Gönderen Konu: Ön panjur ve arka bagaj kapağınızda kullandığınız KIRMIZI H logosu ???  (Okunma sayısı 3739 defa)

TC 400

  • İleti: 1110
 
Ön panjur ve arka bagaj kapagındakı H logolarını kırmızı H logoya çeviren  ,Şu piyasada satılan tanesıne 40- 50 tl denılen,kırmızı H logolardan kullanan arkadaşlardan yardım istiyorum,

07 - 11 model cıvıc lerde uyguladıgımız  Kırmızı H logolara aşırı yüksek fiyat verilmesi kafamın tasını attırdı :) piyasada tanesıne 40 - ila 50 tl para istenmesi, sankı altın kaplama işçilik varmış gıbı ,allayıp pullayıp çiftine '' en son sana 80 tl olur '' demeleri canımı sıkıyor... zamanında ılk cam ruzgarlıkları cıktıgında 4 tanesıne 180 tl para verıp ,aradan 3 yıl sonra 50- 60 tl gıbı fıyatlara dusunce, '' zamanında nekadar ıyı kazıklanmışım '' :) :) dedım :)

her neyse, on ve arka logoları kırmızı h logolu olan arkadaslardan ricam  kullandıkları kırmızı H logonun en ve boy ölçulerını buraya yazabılırmısınız? nedenıne gelınce ,

yurtdısından bgune kadar cok parca getırdım eşe dosta,

kazara japon sitelerinde kırmızı logo ararken , bır logo üreticinin sayfasında kırmızı H AMBLENIN GÖRDUM, sanırım bu logoları üreten şirket ,    şimdi e-mail attım fd kasa civic  lere uyumlumudur diye ,yine işimi garantıye almak adına burdakı logoların ölculerını gonderıpordakı logolar ile karşılaştırıcam ,eger burdakı logolar ıle ordakı logolar aynı ise yurtdısından getırcem,, '' bu arada eyvallah ticarettir ,esnaflıktır bişey demem ama her malın bı değerı vardır,piyasada az bulunur degerlıdır, özeldir degrelıdır, ama kalkıpta basıt bir çift logoyada 80 tl denmez,
Şimdiden teşekkürler ;)



mali

  • İleti: 8035
bu konuda sana sonuna kadar hak veriyorum
dışarıdan getirmek kaça mal oluyor?
servis 75+75 diyor bu ne yaa
gerçekten ayıp

fastest40

  • İleti: 827
13 cm en 10cm boy 2010ların ön logo boyutu en ucuzuda 40 tl nette

TC 400

  • İleti: 1110
bu konuda sana sonuna kadar hak veriyorum
dışarıdan getirmek kaça mal oluyor?
servis 75+75 diyor bu ne yaa
gerçekten ayıp
yuh :O bilmiyorum dostum e-mail attım  ,ama emınım burdakılerden ucuzdur, gelen e-maili sizinle paylaşıcam...

TC 400

  • İleti: 1110
13 cm en 10cm boy 2010ların ön logo boyutu en ucuzuda 40 tl nette
ön panjurmu ? arka bagaj logosumu?

fastest40

  • İleti: 827
ön panjurun h logosu

TC 400

  • İleti: 1110
ok çok saol bıde arka bagaj logosu nu buldukmu tamamdır..

fastest40

  • İleti: 827
o da vardır nette ama boyutu muhtemeleen 10cm en 7cm boydur tam net bilgim yok onun hakında


TC 400

  • İleti: 1110
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-kirmizi-honda-h-logo-59543904/detay/

burda ölçülerini yazmışlar.. ve heryere uyar yazmışlar ???
Yanlış bılgılendırme , o yazılan ölçuler bizim ön panjurdaki logunun anca yarısını kaplar :)

MerT01__civic

  • İleti: 2680
bende şaşırdım.. bide istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz yazmış :D

TC 400

  • İleti: 1110

itouch01

  • İleti: 139
Bu konuda benim dilim yandı zaten :( , şu an fd kasa için yurt dışından getirttiğim yalnız 2006 öncesi ve S2000 lere uygun karbon fiber bagaj logusu elimde duruyor :( , boyutlarına gelecek olursa fd kasalar için dün gittigidiyor da (ön panjur için) 12 x 10 cm olan amblem sordum ve yeni makyajlı kasalara uygun olmadığını söyledi , bu ön ve arkanın ölçülerini birisi tam olarak verirse çok iyi olacak yoksa cetvelle inip amblemleri söküp ölçecem :)

Castiel

  • İleti: 757
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-kirmizi-honda-h-logo-59543904/detay/

burda ölçülerini yazmışlar.. ve heryere uyar yazmışlar ???

adam dıyokı ıster panjura ıster dıreksıyona :D:D

oha sımdı ufaksa panjurda komık durur buyukse dıreksıyonda cok komık durur :D

her ıkısınınde aynı boyutta olması ımkansız :)