Gönderen Konu: KARŞINIZDA ŞAMİL  (Okunma sayısı 2761 defa)




tricky

  • İleti: 449
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #1 : Ocak 25, 2010, 02:39:56 ÖS »
300.000 YTL degılmıydı bu arac yaa :) bır motor bır jantmı bu kadar fark ettırmıs??

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #2 : Ocak 25, 2010, 02:56:08 ÖS »
e jantları ebay'dan getirttiyse abi.... hahhahahahahah

alp55

  • İleti: 489
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #3 : Ocak 25, 2010, 03:11:50 ÖS »
süper spor araba 300.000 den başlayan fiyatlarla!!!!!!!!!!!!!!!
test yok
gerçek süper

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #4 : Ocak 25, 2010, 03:13:36 ÖS »
kamil bu ya

dewir

  • İleti: 1874
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #5 : Ocak 25, 2010, 03:14:37 ÖS »
eeee bizim yaptığımız arabada bu kadar oluyo işte bu ne ya resmen servet istiyo adamlar neymiş bana özelmiş bunun heryeri özel olsa nolur

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #6 : Ocak 25, 2010, 03:18:51 ÖS »
kamil bu ya

hehheheh marka Şamil model kamil  :D

55fb171

  • İleti: 386
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #7 : Ocak 25, 2010, 03:25:14 ÖS »
arkadaşlar ole demeyelim, hiç yoktan bi türkün emeği var, yada bi girişim olayı.Biz kendimiz destek çıkmazsak hiç kimse destekçimiz olmaz ,bize yakışmaz .

alp55

  • İleti: 489
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #8 : Ocak 25, 2010, 03:43:15 ÖS »
normal otomobil iddiası olarak ilan vermiş olsa ok. tartışılır
ama bu kasaya ben bırak V8 typR motoru atsam nolacak, hadi yürüttüm bunun virajı, tümseği, hızımız süper yolda tutabilecekmiyiz yada uçacakmıyız
avrupada kendin yap modeller var bu amcamda onlardan esinlenmiş olabilir ama pahalı

dewir

  • İleti: 1874
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #9 : Ocak 25, 2010, 04:46:01 ÖS »
arkadaşlar ole demeyelim, hiç yoktan bi türkün emeği var, yada bi girişim olayı.Biz kendimiz destek çıkmazsak hiç kimse destekçimiz olmaz ,bize yakışmaz .

E NE DİYELİM DOSTUM BAKSANA ADAM SAMANDAN ARABA yapmış kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz senin 5 milyon tl en olsa 800.000 tl verirmisin bu araca sırf destek olmak için

byberkay000

  • İleti: 213
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #10 : Ocak 25, 2010, 05:08:13 ÖS »
devrim arabalarının hikayelerini duyduğumda çok üzülmüştüm. eğer halkın beğenisini kazanıp üztüne gidilseydi şu an en az almanlar kadar üstün araç yapabilirdik. türklerin son zamanlarda gene araç yapım girişimlerine başladığını görüyorum. mesela etox zafer adında belki duymuşsunuzdur spor araç yapıldı. ben pek beğenmedim. çünkü aracın içi megane 2 motoru renault tu. şamil ise yüzde yüz yerli yapıma benziyor. ismi komik ama inşallah geliştirir daha ucuza daha kaliteli araçlar yapabiliriz. iran bile samand adında araçlar üretiyor biz üretemiyoruz hayret bişi.

alpkorkut

  • İleti: 235
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #11 : Ocak 25, 2010, 05:20:29 ÖS »
şaka herhalde bu :)
300000-800000 tl arası sokağa atılacak parası olan varsa bir kısmını bana doğru atsın arkadaşlar, sevaba girer hiç olmazsa :)

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #12 : Ocak 25, 2010, 05:51:31 ÖS »
ilginç bi ilan tamam hoş güzelde
abi bu ne biçim bi tip yaa
hiç mi görsel zevk yok bu adamda

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #13 : Ocak 25, 2010, 05:57:35 ÖS »
turk emegı var ıyı guzelde ovunulecek bır arac degıl goruntu tasarım vs 1970 yılında olsak gayet basarılı derdım
bır ara baska bır arac vardı Caterham tarzı hatırlarsınız belkı buna 1000 basar o...

byberkay000

  • İleti: 213
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #14 : Ocak 25, 2010, 06:07:15 ÖS »
turk emegı var ıyı guzelde ovunulecek bır arac degıl goruntu tasarım vs 1970 yılında olsak gayet basarılı derdım
bır ara baska bır arac vardı Caterham tarzı hatırlarsınız belkı buna 1000 basar o...

:D :D :D

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #15 : Ocak 25, 2010, 07:10:49 ÖS »
bencede otex zafer 1000 basar

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #16 : Ocak 25, 2010, 07:24:06 ÖS »
 bu neee yaaa ferrarii mi? bu paralara iki ferrari alın mıyormu yawww

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #17 : Ocak 25, 2010, 07:33:06 ÖS »
valla yorumun sınırı yok
o paraya dunya araba var

55fb171

  • İleti: 386
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #18 : Ocak 25, 2010, 09:00:24 ÖS »
bende sıze katılıyorum arkadaslar goruntusu berbat , umarım bırı cıkıp derkı bunun goruntusu berbat dıe.ınsallah daha ıyılerı olur dıe dusunuyorum.bu aracı yapanlar ya miyop yada hipermetrop. ama sonucta bı ugras var emeğe saygı dıorum yıne.hayatta almam ama emeğe saygı dıorum :):):):)

Tamerr

  • İleti: 27
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #19 : Ocak 25, 2010, 09:38:19 ÖS »
valla yorumun sınırı yok
o paraya dunya araba var
Evet O paraya dünya araba değil arabalar var..valla beni cezbeeden bi tarz olmadıgı için param olsa da ilgilenmem hoş param da yok konusmanın anlamıda yok zaten..

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #20 : Ocak 25, 2010, 10:25:10 ÖS »
emeğe saygı tabi de insanda zevk olur azcık şamil nedir abicim ya hiç mi isim yok güzel Türkçemizde??

55fb171

  • İleti: 386
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #21 : Ocak 26, 2010, 10:20:13 ÖÖ »
şamil yine iyi ,kamil , hakkı , naci gibi şeler olsa ne yapıcaktık :D:D:D:D:D 

MhmT

  • İleti: 85
Ynt: KARŞINIZDA ŞAMİL
« Yanıtla #22 : Ocak 26, 2010, 12:01:56 ÖS »
isminden kaybediyor bi kere daha karizmatik isim bulamamışlar mı  :kiskis