Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: 1 [2] 3 Yazdır
Gönderen Konu: Triger kayışına dikkat!  (Okunma Sayısı 14601 defa)
FZG

« Yanıtla #20 : Şubat 04, 2010, 07:01:34 ÖS »


hgt de 135 000de koptu hiç değişmemişti Smiley bu mantıkla hondada 200 000 gitmeis lazım ki ters bi mantık
herşeyi zamanında değişmek faydalıdır görüntüsünün bir önemi yok sizden çıkan kayışlarında durumu ne olursa olsun isteyin kesin ve çöpe atın başka canlar yanmasın
ben zamanında 250 tl verdm del sol değişsinler diye
değiştik dediler ben başka biyerde açtım değişmemiş
dedim dedğimemiş takan ustayla beni yüzyüze getirdiler  
adam önümde çocuklarının ustune yemin etti ama değişmemişti  ne yapabilirsiniz bişi yapılamaz
gittim bitakım daha aldım başka birine onumde deiştirttim
şmdi kafanızda soru işareti kalacaına zamanında değişin ve gözünüzün önünde olsun bu iş


Ahmet abi bu isi profesyonel olarak yapan biri var mi benim aracinkini degiselim?
Logged
mar1lyn


Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #21 : Şubat 04, 2010, 07:21:13 ÖS »

hgt de 135 000de koptu hiç değişmemişti Smiley bu mantıkla hondada 200 000 gitmeis lazım ki ters bi mantık
herşeyi zamanında değişmek faydalıdır görüntüsünün bir önemi yok sizden çıkan kayışlarında durumu ne olursa olsun isteyin kesin ve çöpe atın başka canlar yanmasın
ben zamanında 250 tl verdm del sol değişsinler diye
değiştik dediler ben başka biyerde açtım değişmemiş
dedim dedğimemiş takan ustayla beni yüzyüze getirdiler  
adam önümde çocuklarının ustune yemin etti ama değişmemişti  ne yapabilirsiniz bişi yapılamaz
gittim bitakım daha aldım başka birine onumde deiştirttim
şmdi kafanızda soru işareti kalacaına zamanında değişin ve gözünüzün önünde olsun bu iş


Ahmet abi bu isi profesyonel olarak yapan biri var mi benim aracinkini degiselim?

war war 05552725455 bu bnm numara
yaptıracaın zaman ara istersen dostm
yonlendiririm ben seni
Logged

[SIGPIC][/SIGPIC]
Who said del slow???  :icon_wack
FZG

« Yanıtla #22 : Şubat 04, 2010, 07:25:59 ÖS »

hgt de 135 000de koptu hiç değişmemişti Smiley bu mantıkla hondada 200 000 gitmeis lazım ki ters bi mantık
herşeyi zamanında değişmek faydalıdır görüntüsünün bir önemi yok sizden çıkan kayışlarında durumu ne olursa olsun isteyin kesin ve çöpe atın başka canlar yanmasın
ben zamanında 250 tl verdm del sol değişsinler diye
değiştik dediler ben başka biyerde açtım değişmemiş
dedim dedğimemiş takan ustayla beni yüzyüze getirdiler  
adam önümde çocuklarının ustune yemin etti ama değişmemişti  ne yapabilirsiniz bişi yapılamaz
gittim bitakım daha aldım başka birine onumde deiştirttim
şmdi kafanızda soru işareti kalacaına zamanında değişin ve gözünüzün önünde olsun bu iş


Ahmet abi bu isi profesyonel olarak yapan biri var mi benim aracinkini degiselim?

war war 05552725455 bu bnm numara
yaptıracaın zaman ara istersen dostm
yonlendiririm ben seni

abi sagol, tahmini iscilik ucreti ne alinir komple set degisimi icin?
Logged
mar1lyn


Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #23 : Şubat 05, 2010, 01:23:37 ÖS »

walla bilmiorm dostum bnm kayış takılırken motor komple yapılıodu kaç para verdik hatırlamıorm
ama sorarım boş bi zamanında gideriz çok bişi almazlar zamanım olrsa bende gelirimbizde el atarız Smiley
en azından kapağı falan temizleriz vs ...
Logged

[SIGPIC][/SIGPIC]
Who said del slow???  :icon_wack
FZG

« Yanıtla #24 : Şubat 05, 2010, 04:34:48 ÖS »

walla bilmiorm dostum bnm kayış takılırken motor komple yapılıodu kaç para verdik hatırlamıorm
ama sorarım boş bi zamanında gideriz çok bişi almazlar zamanım olrsa bende gelirimbizde el atarız Smiley
en azından kapağı falan temizleriz vs ...

