/06)
7:56.73* 155.57 km/h Honda NSX-R (*Best Motoring video "Carrera Invasion", lap not complete)
7:57 --- 155.48 km/h -- AC Schnitzer Tension, 552 PS/1797 kg (sport auto 04/07),
7:57 --- 155.47 km/h -- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS/1558 kg (sport auto 05/98)
7:58 --- 156.66 km/h -- Audi RS4 4.2 V8 FSI, 420 PS/ 1650 kg, Frank Stippler, (10/05)
7:59 --- 154.82 km/h -- Porsche 997 Carrera S, PASM setting “Performance”, (Walter Roehrl WHEELS 06/ 2004)
7:59* -- 154.82 km/h -- Chevrolet C6 Z51, company test driver Dave Hill (*mfr.)
7:59* -- 154.82 km/h -- Nissan Skyline R33 GT-R (*free of the speed limiter standard on UK versions, so it was discounted)
7:59.41 154.69 km/h -- Subaru Impreza WRX STi spec.C "prototype" (2004),
8:01.72 153.98 km/h -- Nissan Skyline R33 GT-R, (Best Motoring video "Carrera Invasion")
8:01.84 153.98 km/h -- Lamborghini Gallardo Spyder, 520 PS/1760 kg,
8:02 --- 153.86 km/h -- Porsche 997 Carrera S, PASM setting “Sport”, (Walter Roehrl WHEELS 06/ 04)
8:03 --- 153.54 km/h – Aston Martin V8 Vantage, 385 PS/1636 kg, Pirelli P Zero Corsa (sport auto 10/05)
8:03 --- 153.54 km/h -- Porsche 911 GT3, 360 PS/1391 kg (sport auto 08/99)
8:03.86 153.52 km/h -- Honda NSX http://youtube.com/watch?v=Ua_wcOnPkxk
8:04 --- 153.22 km/h -- Audi R8, 420 PS/1595 kg (sport auto 07/07)
8:04 --- 153.22 km/h -- Lamborghini Diablo GT, 575 PS/1620 kg (sport auto 07/00)
8:05 --- 152.91 km/h -- BMW M3, 420 PS/1608 kg (sport auto 12/07)
8:05 --- 152.91 km/h -- Mercedes CLK 63 AMG Black Series, 507 PS/1745 kg (sport auto 03/08)
8:05 --- 152.91 km/h -- Ferrari 575M Maranello F1, 580 PS/1820 kg (sport auto 12/02)
8:05 --- 152.91 km/h -- Porsche 997 Carrera S, PASM settino “Standard”, Walter Roehrl (WHEELS 06/04)
8:05 --- 152.91 km/h -- Porsche 997 Carrera S, 355PS/1461kg (sport auto 05/05),
8:05 --- 152.91 km/h -- Ruf CTR www.lad.lv/~martini/porsche/Videos/RUF-CTR_Nurburgring1.wmv
8:06 --- 152.59 km/h -- Mercedes Benz SL55 AMG (sport auto 04/02)
8:06.01 152.59 km/h -- Subaru WRX Sti C-spec (Best Motoring video "Carrera Invasion")
8:06.2 - 152.59 km/h -- Caterham Superlight R www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/228511/
8:07 --- 152.28 km/h -- Ferrari 550 Maranello, 485 PS/1724 kg (sport auto 06/98)
8:07.76 152.04 km/h -- BMW M6, 507 PS/1761 kg, Prinz Luitpold von Bayern (AutoBild 02/06)
8:08.62 151.77 km/h -- HGP Golf R32 Turbo Stufe 3, 495 PS/1660 kg, www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=14071
8:08.73 151.88 km/h -- Porsche 993 Turbo http://youtube.com/watch?v=Ua_wcOnPkxk
8:09 --- 151.66 km/h – Audi RS4, 420 PS/1728 kg (sport auto 06/06)
8:09 --- 151.66 km/h -- BMW M6, 507 PS/1761 kg (sport auto 12/05)
8:09 --- 151.66 km/h -- Honda NSX-R, 320 PS/1467 kg (sport auto 08/02)
8:09 --- 151.66 km/h -- Ferrari 360 Modena , 400 PS/1464 kg (sport auto 10/99)
8:09 --- 151.66 km/h -- Lamborghini Diablo SV, 520 PS/1590 kg (sport auto 12/97)
8:10 --- 151.35 km/h -- Alpina B6 S, 530 PS/1815 kg (sport auto 05/08) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=157259
8:10 --- 151.35 km/h -- Aston Martin V8 Vantage (Top Gear 02/05)
8:10 --- 151.35 km/h -- Chrysler Viper GTS, 411 PS/1567 kg (sport auto 10/97)
8:10 --- 151.35 km/h -- Donkervoort D8 180R, 210 PS/650 kg (sport auto 03/01)
8:10.75 151.27 km/h -- Subaru Impreza WRX STi Version III sedan (1996),
8:11 --- 151,27 km/h -- Mitsubishi Lancer EVO IX (Best Motoring video 14)
8:11* -- 151,27 km/h -- Porsche Cayman S, 295 PS/1340 kg, test driver Walter Roehrl (*mfr.) (sport auto )
8:11.1 - 151,274 km/h -- Lamborghini Gallardo Sypder E-gear (AutoBild sportscars 11/07)
8:12 --- 150.73 km/h -- Mercedes Benz SL55 AMG, 476 PS/1651 kg (sport auto 04/02)
8:12 --- 150.73 km/h -- Porsche 993 Turbo (sport auto 03/97)
8:12 --- 150.73 km/h -- Porsche 993 Turbo works tuning (sport auto 06/97)
8:12.62 - 150.61 km/h -- Honda CBR 1000 RR Fireblade, 172 PS/205 kg, Helmmut Dähne, previous record
8:12.8 - 150.43 km/h – Porsche 997 Turbo convertible (AutoBild sportscars11/08)
8:13 --- 150.43 km/h – Aston Martin V8 Vantage, 385 PS/1636 kg, Bridgestone Potenza RE 50 (sport auto )
8:13 --- 150.43 km/h -- BMW M5 (E60), 507 PS/1844 kg (sport auto 12/04)
8:13 --- 150.43 km/h -- Lotus Esprit Sport 350, 354 PS/1324 kg (sport auto 05/99)
8:13 --- 150.43 km/h -- Dodge Viper SRT-10, 506 hp (sport auto, 10/04)
8:14 --- 150.12 km/h -- Mercedes SLK 55 AMG Black Series, 400 PS/1506 kg (sport auto 08/07)
8:14 --- 150.12 km/h -- Mercedes SL 65 AMG, 612 PS/2049 kg (sport auto 01/05)
8:14 --- 150.12 km/h -- Steinmetz Opel Astra OPC, 285 PS/1418 kg (sport auto Tuning 07),
8:14.98 149.824 km/h -- Mitsubishi Carisma Evo VIII GSR MR 8 (Best Motoring video "Carrera Invasion")
8:15 --- 149.82 km/h –- BMW Z4 M Roadster, 343 PS/1485 kg,
8:15 --- 149.82 km/h -- Alpina Roadster S, 300 PS/1416 kg (sport auto 6/05),
8:15 --- 149.82 km/h -- Corvette C6, 404 PS/1491 kg (sport auto 08/05)
8:15* -- 149.82 km/h -- Holden GTS (00), *estimated
