Gönderen Konu: shelby mustang GT 500  (Okunma sayısı 3715 defa)

By_BuGr4

  • İleti: 1483
shelby mustang GT 500
« : Eylül 14, 2007, 12:38:02 ÖS »
fordun efsane arabasigone in 60 secondsin eleanoru

mustang bir araba diildir kesinlikle o yaşayan bir olgudurbir yaşam tarzıdır güçtür,estetiktir,o apayrıdır.....

64'ün haziran ayında çıkanı, 64,5 masteng olarak adlandırılır...

kötü aerodinamiği nedeniyle 200 beygirlik bir otomobil* ile aynı hıza sahip araç

mustang' in '64 modeli öyle bir arabadır ki, bu arabayı aldığınızda istanbul trafiğine çıkarmaya kıyamazsınız, hatta garajdan çıkarmak istemezsiniz, hele hele bir gece sylvester stallone 'un oynadığı 'lock up' adlı filmi izlerseniz arabanıza koşup sarılmak istersiniz, onu bırakmamacasına. hatta daha da ileriye gidip ona 300.000 ş lık bir sigorta da yaptırıp, karınızdan boşanıp onla beraber yollara da düşmek isteyebilirsiniz, bu gayet normal.

piyasaya ciktigi yil* yarim milyon civari satilan otomobil, efsane.

hayellerın arabasıdır.hatta araba demek yanlıs olur.bır kısılıgı vardır artık o aletın.kırmızı,ustu acık,beyaz derı dosemelı,aynasında pembe zarları asılı olan 64.5 bır mustang'ım olsun,arjantın kadar borcum olsun.

(bkz: 2004 mustang gt coupe)

guncel v6 modellerinin motor sesi klasik v8 motorlardan farkli olmayan otomobil. ford bu otomobili tasarlarken gercekten cok iyi bir iş cikarmiş ortaya. aracin kapilari acilmak istendiginde c6 serisi corvettelerde oldugu gibi camlarin bir miktar aşagiya kayip kapilar kapaninca tekrardan yerlerine oturmasi guzel bir detay. otomobilin icerisine girildiginde yeni araclarin cogunda oldugu gibi cam yuzeylerin oldukca yuksek bir seviyeden başladigi goruluyor. ic mekanda surucuyu az da olsa rahatsiz edebilecek bir etken olaraksa direksyon simidinin oldukca ince yapili olmasini gosterebiliriz.

1964te ford falcon fabrikasında üretilmeye başlanmış araba.aslında ilk üretilmeye başlandığında neredeyse her parçası ford falcondan çalıntıydı.kasayı değiştirip yeni çağ arabası budur diye satmaya başladılar.çok fazla satılacağını düşünmedikleri için ford falcondan arta kalan parçalarla az sayıda üretmişlerdi.hatta ilk başta ford yöneticileri bu arabanın üretilmesine bile karşı çıkmışlardı.sonra efsane oldu.

(bkz: eleanor)

ford'un urettigi 300 milyonuncu otomobili olma şerefine erişmiş otomobil. sozu gecen arac bir mustang convertible gt'dir.

daha ufacık veled iken babam hazretlerinin 66 modeliyle sokakta "en uzun lastik izi bırakma" katılımlarında cayır cayır lastik yaktığı muhteşem araba.
(bkz: araba kullanmayi mustang le ogrenmek)

67 model, fastback, siyahı hayalim olan araba..

masteng okunan ama dogrudan okuyanlarin daha bol oldugu bir araba modeli

"my other car is a mustang" şekilli sticker'lar bulunur... bunları yapıştıran 1 tanıdığın gerçekten vardı 1 mustang'i, kırmızı 1 tane... 1 sefer binmiştim, o kadar orgazmik gelmedi bana...

dunyanın en guzel armasına sahıp ford modelının modelleri

mustang bence de bir yasam tarzı..hatta onun hastaları vardır(kolleksiyoncuları).o arabayı kullananlar yasam tarzlarınıda ortaya koyarlar.tabı sadece karizma olsun diye alanlar haric,o tipler her zaman var cunku..bence biraz asi bir ruhu var arabanın,insanı kıskıtıyor...benim tercihim gece mavisi..

bir aksilik çıkmazsa 1 sene sonra alacağım araba.

