Gönderen Konu: honda rüzgarı......  (Okunma sayısı 895 defa)

umutec

  • Ziyaretçi
honda rüzgarı......
« : Haziran 26, 2006, 07:34:34 ÖS »
selam izmir grubu arkadaşlarım valla gecen pazar yapılan oto drag şampiyonası 3. ayakta kimseler yoktu tht den sadece murat ve ben vardık donuşdede guzel bi şov yaptık 3-4 arac ama daha kalabalık olmayı isterdik.... ayrıca 6. sanayide bmv lere rakip olarak toplanan " ENKAZ TUNİNG" isimli nağmıdiyer aracımızda pistte şovunu yaparak bmvleri ve asfaltı ağlattı.herkes katılımları buyuk bir zevk ile izlerken bu etapta pistte HONDA rüzgarı esti ..... nice 1. liklere......













efe-e

  • Ziyaretçi
Ynt: honda rüzgarı......
« Yanıtla #1 : Haziran 27, 2006, 11:13:58 ÖÖ »
bmwlere rakip olarak hazırlanan enkaz tuning degil abicim aguş oto alparslan dundar'ın kullandıgı hatchback vti...
enkaz tuning saxo-106 gibi araclarla kalktı apo bmw m3 lerle m-tecnicklerle 3,28lerle kalktı....

umutec

  • Ziyaretçi
Ynt: honda rüzgarı......
« Yanıtla #2 : Haziran 27, 2006, 11:47:06 ÖÖ »
pardon topici değiştiriyoruz arkadaşın dediği gibi apo abinin hatcback i bmw lerle enkaz aracımızda saxolarla gti lerle kalktı ben katılımların sonuna yetişebildiğim için izleyemedim bi yanlışlık oldu doğru bilgi için saol kardeş......b arada sen nerdensin

C.E.M

  • Ziyaretçi
Ynt: honda rüzgarı......
« Yanıtla #3 : Haziran 27, 2006, 12:05:18 ÖS »
Msjini düzelt istersen kategorileri karıştırmışssın.


KATEGORİ  5  (2801 cc ve üzeri)
   

MARKA
   

ARAÇ NO

1) Alpaslan Dündar
Honda Civic
   

11

2) Adem Çetmen
BMW M3
1

3) Süleyman Alkan   
BMW 325 i
10

umutec

  • Ziyaretçi
Ynt: honda rüzgarı......
« Yanıtla #4 : Haziran 27, 2006, 12:09:38 ÖS »
yav arkadaşlar işte dediğim gibi katılımların sonuna gittiğimden dolayı yanlış bilgiler gelmiş bana nese duzelttiğiniz için thanks...onemli olan benim için pistte honda ruzgarı esmesiydi