Gönderen Konu: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu  (Okunma sayısı 7686 defa)

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #25 : Ocak 17, 2014, 04:20:49 ÖS »
Bence de kardeşim!
Bi arkadaş vardı onunla birlikte çok uğraştık ama olmadı bizim kasa sahipleri pek takılmadı hatta konu bile var!

http://www.teamhondaturkey.com/forum/type_r_civic_integra_dcepfk/ynt_fk2_r18_kullanicilari_nerde-t63403.0.html;msg1019307#msg1019307



0mer

  • İleti: 431
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #26 : Ocak 17, 2014, 11:47:49 ÖS »
aynen ya o konuyu baştan sona okudum vala abi bir ikiniz canlı tutmaya çalışmış sanırım cree olması lazım nicki bende çok seviyorum uğraşmak istiyorum aracımla ancak pek bişey bulamıyorum

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #27 : Ocak 18, 2014, 09:35:48 ÖS »
ömer hoca senin fotoğrafları yeni görme imkanım oldu ...hakkaten çok güzel olmuş...yalnız şöyle bi sıkıntı var aynısından bende yaptırmak istiyorum ama nerrde yaptıracağım...Bilal hocam istanbulda bulunan biri olarak teknık desteklerinizi bekliyorum...yardımcı olacağınızdan şüphem yok..

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #28 : Ocak 18, 2014, 10:18:58 ÖS »
ömer hoca senin fotoğrafları yeni görme imkanım oldu ...hakkaten çok güzel olmuş...yalnız şöyle bi sıkıntı var aynısından bende yaptırmak istiyorum ama nerrde yaptıracağım...Bilal hocam istanbulda bulunan biri olarak teknık desteklerinizi bekliyorum...yardımcı olacağınızdan şüphem yok..

aynen ya o konuyu baştan sona okudum vala abi bir ikiniz canlı tutmaya çalışmış sanırım cree olması lazım nicki bende çok seviyorum uğraşmak istiyorum aracımla ancak pek bişey bulamıyorum
Ben kaplama için bostancı sanayide bulunan bir döşemeci ile konuştum.
150TL Direksiyon kaplaması 60TL vites topuzu kaplaması için istedi.
Ancak ben ebay'dan vites topuzu stikeri sipariş ettim geldikten sonra kendim yapmaya çalışacağım deri kaplama olayını.
Eğer becerebilirsem her aşamasını fotoğraflayıp paylaşacağım!

Evet cree nickli arkadaştı. Kendisi Kocaeli'de yaşıyor.

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #29 : Ocak 19, 2014, 10:39:45 ÖÖ »
aklıma gelmişken söyleyim Bostancı Honda da 100 lira diyorlar ama kalite hissi ne kadar onu bilmiyorum(söylediklerine göre orjinalmış çıkma falan değilmiş) yolunuz düşerse o taraflara bi bakmanızı öneririm::sahibinden.com da ilanlar var ayrıca..

gekren

  • İleti: 12
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #30 : Mayıs 08, 2014, 01:17:55 ÖS »
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/545/i8p9.jpg

http://imageshack.com/a/img812/2913/oeku.jpg

vites topuzu çok şık durmuş bence. vites topuzundan öte ben saklama gözündeki fiber kaplamaya takıldım. siz mi kaplamayı yaptınız acaba? siz yaptıysanız dönen ve vuvarlak yerlerde nasıl katlanmadan kaplamayı başardınız. ben de bir ara cam açma kapamaların olduğu plastikleri kaplamayı düşünüp vazgeçmiştim.

0mer

  • İleti: 431
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #31 : Mayıs 10, 2014, 10:30:19 ÖÖ »
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/545/i8p9.jpg

http://imageshack.com/a/img812/2913/oeku.jpg

vites topuzu çok şık durmuş bence. vites topuzundan öte ben saklama gözündeki fiber kaplamaya takıldım. siz mi kaplamayı yaptınız acaba? siz yaptıysanız dönen ve vuvarlak yerlerde nasıl katlanmadan kaplamayı başardınız. ben de bir ara cam açma kapamaların olduğu plastikleri kaplamayı düşünüp vazgeçmiştim.

hocam ben aracı aldığımda kaplıydı gösterganin yan tarafları cam açma düğmeleri yani bu araçlardaki metali olan her yer carbon kaplı ben beni aracın 3. sahibiyim yaklaşık 4 senedir kaplı diye düşünüyorum

Sand

  • İleti: 29
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #32 : Mayıs 13, 2014, 11:53:38 ÖÖ »
Logo soyulur topuz soyulur, biz soyuluruz...