Ahmet abi haber bekliyorum o zaman senden halledelim su isi.. Smiley
Logged
KADiFE


Yer: WASHINGTON DC
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #25 : Şubat 06, 2010, 11:55:19 ÖS »

bi tiriger kayisi 345k gidermi ,
Logged

Ferrarisini satan bilge Hondasindan vazgecmedi,
aRas
Furkan Aras Alağaç



Yaş: Yok
Yer: Istanbul/Yenibosna ;)
Otomobil: Yakinda...
Şu Anda Sitede Değil

Vtec Doctor


« Yanıtla #26 : Şubat 07, 2010, 10:48:29 ÖS »

Teşekkürler Altıner Abi,güzel konu.
Logged


 I love Honda all models
The Power of Dreams #Honda
#SenKısacaVtec De
fsunnetci


Yaş: 34
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır


« Yanıtla #27 : Şubat 08, 2010, 07:00:50 ÖS »

bi tiriger kayisi 345k gidermi ,
kendin ihtimal verebiliyormusun buna Smiley
imkanı yok bence
Logged

TEG
KADiFE


Yer: WASHINGTON DC
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #28 : Şubat 11, 2010, 02:51:42 ÖÖ »

bi tiriger kayisi 345k gidermi ,
kendin ihtimal verebiliyormusun buna Smiley
imkanı yok bence
ozaman  servisi deyistireyim ,usta bana cok agir geldi ,nasi adamsin hic mi aklina gelmedi bu arabanin tiriger kayisini deyistirmek bu zamana kadar uzerindeki orjinal kayis dedi,ben gittim mi periyodik bakimlari yaptirrim vede hatirladigim kadari ile deyistirdim biliyom,ama kayis oyle demiyor,bilmem usta seri numarasini verdi 18 hanelimi ne,musteri merkezine mail at sana desinler bu kayis ne zaman imal edilmis ne zaman takilmis diye de bi posta koydu iyimi,,amatisorleri skistirdiklari hidrolikle agirlik test yapacakmis bakalim kac tonda kopacak dedi,olan biten hepsi bu istee
Logged

Ferrarisini satan bilge Hondasindan vazgecmedi,
soybir

Avatar Yok

Yaş: 30
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #29 : Şubat 14, 2010, 07:47:09 ÖS »

valla arkadaşlar ven arabayı aldığım da hemen değiştiriverdim ki çıkan kayış hala yenıydı...servıs de zaten değiştiırme demedi para için..ben yıne de değiştirdum..
bana 60000 de değiştirirsen daha ıyı olur dedıler...
oyle de yapcam...
Logged
hunace


Yaş: 31
Yer: kayseri
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #30 : Mart 02, 2010, 12:12:18 ÖS »

100.000 i gecen ay devirdi benim honda. 5 seneside geride kaldı. sanırım benim trigeri değiştirmemin tam zamanı. 2 ay daha beklesem daha iyi olacak gibi maddi durum için, ama riske girmekte pek mantıklı durmuyor gibi  üzgün
Logged


2004 CIVIC ES manuel makyajsız + BRC
tarantino


Yaş: 31
Yer: istanbul
Otomobil: civic 1.6 ies,apahçe TVS RTR 150,yamaha YZ 125
Şu Anda Sitede Değil

580bg beybi car's


« Yanıtla #31 : Mart 02, 2010, 12:45:00 ÖS »

100.000 i gecen ay devirdi benim honda. 5 seneside geride kaldı. sanırım benim trigeri değiştirmemin tam zamanı. 2 ay daha beklesem daha iyi olacak gibi maddi durum için, ama riske girmekte pek mantıklı durmuyor gibi  üzgün
bakın sibop ayarı dahil toplam maliyet 200tlyi buluyor 200 tl için kendinize 5 kat daha fazla masraf açtırmayın yolda koptuğunu düşünün o sıra sibop açık kaldığını farzet  araç viteste istop etti ve birada yürüdü buyrun cenaze namazına  1 takım sibop 1 takım piston(eğer zarar görürse) conta takımı rektifiye işçilik vs vs böle daha devamı var
yani kısaca TRİGER ÖNEMLİDİR
Logged

0535 2793533
tarantino


Yaş: 31
Yer: istanbul
Otomobil: civic 1.6 ies,apahçe TVS RTR 150,yamaha YZ 125
Şu Anda Sitede Değil

580bg beybi car's


« Yanıtla #32 : Mart 02, 2010, 12:47:26 ÖS »

BEN  şahsen trigeri km ye göre değil zamana göre değiştiryorum 6-7 ayda bir değiştiriyorum ısınma ve soğumadan dolayı genleşme ve çatlaklar oluşuyor daha sontasın da herhangi bir zarar görmesin die yenisi ile değiştiriyorum
demeyin paran mı çok hayır değil ben sadece malzemeye para veriyorum trigerimi kendim değiştirriyorum
Logged

0535 2793533
colaturka14

Avatar Yok

Yaş: 32
Yer: bolu
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #33 : Temmuz 21, 2010, 07:38:13 ÖÖ »

bende 2003 cıvıc vtec II ls var. triger kayış mı zincir mi bilmiyorum. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler.
Logged

Kızlara değil gaza basınca yollara asılan VTEC
honda121


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #34 : Temmuz 21, 2010, 08:10:05 ÖÖ »

bende 2003 cıvıc vtec II ls var. triger kayış mı zincir mi bilmiyorum. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler.