(bkz: ford)un sıkı bi modeli

tekerlek dusmani )

235 beygir gücünde olan bu araçla istediğiniz herşeyi maalesef yapamıyosunuz. bi kere yere çok yakın ve o açıdan türkiye sınırlarında kullanılması şiddetle yasaklanmalı. keza porsche içinde aynı hissiyatı beslemekteyim, soora hadi aldınız ve türkiyede oturuyosunuz ve araçtan randıman alarak sürebileceğiniz tek yol olan sahil yolunda ilerliyosunuz... ı- ıh gene olmadı çünkü 50 metrede bir duran radarlar size hızınızı belirtmek için kurulmuş adta birer çalar saattirler. ama arabanın adı var, şaanı var , şerefi var o ayrı...çıkardığı motor sesine bile kendini kurban edebilecek bir düzine insan biliyorum.

baharin gelmesiyle bebek-tarabya arasinda pazar gunleri bol bol cirit atmaya başlayan, garaj arabalari.

eskilerinden bi tane mesela 70 modeli olsa bende..atlasam gitsem,bi kaç yıl gelmesem..

70'ler civari bok ettigi tasarimini, 80'lerde tümüyle maymuna çeviren ford markasi. 90'lardan bugüne de chevrolet'nin kasli camaro ve corvette'ine özenmekten öteye geçemedi. ford, thunderbird'ün güncel versiyonunda korudugu klasik çizgisini örnegin mustang için de uygulayabilirdi zaman içinde. yapmadilar, üzdüler gözleri, estetik keyfi..

ilk olarak 1964de piyasaya sürülmüş olan ve çıkmasıyla pony car akımını ve daha sonra da muscle car kavramını ortaya çıkaran ford un güzdie modeli . en değerli modelleri 1964 - 1966 ile 1968 '71 yılları arasında çıkanlardır. 1968 e kadar fındık 8 tabir edilen 289 ci motorla çıkmış daha sonra 302 cubic inch ve 426 428 gibi devasa motorlarla üretimi devam etmiştir. kanımca mustang in olayı 1974 senesinde bitmiştir.

(bkz: muscle car)

mick harvey' in intoxicated man albümünde yorumladığı serge gainsbourg şarkısı.

cok guclu bir motoru olmasina ragmen beygir gucu diger arabalarin altinda. on konsolu bildigimiz escort modelinden bile pek farkli degil ama ne olursa olsun araci calistirdiginizda ne kadar guclu oldugunu anlayabiliyorsunuz. yagisli havalarda ozellikle sola donerken dikkatli olmak gerekiyor cunku arabanin kici cok kolay atiyor. en begendigim ozelligi yuksek hizda araba hic zorlanmiyor. hata besinci vitesi iki veya uc kere kullandim diyebilirim*. ikinci eli uygun fiyata bulunursa alinabilir ama sifirini almak bir nevi salaklik.

64 1/2 modelli makbuldur

ultimate driving machine bmw'den sonra beğenilesi tek vasıta.hele o gt500 yok mu.. ooof of!

mustang onemlı bır fetıs halıne gelmısv8 moturu ve karızması olan bir arabadırtabıı 68 modeller tercıhtır

70lerde dizayni degişen, ford yetkililerin yaptiklari hatayi anlayip mustang ii lerde tekrar eski dizayna benzetmeye calişmalarinin da sonuc vermemesi nedeniyle, 1969 yilinda sonra siradan bir araba goruntusune burunen araba.

2005 kasasiyla retro nedir nasil yapilir cesaretle bir bir aciklamis, klasik hayranlarina super bir hediye sunmus fenomen.

bir ferrariyle yanyana koyduğunuzda bile kendisini seçtiren eşsiz güzellikte bi makine

bir tanesi için can verilecek alet. sanat eseri. 1968 model bir mustang'ım olsa, her gece içinde yatardım.

