Gönderen Konu: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler  (Okunma sayısı 41254 defa)

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #25 : Mart 20, 2008, 09:57:40 ÖS »
RBC Inlet manifold
Throttle body coolant by-pass modification
Earthing kit (Lee H)
Nedir bunlar bir fikri olan var mı ? :) RBC inlet manifold bildigimiz emme manifolduysa :) 247 hp normal bence...  bu arada 172.7 ıbft kaç nm yapıyor hesaplamasını bilen var mı?



SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #26 : Mart 20, 2008, 10:03:12 ÖS »
172.7 lb-ft = 234 NM ediyor...   %23 güç, %19 tork atmış...
« Son Düzenleme: Mart 20, 2008, 10:04:32 ÖS Gönderen: SONE-R »

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #27 : Mart 20, 2008, 10:22:55 ÖS »
muhendisler dokuluyor ortaya ,
cevrim icin nm ye 1,3475 ile carpan gerekiyor hocam ..
earthing kit topraklama ama neyi topraklıyorlar anlamadım 247 beygir son derece guzel bir deger ..

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #28 : Mart 20, 2008, 10:47:32 ÖS »
RBC intake manifold u bir site de okumuştum kpro, cai, headerslı Typer da +16 whp den bahsediliyordu... O yüzden dedim 247 hp normal diye hatta, gerçekten +16 whp ya da buna benzer bir güç veriyorsa 247 hp az bile bence... katsayı için teşekkürler bu arada :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #29 : Mart 20, 2008, 10:51:36 ÖS »
RBC Inlet manifold - emme manifoldu

Throttle body coolant by-pass modification - throttle body: Emme Manifoldu'na ek olarak her silindir için ayrı gaz kelebek sistemi ile motor için maksimum hava girişi ve maksimum performans sağlar.... throttle bodynin içindeki soğutma ünitesi kış aylarında buzlanma yaparmış, bu bypass sayesinde buzlanma önleniyormuş ve içerdeki hava her daim soğuk ve yoğun oluyormuş, bu da yanmaya katkı sağlıyor doğal olarak..

Earthing kit (Lee H) - araç içindeki elektrik aksamın yada daha sonradan takılmış elektronik aksam bağlantılı parçaların ani voltaj iniş - çıkışlarını dengelemek için kullanılıyor..

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #30 : Mart 21, 2008, 12:18:06 ÖS »
Valla 16 whp çok iyi değer ...

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #31 : Mart 21, 2008, 07:58:53 ÖS »
Ebay da vardı bir ara satılık, yanlış hatırlamıyorsam shipping dahil 350-400$ gibi bir fiyatı vardı... Alınabilir aslında :)


SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #33 : Mart 29, 2008, 11:12:03 ÖS »
Dün de ben dynoya çıktım...

224 PS, 220 NM...

K&N CAi, DC 4-2-1, Competition Clutch Stage 2, 60mm ara boru (orta susturucu var), Magnex egzoz.....

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #34 : Mart 29, 2008, 11:53:20 ÖS »
220 nm çok ciddi bir değer , istanbulda torku en yüksek olan ctr 229 nm , ondada mugen beyin mugen headers vs. var , acaba torkta debriyajın etkisi var mı?..

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #35 : Mart 30, 2008, 12:01:05 ÖÖ »
Competition Clutch tan olabilir, Fatih arkadaşımızın CTR si 219 NM, 227 PS çıktı. onda CC stage 4 baskı balata var...

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #36 : Mart 30, 2008, 01:17:12 ÖÖ »
çok iyi cidden 30 nm artık çok ciddi bir artış

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #37 : Mart 30, 2008, 10:17:38 ÖÖ »
Kayıp güç ise 36 PS...

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #38 : Nisan 22, 2008, 12:40:08 ÖÖ »

220 nm çok ciddi bir değer , istanbulda torku en yüksek olan ctr 229 nm , ondada mugen beyin mugen headers vs. var , acaba torkta debriyajın etkisi var mı?..

Ben mugen ise yaramaz diye biliyordum torku 229 cıktı ise atmosferik bu aracın gucu 235-240 beygir civarıdır hrld Dogrumuyum ??