kayış
Logged
by_etiket_06

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #35 : Eylül 13, 2010, 05:56:08 ÖS »

hazır konusu açılmışken aracım 1.6 ies aracı aldğım ay triger deiştirdim ama ciddi bi performans kaybı oldu ama hangi ustaya gittysem bi sorun yok dedi. en sonunda bi usta aracın sol ön lastiğini söktü bujiyi çıkartıp piston üstüne bi tornavida salladı ve triger kapağını söktü. sonra gel kendi göznle gör dedi bi baktım 2 diş sente atlak yani dedi bu arabanın 1 vitesi yok demek en az 20 hp yer dedi.bu hafta sorunu çözcez inş sizlerle paylaşırım.
Logged
karizmatik871


Yaş: 30
Yer: SAKARYA ve KOCAELİ
Otomobil: 2008 civic 1.8 type s
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #36 : Ekim 17, 2010, 02:38:55 ÖÖ »

senin dediğin 1. pistona uzun tornavida salıyoki,alt krank kasnağından çevirdiği zaman tornavida en yukarı hareket ettiğinde üst ölü noktadadır demektir,bu sefer eksantriklerin kasnaklarındaki işaretler 2 diş kayık diyorsun yani sente tam yerinde değil.bu aracın geç ve düzensiz çalışmasına sebep olur.iyiki fark etmiş ustan.bu arada triger kayışı üzerinden ne kadar km geçerse geçsin üzerindeki yazılar falan daha yeni gibi durur anlaşılmaz ömrü,ben ustayım diyen adam anlayamaz kesinlikle iddaaediyorum.kayış km dolunca veya ömür geçince ansızn kopar belki bi zamn sonra belki hemn,dükkanımda başıma gelen olaylardan bahsedeyim biraz sizlere;mesela opel vectralar(ecotec motor)kaçtanesini söktüm daha 60.000 km ye gelmeden kopmuş.ecotec inen korkutucu sorunu buydu bence.ve çoğu opel sahibi müşterimiz bundan dolayı tam 60.000 bulmadan gelirlerdi triger değişimine.yine karşılaştığım bi olay:bi ilaç mümessili,yolda kalmış.altında şirket aracı var.2000 polo classic,adam yolda giderken ansızın arac stop etmiş,durmuşdefalarca marşa basmış,aracı vurdurmuş,çektirmiş,çok uğraşmış ama çalıştıramamış.haber geldi gittik arabanın başına;marşa basınca anladım boşa dönüyo hemen bıraktım.sordum hiç marşabastınızmı diye..bastım,vurdurdum,çektirdim..ama yinede çalışmadı dedi.ne olabilir acaba dedi,belli araba konusunda bilgi yok.triger kopmuş dedim çektik dükkana.hemen başladım sökmeye,neyse sıra en can alıcı noktaya geldi...silindirkapağı açılıyor,(civciv çıkacak kuş çıkacak:D)şaka biyana.. silindirkapağını kaldırdım.durum içler acısıydı,subapların her biri yamulmuş,kimi kopmuş pistonu delmiş silindir kapağınınyüzeyini bozmuş..kısacası motor darmaduman.adam görünce renkten renge girdi ve gitti şirketine.biraz uzun bi anlatım oldu kusura bakmayın çenem düştü :Ddiyeceğim aslında en iyisi zincirli olması ama bütün markalar motorlarını zincirli yapsa,kayış üreticileri taşmı yiyecek?honda yeni kasada geçte olsa geçti zincir olayına güzel bir gelişme.
Logged

vtec05


Yer: Ankara-Tokat
Otomobil: ES5 Vtec II ,Fiesta Flair,Meg 3dci
Şu Anda Sitede Değil

d16w7 (06 HF 055) Vtec II :)


« Yanıtla #37 : Aralık 08, 2010, 03:12:48 ÖS »

vtec 2 lerin hepsi kayış olması lazım ayrıca 100.000 de değiştirin diyolar riske atmaya gerek yok araba daha 87.000de 100.000de değiştirecem...
Logged

fitenkiki
nisay


Yaş: 31
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #38 : Aralık 23, 2010, 12:05:12 ÖS »

Triger değişiminin servis maliyeti ne kadar ?

Böyle önenli bir işi tuzlu da olsa servise yaptırmak geriyor sanırım.
Logged

1- 1994 Tempra SX A
2- 1997 Mazda 323
3- 2005 Honda Civic Vtec2
4- 2011 Toyota Avensis Elegant Extra
5- 2005 Honda Jazz Elite Otomatik
legolas


Yaş: 31
Yer: tokat
Otomobil: 2011 fd6 premium M/T
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #39 : Nisan 26, 2012, 07:54:08 ÖS »

heheee.... geçen servisi aradım ben 300.000 k gibi değiştiririz dedi eleman... ses yaparsa daha erken getirirsin dedi....
Logged
Sayfa: 1 [2] 3 Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: