Gönderen Konu: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi  (Okunma sayısı 81406 defa)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« : Şubat 28, 2009, 03:19:19 ÖS »



TeamHondaTurkey Time Trial Days Vol.1

Kuruluşundan bugüne Team Honda Turkey, Honda markasına gönül vermiş kişilerin ve diğer marka kullanıcılarının da aynı ortamı paylaştığı geniş bir aile haline gelmiştir. Team Honda Turkey uzman yönetim kadrosu yaptığı etkinlik ve organizasyonlar ile sürekli olarak aktif faaliyetler düzenlemektedir. Bunların en günceli Time Trial Vol.1 de ise Trafiğe açık alanda yapılan katılımların ilk olarak kendimize ve çevremize daha sonra ise ülkemize verdiği zararların bir nebzede olsada önüne geçebilmek adına teknik eğitmenler eşliğinde, uzman hakemler gözetiminde tüm güvenlik önlemlerin alındığı İzmit körfez pistine gitmeyi düşündük. Tüm gün boyunca aralıksız adrenalin, müzik, eğlence, süpriz show ve çeşitli aktivitelerle renklenecek bugünde sizleride aramızda görmekten onur duyarız.


Buluşma Yeri : İzmit Körfez Pisti (Detaylı bilgi ve kroki için tıklayın)
Buluşma Tarihi : 12 Nisan 2009 - Pazar

Avrupa Yakası Toplanma Yeri ve Saati : Florya Greens Otoparkı Saat : 07:00 (Hareket Saati : 07:30)
Anadolu Yakası Toplanma Yeri ve Saati : Maltepe- Cevizli Carrefour Saat : 07:30 ( Hareket Saati : 08:00)



Önemli Not:* Direk Buluşma yerine gelmek isteyen arkadaşlarımız Detaylı bilgi ve kroki için tıklayınız.

               * Piste Katılım 60 Araç ile Sınırlıdır.
            * Seyirci olarak katılmak Ücretsiz olup katılımda kişi ve araç sayı SINIRI YOKTUR.


Time Trial Days Vol.1 Kategorileri
1-) 1400CC Düz ve Otomatik vites
2-) 1600CC Düz ve Otomatik vites
3-) 1600CC Vti, Si, Crx, Delsol
4-) 2000CC Type-R, S2000
5-) Turbo

Time Trial Days Vol.1 Programımız
İzmit Körfez Pistine Giriş : 08:30-09:30
Katılımcılara Brifing : 09:30-09:45
Gurupların Belirlenmesi : 09:45-10:00
SafetyCar eşliğinde Pist turu : 10:00-10:30
Isınma Turları ve Start Antrenmanı 10:30-11:00
Time Trial Start : 11:00
Time Trial sonuçları ve ödüllerin dağıtılması : 17:30

Seyircilerimiz için ise programımız sınırsız adrenalin, müzik eğlence ve süpriz showlar şeklinde olacaktır.

Tüm soru ve sorunlarınız için iletişim bilgileri
Tel : 0535 989 57 52
Msn: deniz@teamhondaturkey.com







« Son Düzenleme: Nisan 09, 2009, 09:13:05 ÖS Gönderen: VTEC »



HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #1 : Mart 02, 2009, 08:07:35 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Mturk78 + Quantum + Novalgine22
« Son Düzenleme: Mart 02, 2009, 09:38:48 ÖS Gönderen: VTEC »

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Time Trail Vol.1 Seyirci Listesi
« Yanıtla #2 : Mart 02, 2009, 08:13:13 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Mturk78 + Quantum + Novalgine22

aydbjk

  • İleti: 1659
Ynt: Time Trail Vol.1 Seyirci Listesi
« Yanıtla #3 : Mart 02, 2009, 08:54:18 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Mturk78 + Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2

mturk78

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Vol.1 Seyirci Listesi
« Yanıtla #4 : Mart 02, 2009, 08:58:28 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2

ozerkdemirkan

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #5 : Mart 02, 2009, 09:58:28 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #6 : Mart 02, 2009, 10:01:18 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #7 : Mart 02, 2009, 10:03:22 ÖS »
yeni düzenleme yaptık buradan dewam edebiliriz konuşmaya

ibratice

  • İleti: 274
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #8 : Mart 02, 2009, 10:08:14 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #9 : Mart 02, 2009, 11:16:03 ÖS »
ya ne olmuş buraya