8:15 --- 149.82 km/h -- Porsche 997 Carrera 2, Walter Roehrl (WHEELS 06/04)
8:15 --- 149.82 km/h -- Ruf 911 CTR II, 520 PS www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/228511/
8:16 --- 149.52 km/h -- AC-Schnitzer M3 CLS II E36, 350 PS (sport auto 11/97)
8:16 --- 149.52 km/h -- AC-Schnitzer V8 Topster, 450 PS/1557kg (sport auto 01/05)
8:16 --- 149.52 km/h -- Aston Martin DB9, 457hp (sport auto 11/04)
8:16.09 149.41 km/h -- Zender A3 Sportback Z440 R, 440 PS/1690 kg, www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=14071
8:16.15 149.48 km/h -- Honda NSX (Best Motoring video "Carrera Invasion") http://youtube.com/watch?v=Ua_wcOnPkxk
8:16.52 149.22 km/h -- BMW M6 convertible, 507 PS/2015 kg, www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=14111&artikel_seite=1
8:17 --- 149.22 km/h -- Aston Martin V12 Vanquish, 515 PS/1775 kg (sport auto 01/03)
8:17 --- 149.22 km/h -- Porsche 911 Carrera, 320 PS/1399 kg (sport auto 06/01)
8:18 --- 149.92 km/h -- BMW Z8, 400PS/1651 kg (sport auto 08/00)
8:18 --- 149.92 km/h -- Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (sport auto 09/2003)
8:18 --- 149.92 km/h -- Ferrari F355, 380 PS/1350 kg (sport auto 06/97)
8:18 --- 149.92 km/h -- Maserati GranSport, 400 PS/1672 kg (sport auto 09/05)
8:20 --- 148.32 km/h -- Audi RS6, 400 PS/ 1815 kg (sport auto 03/01)
8:20 --- 148.32 km/h -- BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997)
8:20 --- 148.32 km/h -- 2008 Honda NSX, 500 PS/??? kg, www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/225863/
8:20 --- 148.32 km/h -- Porche 993 GT3, Walter Roehrl (Car magazine 10/99)
8:22 --- 147.75 km/h -- BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
8:22 --- 147.75 km/h -- BMW M Coupe, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
8:22 --- 147.75 km/h -- Mercedes-Benz C55 (sport auto07/2004)
8:22.38 147.62 km/h -- Nissan Skyline R32 GT-R (Best Motoring video "Carrera Invasion") http://youtube.com/watch?v=Ua_wcOnPkxk
8:22.85 147.49 km/h -- Chevrolet Cobalt SS, 260 PS/1349 kg, company test driver John Heinricy www.supercars.net/PitLane?viewThread=true&bottom=0&gID=0&fID=0&tID=153640
8:23 --- 147.44 km/h -- Aston Martin DB7 GT, 442 PS/1833 kg (sport auto 07/03)
8:23 --- 147.44 km/h -- Porsche Boxster S, 280 PS/1426 kg (sport auto 04/06)
8:23 --- 147.44 km/h -- Porsche 996 Carrera 4, 300 PS/1466 kg (sport auto 01/02)
8:24 --- 147.14 km/h -- Audi S5, 354 PS/1718 kg (sport auto 01/08) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=147974
8:24 --- 147.14 km/h -- Mercedes SLK 55 AMG, 360 PS/1566 kg (sport auto 04/05)
8:24 --- 147.14 km/h -- Subaru Impreza WRX STi (sport auto 05/04)
8:25 --- 146.85 km/h -- Audi RS4, 375 PS/1675 kg (sport auto 10/00)
8:25* -- 146.85 km/h –- 2007 BMW M5 Touring, 507 PS (*mfr.)
8:25 --- 146.85 km/h -- Corvette Callaway C12, 400 PS/1564 kg (sport auto 04/99)
8:25 --- 146.85 km/h –- Jaguar XKR, 416 PS/1775 kg (sport auto 11/06)
8:25 --- 146.85 km/h –- Maybach 57 S, 612 PS/2835 kg
8:25 --- 146.85 km/h -- Mitsubishi Carisma GT Evo VI, 300 PS/1466 kg (sport auto 11/99)
8:25 --- 146.85 km/h -- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (sport auto 11/02)
8:25 --- 146.85 km/h –- Porsche Cayman S, 295 PS/1412 kg (sport auto 11/06)
8:25 --- 146.85 km/h –- Porsche 911 ST, Michael Eschmann, fastest car at Oldtmer Grand Prix
8:26 --- 146.56 km/h –- BMW 335i Coupé, 306 PS/1610 kg (sport auto 10/06)
8:26 --- 146.561 km/h -- Mercedes Benz SLK 32 AMG, 354 PS/1480 kg (sport auto 05/01)
8:26 --- 146.56 km/h -- Nissan 350Z, 280 PS/1526 kg (sport auto 10/03)
8:28 --- 145.98 km/h -- BMW E49 M5, 400PS/1833 kg (sport auto 03/99)
8:28 --- 145.98 km/h -- Nissan Skyline GTR, 277 PS
8:28 --- 145.98 km/h -- Porsche 993 Carrera 2, 285 PS/1452 kg (sport auto 01/98)
8:28 --- 145.98 km/h -- Porsche 993 Carrera Cabrio (sport auto 04/97)
8:28.1 - 145.98 km/h -- Nissan Skyline GTR www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/228511/
8:28.93 145.69 km/h -- Subaru Impreza WRX sedan (1992) www.subaru.com.hk/pdf/SNW0404.pdf
8:29 --- 145.69 km/h -- Audi S4 4.2 Avant, 344 PS/1826 kg (sport auto 11/03)
8:29 --- 145.69 km/h -- Mercedes Benz CLK 55 AMG, 347 PS/1593 kg (sport auto 05/00)
8:29 --- 145.69 km/h – MTM VW Golf V GTI, 272 PS/1437 kg (sport auto Tuning 07),
8:30 --- 145.41 km/h -- Maserati Coupé Cambiocorsa, 320 PS/1593 kg (sport auto 10/02)
8:31.--- 145.13 km/h -- 2006 CADILLAC Sts-V, 440PS/1948 kg,
8:31.42 145.01 km/h -- Ferrari F355, 380hp (Top Gear magazine)
8:32 --- 144.84 km/h -- BMW Z4 3.0 SMG (sport auto 04/03)
8:32 --- 144.84 km/h -- BMW Z4 3.0si coupe, 265 PS/1408 kg (sport auto 08/06)
8:32 --- 144.84 km/h -- Lotus Exige, 192hp (sport auto 08/04)
8:32 --- 144.84 km/h -- BMW M Roadster, 321 PS/1410 kg (sport auto 09/97)
8:32 --- 144.84 km/h -- BMW Z4 3.0 SMG, 231 PS/1396 kg (sport auto 05/03)
8:32 --- 144.84 km/h -- Porsche Boxster S, 252 PS/1386 kg (sport auto 12/99)
8:32 --- 144.84 km/h -- Volkswagen Golf R32 Mk. IV, 250 PS
