Gönderen Konu: Yorumsuz  (Okunma sayısı 2047 defa)

Agent

  • Ziyaretçi
Yorumsuz
« : Haziran 21, 2007, 09:38:50 ÖÖ »



yassi

  • İleti: 2663
    • TeamHondaTurkey
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #1 : Haziran 21, 2007, 09:50:28 ÖÖ »
 :vaww :vaww Kazaya ramak kalmış yani... Allah korumuş sanırım. Pilot büyük risk almış yani

AngelllA

  • Ziyaretçi
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #2 : Haziran 21, 2007, 09:52:05 ÖÖ »
 Kıl payı...  :vaww

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #3 : Haziran 21, 2007, 09:56:24 ÖÖ »
oğlum ona bee öyle bide araba geçiyor o yoldan yaa otobus falan geçse valla pert olur..
herkesde oraya toplanmış bu anı ölümsüzleştirmek için,türkiyede böyle bi manzara olsa kim bilir sahildekiler pilota ne tür pıslıkler yaparlardı.. >%6rol  >%6rol
paylaşım için teşekkürler.. >=ok

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #4 : Haziran 21, 2007, 10:46:33 ÖÖ »
Aslında ilginç olan insanlar hiç üzerime uçakmı düşer diyen yok hiç kaçmazmı insan yaaa böö böö bakıyorlar ...  :vaww

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #5 : Haziran 21, 2007, 10:57:09 ÖÖ »
Arkadaşlar burası fransada bi havaalanı, zaten devlet şuan havaalanın pistinin yönünü değiştirmeye çalışyorlarmış

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #6 : Haziran 21, 2007, 11:10:25 ÖÖ »
dondum kaldım yanii...

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #7 : Haziran 21, 2007, 01:35:49 ÖS »
Yurdumda uçak taksi ye çartptı.  Bizde bu derece yakın bi pist  olsa milleti alıp götürür bu uçak :)

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #8 : Haziran 21, 2007, 01:39:03 ÖS »
Abi Düşünsene Bizde e5 Kamyonlar Üstüne Kat Çıkılan :) Alır Götürür :)

NLY11

  • İleti: 445
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #9 : Haziran 21, 2007, 01:42:38 ÖS »
cidden yorumsuz yani oneydi yaa aşmışlar kendilerini.............

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: Yorumsuz
« Yanıtla #10 : Haziran 21, 2007, 06:53:39 ÖS »
ya çok sakat ama gerçekten de ama bunun gibi bi hava alanı tam olarak hatırlayamadım ama havai gibi bi tatil yerinde de vardı. millet denize giriyio, güneşleniyo üstlerinden uçak geçiyo falan. Allah korusun bi probelm olursa herkes pert.  :gulegule