Gönderen Konu: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı  (Okunma sayısı 18466 defa)

aSil

  • İleti: 989
EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« : Ağustos 15, 2006, 03:18:00 ÖS »
Önce mevcut (fabrikasyon) manifold sökülür...


Ardından, uygulanacak olan headers'a ısı izolasyonu yapılır.



Isı izole işlemi sonrası headers, artık motora ısısını minimum seviyede yansıtacaktır. Bu uygulamayla kaput altındaki sıcaklık indirgenmiştir.


Headers'ın uygulanmış hali;




Headers'ın ardından, ara boru ve son susturucunun da uygulanmış hali;




 
« Son Düzenleme: Eylül 29, 2007, 10:45:51 ÖÖ Gönderen: ALG »



Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #1 : Ağustos 15, 2006, 03:46:33 ÖS »



                      OMG    :wow    :wow                 Type-R + SS manifold + SS düz ara borular + HKS Hi-Power egzos   :wow


     Hayırlı olsun Asi-L'im, yeri göğü inletmenin zamanı gelmişti zaten
   =d>



deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #2 : Ağustos 15, 2006, 03:46:56 ÖS »
başarılı çalışma.

performans açısından ne gibi artılar oluyor bu işlem sonunda ?

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #3 : Ağustos 15, 2006, 03:49:00 ÖS »

OMG    :wow    :wow                 Type-R + SS manifold + SS düz ara borular + HKS Hi-Power egzos   :wow


     Hayırlı olsun Asi-L'im, yeri göğü inletmenin zamanı gelmişti zaten
   =d>


       Tabi bunların yanında AEM v2'yi de unutmamak gerekiyor   \:D/   


aSil

  • İleti: 989
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #4 : Ağustos 15, 2006, 04:24:34 ÖS »
Saolun :) Bu işlem sonrasında AEM V2 ile birlikte 10-15 hp arası bi artış bekliyoruz. Fakat şimdilik kazanç açısından net bi değer vermek pek doğru değil. Net rakam "dyno" sonrasında belli olacak. İlk fırsatta dyno sonucunu da tarayıp buraya koyarım. Ama hissedilir bir artış söz konusu tabi :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #5 : Ağustos 15, 2006, 07:40:40 ÖS »
10-15 hp arası deger mugen air induction ve bir cat back sistemi ile alınıyor..
senin aracındaki guc artısı daha fazla Asi-L

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #6 : Ağustos 15, 2006, 08:26:25 ÖS »
hayırlı olsun  ;) yalıtım için ne kullandınız? faydalı bi çalışma olmuş hem sna hemde bize  =d>

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #7 : Ağustos 15, 2006, 10:05:53 ÖS »
Montaj uzun surdu ancak profesyonel bır calısma oldu...resimlerden de belli zaten...hayırlı olsun Asi-L...Güç artışı ise hissedilir şekilde arttı...

aSil

  • İleti: 989
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #8 : Ağustos 15, 2006, 11:10:46 ÖS »
İyi dilekler için teşekkür ederim :)
hayırlı olsun  ;) yalıtım için ne kullandınız? faydalı bi çalışma olmuş hem sna hemde bize  =d>
Yalıtım için 1200 derece ısıya kadar dayanıklı seramik battaniye üzerine amyantdan daha dayanıklı ve kansorojen madde içermeyen bir malzeme kullandık. Yüksek devir çevirerek uzun yol yapmama rağmen elimi rahatlıkla headers'ın üstüne koyabiliyorum. Genelde amyant denilen bir madde öneriliyor ki bu madde yüksek ısıya dayanamamakla beraber kısa sürede yanıp özelliğini yitirmekte ve yanarken de kansorojen madde içerdiğinden sağlıksız bir çözümdür.   

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #9 : Ağustos 16, 2006, 09:19:40 ÖÖ »
Tebrikler Asil eline sağlık güzel bize örnek bir çalışma olmuş başarılarının devamını dilerim...
Sabırsızlıkla 19 Ağustos buluşmasını bekliyorum sesi çok merak ettim şimdi  ;)

aSil

  • İleti: 989
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #10 : Ağustos 16, 2006, 09:42:23 ÖÖ »
Tebrikler Asil eline sağlık güzel bize örnek bir çalışma olmuş başarılarının devamını dilerim...
Sabırsızlıkla 19 Ağustos buluşmasını bekliyorum sesi çok merak ettim şimdi  ;)
Çok saol Deniz :) Elimden geldiğince olanları sizinle paylaşmaya çalıştım.. 19 Ağustos toplantısına arabayla gelemeyebilirim. Çünkü araba şu an bende değil. Bakalım belki o tarihe yetişirse gelebilirim.

