Arkadaşlar baştan söyleyeyim kimsenin aracına çektiği fiyat beni ilgilendirmez.
Sonuçta hepimiz hem alıcı hem satıcıyız. Sadece bu fiyat politikasını anlamaya çalışıyorum.
Konu yanlış anlaşılmasın.
Sahibinden'de ve forumlarda ilanları gezerken arabalar ve fiyatları gözüme çarpıyor ve
11-12 yaşında bel altı boyalı ve 150,000 km nin üstünde hatta 200,000 km deki IES'lerin 17-18,000 TL ve yukarısı fiyat çekildiğini görüyorum. Sonra forumlarda diğer arkadaşının da
"kanka ne yaptın, bu araç satılır mı??" tarzı cevaplar verildiğini okuyarak gülüyorum.
Madem aracını çok seviyorsun satma, madem paraya ihtiyacın var neden fiyatı uçuruyorsun....
Sizce bu fiyat politikası satıcı için işe yarar mı,
1-2 parça boyalı 150,000 km deki araçlar bulunmaz hint kumaşımı?
yoksa satıcı Türkiyede tek sandığı aracını satmak için kendi kendine debeleniyor mu?
İşin garibi bu durum sadece Honda'da var diğer markalar piyasa seviyesinde devam ediyor.
Sonuçta full+full dediğimiz araçlarımızda full niyetine diğer araçlarda standart olan klima+airbag
çok çok nadiren sunroof bulunuyor bu şekilde olan tamirsiz, boyasız, değişensiz az km li olan
Civic'leri bile piyasayı biraz karıştırınca 13-15,000 arası fiyatlara rahat bulabiliyorken neden
katılımı boyalı 200,000 km de bir arabaya 18-19,000 para vereyim diye kendi kendime soruyorum.
Konuşuyorsun ama sen ne kadara aldın arabanı derseniz söyleyeyim
2 sene önce herkesin aynısına 17,000 çektiği zamanda 13,500 tl ye aldım.
99 model makyajlı 124,000 km deydi o zaman ve piyasada dışı orta içi iyi
diyebileceğim bir temizlikteydi.
Ben kendi aracımı övmüyorum sadece alıcılara bilgi olsun diye yazıyorum.
Piyasayı biraz karıştırırsanız çok temiz ve çok daha uygun fiyatlı araçlar bulursunuz.
Hiçbir araç Türkiyede tek değildir unutmayın ve her zaman daha uygun fiyatlı bir araç vardır.
Parayı kolay kazanmıyoruz kolay harcamayalım.