8:33.80 144.34 km/h -- Honda NSX (6-speed) Coupe, 276 PS (Top Gear magazine)
8:34 --- 144.28 km/h -- Acura NSX, 276 PS
8:34 --- 144.28 km/h -- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS/1350 kg (sport auto 04/01)
8:34 --- 144.28 km/h -- Opel Speedster Turbo, 220 PS (sport auto 04/04)
8:34.6 - 144.00 km/h -- BMW M6 convertible (AutoBild sportscars 11/07)
8:35 --- 144.00 km/h -- BMW 130i, 258 PS/1350 kg (Road & Track)
8:35 --- 144.00 km/h -- BMW M3 SMG E36, 321 PS/1515 kg (sport auto 03/97)
8:35 --- 144.00 km/h -- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé, 426 PS/1635 kg (sport auto 02/02)
8:35 --- 144.00 km/h -- Opel Speedster Turbo, 220 PS
8:35.93 143.74 km/h – Opel Astra OPC, 240 PS/1355 kg, Manuel Reuter (mfr., oct,05) record holder compact class
8:36 --- 143.59 km/h -- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
8:36 --- 143.59 km/h -- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (sport auto 07/99)
8:36 --- 143.59 km/h -- Jaguar XKR Performance Kit, 363 PS/1703 kg (sport auto 09/00)
8:36 --- 143.59 km/h -- Porsche Boxster ´03, 228 PS/1370 kg (sport auto 02/03)
8:36.1 - 143.59 km/h -- Mercedes SL55 AMG roadster (AutoBild sportscars 11/07)
8:36.42 143.60 km/h -- BMW M3 EVO, 321hp (Top Gear magazine)
8:37 --- 143.44 km/h -- Maserati 3200GT, 370 PS/1614 kg (sport auto 09/02)
8:37 --- 143.44 km/h -- Mercedes Benz C32 AMG, (sport auto 09/01)
8:37 --- 143.44 km/h -- Nissan Skyline GTR V-Spec, 350 PS
8:37 --- 143.44 km/h -- Subaru Impreza GT Turbo, 218 PS/1290 kg (sport auto 03/00)
8:37 --- 143.44 km/h -- Honda NSX 3.0 (sport auto 07/91)
8:37 --- 143.44 km/h -- VW Golf R32 (sport auto 02/03)
8:37.10 143.42 km/h -- Nissan GTR V, 350 PS (Top Gear maagzine)
8:38 --- 143.17 km/h -- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8, 400 PS/1592 kg (sport auto 12/98)
8:38 --- 143.17 km/h -- Honda NSX 3.2, 280 PS/1386 kg (sport auto 08/97)
8:38 --- 143.17 km/h -- Mercedes Benz SL500, 306 PS/1852 kg (sport auto 12/01)
8:38 --- 143.17 km/h -- Renault Megane Sport Trophy “sport auto” edition, 225PS/1371 kg (sport auto 6/05),
8:38 --- 143.17 km/h -- Porsche 996 Carrera, 296 PS
8:38.4 - 143.17 km/h -- Porsche 993 Carrera www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/228511/
8:39 --- 142.89 km/h -- Honda S2000, 240 PS/1275 kg (sport auto 01/00)
8:39 --- 142.89 km/h -- Morgan Aero 8, 286 PS/1193 kg (sport auto 04/03)
8:40 --- 142.62 km/h – Audi TT 2.0 TFSI, 200 PS/1322 kg (sport auto 02/07)
8:40* -- 142.62 km/h – Cadillac CTS, 304 PS/??? kg (*company test driver/Sports Car International)
8:40 --- 142.62 km/h -- Chevrolet Corvette C5 automatic, 344 PS/1505 kg (sport auto 07/97)
8:40 --- 142.62 km/h -- Holden GTS, on an in and out lap (2000)
8:40.30 142.62 km/h – Bentley Continental GT, 560 PS/2385 kg, Tom Kristensen (AutoBild 02/06)
8:41 --- 142.34 km/h -- Aston Martin DB7, 420 PS/1847 kg (sport auto 01/99)
8:41 --- 142.34 km/h -- Audi S3, 210 PS/1489 kg (sport auto 06/99)
8:42 --- 142.07 km/h -- Audi S4, 265 PS/1592 kg (sport auto 08/98)
8:42 --- 142.069 km/h -- Audi TT 1.8 quattro w. ESP, 225 PS/1461 kg, (sport auto 07/01)
8:42 --- 142.07 km/h -- BMW Alpina B3 3.3, 280 PS/1495 kg (sport auto 07/99)
8:42 --- 142.07 km/h -- Lotus Exige, 179 PS/796 kg, (sport auto 11/00)
8:43 --- 141.80 km/h -- Honda Integra Type R (sport auto 12/00)
8:43.52 - 141.55 km/h -- Chevrolet HHR SS, 260 PS/1488 kg (Windng Raod 02/08)
8:44.83 141.30 km/h -- Chevrolet Corvette Coupe, 339 PS, automatic (Top Gear magazine)
8:46 --- 140.99 km/h -- Porsche 993 Carrera S, 285 PS
8:47 --- 140.72 km/h -- Honda Civic Type-R, 200 PS/1246 kg (sport auto 11/01)
8:48.25 140.39 km/h -- Porsche 911 Carrera, 285 PS (Top Gear magazine)
8:49 --- 140.19 km/h -- Jaguar XKR Coupe, 363 PS/1703 kg (sport auto 07/98)
8:49 --- 140.19 km/h -- Renault Clio Sport V6, 226 PS/1381 kg (sport auto 07/01)
8:49 --- 140.19 km/h -- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS/1461 kg (sport auto 11/98)
8:49 --- 140.19 km/h – VW Golf V R32, 250 PS/1591 kg (sport auto 09/06),
8:50 --- 139.93 km/h -- BMW Alpina B10 3.2, 260 PS/1600 kg (sport auto 04/98)
8:50* -- 139.93 km/h -- Mercedes Benz E55 AMG (sport auto ??/00)
8:51 --- 139.66 km/h -- Alfa Romeo 156 GTA, 231 PS/1350 kg (sport auto 05/02)
8:51* -- 139.66 km/h -- Ford Focus ST, 225 PS/1330 kg (sport auto 09/05) (*mfr.)
8:51 --- 139.66 km/h -- Mercedes Benz C43 AMG, 306 PS/1571 kg (sport auto 12/01)
8:52 --- 139.40 km/h -- Mercedes Benz CLK 430, 279 PS/1564 kg (sport auto 09/01)
8:52 --- 139.53 km/h -- VW Golf GTI DSG, 200 PS/1421 kg (sport auto 11/05)
8:54 --- 138.90 km/h -- Opel Corsa OPC, 192 PS/1262 kg (sport auto 04/08)
8:54 --- 138.90 km/h -- Porsche Boxster, 204 PS/1325 kg (sport auto 01/97)
8:54 --- 138.90 km/h -- VW Golf GTI 25th Anniversary, 180 hp, 1320 kg (sport auto 01/02)
8:55 --- 134.58 km/h -- Mini Cooper S Works, 200 hp (sport auto ??/04)
8:58 --- 133.83 km/h -- Lotus Esprit Turbo SE (sport auto 07/97)