VteC_MaNiaC

  • İleti: 317
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #11 : Ağustos 16, 2006, 11:23:14 ÖÖ »
polislerin yeni gözdesi olcaksın valla maşallah:D

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #12 : Eylül 16, 2006, 10:07:08 ÖS »
bu çalışmanın maliyeti nedir

aSil

  • İleti: 989
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #13 : Eylül 16, 2006, 10:42:17 ÖS »
Herşey dahil 2000YTL civarı

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #14 : Eylül 17, 2006, 12:20:19 ÖÖ »
SS headers'ın fiyatı nedir sıfır almak istersek?

Bu arada paylaşım için teşekkürler.

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #15 : Eylül 17, 2006, 12:24:25 ÖÖ »
Vay Osman bu arada ipin ucuda sendeymiş ;)

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #16 : Eylül 17, 2006, 12:49:22 ÖÖ »
Birde uygulama nerede yapıldı?

aSil

  • İleti: 989
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #17 : Eylül 17, 2006, 09:39:53 ÖÖ »
SS headers'ın fiyatı nedir sıfır almak istersek?

Bu arada paylaşım için teşekkürler.
SS headers'ın fiyatını Supersprint Türkiye distribütörü Benlioğlu Tuning'den alabilirsiniz. www.btg4speed.com

Birde uygulama nerede yapıldı?

Uygulama Maslak'taki Subaru'nun ordaki bi abimizde yapıldı. BOSAL yazar tabelasında.
« Son Düzenleme: Eylül 17, 2006, 09:41:26 ÖÖ Gönderen: asi-L »

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #18 : Eylül 18, 2006, 09:40:04 ÖÖ »
teşekkürler bide dyno verisini söylersen çok makbule geçicek bakalım kaç hp artış olmuş

aSil

  • İleti: 989
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #19 : Eylül 18, 2006, 01:56:47 ÖS »
teşekkürler bide dyno verisini söylersen çok makbule geçicek bakalım kaç hp artış olmuş
Katalizör iptali dolayısıyla arıza ışığımız yanıyor. Arıza ışığı ise motorun "Safe Mode" (Güvenlik modu) durumunda çalışmasına sebep oluyor. Yani MAP sensörü beyine doğru veriler gönderemediğinden ufaktan bir sapıtma söz konusu. Bu sebeple de doğru dyno verilerine ulaşamıyoruz. Fakat arıza ışığı usulüne uygun bir şekilde söndürüldükten sonra Dyno verilerimi paylaşacağım.

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #20 : Eylül 19, 2006, 04:19:11 ÖS »
sana kolay gelsin kardeşim inşallah az maliyetli bi şekilde arıza ışığını söndürürsün
söndürdükten sonraki dyno verisini sabırsızlıkla bekliyoruzzz \:D/

FG

  • İleti: 520
    • Racer Corner
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #21 : Eylül 22, 2006, 10:47:30 ÖS »
aaa ne güzel olmus :)
egsozu kimden aldın  ;D

aSil

  • İleti: 989
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #22 : Eylül 23, 2006, 12:52:16 ÖÖ »
aaa ne güzel olmus :)
egsozu kimden aldın  ;D
Tşk. ederim :)
Maslak 2. Kısım'da Racer Corner diye bi yer var... ;)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Civic Type-R'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #23 : Eylül 23, 2006, 12:54:41 ÖÖ »
aaa ne güzel olmus :)
egsozu kimden aldın  ;D
Tşk. ederim :)
Maslak 2. Kısım'da Racer Corner diye bi yer var... ;)

   Ehehhe :) ..


I LOVE JDM

  • İleti: 686
Ynt: EP3 CTR'a Manifolddan itibaren Egzos Sisteminin Uygulanışı
« Yanıtla #24 : Şubat 01, 2010, 01:55:28 ÖS »
o ısı ızalasyonunu yapmadıgımız zamn zararı ne?