Gönderen Konu: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!  (Okunma sayısı 13854 defa)




ali eren

  • eren
  • İleti: 69
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #1 : Mart 05, 2014, 08:27:59 ÖS »
bi an neden bekar değilim diye düşünmedim değil :D hayatta kaçmaz bu makina :)

levo

  • İleti: 275
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #2 : Mart 05, 2014, 09:54:32 ÖS »
Çok can yakar bu araç arkadaşlar çook...

supremum

  • İleti: 274
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #3 : Mart 05, 2014, 10:18:36 ÖS »
bi an neden bekar değilim diye düşünmedim değil :D hayatta kaçmaz bu makina :)
Sonuçta 5 kapılı kocaman bagajı olan bir araç. Hızlı aile babalarına gider. :D
Sıkıntı fiyatı olacaktır. 150 bin liranın altına geleceğini sanmıyorum.

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #4 : Mart 05, 2014, 10:36:20 ÖS »
oy oy oy :D

ali eren

  • eren
  • İleti: 69
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #5 : Mart 06, 2014, 08:43:09 ÖÖ »

Sonuçta 5 kapılı kocaman bagajı olan bir araç. Hızlı aile babalarına gider. :D
Sıkıntı fiyatı olacaktır. 150 bin liranın altına geleceğini sanmıyorum.


bi an neden bekar değilim diye düşünmedim değil :D hayatta kaçmaz bu makina :)
Sonuçta 5 kapılı kocaman bagajı olan bir araç. Hızlı aile babalarına gider. :D
Sıkıntı fiyatı olacaktır. 150 bin liranın altına geleceğini sanmıyorum.
işte dediğin gibi artık o kadar hızlı değiliz çoluk çocuk oldu ellerinden öper 2 oğlum var :)

ali eren

  • eren
  • İleti: 69
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #6 : Mart 06, 2014, 09:03:55 ÖÖ »
bi sitede bu yazıyı çevirdim fiyat olarak 25000 (yirmi beş bin) euro diyolar tahmini





Honda styling önizlemeleri bu deli görünümlü sıcak hatch konsepti ile 2014 Cenevre Motor Show yıldırım olacak yeni Civic Type R . Honda'nın tasarım ekibi 'eski dışarı sürüşü, bu bewinged, geniş iz canavar hakkında bullishly bir katılım bahsediyoruz yol 'klişe için araba.

Bu sadece elbette, ama davranma pazarlıyor?
Biz zaten yeni Civic Type R'ın özellikleri hakkında bol biliyorum ve gerçekten kurt postuna bürünmüş bir kurt olarak ayarlanır. Güç, bu şimdiye kadar ilk zorla indüksiyon Type R yapma, bir turbo 2.0-litre dört-pot gelecektir.

Yakıt ekonomisi için iyi bir haber olsa da, güç düşkünleri için daha iyi - 280bhp söz edilir, ve mühendisler showroom hazır ima ediyorlar Civic Type R 300bhp daha spor olacaktır. Ve her bir altı-ileri manuel şanzıman ile ön tekerleklere gönderiliyor!

CAR 'nin Gavin Green öncesinde Japonya'ya olmuştur Civic Type R'ın resmi Honda kucağına hızlı ön sürücü Nurburgring olacaktır iddia sıcak hatch bir yapmacıksız prototip götürmek ortaya koymaktadır.

CAR Galeriden, açıkça concept 'phat kemerler üretimi için daralmış olacak olsa, yol araba büyük bir arka kanat, dört egzoz borusu ve bir çiftlik saban olarak iki katına çıkabilir bir difüzör taşıyacak görebilirsiniz.

2015 Honda Civic Type R sürücü gibi olacak ne bir önizleme ile Gavin Green üzerinde ...
Stealth mat siyah paintjob, Boeing arka kanat, Asfalt-kazıyıcı ön spoyler, şişkin wheelarches: 2015 Type R, Honda'nın sportif niyetini kanıtlıyor mantıklı-ayakkabı otomobillerin bugünkü yelpazesini boşver. Bu daha çok benziyor. Temerity bir on yıl sonra, Honda onun Samuray ruhunu yeniden keşfetmeye edilir.

