Gönderen Konu: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????  (Okunma sayısı 1545 defa)




adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #1 : Eylül 12, 2009, 03:06:08 ÖS »
eline sağlık.çok güzel bi paylaşım.
şehit olmanın ne kadar mübarek bi şey olduğunu açıkça gösteriyor bu haber.keşke bizde onun gibi olabilsek.

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #2 : Eylül 12, 2009, 03:10:54 ÖS »
Şehit!!

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #3 : Eylül 12, 2009, 03:16:05 ÖS »
Cennete giren hiç bir kimse, dünya üzerindeki her şey kendisine verilse bile, dünyaya dönmek istemez. Ancak şehid müstesnadır. O, göreceği ikramdan dolayı tekrar dünyaya dönüp on defa daha öldürülmeyi (şehid olmayı) temenni eder"



tricky

  • İleti: 449
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #4 : Eylül 12, 2009, 03:43:47 ÖS »
Cennete giren hiç bir kimse, dünya üzerindeki her şey kendisine verilse bile, dünyaya dönmek istemez. Ancak şehid müstesnadır. O, göreceği ikramdan dolayı tekrar dünyaya dönüp on defa daha öldürülmeyi (şehid olmayı) temenni eder"

Budur iştee....




34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #5 : Eylül 12, 2009, 04:42:38 ÖS »
şehit abi yaaa en guzel mertebe öldügun zaman....

SeRKaNCa-16

  • İleti: 432
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #6 : Eylül 12, 2009, 04:44:29 ÖS »
PAYLASIM ICIN TŞK COK GUZEL...

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #7 : Eylül 12, 2009, 05:27:21 ÖS »
rabbimin hikmeti ;)
mevlam ne eylerse güzel eyler ;)
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2009, 05:28:08 ÖS Gönderen: ZafeR »

sayneyk

  • İleti: 48
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #8 : Eylül 12, 2009, 07:07:21 ÖS »
Cennete giren hiç bir kimse, dünya üzerindeki her şey kendisine verilse bile, dünyaya dönmek istemez. Ancak şehid müstesnadır. O, göreceği ikramdan dolayı tekrar dünyaya dönüp on defa daha öldürülmeyi (şehid olmayı) temenni eder"

Ağzına diline sağlık.




BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: SEL FELAKETİ BAKIN SADECE NEREYİ YIKMAMIŞ ????
« Yanıtla #9 : Eylül 13, 2009, 05:51:13 ÖS »
paylaşım için saol .... keşke herkes o onurlu mertebeye ulaşabilese ....