Gönderen Konu: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa  (Okunma sayısı 5827 defa)

tnrdnz

  • İleti: 705
KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« : Haziran 04, 2011, 09:04:18 ÖÖ »
İstanbul kartaldan maltepe yönüne giderken bom boş yolda orta şeritte 80 90 km hızla giderken
makas atarak gelen 140 150 kmdeki 3.18 ies bana direk arkadan çarptı arkdaşlar.




Uploaded with ImageShack.us






Uploaded with ImageShack.us



civic2011

  • İleti: 218
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #1 : Haziran 04, 2011, 09:40:35 ÖÖ »
çok geçmiş olsun arkadaşım inş sizlerde birşey yoktur

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #2 : Haziran 04, 2011, 09:41:37 ÖÖ »
eyw kardeşim ben tektim hiç bişe olmadı bana

civic2011

  • İleti: 218
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #3 : Haziran 04, 2011, 09:49:09 ÖÖ »
cana gelmesin de trafikte çok kişinin canı bu şekilde yanıyor malesef allah daha büyüklerinden saklasın hepimizi

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #4 : Haziran 04, 2011, 09:53:49 ÖÖ »
amin cümlemizi
bu kaza oldugunda hemen ardından ufak çaplı bir kaza daha oldu

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #5 : Haziran 04, 2011, 09:55:24 ÖÖ »
arkadaşım çok gecmiş olsun  sende bişi yokya araba önemli değil...

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #6 : Haziran 04, 2011, 09:57:08 ÖÖ »
bende bişi yokda arabayı satıyordum ertesi gün almaya gelecek biri wardı antalyadan kötü oldu yani

deniz

  • Co-Admin
  • İleti: 4892
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #7 : Haziran 04, 2011, 10:02:08 ÖÖ »
Geçmiş olsun adaş.allah beterinden korusun...

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #8 : Haziran 04, 2011, 10:03:32 ÖÖ »
amin abla saolasın moralim sıfır oldu ya
arabadan sogudum resmen

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #9 : Haziran 04, 2011, 10:04:26 ÖÖ »
arabada film egzos war diye arabada baglandı şuan baglanmayı kaldırdım araç tamirden çıkınca bida muayene yaptırcam

hard_die

  • İleti: 390
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #10 : Haziran 04, 2011, 10:05:14 ÖÖ »
Çok geçmiş olsun usta. Allah başka kaza bela göstermesin inşallah.

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #11 : Haziran 04, 2011, 10:06:53 ÖÖ »
amin kardeşim hepimize

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #12 : Haziran 04, 2011, 11:36:17 ÖÖ »
Çok çok geçmiş olsun. Cana bir şey olmasın. Mal dediğin yerine gelir.

luca55

  • İleti: 944
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #13 : Haziran 04, 2011, 11:38:58 ÖÖ »
gecmıs olsun arkadasım

marka

  • İleti: 34
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #14 : Haziran 04, 2011, 11:50:52 ÖÖ »
çok geçmiş olsun allah bidaha göstermesin inş...

efsane_001

  • İleti: 945
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #15 : Haziran 04, 2011, 12:07:40 ÖS »
geçmiş olsun kardeşim

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #16 : Haziran 04, 2011, 01:16:20 ÖS »
allah kimseye göstermesin

NaNick

  • İleti: 138
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #17 : Haziran 04, 2011, 01:42:17 ÖS »
çok geçmiş olsun Allah kimsenin başına vermesin cana geleceğine mala gelsin

tnrdnz

  • İleti: 705
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #18 : Haziran 04, 2011, 02:21:09 ÖS »
eyw kardeşim

hilmi

  • İleti: 100
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #19 : Haziran 04, 2011, 03:28:33 ÖS »
çok geçmiş olsun...

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #20 : Haziran 04, 2011, 04:13:21 ÖS »
Geçmiş olsun allah beterinden korusun.

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1866
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #21 : Haziran 04, 2011, 04:17:48 ÖS »
Çok Çok geçmiş olsun Allah daha beterlerinden korusun ...

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #22 : Haziran 04, 2011, 04:20:15 ÖS »
 geçmiş oldsun Allah beterinden korusun

HLKSLR

  • İleti: 394
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #23 : Haziran 04, 2011, 04:26:52 ÖS »
Büyük geçmiş olsun..

ÇaVuŞ

  • İleti: 452
Ynt: KaZaaaaaaaaaaaaaaaa
« Yanıtla #24 : Haziran 04, 2011, 04:49:32 ÖS »
Çok Geçmiş Olsun ...