Gönderen Konu: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi  (Okunma sayısı 2086 defa)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« : Mayıs 13, 2006, 05:40:10 ÖS »

SEVGİ
 Adam yeni kamyonuna bakmak için evinden çıktığında, üç yaşındaki
oğlunun gayet mutlu bir biçimde elindeki çekiçle kamyonunun
kaportasını
mahvettiğini görmüş. Hemen oğlunun yanına koşmuş ve çocuğun eline
çekiçle
vurmaya başlamış. Biraz sakinleşince oğlunu hemen hastaneye
götürmüş.
Doktor, çocuğun kırılan kemiklerini kurtarmaya çalıştıysa da
elinden bir
şey gelmemiş ve çocuğun iki elinin kalmış. Çocuk ameliyattan
çıkıp
gözlerini açtığında, bandajlı ellerini fark etmiş ve gayet masum
bir
ifadeyle, Babacığım, kamyonuna zarar verdiğim için çok
üzgünüm."demiş ve
sonra babasına şu soruyu sormuş: "Parmaklarım ne zaman
yeniden çıkacak?" Babası eve dönmüş ve hayatına son vermiş...
 Birisi masaya süt döktüğünde ya da bir bebeğin ağladığını
işittiğinizde bu öyküyü hatırlayın. Çok sevdiğiniz birine
karşı sabrınızı
yitirdiğinizi anladığınızda, önce biraz düşünün. Kamyonlar
 Onarılabilir, ama kırılan kemikler ve incinen duygular hiçbir
zaman
onarılamaz; genellikle kişiyle performansı arasındaki farkı
göremeyiz. İnsan hata yapar. Hepimiz hata yaparız. Fakat öfkeyle
ve
düşünmeden yapılan şeyler insanı sonsuza kadar rahatsız eder.
Harekete
geçmeden önce durun ve
düşünün. Sabırlı olun. Anlayış gösterin ve
sevin.
 
« Son Düzenleme: Mayıs 13, 2006, 05:42:09 ÖS Gönderen: ALG »



VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #1 : Mayıs 13, 2006, 05:43:54 ÖS »
 :'( Brawo çok duygulandım
paylaşım için teşekkürler...

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #2 : Mayıs 13, 2006, 06:01:33 ÖS »
off  çok kötü ya.. gercekten öfkeyle kalkan, zararla oturuyo.. sabrın sonu selamettir, başa gelen çekilir..

vtec_pu

  • İleti: 206
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #3 : Mayıs 13, 2006, 09:37:50 ÖS »
düşün,sabret,uygula,,,yanılma....

Mrija

  • İleti: 569
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #4 : Mayıs 13, 2006, 09:48:42 ÖS »
eyvallah kanka.eline sağlık çok güzel.Teşekkürler.

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #5 : Mayıs 13, 2006, 09:57:22 ÖS »
Evet öfkemizi frenlememiz lazım .Cana geleceğine mala gelsin kardeşlerim :'(

elagozlum

  • Ziyaretçi
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #6 : Mayıs 14, 2006, 08:19:13 ÖS »
gerçekten çok güzel,çok çok anlamlı ve tamamen uygulanılması gereken bi yazı ellerine sağlık ALG...

ottoboy

  • İleti: 547
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #7 : Mayıs 15, 2006, 02:58:18 ÖS »
bir şeyi yitirmeden onun kıymetini anlamak lazım. işte bizlerin sorunu burda, illaki kötü şeyler olacakda sonra değerini anlıcaaaz. ama o zaman çok geç oluyo. insanın yaradılışı bööle galiba. Peygamberimiz en güzelini söölemiş, 4 şey geçmeden kıymetini bilin demiş. anne-babamızı kaybetmeden önce onların kıymetini bilin, yaşlanmadan önce gençliğin kıymetini bilin, hasta olmadan önce sağlığın kıymetini, ölmeden önce hayatın kıymetini bilin. demiş. yanlış söölemiş olabilirim doğrusunu bilen varsa düzeltsin lütfen.  bu dediklerini birebir yapsak zaten dünya cennet olur.

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #8 : Mayıs 15, 2006, 03:33:00 ÖS »
ellerine sağlık sagolasın alg

djromantikserseri

  • Ziyaretçi
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #9 : Mayıs 15, 2006, 06:38:45 ÖS »
gerçekten olağanüstü bir örnek. ama pek fazla ilgi görmemiş olması beni üzdü. bu yazı gerçekten çerçevelik. ALG müsaden olursa bu yazıyı gazetede senin adınla yayınlamak isterim.

SLVR

  • Ziyaretçi
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #10 : Mayıs 16, 2006, 08:07:56 ÖÖ »
Eline dilini yazına sağlık çok güzel bi hikaye tekrar teşekkürler

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #11 : Mayıs 16, 2006, 11:41:05 ÖÖ »
ne demek dostum yayınla tabi gazetende..

DuDuM

  • Ziyaretçi
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #12 : Mayıs 16, 2006, 12:32:07 ÖS »
ya bizi ağlatmak mı istion sen  :'( :'(

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #13 : Mayıs 16, 2006, 05:18:16 ÖS »
paylaşım için saol   :(

SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: Kıssadan Hisse - Günün hikayesi
« Yanıtla #14 : Mayıs 16, 2006, 10:37:15 ÖS »
çok iyi ya teşekkürler.