arkadasımın hondasına hür sigortalı bir minibüs carptı, sol kapı hasarlı, servise bırak sanayide ugrasma dediler,
karsı taraf %100 hatalı, evraklar fotolarla beraber servise bıraktı,
1 hafta sonra zahmet edip lütfedip eksper gelip aracı görmüs,
hür sigorta izmirin dediği orjinal parca karsılayamıyoruz, kurtarmıyor...
dayanğı da su madde:
Karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası ( trafik sigortası ) genel şartlarının B.2 maddesine istinaden uygulanmakta olup, söz konusu genel şartlara ait madde gereğince;
Hasar halinde, hasar gören parça, onarımı mümkün değilse veya eşdeğeri parça ile değiştirilme imkanı yok ise yenisi ile değiştirilir. Bu durumda taşıtta birm kıymet artışı meydana gelse dahi bu fark tazminat miktarından indirilemez.
yetkılı servıste eşdeğer parça olmaz, onarımı mumkun mu değil mi bilmiyoruz, bu durumda ne olacak???
arastırdım bole bı sey duyan bıle yok dıger fırmalardan, honda da ilk kez basımıza geldı dıyor,
ekspere de ulasamıyorlar...