9:05* -- 136.07 km/h -- Ford Focus RS, 215 PS/1355 kg (sport auto 09/05)(*mfr.)
9:07 --- 135.58 km/h -- Mercedes SLK 230, 195 PS/1356 kg (sport auto 05/01)
9:07 --- 135.58 km/h -- AMG Mercedes SLK 230 compressor (sport auto 05/99)
9:09 --- 135.80 km/h --VW Golf V6 4Motion, 204 PS/1455 kg (sport auto 01/02)
9:46.20 126.50 km/h -- VW Polo GTI, 150 PS/12

10:08 -- 121.98 km/h -- Ford Transit, 136 PS/??? kg, Sabine Schmitz (Top Gear tv, jul,10 05)
11:00 -- 110.89 km/h -- Karmann Colorado RS mobile home, 298 PS/???, Sabine Schmitz (07/06)
11:27.50 107.89 km/h -- Mercedes G55 AMG, 500 PS/2600

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #4 : Eylül 05, 2008, 12:00:50 ÖS »

type r ın yol tutuşu stokta fena deildir, ama arkadan itiş bir araçla kıyaslamak sadece DSC açıkken doğru olur sanırım :) ama bana sanki BMW daha başarılı olurmuş gibi geliyor DSC açıkken

Yani dsc yada esp gibi sistemler olmadığı sürece ön çeker araçlar arkadan çekişli/itişli araçlara göre pist te daha mı üstündür?

Örnek : http://www.youtube.com/watch?v=JvKUkJTAHlY

Peki bu DSC 95 model e36 320 ci de var mıdır?