Egemen

  • İleti: 60
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #10 : Mart 02, 2009, 11:33:54 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT  
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )

mesuttt

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #11 : Mart 02, 2009, 11:51:34 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT  
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #12 : Mart 03, 2009, 12:13:04 ÖÖ »
piste çıkacak arkadaşlar isimlerini adminlere yazdıra bilirler
« Son Düzenleme: Mart 03, 2009, 12:18:53 ÖS Gönderen: VTEC »

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #13 : Mart 03, 2009, 12:28:02 ÖÖ »
ya ne olmuş buraya
bi kaza oldu kanka yazdıklarımız uçtu dewam sorun yok

GhostRider

  • Co-Admin
  • İleti: 1535
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #14 : Mart 03, 2009, 09:13:57 ÖÖ »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım


güncel...

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #15 : Mart 03, 2009, 11:03:18 ÖÖ »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım


güncel...

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #16 : Mart 03, 2009, 01:04:55 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım
21- ufuk  ( + deniz )

güncel...

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #17 : Mart 03, 2009, 01:06:35 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım
21- ufuk

güncel...

nikky

  • İleti: 1463
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #18 : Mart 03, 2009, 06:55:09 ÖS »
22. nikky  -  bi terslik olmazsa gelicem + 2 kişi

HonDaGırL

  • İleti: 1770
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #19 : Mart 03, 2009, 07:17:08 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım
22. nikky  -  bi terslik olmazsa gelicem + 2 kişi

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #20 : Mart 03, 2009, 07:28:11 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım
22. nikky  -  bi terslik olmazsa gelicem + 2 kişi
23-Ufuk (deniz)

GÜNCEL

HonDaGırL

  • İleti: 1770
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #21 : Mart 03, 2009, 07:34:14 ÖS »
biz istedik istedik yönetimde yaptı sonunda eeee bu kadarmıyıs nerde bilmem kaç bin insan hadi canLanın biras ;D

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #22 : Mart 03, 2009, 07:56:27 ÖS »
biz istedik istedik yönetimde yaptı sonunda eeee bu kadarmıyıs nerde bilmem kaç bin insan hadi canLanın biras ;D
merve katılıorum dogru sölemiş hadi tht nerdesiniz

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #23 : Mart 03, 2009, 09:11:42 ÖS »
SADECE SEYIRCI OLARAK GELECEK ARKADASLAR ISIMLERINI YAZSINLAR LUTFEN

Time Trial Seyirci Listesi
1-Zafer
2-Kargi +2 seyirci +1 Piste
3-fikito
4-CumhuR
5-Mahir TÜRKMEN (2 veya 3 kişi .. birini piste sokucaz kandırıp  )
6-berkan
7-vtec.II
8-df 9999-yanımda 3 tanede eleman olucak..mamudoyla,recep ıvedık kopyası..
9-dewir iki kişi
10-ibommmm79 +4 falan
11-TEk +1 kişi
12-deniz
13-HonDaGrıL+çok kişi
14-Quantum + Novalgine22
15-aydbjk+2
16-ozerkdemirkan+2 kişi
17-L3v3nT   
18-ibratice +2 kişi
19-Egemen + 1 Kisi Daha ( Bi Aksilik Olmazsa Gelicez )
20- mesut__uskudar belki katılımmaıcda olabilir duruma göre kesin gelcegmdn buerdada olalım
22. nikky  -  bi terslik olmazsa gelicem + 2 kişi
23-Ufuk (deniz)

GÜNCEL GÜNCEL OLMASINADA HERKES SEYİRCİ OLMAYI NEDEN TERCİH EDİYOR ANLAMADIM :)

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Time Trail Days Vol.1 (12 Nisan Pazar) Seyirci Listesi
« Yanıtla #24 : Mart 03, 2009, 09:14:20 ÖS »
tht nin demirbaşı oldum :) ismimi yazmadan yazıyorlar artık hemde 1 ci sıradan :D

evet arkadaşlar duyanlar duymayanlara haber versinler ;)