Biz Tochigi, ilk şanlı SX oluşturulmuş ve yapılan Honda'nın ana ispatı zemin ve teknik merkezi, Tokyo'nun kuzeyinde üç saatlik mesafede, konum. Satış 2015 yılında bazen başlatmak için bekliyoruz - - Yeni Civic Type R, halen üretimi 18 aydır ancak elinizde bir prototip sürücü için şu anda orada.

Teknik ayrıntılar hafif. 'Biz hala gelişmekte ve onu geliştirmeye konum,' Suehiro Hasshi, baş mühendis notları. Daha hırsla - - O 'en azından 280bhp' ve vaat hızlı hiç Nürburgring'de bir ön sürücü araç için zaman lap ('alt sekiz dakika,' diye düşünüyor). Bu Tip R SX ve Ferrari 360 Stradale gibi aynı 'Halka ligde yeni Type R koyacağım. Bu Cayman S. Walter Röhrl-pilot (son nesil) daha hızlıdır

Ciddiye hızlı.

Biz bir 2.0-litrelik turbo beslemeli direkt enjeksiyonlu benzinli VTEC motoru vardır biliyorum, ve Hasshi-san bir altı vitesli geleneksel sopa ve-debriyaj manuel yerine çift kavramalı kürek-shift şanzıman olacak diyor. 'Çok daha eğlenceli' bir önceki versiyonu Civic Type-R sahibi adam söylüyor

Bu yeni bir kadar yaşamak için bir çok şey var. Civic Type Rs genellikle sert sıcak kapakları, türün Alpha Erkekler olmuştur. Önceki iterasyon Honda'nın Ar & Sabit Kaya terk ve tüm kolay Dinleme gitmek için şirketin kararından önce D bölümünün son spor eğlencemiz oldu. Tip Rs katılım arabaları gibi rev binmek kaya gibi sağlam ve tüm kapakları en hızlı arasında - 0-60, noktadan-noktaya veya tur zamanları, bunu adı. Son Civic Type R, Honda'nın sportif swansong oldu. 2010 yılında öldü, bu nedenle (geçici) Honda'nın spor otomobil soy yaptım.

Büyük arka kanat, inek-alıcı spoyler ve yan etekler son Civic kama şeklindeki-uzay gemisi tarzı uygun. Yani gizli siyah yapar. Bu eğlendirmeye hazır, sinirli görünüyor. Serseri bir dizüstü bilgisayar çantasının içine kaymasını gibi, yüksek yan destekler arasında düzgünce planya, derin kova koltuk içine bırakın. Dolgu firmadır. Lanet olsun, bütün koltuk kaya zordur. İşte gelip ne bir işareti.

Koltuk ayarı ve sürüş pozisyonu Biraz mükemmel. Pedallar, dosdoğru onlar başlangıçta sol sürücü için tasarlanmış çok sayıda Alman arabalarına, üzerinde olduğu gibi ofset değil.
, Sainsbury daha tüm sondaj, growly ve snarly daha Silverstone kırmızı marş düğmesi ve turbo dört tekme-başlar itin. Önünüzde zamanki çok katmanlı, aşırı karmaşık Civic çizgi var, üç büyük alaşım tako (7000 redlıneddir) ortada yavru, doğrudan öncesinde aletleri ağız kenarlı. Dijital Speedo tamamen kalın yastıklı direksiyon simidinin üst tarafından gizlenmiş, kendi ince konut, gösterge panelinin üst kısmında kalmıştır.

Pedal yükseklikleri kontrol edin. Fren ve gaz birbirine yakın olan ve frene basın ne gaz pedalı, sağ yanında aynı seviyede. Bu topuk ve ayak yürüyen komik bir yol olmadığını bilen birisi tarafından geliştirilmiş olan. Bu bana sıcak bir parlaklık verir. Sürüş hakkında bilen birisi bu araba tasarladı. . Otomobil üreticileri bir çok yanlış olsun
kırmızı getiriliyor üstüne kazınmış altı-ileri H-model -, - gearknob alaşım güzel bir küçük top ve bir bilek hareketiyle ve küçük hareket ile ilk olarak yuvaları. Yakında Tochigi devre üzerinde keşfetmek gibi, hoş bir değişiklik var.