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #5 : Eylül 05, 2008, 12:11:02 ÖS »
Videoyu izlerseniz S2k viraj çıkışlarında sorun yaşıyor.
Acaba bunun sebebi nedir?
ESP S2k yok mu yoksa adamlar kapatmış mı?
S2k kalkışta type R 225 hp lik versiyona karşı avantajlı olmasına rağmen bunu virajlarda koruyamamıştır.
Sürüş dinamiğinden karşılaştırırsak s2k sonuçta bir spor otomobil.
Fakat bu videodaki sıkıntısı nedir acaba ?
Saygılar.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #6 : Eylül 05, 2008, 01:53:21 ÖS »
sen şimdi ne yazdın böyle destan gibi ben sana döküman değil video tavsiye ediym onu izle

top gearın 2001 wrx ile typerı test ettiği videoya bi göz at istersen ;)

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #7 : Eylül 05, 2008, 07:29:45 ÖS »
Videoyu bulamadım affınıza sığınıyorum.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #8 : Eylül 06, 2008, 12:09:27 ÖÖ »
babali top gearın videolarını izle ortada biyerde çıkıyo escort cosworth ün test edildiği videoda

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #9 : Eylül 06, 2008, 02:58:58 ÖS »
Yoldaki çizgiler gibi ufak çıkıntıları bütün spor amortisörlü ve ince yanağa sahip araçlar hisseder. Ancak yolda düz giderken bunun aracı yalpalamasının tek sebebi rot açılarının bozuk olmasıdır. Virajlarda durum farklıdır ve virajda eğer amortisorlerde bozukluk yoksa dediğin mümkün değil. Bence eğer sen yanılmadıysan birlikteliğin olan BMW'nin amortisörleri patlak. Type R'ın BMW'deki karşılığı "1" serisidir. Ancak yol tutuş kasa tipi ile kıyaslanamaz, örnek olarak Bmw nin 7 kasası slalom testlerinde 5 kasasından daha kötüdür. Ayrıca eğer pist verilerine bakarsak araçların yol tutuş, aerodinami, motor performansı, kasa yapısı vs. vs. gibi birçok parametrenin içinde kalırız ve hata yaparız. Bu nedenle yol tutuş kıyaslamasında denge kontrol sistemleri devredeyken ve devrede değilken slalom yapılmalıdır. Benim tercihim sistemler kapalı iken yapılan testlerdir çünkü otomobillerin safkanlığı hakkında daha çok fikir verir. Arkadan itişli olduğu için BMW'nin Type R ile düşük hızlarda başa çıkması çok zordur ki buna WRC hariç neredeyse bütün ralli otomobillerinin önden çekişli olması güzel bir örnekdir. Ancak katılım pistte ve yüksek güçlerde ise  (bunuda kg/hp oranı yaklaşık "4.5" ve altı olan otomobiller olarak örnekleyebiliriz) arkadan itişli sistemler kazanmaya başlar(formula 1 ve le mans gibi). Otoban sürüşlerinde de BMW'nin üstün olacağı gibi bir gerçek söz konusudur çünkü katılım yüksek hızlarda olacaktır ve yüksek hızlar için ideal olanı arkadan itiştir(tabi güçler aynı ise). Yardımcı olabildiysem ne mutlu. :)

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #10 : Eylül 06, 2008, 09:14:26 ÖS »

Yoldaki çizgiler gibi ufak çıkıntıları bütün spor amortisörlü ve ince yanağa sahip araçlar hisseder. Ancak yolda düz giderken bunun aracı yalpalamasının tek sebebi rot açılarının bozuk olmasıdır. Virajlarda durum farklıdır ve virajda eğer amortisorlerde bozukluk yoksa dediğin mümkün değil. Bence eğer sen yanılmadıysan birlikteliğin olan BMW'nin amortisörleri patlak. Type R'ın BMW'deki karşılığı "1" serisidir. Ancak yol tutuş kasa tipi ile kıyaslanamaz, örnek olarak Bmw nin 7 kasası slalom testlerinde 5 kasasından daha kötüdür. Ayrıca eğer pist verilerine bakarsak araçların yol tutuş, aerodinami, motor performansı, kasa yapısı vs. vs. gibi birçok parametrenin içinde kalırız ve hata yaparız. Bu nedenle yol tutuş kıyaslamasında denge kontrol sistemleri devredeyken ve devrede değilken slalom yapılmalıdır. Benim tercihim sistemler kapalı iken yapılan testlerdir çünkü otomobillerin safkanlığı hakkında daha çok fikir verir. Arkadan itişli olduğu için BMW'nin Type R ile düşük hızlarda başa çıkması çok zordur ki buna WRC hariç neredeyse bütün ralli otomobillerinin önden çekişli olması güzel bir örnekdir. Ancak katılım pistte ve yüksek güçlerde ise  (bunuda kg/hp oranı yaklaşık "4.5" ve altı olan otomobiller olarak örnekleyebiliriz) arkadan itişli sistemler kazanmaya başlar(formula 1 ve le mans gibi). Otoban sürüşlerinde de BMW'nin üstün olacağı gibi bir gerçek söz konusudur çünkü katılım yüksek hızlarda olacaktır ve yüksek hızlar için ideal olanı arkadan itiştir(tabi güçler aynı ise). Yardımcı olabildiysem ne mutlu. :)

Hocam rot ayarları yapılmış araç yeni çıkmıştı.Düz yolda yalpalama yok da virajda bu çizgilerden geçerken anlarsın arabanın stabilitesinin bozulmaya meyilli gittiğini.
Ben Type R ın Bmw deki karşılığını sorarken yol tutuş ve performans açısından karşılaştırmayı kastetmiştim.Mesela 2000 motor honda 3000 cc bmw performansı veriyor.Yani 330 bmw ile kafa kafaya çıkıyor.
Type R hiç sürmemiş biri olarak virajlarda durum ne olur bilmem.Yol tutuşu olarak 1 kasadan daha ilerde olcağını düşünüyorum.Acaba 3 kasa bmw lerin hangisiyle eşit yol tutuşu var?
Ayrıca denge sistemlerini de bu olaya niye katmıyorsunuz?
Yoksa Type R da ESP yok mu?

Düşük hızlarda Type R ın viraj kabiliyetinin BMW üstün olduğundan bahsettiniz.Peki Type R bir 330 ci ile baş edemez mi pistte?

Yani sonuç olarak bir piste Type R ı yol koşturursak elde edeceğimiz zamanı hangi BMW ile alabiliriz?

