Gönderen Konu: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!  (Okunma sayısı 4453 defa)

34 vol

  • Ziyaretçi
SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« : Kasım 30, 2008, 07:27:24 ÖS »
EL FİRENİ KOLU SORUNLUYDU SALLANIP SES YAPIYODU...DEĞİŞTİRDİK DEDİLER AMA ARTK DAHA KÖTÜ,KEŞKE DEGİŞTİRMESELERDİ...
KOL DAYAMA KAPAĞI OKADAR DANDİK Kİİİ,OLAMAZ BÖYLE BİŞEY...YAMULUP DURUYOO ACIP KAPATIRKEN...
MOTORDA SAG TARAFTAN (TIR TIR TIR) DİYE Bİ SES GELİYODU O PARÇALARI DA DEGİŞTİRDİLER ARTK DAHA ÇOK SES YAPIYOO...
DEBRAJA BASINCA ÇIT DİYE Bİ SES GELİYO.ONUDA DUZELTEMİYOLAR.

DAHA BÜSSÜRÜ SORUN VAR...

BU ARAÇ 2008 İN 9 UNCU AYINDA TRAFİĞE ÇIKTI VE 2009 MODEL... NORMAL Mİ SİZCE BU SORUNLAR???

SERVİSE GÖTÜRÜYORUM YAPSINLAR DİYE DAHA ÇOK BOZUP GERİ VERİYOLAR BANA...

BASKA Bİ SERVİSE FALAN MI GİTSEM,Bİ TAVSİYEDE BULUNURMUSUNUZ.



metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #1 : Kasım 30, 2008, 07:29:13 ÖS »
istanbuldasınız sanırım Marmara Honda Fatoş hanımla konuşursanız sorunlarınızı en hızlı bir biçimde çözeceğini inanıyorum...Artık birşeye inanmaya başladım Honda nın satış sonraki eksikliğine gerçi satışta da var şahit olduğum kadarıyla....Ben 0 honda satışıylada uğraştığım için iyi biliyorum
« Son Düzenleme: Kasım 30, 2008, 07:32:00 ÖS Gönderen: MTNYLMZ »

34 vol

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #2 : Kasım 30, 2008, 07:34:22 ÖS »
BODRUM DA YASIYORUM. SERVİS BÜYÜK SORUN BUR DA.

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #3 : Kasım 30, 2008, 07:43:32 ÖS »
siz yinede fatoş hanımla görüşün size yardımcı olacaktır bu konuda

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #4 : Kasım 30, 2008, 11:11:23 ÖS »
Allah yardımcınız olsun...

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #5 : Aralık 01, 2008, 01:05:11 ÖÖ »
haydaaaa bu nedir böyle ya

valla artık savunulucak biyeri kalmadı yeni kasaların

makyajda inşallah giderilir bu sorunlar yoksa ters köşeye yatar honda.

fn2silver06

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #6 : Aralık 01, 2008, 12:39:40 ÖS »
japonların bi lafını öğrendim maoralim 0 oldu. diyoki japonlar: biz hondayı satmak diğerlerini binmek için yaptık !!!!

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #7 : Aralık 01, 2008, 05:26:09 ÖS »

japonların bi lafını öğrendim maoralim 0 oldu. diyoki japonlar: biz hondayı satmak diğerlerini binmek için yaptık !!!!

Kim söylemiş neden moral 0 olsun ben japonlarla çalıştım konfor sağlamlık düşük fiyat müşteri memnuniyeti ön plandadır ilk öncelikle müşteri memnuniyeti dir

fn2silver06

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #8 : Aralık 01, 2008, 05:59:16 ÖS »
tamam işte varmı kimsede müşteri memnuniyeti.ben arabayı alalı 1 yıl oldu en az 7 kere servise gitti araç problemlerin çözülememesinden dolayı.

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #9 : Aralık 01, 2008, 06:04:04 ÖS »
doğrudur inanırım bende çektim bu işlerle uğraşmam rağmen ama üstlerine gideceksiniz hakkınızı savunacaksınız

typermelih

  • İleti: 370
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #10 : Aralık 01, 2008, 07:13:19 ÖS »
benım aklım karmakarısık oldu hondaya yazı yazdım parca degısımı bızım en son caremız beyfendı dedı bunu duyuncs cıldırdım bu nedemek ya................tamır yontemını uygulıcaklarmıs

fn2silver06

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #11 : Aralık 01, 2008, 11:18:30 ÖS »
ben japonyaya direk şikayet etmeye karar verdim avukat vasıtasıyla !servisle problemi olan herkes yapsın bunlarla başka türlü baş edilmez resmen işi çingenliğe vyrmuşlar nedemek parça değişimi en son seçenekmiş,banada aynısını yaptılar disklerle problemim olduğunda.

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #12 : Aralık 01, 2008, 11:25:22 ÖS »
diskte probelm varsa bunu fabrikaya fatura edip o hatalı parçayı değiştirmek zorundadır bayiler HTR her konuda tüm müşterilerine yardımcı olmaktadır...
« Son Düzenleme: Aralık 01, 2008, 11:26:08 ÖS Gönderen: MTNYLMZ »

ozgur_hamdi

  • İleti: 152
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #13 : Aralık 01, 2008, 11:28:12 ÖS »
valla haklısın kardeşim benim araçta 2009 ufak bir park sensörü işi vardı yaptık dediler servisten çıkardım eve geldim ertesi gün garajdan çıkartırken baktım çalışmıyor bakmamışlar siz düşünün artık sonra yine gittim oldu ama böylemi olması gerektiğini honda servisime bırakıyorum

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #14 : Aralık 01, 2008, 11:30:33 ÖS »
satış sonrası aksaklıklar çok eğitim yok ya da kafalarına göre yapıyorlar

typermelih

  • İleti: 370
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #15 : Aralık 02, 2008, 07:03:55 ÖS »
abı adamlar dıledıklerı gıbı yaptılar harbıden tamır yontemıyle sorunlarıma care oldular,ben boyle zıhnıyetın ıcıne.....nerde kaldı musterı memnunıyetlıgı...aracı satarken kıcımda dolanmasını bıldıler gunlerce...guya bende satıscı olacam nasıl kandım yaaaaa

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: SATIŞ SONRASINDAN BİRİLERİ BANA YARDIMCI OLSUN!!!
« Yanıtla #16 : Aralık 02, 2008, 07:07:11 ÖS »
tamir yöntemiyle yapmayın eğer ki parçada hata varsa fabrika değiştirin der ve bize fatura edin der garanti olduğu için