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #39 : Nisan 28, 2008, 08:13:36 ÖS »
Min ses için nasıl bir set up yapılabilir sizce ? Demek istedigim yeri gogu inleten bir type r olmasında guclu olsun .
Ornegin sadece en iyisinden bir cai + kpro ile ne alınabilir sizce ? 2000 ytl civarı yani :)

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #40 : Nisan 28, 2008, 08:31:57 ÖS »
sadece cai+kpro ile olmaz Sekocan... cai+egzoz (ara boru +son susturucu)+header+Kpro ile 230-240 arası bişeyler alırsın...

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #41 : Nisan 28, 2008, 08:48:26 ÖS »

sadece cai+kpro ile olmaz Sekocan... cai+egzoz (ara boru +son susturucu)+header+Kpro ile 230-240 arası bişeyler alırsın...

bende biliyom olmayacagını sadece cai ile 10-12 aldım diyelim , kpro ile de 5500-8800 vtecing set edildi diyelim ne alırız abi sence ?
Komple eksozda hangi parca asırı yakıt tuketimi ve sese neden oluyor??

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #42 : Mayıs 08, 2008, 01:03:46 ÖS »
cai+kpro olur olmasına ama ne kadar güçlü olacağı tartışılır... bence kpro suz headers cai komple egzozlu typer dan daha güçlü olmaz... ama illaki sessiz olsun diyorsanız headers+mugen catback olabilir ki o da yeteri kadar güçlü olmayacaktır, şöyle söyliyim; headers varken mugen orta boru ile düz boru farkı 5 hp dc son susturucu ile mugen son susturucunun farkı 2-2.5 hp gibi birşeydi yani toplamda 7-7.5 hp hiç te az değil bence ama sessiz işte :)

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #43 : Mayıs 26, 2008, 09:16:51 ÖÖ »
burda ölçtük benimkini sanki az çıktı  biraz
 egzoz headers fitre hondata 210-212 hp civarı çıkıyo tekere 190 çıktı
zaten önemli olan yaptığım modifiyeden ne kazandığımı görmek yoksa 300hp çıksa noolcak
ben gidişinden çok memnunum  bikaç dokunuş daha yapıcam bakalım ne çıkıcak

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #44 : Mayıs 26, 2008, 11:05:21 ÖÖ »
cia headers egsoz la 230 verıyo typer saglıklısı, ınce contayla 235
k-pro sadece 2-3hp 20nm tork verıyo yanı tork alıyo arac yanı,
 k-pro lu arac 232-235 arası verır egzxantıkle 250-255 arası bısey
pıstonla daha cok sıkıstırma artırılırsa k-proyla 240 alabılıyosunuz.(egzantırıksız)
 

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #45 : Mayıs 26, 2008, 07:50:07 ÖS »
Reşit peki cai header egzoz üzerine conta ve piston yaparsak tahmini kaç hp alırız fazladan?
« Son Düzenleme: Mayıs 26, 2008, 07:51:34 ÖS Gönderen: SONE-R »

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #46 : Mayıs 27, 2008, 08:26:14 ÖÖ »

Reşit peki cai header egzoz üzerine conta ve piston yaparsak tahmini kaç hp alırız fazladan?

abi beyinsiz yine 8100 devir cevirecen conta ile zaten 11,4 cr ya cıkacan piston ne ise yarayacak onu anlamadım yaw :)

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #47 : Mayıs 27, 2008, 09:46:42 ÖÖ »
conta+yüksek sıkıştırma piston ile sıkıştırma 12 cr nın üstlerine çıkar ama egzantrik takılmayacaksa durup dururken motoru açıp piston takmaya gerek yok bence :)

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #48 : Mayıs 27, 2008, 11:12:35 ÖÖ »

Reşit peki cai header egzoz üzerine conta ve piston yaparsak tahmini kaç hp alırız fazladan?

soner, yuksek sıkıstırmalı pıstona beyın lazım beyınle 242fılan olur.

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #49 : Mayıs 27, 2008, 03:42:49 ÖS »
beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??