Gönderen Konu: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)  (Okunma sayısı 2325 defa)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« : Mayıs 07, 2006, 12:59:47 ÖS »
Evet arkadaşlar bildiğiniz üzere Go-Kart turnuvasında Grubumda 2 olmuştum
ve 1 olan arkadaş kameralara kopya çekerken yakalanmış...
Demekki beni böyle geçti :D
Vay Mrija vayyy






ePHe

  • Ziyaretçi
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #1 : Mayıs 07, 2006, 01:36:51 ÖS »
ahahah birinden virajlara nassı girceinin taktiklerini almıs ona calısıo start tan once belli :):)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #2 : Mayıs 07, 2006, 01:55:11 ÖS »
ee f1 hastası adam böle olur işte..şumi seninle gurur duycak kanka...tüm viraj açılarını yazmış eline..nerde gaz kesiceğini nerde frene basıcağını hesaplamış adam...pilot dediin böle olur..abi benide ekibine al bee :D lastik sıcaklık dereceleriydi, motor hararetiydi her şeyine bakarım, parapulda istemem :D

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #3 : Mayıs 07, 2006, 03:04:34 ÖS »
;D VTEC i yalan eden formuller işte bu elde yazıyor ;D ;D

Mrija

  • İleti: 569
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #4 : Mayıs 07, 2006, 06:30:49 ÖS »
Ne kopyası bea arkadan biri çarptı dilimi ısırdım kanıyormu diye kontrol ediyordum :)

Mrija

  • İleti: 569
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #5 : Mayıs 07, 2006, 06:33:20 ÖS »
ee f1 hastası adam böle olur işte..şumi seninle gurur duycak kanka...tüm viraj açılarını yazmış eline..nerde gaz kesiceğini nerde frene basıcağını hesaplamış adam...pilot dediin böle olur..abi benide ekibine al bee :D lastik sıcaklık dereceleriydi, motor hararetiydi her şeyine bakarım, parapulda istemem :D

Eyvallah kanka.Zaten senin desteğinle oldu bu abi bilmiyoruz sanma.
Bi gün Shumi ile de katılımırım İnşallah :)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #6 : Mayıs 07, 2006, 08:49:17 ÖS »
finalde verdim ama ayarı.. ne iş :P ;D . . .

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #7 : Mayıs 07, 2006, 09:14:33 ÖS »
ahaaahhaa...bence elıne dua yazmıs onu okuyor...:D

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #8 : Mayıs 07, 2006, 09:20:14 ÖS »
;D ;D  bak o da olabilir.. malum, katılımtığı klasmanda deniz de vardı.. takla falan attırır şimdi ;D . . .

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #9 : Mayıs 07, 2006, 09:22:10 ÖS »
Bende direksiyon tutmaktan eli acıdı sanmıştım :)

Mrija

  • İleti: 569
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #10 : Mayıs 07, 2006, 10:24:12 ÖS »
finalde verdim ama ayarı.. ne iş :P ;D . . .

Bizimde ayar vereceğimiz günler gelecek Onurum merak etme başladım rejime saçlarıda 0 numara yapıyorum.Bidahakine görecez :)

Mrija

  • İleti: 569
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #11 : Mayıs 07, 2006, 10:27:25 ÖS »
ahaaahhaa...bence elıne dua yazmıs onu okuyor...:D

Ezeberim var Osmanım onları okusam değil Denizi Shumi yi geçerim be :)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #12 : Mayıs 07, 2006, 10:43:02 ÖS »
finalde verdim ama ayarı.. ne iş :P ;D . . .

Bizimde ayar vereceğimiz günler gelecek Onurum merak etme başladım rejime saçlarıda 0 numara yapıyorum.Bidahakine görecez :)

waaaayyy ortalık kızışıyor, yeni rakipler cıkıyor :) hadi bakalım.. bende mi 0 yapsam sacları ne yapsam yau.. zaten FG benden bikac gun sonra kestirmis, benimki biraz uzamıştı.. o yüzden o birinci oldu, ben de ikinci ;D . . . .

Mrija

  • İleti: 569
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #13 : Mayıs 07, 2006, 10:45:25 ÖS »
Saç önemli önemli.Hızı kesiyor :)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #14 : Mayıs 08, 2006, 11:30:58 ÖÖ »
Saç önemli önemli.Hızı kesiyor :)

Senin için geçerli olucağını sanmam abi sen direk kilolardan başla bence :D

Mrija

  • İleti: 569
Ynt: THT HABER MANŞET (Kopya çekmiş)
« Yanıtla #15 : Mayıs 08, 2006, 10:25:59 ÖS »
Saç önemli önemli.Hızı kesiyor :)

Senin için geçerli olucağını sanmam abi sen direk kilolardan başla bence :D

Seni geçmek için kilo vermeye ihtiyacım Deniz :)