Cevaplar için teşekür ederim.Kusuruma bakmayın.SAygılar.
« Son Düzenleme: Eylül 06, 2008, 09:15:29 ÖS Gönderen: SLMKYNR »

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #11 : Eylül 06, 2008, 10:04:09 ÖS »

babali top gearın videolarını izle ortada biyerde çıkıyo escort cosworth ün test edildiği videoda


Cosworth vs WRX videosunu buldum fakat Civic type R vs WRX videosu yok ne yazıkki hocam

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #12 : Eylül 06, 2008, 10:49:44 ÖS »
2001-2005 yıllarında üretilen Type R yani ep3 kasada denge kontrol yada patinaj önleyici bir sistem bulunmamakda ancak neredeyse tüm rakiplerinde bulunmasına rağmen sınıfının en başarılı aracı yol tutuş konusunda. Benim aracım yeni kasası yani fn2 ve tıpkı bmw nin dsc si gibi fn2 de "vsa" (vehicle stability asistant) var. Bu sistem hem patinaj kontrolü yapıyor hemde aracın savrulmasını önlüyor. Ancak bu sistemler yol şartları için daha çok. katılım koşullarında sürüş teknikleri ön plana çıkıyor. Ne yazıkki tam olarak bir rakip yok bmw de type R için 3.30 belki ama oda ruh olarak biraz katılımtan uzak daha ziyade keyif için bana göre. M serileri ise çok güçlüler. ama dediğn gibi 3.30 yürüyeni lastik ebatları motor gücü ile en denk rakibi type R ın. Bence düşük hızlar type R ın olur fakat 200 üstü otobanda gazlanırsa bmw çok daha avantajlı olur. Bmw yi çok deneme fırsatım oldu ordan biliyorum yüksek hızlarda denge konusunda farklı bir kimliğe bürünüyor. Ama 200 ün üzerinde kaç dk yol gidicez ve bmw nin yüksek hızlardaki avantajları kaç mt önde olmasını sağlıcak bu tartışılır Tr deki yolların izin verdiği hızlar genellikle 200 altıki üstü olsa bile type R en azından motor olarak orada da çok iyi. Buda yapılacak katılımların pilotaj söz konusu olmadan düşünürsek çok büyük çoğunluğunu honda alır anlamına geliyor. Ama ben bmw de type R ın tam anlamı ile bir rakibi  olduğunu düşünmüyorum. 3000cc altı çok güçsüz kalıyor, 3000cc üstüde çok güçlü kalıyor. Tam 3000cc versiyonlarda ise karşımıza çıkan ana sorun rakibin bir gti değil güçlü, statü sahibi bir coupe olması. Tabi bunlar benim fikrim.

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #13 : Eylül 07, 2008, 01:13:59 ÖS »

2001-2005 yıllarında üretilen Type R yani ep3 kasada denge kontrol yada patinaj önleyici bir sistem bulunmamakda ancak neredeyse tüm rakiplerinde bulunmasına rağmen sınıfının en başarılı aracı yol tutuş konusunda. Benim aracım yeni kasası yani fn2 ve tıpkı bmw nin dsc si gibi fn2 de "vsa" (vehicle stability asistant) var. Bu sistem hem patinaj kontrolü yapıyor hemde aracın savrulmasını önlüyor. Ancak bu sistemler yol şartları için daha çok. katılım koşullarında sürüş teknikleri ön plana çıkıyor. Ne yazıkki tam olarak bir rakip yok bmw de type R için 3.30 belki ama oda ruh olarak biraz katılımtan uzak daha ziyade keyif için bana göre. M serileri ise çok güçlüler. ama dediğn gibi 3.30 yürüyeni lastik ebatları motor gücü ile en denk rakibi type R ın. Bence düşük hızlar type R ın olur fakat 200 üstü otobanda gazlanırsa bmw çok daha avantajlı olur. Bmw yi çok deneme fırsatım oldu ordan biliyorum yüksek hızlarda denge konusunda farklı bir kimliğe bürünüyor. Ama 200 ün üzerinde kaç dk yol gidicez ve bmw nin yüksek hızlardaki avantajları kaç mt önde olmasını sağlıcak bu tartışılır Tr deki yolların izin verdiği hızlar genellikle 200 altıki üstü olsa bile type R en azından motor olarak orada da çok iyi. Buda yapılacak katılımların pilotaj söz konusu olmadan düşünürsek çok büyük çoğunluğunu honda alır anlamına geliyor. Ama ben bmw de type R ın tam anlamı ile bir rakibi  olduğunu düşünmüyorum. 3000cc altı çok güçsüz kalıyor, 3000cc üstüde çok güçlü kalıyor. Tam 3000cc versiyonlarda ise karşımıza çıkan ana sorun rakibin bir gti değil güçlü, statü sahibi bir coupe olması. Tabi bunlar benim fikrim.


Nasip olursa bi araç alıp yüklemeyi düşünüyorum. 0 almayacağım ama 0 ı en fazla 95 milyar gibi bi rakam olacak bir araç olacak bu. Listemde şu an
--------
AUDİ s3
BMW M
MAZDA rx8
HONDA s2000 / type R
SUBARU sti
VOLKSWAGEN golf gt / golf gti
FORD Focus St
OPEL Astra opc gtc   gsi
RENAULT Megane Rs / clio rs
SEAT Leon cupra
CİTROEN vts
PEUGEOT 207rc
MİTSUBİSHİ CZT / EVO
MİNİ Cooper S
------
bu araçlar mevcut.Burda M çok pahalı s3 bana hitap etmiyor. 1.6 motor olanlar var bunları yükleyemem zaten son haddinde mini gibi.. czt 207 gibi..Bana en mantıklısı 4 çeker bir araç geliyor.Sonuçta en az 300+ bhp en fazla 500 bhp yi yere aktaracağız. Bunların haricinde aklımda Honda FOrd Renault ve Seat var.Sizin de dediğiniz gibi bana 200 ün üzerindeki yol tutuşta sorun yaratmayacak bir araç lazım.Özellikle Şanzımanı uzun olması gerekir.Çünkü bunlara para harcamak istemiyorum.Şimdi bu listeden tercih yapsak hangisi alınır M haricinde.Ya da Sunacağınız başka alternatifler var mı?
SAygılar.İyi Forumlar

