sağ ayak kullanmadan sol ayak kullanmayı kastediyorsanız, uygun pedalları sol tarafa aldırmanız gerekir... Sorunuz neden 2 ayak kullanılmaz ise, hem gaza hem de frene basmak abes olacağından muhtemelen mühendisler tek ayak kullanılmasını makul bulmuşlardır... Bir düşünürsek frene basarken gazdan ayağımızı çekmemiz gerekiyor, e zaten gazdan ayağı çekmişiz... çektiğimiz ayağımız boşta, onu fren pedalına götürmek bi problem olmasa gerek
Çok yüksek hızlarda, sert virajları alırken özellikle rallilerde, fren ve gaza aynı anda basılıyor ama burda bile tek ayak ile, özel bir eğitim ve alıştırmaların sonucunda bu gerçekleşiyor...
bir kaç milisaniyelik hayati kararlarda 2 ayağın karışması gibi bir durumun asla oluşmuyor olması ise, güzel bir bonus olarak düşünülmüş olsa gerek...
Bir otomatik kullanıcısı olarak, gaza ve frene başparmağınız ile basmanızı önerebilirim. topuğunuzu uygun uzaklıkta merkez kabul ederek, çok ufak yatay oynamalarla ayağınızı hiç kaldırmadan çok hassas bir kontrole sahip olabilirsiniz... Böyle alışırsanız sol ayağın boşta kalması çok eğlenceli gelecektir...