Hafif debriyaj, güzel ağırlıklı gaz pedalı. Motor homurdandı ve snarls düşük devirlerde, yol için tüm katılımçı, biz pit alanının dışına başkanı olarak değiştirilmiştir. Bu BTCC makine parça üzerine kendi yolunu yapıyor gibi geliyor. Devir kurmak, böylece tatlı dört silindirli motoru düzgünleştirir ve yakında sadece bu hassas küçük kesik-kesik vardiya arasında 7000 maksimum altına devirli, ana düz boyunca zinging konum olarak.

Bu hızlı. Bir kapak için, çok hızlı. Biz 120mph kadar ama artık ne yazık ki yakında konum. Bu test araba sınırlı üst hız vardır. Spoilsports, seni düşünüyorum.

Hasshi-san o 'en az' 280bhp bulunur ama başka daha fazla serbest konuşuyor mühendis bu arabayı '300bhp söylüyor ve hedef 340 'diyor. O da kuzey Odak ST ve hızlı golfları kudretli Merc A45 AMG ve arkasında sadece bir smidge bulunuyor. Sert hızlandırmak ve bu Type R ileri sürer. Tork da etkileyici: 2000 ve 5500 arasında 295 £ ft.

Hasshi-san ve onun mühendislik boffins ön sürücü yerine A45 AMG-style all-wheel sürücü seçti ve onlar doğru çağrı yaptı düşünüyorum. Büyük potansiyel sorun, ön tekerlekler aracılığıyla parceled olan çok fazla güç, tork yönlendirmek olduğunu. Ama biz devre üzerine dışarı patlama gibi, tüm 300 atlar küçük direksiyon fidget ya da duygu sömürüsü yoktur, ön başlattı ediliyor. Araç düz ve doğru izler. Bu hoş bir sürpriz oldu. Daha sonra keşfetmek gibi, aynı zamanda kurşuni A45 AMG çok daha canlı ve daha etkileşimli bir arkadaştır. Dört tekerlekten çekiş sık sık bir otomobilin yanıt kısar, ve Type R sadece iki tekerlekten çekişli olduğu için çok daha iyidir. Bu nefis duyarlı küçük araba.

Şimdi önceki Type R, tüm büyük spor Honda'larda gibi, doğal olarak aspire edildi. Normal indüksiyon baş büyük gaz doğrusallık ve hiçbir gecikme olduğunu. Eski Type R Civic olumsuz bir motosiklet gibi kapılır rağmen, düşük devirlerde eşit weedy olmasıydı. Eğer bir 1.2-litrelik Civic sürüş gibi 5000 altında hissettim. Sert rev ve aniden sihirli başlattı.

Honda artık onun olmayan melez performanslı otomobiller için turbo güce dönüştürmektedir. Üzücü eğer turbo motorun daha yüksek başına mpg verilmiş, kaçınılmaz. Bu yüzden şimdi ilk turbo Type R Civic var. Alt devirlerde fark turbo lag var - nihayet Unleashed önce, tork welling hissedebilirsiniz. Gerçek güçle fışkıran, dere üzerinde geldiğinde, hızlı, sadece bellek yaşayan herhangi bir diğer sıcak servis penceresi hakkında daha önce gitmiş ve olan herhangi Type R daha fazla güç ve hız ile ileri Type R çağlayanlar.

Orta-yüksek devirlerde, gaz tepkisi keskin. Eğer yüksek devirlerde eski Type R dan aldım aynı lezzetli gaz incelik yok - sen turbolu asla - ama bu orta aralığında ince gaz duyarlılığı ile, yine bir pleasingly keskin ve çevik bir otomobil. Bu turbo motor hypercharges Ve bir kez, sen ufukta neredeyse 911 hızlı şekilde çekiyoruz.

Bir 'R' tuşu başlatma düğmesi facia karşı tarafta aittir. Onu Engage ve Type R Parça moduna geçer. Direksiyon keskin olur - şimdi gerçekten duyarlı. Onlar hala Extremis elektronik koruma sağlamak rağmen çekiş ve stabilite sistemleri, de-nannied edilir. Gaz tepkisi bileniyor. Yolculuğu belirgin sıkıdır.

