Gönderen Konu: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.30 a Kadar  (Okunma sayısı 29776 defa)

Güven

  • İleti: 1815
SABAHÇILAR...07.00 dan 09.30 a Kadar
« : Mayıs 06, 2006, 08:18:43 ÖÖ »
Gececiler olurda Sabahçılar olmazmı Sabah dükkanı açanlar buraya gelsin bakalım :)
« Son Düzenleme: Mayıs 16, 2006, 08:29:50 ÖÖ Gönderen: VTEC »



Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #1 : Mayıs 07, 2006, 01:06:33 ÖÖ »
güven abim ben gececide olurum sabahcıda walla.. farketmez yani.. 4'te 5'te yatıp sabah 7'de kalkıp üni.ye gidiyorum :)

ama sabah sabah bilgisayarı acmıorum malesef yau :) . . .

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #2 : Mayıs 08, 2006, 07:15:51 ÖÖ »
Yeni bir gün yeni bir hafta herkese hayırlı günler bu arada tembel forum daha kalkmadımı :)
Saat : 08,14

DuDuM

  • Ziyaretçi
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #3 : Mayıs 08, 2006, 07:48:55 ÖÖ »
valla bende sabah 9 da geliyorum :)

SLVR

  • Ziyaretçi
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #4 : Mayıs 08, 2006, 08:04:05 ÖÖ »
Baba Güven ben geldim de geç açtık Herkese Hayırlı haftalar

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #5 : Mayıs 08, 2006, 08:16:38 ÖÖ »
3 dakika gecikmişsin Olcayım

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #6 : Mayıs 08, 2006, 06:40:02 ÖS »
3 dakika gecikmişsin Olcayım

;D  . . .

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #7 : Mayıs 09, 2006, 07:18:23 ÖÖ »
Günaydın Millet Herkese Hayırlı işler Bol Kazançlar .
Nerede Bakim Sabahçılar :)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #8 : Mayıs 09, 2006, 06:44:37 ÖS »
abi bu sabah 8 gibi okula gitmeden sırf senin icin actım bilgisayarı sabahçılara bi mesaj çakiim diye.. ama acmadı siteyi yau.. başka siteler denedim hepsine girdi, bi bizimkine girmedi :) persembe yazıcam ama.. unutmazsam tabi :) . . .

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #9 : Mayıs 10, 2006, 07:15:37 ÖÖ »
Onurum takma kafana zaten sanırsam bizim forum hep gececi baksana sabahları kimse kalkıp yazamıyor herhalde hadi buradanda bir sabah kahvesi içelim bu arada saat 08,15 olmuş

elagozlum

  • Ziyaretçi
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #10 : Mayıs 10, 2006, 08:12:10 ÖÖ »
günaydınlar arkadaşlar...güzel bir gün geçirmek dileğiyle :)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #11 : Mayıs 10, 2006, 09:31:20 ÖÖ »
al işte ya yine kalkamadım :)  10:31

herkese gunaydın . . .

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #12 : Mayıs 10, 2006, 11:22:11 ÖÖ »
Günaydın uykucu :)

Admin

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 3
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #13 : Mayıs 10, 2006, 11:26:29 ÖÖ »
günaydınlar arkadaşlar...güzel bir gün geçirmek dileğiyle :)

Bu başlık 07:00--- 09:00 saatleri dışında muhabbete kapalıdır...
Lütfen kurallara riayet edelim...
Teşekkürler

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #14 : Mayıs 10, 2006, 07:23:28 ÖS »
Evet 11 dakika geç kalmışsın elagözlü :)

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #15 : Mayıs 11, 2006, 06:48:00 ÖÖ »
Meydanda gene kimse yok nerede bu millet yawsss herkes uykucu sanırsam işe erken gelen yokmu hiç. Bu arada herkese hayırlı günler saat 07,47

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #16 : Mayıs 11, 2006, 06:54:16 ÖÖ »
ben her sabah burdayım..bakkal gibiyim valla sıcak ekmek gazete falan...

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #17 : Mayıs 11, 2006, 07:08:28 ÖÖ »
Bende çaycısımı oluyom acep sıcak sıcak çaylar :)

goddess

  • Ziyaretçi
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #18 : Mayıs 11, 2006, 07:54:38 ÖÖ »
eheh bende 6 dakkayla sabahçi oliym bari :) günaydinlar...

memopad

  • Ziyaretçi
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #19 : Mayıs 11, 2006, 08:03:35 ÖÖ »
son anda kaçırdım sabahçılığı iyi mi... :)

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #20 : Mayıs 11, 2006, 08:26:36 ÖÖ »
Günaydınlar Barem saatin son limitini 09,30 yapsakmı ne :) uykucular sizi :)

DuDuM

  • Ziyaretçi
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #21 : Mayıs 11, 2006, 08:33:32 ÖÖ »
good morning , bouno giorno, günaydın
how are you today?, come sta?  nasılsınız ? eheuheuehuehue :D

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #22 : Mayıs 12, 2006, 06:17:46 ÖÖ »
Bu sabah biraz daha erkenciyiz baksana saat daha 07,17 Tabi diğerleri uykuda iyi uykular millet :) ;D ;D ;D

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #23 : Mayıs 12, 2006, 06:39:56 ÖÖ »
Saat 07 ,39 HAla kimse yok  :(

goddess

  • Ziyaretçi
Ynt: SABAHÇILAR...07.00 dan 09.00 a Kadar
« Yanıtla #24 : Mayıs 12, 2006, 06:55:27 ÖÖ »
günaydin....sabah 6dan beri ders çalişiyorum o yüzden açmamiştim bilgisayari..