bi sitede bu yazıyı çevirdim fiyat olarak 25000 (yirmi beş bin) euro diyolar tahmini
Honda styling önizlemeleri bu deli görünümlü sıcak hatch konsepti ile 2014 Cenevre Motor Show yıldırım olacak yeni Civic Type R . Honda'nın tasarım ekibi 'eski dışarı sürüşü, bu bewinged, geniş iz canavar hakkında bullishly bir katılım bahsediyoruz yol 'klişe için araba.
Bu sadece elbette, ama davranma pazarlıyor?
Biz zaten yeni Civic Type R'ın özellikleri hakkında bol biliyorum ve gerçekten kurt postuna bürünmüş bir kurt olarak ayarlanır. Güç, bu şimdiye kadar ilk zorla indüksiyon Type R yapma, bir turbo 2.0-litre dört-pot gelecektir.
Yakıt ekonomisi için iyi bir haber olsa da, güç düşkünleri için daha iyi - 280bhp söz edilir, ve mühendisler showroom hazır ima ediyorlar Civic Type R 300bhp daha spor olacaktır. Ve her bir altı-ileri manuel şanzıman ile ön tekerleklere gönderiliyor!
CAR 'nin Gavin Green öncesinde Japonya'ya olmuştur Civic Type R'ın resmi Honda kucağına hızlı ön sürücü Nurburgring olacaktır iddia sıcak hatch bir yapmacıksız prototip götürmek ortaya koymaktadır.
CAR Galeriden, açıkça concept 'phat kemerler üretimi için daralmış olacak olsa, yol araba büyük bir arka kanat, dört egzoz borusu ve bir çiftlik saban olarak iki katına çıkabilir bir difüzör taşıyacak görebilirsiniz.
2015 Honda Civic Type R sürücü gibi olacak ne bir önizleme ile Gavin Green üzerinde ...
Stealth mat siyah paintjob, Boeing arka kanat, Asfalt-kazıyıcı ön spoyler, şişkin wheelarches: 2015 Type R, Honda'nın sportif niyetini kanıtlıyor mantıklı-ayakkabı otomobillerin bugünkü yelpazesini boşver. Bu daha çok benziyor. Temerity bir on yıl sonra, Honda onun Samuray ruhunu yeniden keşfetmeye edilir.
Biz Tochigi, ilk şanlı SX oluşturulmuş ve yapılan Honda'nın ana ispatı zemin ve teknik merkezi, Tokyo'nun kuzeyinde üç saatlik mesafede, konum. Satış 2015 yılında bazen başlatmak için bekliyoruz - - Yeni Civic Type R, halen üretimi 18 aydır ancak elinizde bir prototip sürücü için şu anda orada.
Teknik ayrıntılar hafif. 'Biz hala gelişmekte ve onu geliştirmeye konum,' Suehiro Hasshi, baş mühendis notları. Daha hırsla - - O 'en azından 280bhp' ve vaat hızlı hiç Nürburgring'de bir ön sürücü araç için zaman lap ('alt sekiz dakika,' diye düşünüyor). Bu Tip R SX ve Ferrari 360 Stradale gibi aynı 'Halka ligde yeni Type R koyacağım. Bu Cayman S. Walter Röhrl-pilot (son nesil) daha hızlıdır
Ciddiye hızlı.
Biz bir 2.0-litrelik turbo beslemeli direkt enjeksiyonlu benzinli VTEC motoru vardır biliyorum, ve Hasshi-san bir altı vitesli geleneksel sopa ve-debriyaj manuel yerine çift kavramalı kürek-shift şanzıman olacak diyor. 'Çok daha eğlenceli' bir önceki versiyonu Civic Type-R sahibi adam söylüyor
Bu yeni bir kadar yaşamak için bir çok şey var. Civic Type Rs genellikle sert sıcak kapakları, türün Alpha Erkekler olmuştur. Önceki iterasyon Honda'nın Ar & Sabit Kaya terk ve tüm kolay Dinleme gitmek için şirketin kararından önce D bölümünün son spor eğlencemiz oldu. Tip Rs katılım arabaları gibi rev binmek kaya gibi sağlam ve tüm kapakları en hızlı arasında - 0-60, noktadan-noktaya veya tur zamanları, bunu adı. Son Civic Type R, Honda'nın sportif swansong oldu. 2010 yılında öldü, bu nedenle (geçici) Honda'nın spor otomobil soy yaptım.
Büyük arka kanat, inek-alıcı spoyler ve yan etekler son Civic kama şeklindeki-uzay gemisi tarzı uygun. Yani gizli siyah yapar. Bu eğlendirmeye hazır, sinirli görünüyor. Serseri bir dizüstü bilgisayar çantasının içine kaymasını gibi, yüksek yan destekler arasında düzgünce planya, derin kova koltuk içine bırakın. Dolgu firmadır. Lanet olsun, bütün koltuk kaya zordur. İşte gelip ne bir işareti.
Koltuk ayarı ve sürüş pozisyonu Biraz mükemmel. Pedallar, dosdoğru onlar başlangıçta sol sürücü için tasarlanmış çok sayıda Alman arabalarına, üzerinde olduğu gibi ofset değil.
