Gönderen Konu: Triger kayışına dikkat!  (Okunma sayısı 35290 defa)

KADiFE

  • İleti: 571
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #25 : Şubat 06, 2010, 09:55:19 ÖS »
bi tiriger kayisi 345k gidermi ,



aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #26 : Şubat 07, 2010, 08:48:29 ÖS »
Teşekkürler Altıner Abi,güzel konu.

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #27 : Şubat 08, 2010, 05:00:50 ÖS »
bi tiriger kayisi 345k gidermi ,
kendin ihtimal verebiliyormusun buna :)
imkanı yok bence

KADiFE

  • İleti: 571
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #28 : Şubat 11, 2010, 12:51:42 ÖÖ »
bi tiriger kayisi 345k gidermi ,
kendin ihtimal verebiliyormusun buna :)
imkanı yok bence
ozaman  servisi deyistireyim ,usta bana cok agir geldi ,nasi adamsin hic mi aklina gelmedi bu arabanin tiriger kayisini deyistirmek bu zamana kadar uzerindeki orjinal kayis dedi,ben gittim mi periyodik bakimlari yaptirrim vede hatirladigim kadari ile deyistirdim biliyom,ama kayis oyle demiyor,bilmem usta seri numarasini verdi 18 hanelimi ne,musteri merkezine mail at sana desinler bu kayis ne zaman imal edilmis ne zaman takilmis diye de bi posta koydu iyimi,,amatisorleri skistirdiklari hidrolikle agirlik test yapacakmis bakalim kac tonda kopacak dedi,olan biten hepsi bu istee

soybir

  • İleti: 10
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #29 : Şubat 14, 2010, 05:47:09 ÖS »
valla arkadaşlar ven arabayı aldığım da hemen değiştiriverdim ki çıkan kayış hala yenıydı...servıs de zaten değiştiırme demedi para için..ben yıne de değiştirdum..
bana 60000 de değiştirirsen daha ıyı olur dedıler...
oyle de yapcam...

hunace

  • İleti: 583
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #30 : Mart 02, 2010, 10:12:18 ÖÖ »
100.000 i gecen ay devirdi benim honda. 5 seneside geride kaldı. sanırım benim trigeri değiştirmemin tam zamanı. 2 ay daha beklesem daha iyi olacak gibi maddi durum için, ama riske girmekte pek mantıklı durmuyor gibi  <783^2

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #31 : Mart 02, 2010, 10:45:00 ÖÖ »
100.000 i gecen ay devirdi benim honda. 5 seneside geride kaldı. sanırım benim trigeri değiştirmemin tam zamanı. 2 ay daha beklesem daha iyi olacak gibi maddi durum için, ama riske girmekte pek mantıklı durmuyor gibi  <783^2
bakın sibop ayarı dahil toplam maliyet 200tlyi buluyor 200 tl için kendinize 5 kat daha fazla masraf açtırmayın yolda koptuğunu düşünün o sıra sibop açık kaldığını farzet  araç viteste istop etti ve birada yürüdü buyrun cenaze namazına  1 takım sibop 1 takım piston(eğer zarar görürse) conta takımı rektifiye işçilik vs vs böle daha devamı var
yani kısaca TRİGER ÖNEMLİDİR

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #32 : Mart 02, 2010, 10:47:26 ÖÖ »
BEN  şahsen trigeri km ye göre değil zamana göre değiştiryorum 6-7 ayda bir değiştiriyorum ısınma ve soğumadan dolayı genleşme ve çatlaklar oluşuyor daha sontasın da herhangi bir zarar görmesin die yenisi ile değiştiriyorum
demeyin paran mı çok hayır değil ben sadece malzemeye para veriyorum trigerimi kendim değiştirriyorum

colaturka14

  • İleti: 24
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #33 : Temmuz 21, 2010, 06:38:13 ÖÖ »
bende 2003 cıvıc vtec II ls var. triger kayış mı zincir mi bilmiyorum. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler.

honda121

  • İleti: 747
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #34 : Temmuz 21, 2010, 07:10:05 ÖÖ »
bende 2003 cıvıc vtec II ls var. triger kayış mı zincir mi bilmiyorum. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler.


kayış

by_etiket_06

  • İleti: 211
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #35 : Eylül 13, 2010, 04:56:08 ÖS »
hazır konusu açılmışken aracım 1.6 ies aracı aldğım ay triger deiştirdim ama ciddi bi performans kaybı oldu ama hangi ustaya gittysem bi sorun yok dedi. en sonunda bi usta aracın sol ön lastiğini söktü bujiyi çıkartıp piston üstüne bi tornavida salladı ve triger kapağını söktü. sonra gel kendi göznle gör dedi bi baktım 2 diş sente atlak yani dedi bu arabanın 1 vitesi yok demek en az 20 hp yer dedi.bu hafta sorunu çözcez inş sizlerle paylaşırım.