(bkz: efsane)

2005 model ford mustang v6 deluxe coupe'un amerika'daki anahtar teslim perakende fiyati 19,890ş iken, turkiye'de ise 2005 model ford fiesta comfort 5k 1.4 tdci'in anahtar teslim perakende fiyati 20,494ş'dir.aradaki farkin onemli bir kismi, gv, otv, kdv, tav, av, bv, cv, dv... diye giden, v harfi ile biten kisaltmalardan kaynaklanmaktadir.

yaradani icin:(bkz: lee iacocca)

yeni kasasinda bariz bir gecmise donus hissedilen efsanevi otomobil. fast back kasanin aynisini modernize etmisler hissine kapiliyorsunuz, bence cok da basarili olmus, alet kendini bulmus.

sally'nin bindigi araba

yeni konsept icin:(http://www.doublenickels.com/page76.html)

canavar ruhlu makine.muhteşem alet. tünüle girip o hayvani motorunu dinlemek en büyük hazzı verir insana.

http://home.nc.rr.com/...9/69-conv-red-black-1000.jpghttp://home.nc.rr.com/...9-mach1-blue-gold-1-1000.jpghttp://home.nc.rr.com/...69-mach1-red-gold-1-1000.jpghttp://home.nc.rr.com/...9/69-mach1-red-gold-1000.jpg

http://home.nc.rr.com/...photos/69-left-rear-1000.jpghttp://www.mustangdreams.com/mdconvert.htm .

http://www.mustangdreams.com/mdcoupe.htmhttp://www.mustangdreams.com/mdfastback.htm .

tasarimcilarinin sozleriyle 70'lerde vahsi bir attan, sisman bir domuza cevrilen fenomen. 64-69 arasi modelleri makbuldur ama sahsi tercihim 64'tur. sadece motor sesi dinlenerek orgazma ulasilabilir.

diamonds are forever adli filmde james bond'un kullandigi bir otomobildir.

amerika'da budget firmasindan hem de convertible gt modeli kiralanabilen safkan spor araba. keyfini suren bilir, gt hizlandikca yola daha bir oturur, surat arttigi halde kontrolu yitirmezsiniz. ayrica tecrubeyle sabittir ki onundeki diger araclar yol istemediginiz halde saygiyla sol seridi bosaltirlar. ne kadar mulayim bir surucu olursaniz olun, bir mustang gt sizi bambaska biri yapar ve derhal arabanin gucune asik olursunuz

74'den sonrası yaramayan ford.

cihangir camiinin karşisindaki sokakta portakal* renkte bir ornegi bulunmaktadir. tamamiyle orijinal oldugunu duşundugum bu arac, hafta ici ogleden sonralari gidilip canlı canlı gorulebilir.

efsane araba!!bunun atını doğan marka beyaz otomobillerin önüne takmak ve bu şekilde turlamak yurdum gençliğinde modadır! (bkz: mustang görünümlü doğan)

ilk modellerinin tasariminda bertone'nin de soz soyledigi bir ford modelidir. bertone'nin hazirlamiş oldugu prototipin izgara tasarimi neredeyse hic degiştirilmeden otomobile adapte edilmiştir. fakat italyan tasarimcilarin tasarlamiş oldugu modelde bulunan kapakli farlar yerlerini sabit olanlarina birakmişlardir ki bu cok isabetli bir karar olmuştur bence.

tapilasi bir arac.70'den sonrasi yaramaz.daha cok 6 silindir versionlarin bulunmasina karsilik 8 silindir olayi ayridir.onerilen modeli 67-coupe'dir.hele birde kirmizi ise keyfine doyulmaz.klimali ve otomatik vitesli versionlari mevcuttur.klasik kategorisine girdigi icin biraz pahalidir.ford'un neden reklamlarinda kullanmadigini hicbir zaman anlamam.

arkasından uzun uzun bakılan,ağızdan salyalar akıtarak ve bunlara mukayet olmaya çalışılarak içinde olma hayalleri kurduran araba.

bir gün eve gidiyorum, amerikan hastanesinin arka sokağında park etmiş, yeni modellerden siyah bir ford mustang duruyor. ona doğru yürümeye devam ediyorum, hayran hayran bakıyorum ve o sırada konsantrasyonum kulak misafiri olduğum bir diyalogla bozuluyor. bir kız ve sevgilisi önümden yürüyorlar, kız arabayı görüyor ve "aaa ne güzel arabaymış, markası ne bunun??" diyip arabanın arkasına bakıyor. ford logosunu görünce yüzü buruşuyor, belli ki hayal kırıklığına uğruyor ve hemcinsimden iğrenmeme neden olan cümleyi sarf ediyor: "amaaan, boşver ford'muş zaten.."