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #14 : Eylül 07, 2008, 02:50:48 ÖS »
Valla 4 cekerler benim tercih listeme girmezlerdi çünkü her zaman 4 tekere dağılan bir güç söz konusu ve bu daha düşük son hız daha fazla gereksiz yakıt ve daha daha çok modifiye etme ihtiyacı demek. Tabi bu tamamen benim zevkim ve kişisel yaklaşımım. Birçoğunuz eminim 4 çekeri tercih eder ki 4 çekerlerinde kalkışları mükemmel. Ben sizdeki listeye baktığımda 3 otomobil görebildim. Type R, M3 ve S2000. Siz M3 ü listede dışında bırakmışsınız ama ben bırakamadım. Gelelim bana göre artı ve eksilerine. M3 den başlarsak 2002 M3 alabilceğimiz paraya sıfır Type R ve neredeyse 0km S2000 alınablir, buda araç eski olduğu için modifiye ederken değişen parçalara  birde yorulan parçaların eklenmesi demekki  parasal olarak dezavantajlı durumda M3. Çok daha fazla yakıt demek M3. Ve tabiki önceki araçlarımdan biri 5.2 lt olduğu için onda canımı en çok yakan şey ödediğim vergi idi ve M3 ün vergiside yüksek. Geriye 2 adet Honda kaldı. Honda forumunda başka ne olabilirki :). S2000 çok güzel, arkadan itişli ama cabrio gerçi hardtopu var ama sadece iki kişilik koltuğunu bile yatıramazsın. Eğer ikinci bir aracın varsa düşünme S2000 al. Ben olsam?  Tam olarak senin gibi düşündüm bir kaç ay önce ve ikinci aracım olmucaktı. Arkadan itiş çok önemli gelmedi bana ve Type R aldım ve gayet mutluyum şu anda. Eğer gereksiz bir şekilde para harcarım benzine ve vergiye diosan M3, günlük kullanım için başka bir aracım olcak diyosan S2000 ama boşa para harcamıycağım ve 3 kişi bi yerlere yaz kış rahatça gidebiliceğim bir aracım olsun diyosan (önden çeker olması dışında) Type R derim ben. 4 çekerleri sevmediğimi söyledim o nedenle tercih etmezdim.

canRC

  • Ziyaretçi
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #15 : Eylül 07, 2008, 07:00:33 ÖS »
Bu saydıgın listeden m3 ve s3'ü cıkarınca direk gozuma sti ve evo carptı. Ufak paralara ucuk gucler almak mumkun bu araclar. Evo9'un stock internaller ve turbosuyla 400'e yakın guc alınılabiliyor mesela. Turboback + yazılım + ... gibi ufak işlemlerle. O listenden bence focus ST'yi cıkar. Ben RC'yi almadan önce onun siparişini veriyordum. 55k YTL gibi bi fiyata bırakıyorlardı. Ama aracın hacmi 2508cc gibi bişey. O yüzen 3.30 vergisi veriyosun (3500 ytl idi galiba) Hondacılar gene kızacak bana ama listedeki diğer turbo araclara yönelmek daha mantıklı 4x4 istemiyosak da. Mesela cupra-r. Fiyat performans en yuksek bence bu araçta.

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #16 : Eylül 07, 2008, 07:36:40 ÖS »
önden çeker araclarda teker de 300hp+ üstü bence gereksiz.
tavsiyem evo9 olurdu.

muRatpasa

  • İleti: 482
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #17 : Eylül 07, 2008, 07:50:32 ÖS »
mitsubishi evo

infaztim

  • İleti: 3903

ryuk

  • Ziyaretçi
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #19 : Eylül 08, 2008, 02:52:49 ÖS »
Video kaldırılmıs youtube dan.

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #20 : Eylül 08, 2008, 09:44:26 ÖS »

Valla 4 cekerler benim tercih listeme girmezlerdi çünkü her zaman 4 tekere dağılan bir güç söz konusu ve bu daha düşük son hız

daha fazla gereksiz yakıt ve daha daha çok modifiye etme ihtiyacı demek. Tabi bu tamamen benim zevkim ve kişisel yaklaşımım.

Birçoğunuz eminim 4 çekeri tercih eder ki 4 çekerlerinde kalkışları mükemmel. Ben sizdeki listeye baktığımda 3 otomobil

görebildim. Type R, M3 ve S2000. Siz M3 ü listede dışında bırakmışsınız ama ben bırakamadım. Gelelim bana göre artı ve

eksilerine. M3 den başlarsak 2002 M3 alabilceğimiz paraya sıfır Type R ve neredeyse 0km S2000 alınablir, buda araç eski olduğu

için modifiye ederken değişen parçalara  birde yorulan parçaların eklenmesi demekki  parasal olarak dezavantajlı durumda M3.

Çok daha fazla yakıt demek M3. Ve tabiki önceki araçlarımdan biri 5.2 lt olduğu için onda canımı en çok yakan şey ödediğim

vergi idi ve M3 ün vergiside yüksek. Geriye 2 adet Honda kaldı. Honda forumunda başka ne olabilirki :). S2000 çok güzel,

arkadan itişli ama cabrio gerçi hardtopu var ama sadece iki kişilik koltuğunu bile yatıramazsın. Eğer ikinci bir aracın varsa

düşünme S2000 al. Ben olsam?  Tam olarak senin gibi düşündüm bir kaç ay önce ve ikinci aracım olmucaktı. Arkadan itiş çok

önemli gelmedi bana ve Type R aldım ve gayet mutluyum şu anda. Eğer gereksiz bir şekilde para harcarım benzine ve vergiye

diosan M3, günlük kullanım için başka bir aracım olcak diyosan S2000 ama boşa para harcamıycağım ve 3 kişi bi yerlere yaz kış

rahatça gidebiliceğim bir aracım olsun diyosan (önden çeker olması dışında) Type R derim ben. 4 çekerleri sevmediğimi söyledim

o nedenle tercih etmezdim.
Evet hocam dediğiniz gibi cc yüzünden vergi vermek istemiyorum.Bunun için zaten listedeki araçlara bakarsanız lt/hp

oranı yüksek araçlardır.2. olarak alacağım araç kesinlikle 2 kişilik olmayacak.Dilediğim zaman dilediğim yere 3 4 arkadaşımla

gidebilmeliyim.Parantez içinde (önden çeker olması dışında) diye giden cümleden neyi kast ettiğini anlayamadım.

