Gönderen Konu: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi  (Okunma sayısı 3541 defa)

Fatih!

  • Ziyaretçi
Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« : Nisan 02, 2009, 09:41:08 ÖS »
2009 Model Honda Civic araca sahibim,
Sıfır denen araçta talihsiz sorunlarla karşı karşıyayım,
Ayrıca otomotiv üzerine calisiyorum, bircok farklı otomobil firmasından yedek parça aldıgım oluyor
Ancak Honda servislerindeki stok bulundurmama olayını anlamış değilim.

En basitinden fren disklerimde oluşan sorun ve değiştirilmesine karar verilmesine rağmen, bu parçanın stoklarda bulunmaması kadar ilginc birşey olabilir mi?

3 yetkili servisin yedek parça deposuna girdim, gördüğüm görüntü cok ilgincti, her parçadan 1-2 taneden fazla yoktu.
Alacak paraları mı yok? sorun ne?

Böyle bir basit parça icin aracı bekletmek hoşlarına mı gidiyor?



TC 400

  • İleti: 1110
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #1 : Nisan 02, 2009, 10:32:56 ÖS »
bu honda turkıyenın servıslere uygulattıgı bır politika.
 Yanı yetkı servısın elınde stok bulundurdurmasını istemıyor...

basınıza  ornek : ankaradan eskısehıre yolda gelırken  farınız taş yuzunden camı kırılsa , eb yakın yetkılı servıse gıttgınızde 'far  elımızde yok yarın gelır ' derler hatta eger sıparıs saatınıden sonra servıse basvurursanız bı ertesı gunu elınıze ulasıyor :Dnasıl bı mantıktır bende anlamış degılım :D

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #2 : Nisan 03, 2009, 06:14:23 ÖÖ »
bana da cok sacma geliyor...onemli ve eğişmesi gerekn parcaları bence bulundurmaları gerekiyor ama nedense hiçbirşey yok neredeyse...

adnanmenderesbaysal

  • İleti: 317
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #3 : Haziran 03, 2009, 05:59:33 ÖS »
bence honda stoğu tekelde bulunduruyor ve parça istendiğinde en son güncel fiyatı uyguluyor.böylece güncel fiyattan parça satmış oluyor ve ne kadar parça üretmesi gerektiğini de ayarlamış oluyor

i-tec

  • İleti: 200
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #4 : Haziran 03, 2009, 08:53:35 ÖS »
benim arabamda far için kapıda yatıyor.. yanlış politika

yalçınn

  • İleti: 3389
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #5 : Haziran 03, 2009, 09:13:28 ÖS »
ben zanediyordum ki sadece konya daki yetkili servis böyle demek ki her yer aynı... çok defa özel servis parçayı yetkili servisten daha kısa sürede bulup taktı ve birgün servise gittiğimde elimizde hava filitresi yok dediler biliyormusunuz :ağlaa

mesutbatili

  • İleti: 129
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #6 : Haziran 03, 2009, 09:21:23 ÖS »
Hondanin bu yaptigi cok yanlis ve ayip buna bizim itiraz etmemiz lazim herkes servislerde bunla ilgili sikayet dilekcesi doldursun

seferad

  • İleti: 889
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #7 : Haziran 04, 2009, 08:17:21 ÖÖ »
arkadaşlar bu hondaya has deıl bundan önceki aracım opeldi ondada aynıydı bir parça 1 ayda geliyordu ancak bu honda gercekten sadece parayı düşünerek araç satıyo hele hele m.ut.lu.han sakın buradan almayın resmen soyguncular satış elemanları zorla aksesuar satıyolar ah fatoş hanımı şefika hanımı dinleyip gitseydim keşke marmara hondaya neyse hayırlısı

Kifanhom

  • İleti: 602
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #8 : Haziran 04, 2009, 08:24:21 ÖÖ »
honda türkiye aracı sattıktan sonra hangi işini doğru dürüst yapıyor ki ?
servis mi ? yedek parça fiyatları mı ? işçilik fiyatları mı ? yedek parça stok politikası mı ? hasar servis süresi mi ? problem ile gittiğinizde sizinle uğraşmayan müşteri ilişkileri mi ? kayıtsız servis elemanları mı ? .... bu liste o kadar çok uzar gider ki..
allahtan araba güzel , bizler de gönlümüzü kaptırmışız gidiyoruz honda honda diye


Fatih!

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #9 : Haziran 04, 2009, 11:30:53 ÖÖ »
Bunlarım amacı zaten arabayı satmak.
Ben kendi ağzından dinledim.
Ben araba satmakdan değil, servisinden para kazanıyorum dediklerini.
Kazanın kardeşim kazanında. Adabıyla kazanın..

et302gti

  • İleti: 538
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #10 : Haziran 04, 2009, 11:46:59 ÖÖ »
Allah kimseyi servise düşürmesin...:)

vtec_alp

  • İleti: 108
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #11 : Haziran 04, 2009, 11:49:07 ÖÖ »
honda türkiye aracı sattıktan sonra hangi işini doğru dürüst yapıyor ki ?
servis mi ? yedek parça fiyatları mı ? işçilik fiyatları mı ? yedek parça stok politikası mı ? hasar servis süresi mi ? problem ile gittiğinizde sizinle uğraşmayan müşteri ilişkileri mi ? kayıtsız servis elemanları mı ? .... bu liste o kadar çok uzar gider ki..
allahtan araba güzel , bizler de gönlümüzü kaptırmışız gidiyoruz honda honda diye

Kesınlıkle katılıyorum....+5500


nadirgoktan

  • İleti: 1314
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #12 : Haziran 07, 2009, 12:22:59 ÖÖ »
Allah kimseyi servise düşürmesin...:)
amin kardeşim aminn. bakımlar ahariç :P

REALHondacı

  • İleti: 169
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #13 : Temmuz 27, 2009, 06:41:19 ÖS »
evet arkadaşlar ne demişler honda seven dikenine katlanır >%6rol aslında bir çok sektörün problemi bu çünkü elinde bu kadar çok fazla stok bulundurmak belli bir maliyet gerektiriyor bu sebeble servisler fabrikadan siparişle getirtmeyi tercih ediyorlar. :)

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #14 : Temmuz 27, 2009, 07:04:51 ÖS »
Saçmalık yaa.
Ben Avcılar Oto FİAT'ta staj görüyorum ve hiçte parça sıkıntımız vs olmuyor.Olursa da binde birdir yani.

ERT

  • İleti: 1155
Ynt: Honda servislerinin ilginc calisma prensibi
« Yanıtla #15 : Temmuz 27, 2009, 07:09:51 ÖS »
işe bak cok tuhaff allah allahh...