70 li modelleri yolda görüldüğünde hiyaaaaaaaaaa denilen, içine binildiinde oha ne genişmiş dedirten efsane

kenan dogulu bunun beyazindan almiştir.icim gitmiştir.tahminim 65 model, tam goremedim gerci ama...

en yeni kasasi 2006'da piyasaya surulecek otomobil.

lord olmak icin satin alinan arabanin eskimis ve porsumus ama modasi gecmemis modeli

mustang tam bir amerikan power dir yani amerikan gucu. abi bu arabaya sahipseniz benım gıbı ferrarilerden korkmayın. ama tabii mustang cobranız olması gerekıo :d

yeni kasasi 2004 yili bitmeden piyasada olacak olan otomobil. aracta kullanilacak motorlardan ilki, 210 beygir guc uretebilen 4 litre hacimli bir v6. ikinci motor secenegi ise 4.6 litre hacminde olan ve 300 beygir guc uretebilen bir v8. retro tasarimin cok yakiştigi otomobilin fiyatiysa gorunuşune oranla oldukca duşuk olacak*. v8 motorlu model, mustang serisinin baz modelleri arasinda* 300 beygir sinirina ulaşabilen ilk model olma ozelligi tasimakta.

2+2 oturma duzenine sahip olacak 2005 modellerinin ic tasarimi da 60'li yillarda uretilen modellere gonderme yapacak. ozellikle 3 kollu direksyon simidi ve gosterge tablosu oldukca şik ve klasik modellere yakin bir tasarim sunmakta. otomobilin oldukca ilginc ozelliklerinden birisi gosterge tablosu işiklandirmasinin renk degiştirebilmesi.

bağdat caddesinde gördüğümde dilim dışarı sarkık ve ortalığa salya saça saça peşinden koşmama sebep olmuş rüyalarımı süsleyen araba, araba diyemiyorum canavar

şu anda, 3.8 litre hacminde v6 ve 4.6 litre hacminde v8 motorlarla uretilen otomobil. ayrica coupe ve convertible versyonlari bulunmaktadir.

normal bir laguna ile 20 km de yaktiginiz benzini daha calisirken yakan benzin vampiri..

başlangıçta proje ismi t-5 olan ford modeli. isim olarak mustangden başka puma,cheetah,t-bird ii, bronco, special falcon, cougar gibi isimler de düşünülmüş ancak son olarak mustangde karar kılınmış. benzeri bir başka olay için (bkz: #3046880)

3.8 litre v6 ve modifiye egsoz ile 275 hp'ye sahip motoruyla 2001 model bir mustang ile surus keyfinin doruklarina ulasirsiniz. vites gecisleri biraz problemlidir. ancak ufak bir ayarlama ile kendi surucu tekniginize gore ayarlayabilirsiniz. amerikada en cok satilan otomatik vites versiyonu disinda akilli bir is yapip duz vitesli bir mustang tercih ettiyseniz motoru bagirttirarak kullanmanin essiz zevkine ulasirsirniz. 1.viteste 35mil, 2.viteste 60mil 3. viteste 75mil gorur ve bu performansda dumur olursunuz. ferrari, porche ve corvette gibi en ust seviye spor arabalarindan sonra gelen bu muhtesem arabanin onu o kadar uzundur ki sanki gercekten 275 tane beygirin sizi cektigini dusunursunuz. en guzeli ise surucu koltugunda otururken ara gaz verdiginizde kaputun o tork ile saga sola yalpa yaptigini gormektir. tek kelime ile muhtesemdir...

yeni tasarimi ile o eski cizgisinden ve de karizmasindan cok şey kaybettigine inandigim, dedektifli dizilerin adeta "ikinci aktoru" olan bir canavarken, diger fordlarla*** hic bir farki kalmayan, 68 modelleri kadar ilgi goremeyen 8 silindirli amerikan makinasi.