karizmatik871

  • İleti: 104
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #36 : Ekim 17, 2010, 01:38:55 ÖÖ »
senin dediğin 1. pistona uzun tornavida salıyoki,alt krank kasnağından çevirdiği zaman tornavida en yukarı hareket ettiğinde üst ölü noktadadır demektir,bu sefer eksantriklerin kasnaklarındaki işaretler 2 diş kayık diyorsun yani sente tam yerinde değil.bu aracın geç ve düzensiz çalışmasına sebep olur.iyiki fark etmiş ustan.bu arada triger kayışı üzerinden ne kadar km geçerse geçsin üzerindeki yazılar falan daha yeni gibi durur anlaşılmaz ömrü,ben ustayım diyen adam anlayamaz kesinlikle iddaaediyorum.kayış km dolunca veya ömür geçince ansızn kopar belki bi zamn sonra belki hemn,dükkanımda başıma gelen olaylardan bahsedeyim biraz sizlere;mesela opel vectralar(ecotec motor)kaçtanesini söktüm daha 60.000 km ye gelmeden kopmuş.ecotec inen korkutucu sorunu buydu bence.ve çoğu opel sahibi müşterimiz bundan dolayı tam 60.000 bulmadan gelirlerdi triger değişimine.yine karşılaştığım bi olay:bi ilaç mümessili,yolda kalmış.altında şirket aracı var.2000 polo classic,adam yolda giderken ansızın arac stop etmiş,durmuşdefalarca marşa basmış,aracı vurdurmuş,çektirmiş,çok uğraşmış ama çalıştıramamış.haber geldi gittik arabanın başına;marşa basınca anladım boşa dönüyo hemen bıraktım.sordum hiç marşabastınızmı diye..bastım,vurdurdum,çektirdim..ama yinede çalışmadı dedi.ne olabilir acaba dedi,belli araba konusunda bilgi yok.triger kopmuş dedim çektik dükkana.hemen başladım sökmeye,neyse sıra en can alıcı noktaya geldi...silindirkapağı açılıyor,(civciv çıkacak kuş çıkacak:D)şaka biyana.. silindirkapağını kaldırdım.durum içler acısıydı,subapların her biri yamulmuş,kimi kopmuş pistonu delmiş silindir kapağınınyüzeyini bozmuş..kısacası motor darmaduman.adam görünce renkten renge girdi ve gitti şirketine.biraz uzun bi anlatım oldu kusura bakmayın çenem düştü :Ddiyeceğim aslında en iyisi zincirli olması ama bütün markalar motorlarını zincirli yapsa,kayış üreticileri taşmı yiyecek?honda yeni kasada geçte olsa geçti zincir olayına güzel bir gelişme.

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #37 : Aralık 08, 2010, 01:12:48 ÖS »
vtec 2 lerin hepsi kayış olması lazım ayrıca 100.000 de değiştirin diyolar riske atmaya gerek yok araba daha 87.000de 100.000de değiştirecem...

nisay

  • İleti: 1040
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #38 : Aralık 23, 2010, 10:05:12 ÖÖ »
Triger değişiminin servis maliyeti ne kadar ?

Böyle önenli bir işi tuzlu da olsa servise yaptırmak geriyor sanırım.

legolas

  • İleti: 977
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #39 : Nisan 26, 2012, 06:54:08 ÖS »
heheee.... geçen servisi aradım ben 300.000 k gibi değiştiririz dedi eleman... ses yaparsa daha erken getirirsin dedi....

legolas

  • İleti: 977
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #40 : Nisan 26, 2012, 06:54:55 ÖS »
BEN  şahsen trigeri km ye göre değil zamana göre değiştiryorum 6-7 ayda bir değiştiriyorum ısınma ve soğumadan dolayı genleşme ve çatlaklar oluşuyor daha sontasın da herhangi bir zarar görmesin die yenisi ile değiştiriyorum
demeyin paran mı çok hayır değil ben sadece malzemeye para veriyorum trigerimi kendim değiştirriyorum

hacı o senin dediğin v kayışı olmasın... 6-7 ayda bir triger mi değişir yaa..

fk1453

  • İleti: 12
Ynt: Triger kayışına dikkat!
« Yanıtla #41 : Ağustos 01, 2012, 10:47:11 ÖÖ »
2003 honda civic otm. 125 bin km. trigeri koparttık.2.500 tl masraf çıktı.şimdi bu araba değer kaybedermi arkadaşlar satsak?