Civic Type Rs kendi firması sürmek için ünlü ve en son özellikle R modunda, farklı değildir. Hızlı Tochigi kase kaç darbe düz Bu Civic parçanın eşitsizliği yükselterek edildi çukur girmeden önce biraz dengesiz bölümünde henüz vardır. R modunda özellikle, onun yolculuğu çok inatçı olacak: iyi çukurların içine sivilce dönüşebilir. Bu ılık bir ambar, tüm warpaint ama hiçbir savaşçı değil. Bu sert kenarlı, sürücülerin çok keenest amaçlayan bulunuyor. Biraz daha nezaket fantezi ve bir daha sessiz ve daha konforlu bir sürüş isteyenler, bunun yerine bir Golf GTI satın almak için tavsiye edilir. Erken Tip Rs ve eski Yurttaşlık için ön ve arka monte üstün lades aksine sürüş kalitesi, bir daha kaba torsiyon çubuğu arka aks ile sopa Honda'nın kararı ile yardımcı değildir. Fonlar açıkça yepyeni bir arka süspansiyon mühendisi için yeterli oldukça derin değildi. 

Ben bu gözetim zorlu, engebeli, off-kamber İngiliz yollarda insan / makine etkileşim zarar vermez umarım. Tochigi bunu söylemek mümkün değildir. Güç ve sert bir süspansiyon sürü hepsi çok iyi, ama incelik zamanda bizim şasi-germe ikincilleri ihtiyaç vardır. Bizim küçük ada otomobilin en büyük tek pazar olacağını için İngiliz B-road gerçekten, Type R, bir tercih uğrak olacak. Bu Swindon inşa edilecek bir Avrupa-sadece araç olduğunu. En sıcak kapakları daha fazla, Birleşik Krallık araba meraklısı hedef pazardır.

Bildiğimiz o biner, biz bir beş-kapılı tek (onlar artık Swindon üç-kapılı Yurttaşlık yapmayın), biz burulma rijitliğini artırmak ve böylece bırakmışlardır ve çevikliği artırmak için güçlendirilmiş bir bedene sahip olacak bildiğiniz gibi gelecek biliyorum 19-inç jantlar, ön ve arka, burada gördüğünüz araç olarak aynı tasarım. Hasshi-san nerede teyit olmasa bile bazı alüminyum gövde panelleri, kullanılacaktır. Hedef ağırlık 'baz Civic biraz daha' - yani 1300kg üzerinde bir dokunuş bekliyoruz. Daha büyük motor, şanzıman ve sertleştirilmiş gövde tüm ekleyebilirsiniz.

Tochigi ve tur Bir avuç pek kapsamlı bir testi oluşturur. Ve bu, tabii ki, Honda'nın kendi test devresidir. Burada bunu yapamazsınız, o yerde yapmaz. Ama erken belirtileri elverişlidir. Bu o parçası görünüyor, çeviklik ve hassas kolları, hızlı, high-end-spor-araba; onun frenleri (havalandırmalı ve çapraz delikli ve cafcaflı kırmızı kaliperler ile) güçlü hissediyorum. Yeni Type R, olması gerektiği gibi her bit hardcore bulunuyor. Orada İsterdim daha düşük-uç turbo lag hala, ama Hasshi-san motor hala 'work in progress' olduğunu bana güvence verdi. 'Son otomobil daha hafif ve daha güçlü olacak ve daha az turbo lag ile,' bir ast benim geribildirim bol not alır gibi o bana söyler. 'Biz hala tüm sonra, gitmek 18 ay var. Ve Avrupa test sürü hala araç geliştirmek için, yapmak için. '

Onun küçük boyutu da büyük bir nimet olduğunu. Birçok üst düzey süper otomobiller artık bir İngiliz B-road keyfini çok hantal, çok güçlü, sadece çok büyük. Bu aracın boyut, ağırlık ve güç hepsi sadece sağ hissediyorum. Hepsinden en tatmin edici Honda geçen tekrar gerçekten iyi bir spor araba yapacak ki düşünülmektedir. Bu çocukken sevilen Japon otomobil şirketi. Bunlar kurucular ve motor tedarikçileri olarak, F1 kazanmış insanlar. Senna (keresinde Honda onu röportaj bir Tokyo fuarında stand) bir Honda savunucusu oldu. Okulda benim dostum harika bir Honda S600 roadster vardı. Ben sahip olduğu ve Honda motosiklet sevdim. Ben bir güzel çevik CR-X katılım için kullanılan, ben Spa ve Snetterton 24 saat katılımlarında hondas katılımtı ettik.