(bkz: yirim yirim)

(bkz: ford mustang gtp)

eski modelleri pam pam pam gibi bir ses çıkarırlar. çalıştırılıp saatlerce dinlenesi, mutlu mutlu uyuya kalınası bir sestir o.

ford racing performance parts tarafindan gt modeli icin performans kitleri uretilmeye başlanmiş olan otomobil. fr1 adli kit "guc paketi" olarak isimlendirilirken fr2 "drag paketi" olarak tanitildi. fr3 kitiyse "yol tutuş paketi" ismini aldi.

yillar gecip yaşlansa da ugruna bircok şey feda edilebilecek klasik.http://surl.se/pictures/200511/27228.jpg

http://www.dieselstation.com/...ng-gt-concept-003.jpg(copy paste yapin, nedense oyle aciliyor)

ozellikle diş gorunumunde degişiklikler yapilmiş olan "california special" modelinin tanitimi yapilmiştir.

2006 modeliyle ozune donmuş, en populer versiyonu olan 60'lardaki cizgisine yeniden kavuşmuş olan efsane model.(bkz: ölürüm sana)

bu arada, abd'de vergiler dahil resmi satiş fiyati ş20.000 olan bu mustang icin ayirdigimiz parayi turkiye'de harcarsak hyundai getz'den cok ileri gidemiyoruz.yillardir bizi cok yuksek fiyatlarla dandik arabalara mahkum eden turk vergi sisteminden nefret etmeyelim de ne yapalim.

pony car sınıfının ilk otomobilidir. mustang'e kadar spor otomobiller ya iki kapılı iki kişilik otomobiller olarak (bkz: chevrolet corvette) yada dört kapılı sedanların iki kapılı dört kişilik modelleri olarak üretiliyorlardı (bkz: chevrolet chevelle). mustang dört kişilik 2+2 oturma düzeninde, iki kapılı olarak üretimdeki herhangi bir modelle alakası olmadan üretilmiş ilk otomobil olup, pony car sınıfının öncüsüdür. bu sınıfın diğer otomobillerine chevrolet camaro ve pontiac firebird örnek gösterilebilir.

1967 mustang fastback, rölantide çalıştığı zaman egzosundan seri bir şekilde pampampampam diye bir ses gelirdi ki, araba çalıştırılır, içine binilir, saatlerce bu müthiş ses dinlenirdi.çok karizmatik, çok özel arabalardı.

farkli ses cikarmasinin nedeni v8 deki atesleme sirasinin farkli olmasidir http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=9754154

araba hastası, müptelası yada fanı olmasmda yine de bir şekilde hastası olduğum araba modeli.

sahipleri tarafından genellikle sally diye isimlendirilen arabadır.(bkz: mustang sally)

67 model coupe cabrio california special modeli; ferrarilere bile yol verdirten saygınlıkta olup, sürücüsüne tarifi imkansız bir haz yaşatan otomobil ötesi varlıktır.

herhangi bir mustang e atlayıp ağzındaki sakızı patlata patlata, gözünde güneş gözlükleri, rüzgara karşı bi yerlere yol alma isteği doğuran bi eserbi çeşit "keyiflendirici"serge gainsbourg'danhuzur içinde yatsınon s'fait des languesen ford mustanget bang !on embrasseles platanes"mus" à gauche"tang" à droiteet à gauche, à droiteun essuie-glaceun paquet d'coolun badgeavec inscrit d'ssuskeep coolune barre dechocolatun coca-colaune bouteillede fluide make-upun flashun browninget un pick upun recueild'edgar poeun briquet zippoun numérode supermanun écrou de chezpaco rabanneune photod'marilynun tube d'aspirineayrıca şarkının harikulade bir kullanımı için bakınız, bakmakla kalmayıp izleyiniz: ma vie en l'air


(ç)alıntıdır



Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #1 : Eylül 14, 2007, 12:41:15 ÖS »
Arkadaşım Sen Siteleri Karıştırdın Herhalde . Burda Genelde Honda İle İlgili Paylaşımlar Yapılır. Amaç Budur ..

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #2 : Eylül 14, 2007, 12:59:21 ÖS »

Arkadaşım Sen Siteleri Karıştırdın Herhalde . Burda Genelde Honda İle İlgili Paylaşımlar Yapılır. Amaç Budur ..


 >=ok >=ok >=ok   :artis

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #3 : Eylül 14, 2007, 01:01:39 ÖS »
amaç bilgilendirme ve paylaşmak değil mi buyur...

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #4 : Eylül 14, 2007, 01:02:57 ÖS »
Amaç Honda İle İlgili Paylaşım...Buyur?