, Sainsbury daha tüm sondaj, growly ve snarly daha Silverstone kırmızı marş düğmesi ve turbo dört tekme-başlar itin. Önünüzde zamanki çok katmanlı, aşırı karmaşık Civic çizgi var, üç büyük alaşım tako (7000 redlıneddir) ortada yavru, doğrudan öncesinde aletleri ağız kenarlı. Dijital Speedo tamamen kalın yastıklı direksiyon simidinin üst tarafından gizlenmiş, kendi ince konut, gösterge panelinin üst kısmında kalmıştır.
Pedal yükseklikleri kontrol edin. Fren ve gaz birbirine yakın olan ve frene basın ne gaz pedalı, sağ yanında aynı seviyede. Bu topuk ve ayak yürüyen komik bir yol olmadığını bilen birisi tarafından geliştirilmiş olan. Bu bana sıcak bir parlaklık verir. Sürüş hakkında bilen birisi bu araba tasarladı. . Otomobil üreticileri bir çok yanlış olsun
kırmızı getiriliyor üstüne kazınmış altı-ileri H-model -, - gearknob alaşım güzel bir küçük top ve bir bilek hareketiyle ve küçük hareket ile ilk olarak yuvaları. Yakında Tochigi devre üzerinde keşfetmek gibi, hoş bir değişiklik var.
Hafif debriyaj, güzel ağırlıklı gaz pedalı. Motor homurdandı ve snarls düşük devirlerde, yol için tüm katılımçı, biz pit alanının dışına başkanı olarak değiştirilmiştir. Bu BTCC makine parça üzerine kendi yolunu yapıyor gibi geliyor. Devir kurmak, böylece tatlı dört silindirli motoru düzgünleştirir ve yakında sadece bu hassas küçük kesik-kesik vardiya arasında 7000 maksimum altına devirli, ana düz boyunca zinging konum olarak.
Bu hızlı. Bir kapak için, çok hızlı. Biz 120mph kadar ama artık ne yazık ki yakında konum. Bu test araba sınırlı üst hız vardır. Spoilsports, seni düşünüyorum.
Hasshi-san o 'en az' 280bhp bulunur ama başka daha fazla serbest konuşuyor mühendis bu arabayı '300bhp söylüyor ve hedef 340 'diyor. O da kuzey Odak ST ve hızlı golfları kudretli Merc A45 AMG ve arkasında sadece bir smidge bulunuyor. Sert hızlandırmak ve bu Type R ileri sürer. Tork da etkileyici: 2000 ve 5500 arasında 295 £ ft.
Hasshi-san ve onun mühendislik boffins ön sürücü yerine A45 AMG-style all-wheel sürücü seçti ve onlar doğru çağrı yaptı düşünüyorum. Büyük potansiyel sorun, ön tekerlekler aracılığıyla parceled olan çok fazla güç, tork yönlendirmek olduğunu. Ama biz devre üzerine dışarı patlama gibi, tüm 300 atlar küçük direksiyon fidget ya da duygu sömürüsü yoktur, ön başlattı ediliyor. Araç düz ve doğru izler. Bu hoş bir sürpriz oldu. Daha sonra keşfetmek gibi, aynı zamanda kurşuni A45 AMG çok daha canlı ve daha etkileşimli bir arkadaştır. Dört tekerlekten çekiş sık sık bir otomobilin yanıt kısar, ve Type R sadece iki tekerlekten çekişli olduğu için çok daha iyidir. Bu nefis duyarlı küçük araba.
Şimdi önceki Type R, tüm büyük spor Honda'larda gibi, doğal olarak aspire edildi. Normal indüksiyon baş büyük gaz doğrusallık ve hiçbir gecikme olduğunu. Eski Type R Civic olumsuz bir motosiklet gibi kapılır rağmen, düşük devirlerde eşit weedy olmasıydı. Eğer bir 1.2-litrelik Civic sürüş gibi 5000 altında hissettim. Sert rev ve aniden sihirli başlattı.
Honda artık onun olmayan melez performanslı otomobiller için turbo güce dönüştürmektedir. Üzücü eğer turbo motorun daha yüksek başına mpg verilmiş, kaçınılmaz. Bu yüzden şimdi ilk turbo Type R Civic var. Alt devirlerde fark turbo lag var - nihayet Unleashed önce, tork welling hissedebilirsiniz. Gerçek güçle fışkıran, dere üzerinde geldiğinde, hızlı, sadece bellek yaşayan herhangi bir diğer sıcak servis penceresi hakkında daha önce gitmiş ve olan herhangi Type R daha fazla güç ve hız ile ileri Type R çağlayanlar.
Orta-yüksek devirlerde, gaz tepkisi keskin. Eğer yüksek devirlerde eski Type R dan aldım aynı lezzetli gaz incelik yok - sen turbolu asla - ama bu orta aralığında ince gaz duyarlılığı ile, yine bir pleasingly keskin ve çevik bir otomobil. Bu turbo motor hypercharges Ve bir kez, sen ufukta neredeyse 911 hızlı şekilde çekiyoruz.