Onlar aittir. Son olarak, sonra çok uzun, geri döndüler. 


integra.TR

  • İleti: 137
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #7 : Mart 06, 2014, 11:00:35 ÖÖ »
bende yabancı bi sitede 38.500 paund olarak okumuştum yani 140 142 bin tl civarı bunun üstüne bide ötv + kdv ekle ...bilmem düşünemiyorum.yeni tayyar bey çok uçuk olacak galiba <nohapy

integra.TR

  • İleti: 137
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #8 : Mart 06, 2014, 11:17:53 ÖÖ »
başka bi sitede de 26 bin paund yazıyor buradaki satış rakamı 110 120 bine tekabül edecek galiba

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #9 : Mart 06, 2014, 11:35:48 ÖÖ »
vtıyı 15 sene sonra alabıldık bunuda bı 30 sene sonra alırız insallah :)

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #10 : Mart 06, 2014, 12:25:34 ÖS »
vtıyı 15 sene sonra alabıldık bunuda bı 30 sene sonra alırız insallah :)

 >%6rol >%6rol
hala vti yi alamayan war ( ben )
 >%6rol >%6rol

ali eren

  • eren
  • İleti: 69
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #11 : Mart 06, 2014, 12:49:18 ÖS »
o zaman yazık bize :D   >%6rol

supremum

  • İleti: 274
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #12 : Mart 06, 2014, 09:49:12 ÖS »

Sonuçta 5 kapılı kocaman bagajı olan bir araç. Hızlı aile babalarına gider. :D
Sıkıntı fiyatı olacaktır. 150 bin liranın altına geleceğini sanmıyorum.


bi an neden bekar değilim diye düşünmedim değil :D hayatta kaçmaz bu makina :)
Sonuçta 5 kapılı kocaman bagajı olan bir araç. Hızlı aile babalarına gider. :D
Sıkıntı fiyatı olacaktır. 150 bin liranın altına geleceğini sanmıyorum.
işte dediğin gibi artık o kadar hızlı değiliz çoluk çocuk oldu ellerinden öper 2 oğlum var :)
Allah bağıslasın. Hayırlı ömürler versin.

Takip ettiğim kadarı ile araç farklı setuplarla deneniyor. Güç konusunda kesin bir şey yok. 280 ile 320 hp arasında olması bekleniyor.
7000 devir çeviren bir turbo motor geliyor.

Eren53

  • İleti: 787
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #13 : Mart 07, 2014, 04:04:17 ÖÖ »
şimdi onlar düşünsün :D

becoca

  • __ByR@Mm__
  • İleti: 1334
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #14 : Mart 08, 2014, 07:02:32 ÖÖ »
30 000 paund olsa

30.000PPaundx3,600 TL desek 108 000 Tl yapar.

108.000 TL (% 140 Ötv)  259.200 TL

259.200 TL (% 18 KDV )305.856 TL

Bu araba TR ye falan gelmez :)
« Son Düzenleme: Mart 08, 2014, 07:04:18 ÖÖ Gönderen: becoca »

ali eren

  • eren
  • İleti: 69
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #15 : Mart 09, 2014, 10:59:52 ÖÖ »
30 000 paund olsa

30.000PPaundx3,600 TL desek 108 000 Tl yapar.

108.000 TL (% 140 Ötv)  259.200 TL

259.200 TL (% 18 KDV )305.856 TL

Bu araba TR ye falan gelmez :)

 hesaba geeeellll :) wala bu fiyatlarla gelmesin zaten gösterip elletmemek buna deniyor demekki :D

cagatay54

  • İleti: 1229
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #16 : Mart 09, 2014, 12:29:29 ÖS »
honda bu fiyata araç çıkartmaz gibime geliyor.türkiye fiyatı benimde düşüncem 100-150 bin lira aralığıdır.yeni cıvıcler 60 bin küsür ediyosa 150 bin lira çok anormal bir fiyat değil ama nasıl bineriz o var işte :) şahsen ben bayıldım arabamı seviyorum ama typer için gözümü kırpmam :)

becoca

  • __ByR@Mm__
  • İleti: 1334
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #17 : Mart 09, 2014, 03:03:04 ÖS »
1600 cc gelirse sıkıntı yok :) 200 000 altına alınır o zaman :)

supremum

  • İleti: 274
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #18 : Mart 09, 2014, 04:07:45 ÖS »
30 000 paund olsa

30.000PPaundx3,600 TL desek 108 000 Tl yapar.