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #5 : Eylül 14, 2007, 02:20:03 ÖS »
http://www.teamhondaturkey.com/forum/sohbet_off_topic/kendi_arabanizdan_sonra_begendinizasik_oldugunuzz_araba-t9865.0.html

o zman can abi bu konuyu nie açtık ki amaç honda ile paylaişımsa bu konuyu açan olarak ben ve bu konuya cwp veren herkes suçlu

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #6 : Eylül 14, 2007, 02:42:09 ÖS »
ayrıca eğer bu konuyu honda hakkında bölümünde acsam haklısın fakat burası sohbet tpici o yüzden burada açmamda bi sakınca grmedim

barıs0911

  • Ziyaretçi
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #7 : Eylül 14, 2007, 03:40:17 ÖS »
benim bildiğim paylaşımları admin'ler belirler eğer forum ile alakasızsa admin kaldırtır veya uyarır...
sohbet bölümündede isteyen istediğini paylaşır diğer konulara bakarsn Bgra arkadaşımızn shelby tanıtması anlatması normal.

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #8 : Eylül 14, 2007, 03:48:58 ÖS »
saol barıs0911 abi varya moralim altüst olmuştu <783^2 şimdi düzeldi saol <nohapy

yassi

  • İleti: 2663
    • TeamHondaTurkey
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #9 : Eylül 14, 2007, 05:07:02 ÖS »
arkadaşlar daha sakin olun. tabiki ilk amacımız Honda ile ilgili paylaşımlar yapmak ama başka efsaneler, arabalar ile ilgili bilgi ve resimleride paylaşmak gayet güzel ve doğaldır...


Çünkü illaki diğer modelleri de inceleyip bilgi toplamamız gerek. Malum her geçen gün yeni şeyler çıkıyor...
« Son Düzenleme: Eylül 14, 2007, 05:10:00 ÖS Gönderen: yassi »

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #10 : Eylül 14, 2007, 06:01:51 ÖS »

arkadaşlar daha sakin olun. tabiki ilk amacımız Honda ile ilgili paylaşımlar yapmak ama başka efsaneler, arabalar ile ilgili bilgi ve resimleride paylaşmak gayet güzel ve doğaldır...


Çünkü illaki diğer modelleri de inceleyip bilgi toplamamız gerek. Malum her geçen gün yeni şeyler çıkıyor...



Çok doğru diğer markaların efsane olmuş özel araçlarının özelliklerini vs.. lerini konuşmak bizi küçültmez aksine yüceltir..
Heralde ramazan ayında olmamaız ve herkesin oruçlu olması biraz gerginlik yaratıyor.. Arkadaşlar yazarken lütfen 2 kere düşünelim bu mubarek ayda birbirimizi kırmayalım..

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #11 : Eylül 15, 2007, 12:08:28 ÖÖ »
Katılmıyorum . Bende Uyarırım Arkadaşım , THT yi Benimsemiz İnsanlardanım . Bu Yetkiyi Kimseden Almadım .

yassi

  • İleti: 2663
    • TeamHondaTurkey
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #12 : Eylül 15, 2007, 12:47:50 ÖS »
Can forumu incelermisin iyice lütfen. Mercedes-Benz Kicherer SL Class' tan tut, Subaru, VW sinden çık. Birçok araç var paylaşılmış.
Sitemizin ana teması HONDA' dır. Ama aşırıya kaçılmadığı sürerce bunların zararı yok.

Ben bugüne kadar Shelby mustang GT 500 ü incelememiştim. Ama burda bu konuyu görüp okuduktan sonra favori araçlarımın arasına girdi bu arçda...

Bu konuya noktayı koyuyorum lütfen uzamasın daha... Diğer araçlar ile ilgili bilgi ve paylaşımlar doğru topicte paylaşıldığı sürece sorun yoktur. Çünkü her yeni öğrenilen bilgi insana mutlaka birşey kazandırır...



Selamlar.



Katılmıyorum . Bende Uyarırım Arkadaşım , THT yi Benimsemiz İnsanlardanım . Bu Yetkiyi Kimseden Almadım .

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: shelby mustang GT 500
« Yanıtla #13 : Eylül 15, 2007, 04:33:18 ÖS »
kilit...