Gönderen Konu: Lewis Reklamı...  (Okunma sayısı 3685 defa)

AngelllA

  • Ziyaretçi
Lewis Reklamı...
« : Mayıs 17, 2007, 01:35:55 ÖS »
Bakalım ne göreceksiniz ?




Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #1 : Mayıs 17, 2007, 01:40:59 ÖS »
Jakarta`da Levi`s`in kurban bayrami tebrik ilani :)

serkan

  • Ziyaretçi
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #2 : Mayıs 17, 2007, 02:05:06 ÖS »
vay be güzel bi çalışma olmuş

34KRM41

  • Ziyaretçi
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #3 : Mayıs 31, 2007, 11:37:47 ÖÖ »
denyomu abı bunlar neyle urasıolar ya

IteKS

  • İleti: 23
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #4 : Mayıs 31, 2007, 11:55:34 ÖÖ »
Allah akıl versin bunlara..
Yaratıcılıklarını daha deqişik projelerle qösterbilirler...

NLY11

  • İleti: 445
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #5 : Mayıs 31, 2007, 02:20:44 ÖS »
burcu ben kör oldum heralde :ağlaa

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #6 : Mayıs 31, 2007, 03:36:40 ÖS »

Jakarta`da Levi`s`in kurban bayrami tebrik ilani :)
Başarılı bir çalışma...

NLY11

  • İleti: 445
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #7 : Mayıs 31, 2007, 03:49:13 ÖS »
YAAAA BEN BECERİKSİZ BİR KÖRÜM  :ağlaa

NLY11

  • İleti: 445
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #8 : Mayıs 31, 2007, 03:51:45 ÖS »
HELP HELP  :ağlaa

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com

FieBeR

  • Ziyaretçi
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #10 : Mayıs 31, 2007, 09:06:56 ÖS »
nly en aşşada namaz kılan insanlar var minik minik onlar birleşio kot pantolon oluo ben de yanlış görmüorm umarım :D

NLY11

  • İleti: 445
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #11 : Mayıs 31, 2007, 09:24:53 ÖS »
saol yaa Allaha şükür biri yardım etti  :rc çoooooooooooook teşekkürler çok mutlu oldumm görüorumm görüorumm  >=ok saol yaa

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #12 : Haziran 01, 2007, 07:45:56 ÖÖ »
Sen onlarımı soruyordun bende resim çıkmıyor sandım çünkü görememen imkansız  :vaww

NLY11

  • İleti: 445
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #13 : Haziran 01, 2007, 10:07:06 ÖÖ »

Sen onlarımı soruyordun bende resim çıkmıyor sandım çünkü görememen imkansız  :vaww


 >%6rol  >%6rol diyorumm yaa kör oldumm diee  >%6rol ama arkadaş açtı gözlerimi :emo

selll

  • Ziyaretçi
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #14 : Haziran 01, 2007, 03:14:20 ÖS »
Valla bende göremiyodum NLY11 FieBeR sagolsun >=ok

MegabasS

  • İleti: 115
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #15 : Haziran 02, 2007, 03:02:47 ÖS »
way be güzel yaratıcılık

GU

  • İleti: 1068
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #16 : Haziran 03, 2007, 07:02:41 ÖÖ »

burcu ben kör oldum heralde :ağlaa

 >%6rol  >%6rol  >%6rol  >%6rol bu reklamı Çip anlatmasına rağmen ben namaz kılan insan felan görmedim ben kör değilim kesinlikle,bu başka bişi...

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #17 : Haziran 07, 2007, 10:28:36 ÖS »
ben de goremiyorum yaw  <783^2

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #18 : Haziran 07, 2007, 10:32:04 ÖS »
tmm gordum zaten gorulmeyecek gibi degilmiş :)

GU

  • İleti: 1068
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #19 : Haziran 07, 2007, 10:35:54 ÖS »
Ben ciddi ciddi hala göremedim,birinin bana kılavuzluk etmesi lazım  >ag

GU

  • İleti: 1068
Ynt: Lewis Reklamı...
« Yanıtla #20 : Haziran 07, 2007, 10:43:31 ÖS »
Kendime inanamıyorum çok utandım...