108.000 TL (% 140 Ötv)  259.200 TL

259.200 TL (% 18 KDV )305.856 TL

Bu araba TR ye falan gelmez :)
Sonuçta o fiyata satılan ülkede de vergiler fiyatın içine dahil. Ülkeye göre ne kadar vergi olduğu değişir. Birde önce KDV sonra ÖTV hesaplanması lazım.
Tabi bu 150 bin TL bandını kolay kolay aşağı düşürmez. C sınıfı 1.6 litreden küçük hacimli otomobiller 80-90 bin bandına gelmişken 2.0 katmerli ÖTV'li Type-R için 150 normal.

Necati Ekiz

  • İleti: 29
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #19 : Mart 09, 2014, 06:44:19 ÖS »
boşuna günaha girmişler :D :D :D

güzelmiş...

Necati Ekiz

  • İleti: 29
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #20 : Mart 09, 2014, 06:46:42 ÖS »
30 000 paund olsa

30.000PPaundx3,600 TL desek 108 000 Tl yapar.

108.000 TL (% 140 Ötv)  259.200 TL

259.200 TL (% 18 KDV )305.856 TL

Bu araba TR ye falan gelmez :)
Sonuçta o fiyata satılan ülkede de vergiler fiyatın içine dahil. Ülkeye göre ne kadar vergi olduğu değişir. Birde önce KDV sonra ÖTV hesaplanması lazım.
Tabi bu 150 bin TL bandını kolay kolay aşağı düşürmez. C sınıfı 1.6 litreden küçük hacimli otomobiller 80-90 bin bandına gelmişken 2.0 katmerli ÖTV'li Type-R için 150 normal.

ufff 150 mi??

kimse vermez 150.000 binlirayı civic type r bence??


honda kendi insiyatifiyle 90'lara filan düşer bence...en fazla 100 ama 101 bile çok bence :D :D

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #21 : Mart 10, 2014, 02:37:44 ÖÖ »
Accordun 100kusure satildigi bir yerde o kadar beygirin 100binin altinda bir rakam olmasi hayal olur. 101bin cok derken o fiyata cikmasi bile mucize =)

becoca

  • __ByR@Mm__
  • İleti: 1334
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #22 : Mart 10, 2014, 07:12:49 ÖÖ »
Yeni bir hesap yaptım :) 100 000 Tl ucuzlattım arabayı :)

20 000 Paund

72000 TL

18 Kdv   84.960

140 ÖTV 203.904 TL :) Hayırlı uğurlu olsun :)

cagatay54

  • İleti: 1229
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #23 : Mart 10, 2014, 08:00:45 ÖÖ »
bu hondayı neden bu akdar küçümsediğinizi pek anlamıyorum Scirocco 2.0 TSI 211 PS Tiptr. DSG   Sportline   46.400 EURO  şu an ki satış fiyatı mesela typer neden 150 bin liraya yakın bir paraya çıkmasın ki 101 bin fazla diyebiliyosunuz anlamak mümkün değil.aynı ayar subaru impreza olabilir mesela sıfır fiyatlarına bakın.tek farkı 4 çeker olmasıdır güç bakımından ne fark var araştırmak gerekir.şu an varsayımla konuşuyoruz fiyatı belli olmayan bir araç için konuşuyoruz

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: 2015 Honda Civic Type R concept bence muhteşem!
« Yanıtla #24 : Mart 10, 2014, 08:40:24 ÖÖ »
Accord civarinda olur fiyati, onceden liste fiyati oyleydi. Accord 67binken typer 64bindi elegance otomatik civic 48di. Oranlarlar ona gore