Yine de olumlu bir adım atıldı sonuçta.
DH'den baya bir üye sürekli mesaj attık;sağolsun Taner abi'de almanya ile görüştü.En azından ufak ta olsa sonuç verdi çabalarımız.
Auton'un açıklaması:
Esasen AUTON'dan da bir açıklama bekliyorum, web sitelerinde yayınladıkları kınama ve başsağlığı mesajlarına giden linklerden ziyade (insan giriş sayfasına kocaman bir tabela asar, sonra ana sayfaya yönlendirirler, ama işte, kimden ne bekliyorsuna döndü bu) DOYURUCU ve TATMİN EDİCİ bir açıklama.
--------------------------------------------------------------------------------
- Bayilerimizi yeterince kontrol etmedik. Bayi = Para = Bayi formülü yanlıştı. Kurumsal başarısızlık bu.
- Bayilerimize CODE OF CONDUCT / DAVRANIŞ KURALLARI imzalatmadık. Zaten yazmamıştık da.
- SONAX adını kullanmaya başladıkları anda eski kimliklerini unutmalarını hatırlatmamız gerekiyordu.
- Her bayiden bir TAAHHÜTNAME almamız gerekiyordu, ihmal ettik, araçları parlattık, ama kendimiz solduk.
- SONAX markasına verdiğimiz imaj ve prestij kaybından tamamen biz sorumluyuz. We have failed...!!!
- Herkesten, otomobil severlerden, bu camiadan ama en çok "Oğlum, Oğlum" diyen HAKAN ERON'un annesinden
ÖZÜR DİLİYORUZ.
AUTON bilmemne ithalat ihracat falan filan... Ltd. Şti A.Ş.