Gönderen Konu: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı  (Okunma sayısı 20142 defa)

I LOVE JDM

  • İleti: 686
Ynt: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #25 : Şubat 02, 2010, 02:59:52 ÖS »
ve onu yaptırabılıcegımız yer varmı?



KillerPrey

  • İleti: 16
Ynt: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #26 : Kasım 06, 2010, 05:27:24 ÖS »
Cok iyi olmuş.Hayırlı olsun.

ozgur_ıpcı

  • İleti: 22
Ynt: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #27 : Kasım 05, 2011, 07:10:37 ÖS »
Basarılı calısma ewt ızalasyon yararı we zararı ?

fermannn

  • clp650
  • İleti: 114
Ynt: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #28 : Ocak 26, 2012, 12:37:09 ÖS »
Hayırlı olsun.

JDM1

  • İleti: 9
Ynt: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #29 : Şubat 10, 2012, 09:14:34 ÖS »
teşekkürler bide dyno verisini söylersen çok makbule geçicek bakalım kaç hp artış olmuş
Katalizör iptali dolayısıyla arıza ışığımız yanıyor. Arıza ışığı ise motorun "Safe Mode" (Güvenlik modu) durumunda çalışmasına sebep oluyor. Yani MAP sensörü beyine doğru veriler gönderemediğinden ufaktan bir sapıtma söz konusu. Bu sebeple de doğru dyno verilerine ulaşamıyoruz. Fakat arıza ışığı usulüne uygun bir şekilde söndürüldükten sonra Dyno verilerimi paylaşacağım.

Arıza ışığını söndürebildiniz mi? Aynı sorunu bende yaşıyorum. Katalizör yok sensörler iptal. Arıza ışığı yanıyor + geri tepme (back pressure) yapıyor. Sorunu çözebildiğinizde paylaşırsanız sevinirim.

sertacx1

  • Sertaç KAPLAN
  • İleti: 2
Ynt: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #30 : Ekim 03, 2013, 12:21:40 ÖÖ »
sesini duymak iyi olurdu :D