Gönderen Konu: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!  (Okunma sayısı 3854 defa)

kaan type-R

  • Ziyaretçi
Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« : Ekim 19, 2008, 02:49:06 ÖS »
Arkadaşlar bana bir oyun lazım ama içinde type-R bulunması lazım ve modifiye yapabiliyim



lucky jackal

  • İleti: 135
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #1 : Ekim 19, 2008, 08:21:53 ÖS »
juiced 2 oynucaksın o zaman benim PsP de var aldım ben type-r :)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #2 : Ekim 19, 2008, 08:27:21 ÖS »
ps2 gt4 oyna canavar gibi modifiye yaparsın ama orada jdm spec type r var oyunda tum vites oranları sesi hersey orjinal zaten bosuna real driving simulator demiyorlar o oyuna :)

bad_mad

  • İleti: 88
    • M.A.D's deviantart gallery
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #3 : Ekim 24, 2008, 11:12:14 ÖÖ »
Juiced2, Gran tourismo4 , juiceddeki için çok kasmıon az para kazanıon hemen typer açılıo :D takır takır diziosun herkesi, gran tourismo 4 de ise typer geç hızlanıo ayrıca modifiye parçaları için falan baya bi bölüm geçmen gerekir, pist olduu için hiç zevk vermio, juiced 2 tavsiemdir

bad_mad

  • İleti: 88
    • M.A.D's deviantart gallery
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #4 : Ekim 24, 2008, 11:12:37 ÖÖ »
ya da san andreasa typer yükle ben öyle yaptım daha güzel oluo:)

kaan type-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #5 : Ekim 27, 2008, 08:58:52 ÖS »
çok teşekkür ederim arkadaşlar yardımlarınızdan dolayı :D

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #6 : Ekim 27, 2008, 10:35:24 ÖS »
İYİ OYUNLAR...

kaan type-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #7 : Ekim 28, 2008, 08:51:59 ÖÖ »
teşekkür ederim tekrar....

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #8 : Ekim 28, 2008, 09:13:52 ÖÖ »
Juiced 2 nin oynanabilirliği nasıl arkadaşlar. Ben ilkinden nefret etmiştim ikincisine o nedenle bulaşmadım. PS3 de GT5 prologuedan sıkılmaya başladım yavaş yavaş. The gridi bitireli bayaa oldu.

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #9 : Ekim 28, 2008, 10:50:23 ÖÖ »
pc de wtcc var orda accord mugen var çok prof bi oyun oynamanı tavsiye edrim

bad_mad

  • İleti: 88
    • M.A.D's deviantart gallery
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #10 : Ekim 30, 2008, 10:43:19 ÖÖ »
bu wtcc yi oynamalıyım :D ,

juiced 2 bence güzel bi oyun , 1.sinde de güzeldi fakat dönüşler falan işkenceydi ben bahis oynamaya bayılıorum, dönüşler yine zor gibi ama birincisine göre düzeltmişler ben zevkle oynuodum fiat coupe , typer, scion tc falan çok klas yapmışlar gerçekten

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #11 : Ekim 30, 2008, 11:33:40 ÖÖ »
GT5 prologue sıktı artık yenisi gelmeli artık ..
Birde Grid i tavsiye diyorlar onu alacam simdi :)

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #12 : Ekim 30, 2008, 11:40:52 ÖÖ »
Grid de fena değil ama PS3 de Ferrari Challange ı çok tavsiye ediyorlar. Ben grid i PC de oynadım daha çok arcade. Bi Gt5 değil. Ferrari Challange in simülasyon tarafı daha yüksekmiş. GT5 i de sadece nette oynuyorum zaten. Bu ikinci Ps3 üm ilki yandı tamir edilemedi. Yeniden başlayıp bitirdim bütün katılımları. Şimdi rekor dereceler için kasıcam. PS2 de Type R ile Nurburgring dünya rekorunu ben taşıdım 6 ay. Sonra biri 2 saniye ile geçebildi. Sonra bıraktım zaten.

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #13 : Ekim 30, 2008, 03:59:46 ÖS »
Nordschleife de bende iyiyimdir soylemsi ayıp ama dunya rekoru biraz abartı olur type r o pist icin cok yavas kalır , short cut yapmadan 8 dakika altı cok zor olur ??
Senin derecen nedir ??
PS3 GT5 te nasıl on line karsılıklı oynayabiliriz bilgin varnı ?



kaan type-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #14 : Ekim 30, 2008, 04:12:04 ÖS »
ya birde ben uzaktan kumandalı araba istiyorum benzinlide olur :D doğum günüm geldi ark. hediye alcak :D  

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #15 : Ekim 30, 2008, 05:45:39 ÖS »
Type R ile zamanımı hatırlamıyorum ama stock Type R  arasında rekor bendeydi. Ama yanlış hatırlamıosam 8'20" civarıydı. PS3 içinde özelden atıyorum.

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #16 : Ekim 31, 2008, 08:34:16 ÖÖ »
Ben en iyi süreyi Astra DTM ile yapıyor full tune halde , minolta da oyunun en iyi aracı fakat yolda tutmak basa bela, formula dan bile daha iyi cunku formula yı zaptedmek cok zor sekip duruyor .
PS3 icin bu aksam bakacagım bulurum umarım..

caner

  • İleti: 70
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #17 : Kasım 29, 2008, 04:08:05 ÖÖ »
nfs undercower da typer olması lazım bi göz at derim

34 vol

  • Ziyaretçi
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #18 : Aralık 20, 2008, 01:58:15 ÖS »
undecover ı ben bitirdim save de var isteyene yollayabilirim...mükemmel oyun bayada zor ve uzun bi okadar da zevkli >=ok

S2K_06

  • İleti: 1142
Ynt: Bana içinde type-R bulunan bir oyun lazım !!!!!!!!!
« Yanıtla #19 : Aralık 20, 2008, 08:23:21 ÖS »
undercover da yok sanrm typer