Gönderen Konu: EP3 CTR : JDM ve EDM Type R arasındaki farklılıklar  (Okunma sayısı 18778 defa)

CIVIC R JDM

  • İleti: 34
Ynt: EP3 CTR : JDM ve EDM Type R arasındaki farklılıklar
« Yanıtla #25 : Haziran 21, 2011, 09:25:40 ÖS »
arkadaslar jdm de standart eksoz sistemide farklı. avrupa modellerinde 4-1 eksoz manıfoldu var. jdm standart 4-2-1 dir. lsd konusuna gelince jdm civic typer ların içerisndenki helical lsd dir. ayar yapma sansınız yok. patinajı azaltır yol katedmenızı saglar ve gucu 2 tekerlege esit olarak dagıtır yanı sag tekerlek ıslak zemındeyse sol tekerlekte kuru zemındeyse ikiside esıt olarak doner. biri ıslak zemınde oldugu ıcın daha fazla kaymaz yanı. ozellikle sonradan takılan 1, 1.5, 2 way lds de kose donerken cok ve 3lu donuslerde, u donuslerınde cok dıkkat lazım cunku  aksları kırma sansınız cok yuksek. lsd takmak cok zor bır ıs. vıtez kutusunu makına ve sasıden sokup ıcını acıp oyle takmak gerekır. ve acılan vıtez kutusu eskısı gıbı olurmu bılemem.
« Son Düzenleme: Haziran 21, 2011, 09:28:37 ÖS Gönderen: CIVIC R JDM »



CIVIC R JDM

  • İleti: 34
Ynt: EP3 CTR : JDM ve EDM Type R arasındaki farklılıklar
« Yanıtla #26 : Haziran 21, 2011, 09:42:15 ÖS »
İngiliz bayragına gelince arkadaslar. avrupadakı ve japonyadakı butun ep3 civic typer lar ingilteredeki honda fabrikasında üretilip ihrac ediliyor. kaputun içerisindeki sasi numarasının oldugu etikete bir bakın ne yazar. made in uk. vitez oranlarıda farklıdır. 1-2-3. vıtez oranları aynı, 4-5-6 vıtez oranları daha uzundur. cunku jdm 180 km lımıtlıdır japonya yasalarına gore. avrupa versıyonlarında lımıt yok kadran 260 km gosderır.