Bu saydıgın listeden m3 ve s3'ü cıkarınca direk gozuma sti ve evo carptı. Ufak paralara ucuk gucler almak mumkun bu araclar.

Evo9'un stock internaller ve turbosuyla 400'e yakın guc alınılabiliyor mesela. Turboback + yazılım + ... gibi ufak işlemlerle. O

listenden bence focus ST'yi cıkar. Ben RC'yi almadan önce onun siparişini veriyordum. 55k YTL gibi bi fiyata bırakıyorlardı. Ama

aracın hacmi 2508cc gibi bişey. O yüzen 3.30 vergisi veriyosun (3500 ytl idi galiba) Hondacılar gene kızacak bana ama listedeki

diğer turbo araclara yönelmek daha mantıklı 4x4 istemiyosak da. Mesela cupra-r. Fiyat performans en yuksek bence bu araçta.
Evet Focus st 2521 cc olarak 3000 cc ye kadar olan vergi sınıfında yer alıyor.Turbo meselesine gelirsek turboyu ben

kendim koymak istiyorum araca.Mesela Cupra R.  Zaten 1.8 t  lik bir araç üzerinde fazla bir oynama yapamam.Ama aynı fiyat

seviyesindeki atmosferik aracı alarak %100 lere kadar oynayabilirim.Orjinalinde turbo mevcut bir aracı alıp oynama kararı

alırsam motor hacmi 2500 cc den aşağı olmaması gerektiğini düşünüyorum.


önden çeker araclarda teker de 300hp+ üstü bence gereksiz.
tavsiyem evo9 olurdu.

Bunun sebebini açıklayabilir misiniz?


http://www.teamhondaturkey.com/forum/videolar/2002_typer_vs_2002_wrx_pistte_yarisiolarikiside_stock-t9283.0.html

bak dostum bahsettiğim video burada
Evet hocam video kaldırılmış.

SLMKYNR

  • İleti: 12
Ynt: Type R yol Tutuşu hk.
« Yanıtla #21 : Eylül 08, 2008, 09:47:05 ÖS »
Son olarak Kabaca bir liste daha çıkarttım.
Her ne kadar bazı araçların sınıfları farklı olsa da amaç yol koşmak.
Bu açıdan değerlendirdiğimde elimdeki son liste


AUDİ
*s3   T   ==========>1984 261 5.7           56.550 €
BMW
*M3csl      ==========>3246 355 4.9         2004 90.000 €xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
MAZDA
*rx8      ==========>1308 231 6.4           83.900 YTL  VERGİİİİİİİİ
HONDA
*s2000      ==========>1997 240 6.2    87 84          82.620 YTL   
*Civic Type R      ==>1998 200 6.7           67.000 YTL
*VTİ      ==========>1595 160 7.3sn   81 77.4        23.000 YTL 98xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
SUBARU
*sti T      ==========>2457 230 6.1         126.100 YTL
VW   
*Golf GT        ==========>1390 168 7.9            48.000 YTL
*Golf GTİ      ==========>1984 197 6.9           62.000-66.000 YTL
FORD
*Focus St      ==========>2521 222 6.8           65.000 YTL
OPEL
*Astra GTC OPC      ==>1998 237 6.4   86.00 x 86.00 8.8:1     71.400 YTL
*Astra GTC Sport 1.6 16V   ==>1598 180 8.2     79.00 x 81.50 8.8:1     46.300 YTL
*Corsa 1.6 Turbo OPC   ==>1598 192 7.2     79.00 x 81.50 8.8:1     50.000 YTL
*Corsa 1.6 GSİ      ==>1598 150 8.1           41.350 YTL
RENAULT
*Megane Rs       ==>1998 221 6.5   82.7 93 9:1     66.000-68.000 YTL
*Clio RS      ==========>1998 200 6.9   82.7 93 11.5:1     57.000-59.000 YTL
SEAT
*Leon cupraR 1.8T   ==========>1781 222 6.9    81 86.4 9.5:1   27000- 40000 YTL 2004xxxxxxxxxxx
*Leon 2.0 FR   ==========>1984 200 7.2    82.5 92.8 10.3:1     63.000-68.000 YTL
CİTROEN
*C2 vts        ==========>1587 123 8.3   78.5 82      28-18YTL 2007xxxxxxxxxx
*207rc THP      ==>1598 175 7.1    77 85.5 10.5:1     44.900 YTL
*207 Gt      ==========>1598 150 8.1           40.156 YTL
MİTSUBİSHİ
*CZT t       ==========>1468 150 8.0         40.000 YTL
*EVO 8      ==========>1997 280 5.7   85 87       xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx      
*2004 fq4000Evo 8   ==========>1997 405 3.5          xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx   
*Evo 9      ==========>1997 360 4.1         xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Evo X(10)GSR 5M/T   ==========>1998 295 5.4            62.000 €
MİNİ
*Cooper S t    ==========>1598 173 7.6    77 85.8        62.000 YTL
*MİNİ JCW   ==========>1598 211 6.5           38.000 €
------------------------------------------------------------------------
Nissan Micra R
2002 Peugeot 206 GTi 180 rc
2003 Renault Clio Renault Sport V6 24v
147 gta
Golf R32

Bu oluyor