senin dediğin 1. pistona uzun tornavida salıyoki,alt krank kasnağından çevirdiği zaman tornavida en yukarı hareket ettiğinde üst ölü noktadadır demektir,bu sefer eksantriklerin kasnaklarındaki işaretler 2 diş kayık diyorsun yani sente tam yerinde değil.bu aracın geç ve düzensiz çalışmasına sebep olur.iyiki fark etmiş ustan.bu arada triger kayışı üzerinden ne kadar km geçerse geçsin üzerindeki yazılar falan daha yeni gibi durur anlaşılmaz ömrü,ben ustayım diyen adam anlayamaz kesinlikle iddaaediyorum.kayış km dolunca veya ömür geçince ansızn kopar belki bi zamn sonra belki hemn,dükkanımda başıma gelen olaylardan bahsedeyim biraz sizlere;mesela opel vectralar(ecotec motor)kaçtanesini söktüm daha 60.000 km ye gelmeden kopmuş.ecotec inen korkutucu sorunu buydu bence.ve çoğu opel sahibi müşterimiz bundan dolayı tam 60.000 bulmadan gelirlerdi triger değişimine.yine karşılaştığım bi olay:bi ilaç mümessili,yolda kalmış.altında şirket aracı var.2000 polo classic,adam yolda giderken ansızın arac stop etmiş,durmuşdefalarca marşa basmış,aracı vurdurmuş,çektirmiş,çok uğraşmış ama çalıştıramamış.haber geldi gittik arabanın başına;marşa basınca anladım boşa dönüyo hemen bıraktım.sordum hiç marşabastınızmı diye..bastım,vurdurdum,çektirdim..ama yinede çalışmadı dedi.ne olabilir acaba dedi,belli araba konusunda bilgi yok.triger kopmuş dedim çektik dükkana.hemen başladım sökmeye,neyse sıra en can alıcı noktaya geldi...silindirkapağı açılıyor,(civciv çıkacak kuş çıkacak:D)şaka biyana.. silindirkapağını kaldırdım.durum içler acısıydı,subapların her biri yamulmuş,kimi kopmuş pistonu delmiş silindir kapağınınyüzeyini bozmuş..kısacası motor darmaduman.adam görünce renkten renge girdi ve gitti şirketine.biraz uzun bi anlatım oldu kusura bakmayın çenem düştü :Ddiyeceğim aslında en iyisi zincirli olması ama bütün markalar motorlarını zincirli yapsa,kayış üreticileri taşmı yiyecek?honda yeni kasada geçte olsa geçti zincir olayına güzel bir gelişme.