Bir 'R' tuşu başlatma düğmesi facia karşı tarafta aittir. Onu Engage ve Type R Parça moduna geçer. Direksiyon keskin olur - şimdi gerçekten duyarlı. Onlar hala Extremis elektronik koruma sağlamak rağmen çekiş ve stabilite sistemleri, de-nannied edilir. Gaz tepkisi bileniyor. Yolculuğu belirgin sıkıdır.
Civic Type Rs kendi firması sürmek için ünlü ve en son özellikle R modunda, farklı değildir. Hızlı Tochigi kase kaç darbe düz Bu Civic parçanın eşitsizliği yükselterek edildi çukur girmeden önce biraz dengesiz bölümünde henüz vardır. R modunda özellikle, onun yolculuğu çok inatçı olacak: iyi çukurların içine sivilce dönüşebilir. Bu ılık bir ambar, tüm warpaint ama hiçbir savaşçı değil. Bu sert kenarlı, sürücülerin çok keenest amaçlayan bulunuyor. Biraz daha nezaket fantezi ve bir daha sessiz ve daha konforlu bir sürüş isteyenler, bunun yerine bir Golf GTI satın almak için tavsiye edilir. Erken Tip Rs ve eski Yurttaşlık için ön ve arka monte üstün lades aksine sürüş kalitesi, bir daha kaba torsiyon çubuğu arka aks ile sopa Honda'nın kararı ile yardımcı değildir. Fonlar açıkça yepyeni bir arka süspansiyon mühendisi için yeterli oldukça derin değildi.
Ben bu gözetim zorlu, engebeli, off-kamber İngiliz yollarda insan / makine etkileşim zarar vermez umarım. Tochigi bunu söylemek mümkün değildir. Güç ve sert bir süspansiyon sürü hepsi çok iyi, ama incelik zamanda bizim şasi-germe ikincilleri ihtiyaç vardır. Bizim küçük ada otomobilin en büyük tek pazar olacağını için İngiliz B-road gerçekten, Type R, bir tercih uğrak olacak. Bu Swindon inşa edilecek bir Avrupa-sadece araç olduğunu. En sıcak kapakları daha fazla, Birleşik Krallık araba meraklısı hedef pazardır.
Bildiğimiz o biner, biz bir beş-kapılı tek (onlar artık Swindon üç-kapılı Yurttaşlık yapmayın), biz burulma rijitliğini artırmak ve böylece bırakmışlardır ve çevikliği artırmak için güçlendirilmiş bir bedene sahip olacak bildiğiniz gibi gelecek biliyorum 19-inç jantlar, ön ve arka, burada gördüğünüz araç olarak aynı tasarım. Hasshi-san nerede teyit olmasa bile bazı alüminyum gövde panelleri, kullanılacaktır. Hedef ağırlık 'baz Civic biraz daha' - yani 1300kg üzerinde bir dokunuş bekliyoruz. Daha büyük motor, şanzıman ve sertleştirilmiş gövde tüm ekleyebilirsiniz.
Tochigi ve tur Bir avuç pek kapsamlı bir testi oluşturur. Ve bu, tabii ki, Honda'nın kendi test devresidir. Burada bunu yapamazsınız, o yerde yapmaz. Ama erken belirtileri elverişlidir. Bu o parçası görünüyor, çeviklik ve hassas kolları, hızlı, high-end-spor-araba; onun frenleri (havalandırmalı ve çapraz delikli ve cafcaflı kırmızı kaliperler ile) güçlü hissediyorum. Yeni Type R, olması gerektiği gibi her bit hardcore bulunuyor. Orada İsterdim daha düşük-uç turbo lag hala, ama Hasshi-san motor hala 'work in progress' olduğunu bana güvence verdi. 'Son otomobil daha hafif ve daha güçlü olacak ve daha az turbo lag ile,' bir ast benim geribildirim bol not alır gibi o bana söyler. 'Biz hala tüm sonra, gitmek 18 ay var. Ve Avrupa test sürü hala araç geliştirmek için, yapmak için. '
Onun küçük boyutu da büyük bir nimet olduğunu. Birçok üst düzey süper otomobiller artık bir İngiliz B-road keyfini çok hantal, çok güçlü, sadece çok büyük. Bu aracın boyut, ağırlık ve güç hepsi sadece sağ hissediyorum. Hepsinden en tatmin edici Honda geçen tekrar gerçekten iyi bir spor araba yapacak ki düşünülmektedir. Bu çocukken sevilen Japon otomobil şirketi. Bunlar kurucular ve motor tedarikçileri olarak, F1 kazanmış insanlar. Senna (keresinde Honda onu röportaj bir Tokyo fuarında stand) bir Honda savunucusu oldu. Okulda benim dostum harika bir Honda S600 roadster vardı. Ben sahip olduğu ve Honda motosiklet sevdim. Ben bir güzel çevik CR-X katılım için kullanılan, ben Spa ve Snetterton 24 saat katılımlarında hondas katılımtı ettik.
Onlar aittir. Son olarak, sonra çok uzun, geri döndüler.