Gönderen Konu: Honda Almak İstiyorum  (Okunma sayısı 5666 defa)

34GB4525

  • İleti: 1058
Honda Almak İstiyorum
« : Temmuz 05, 2008, 08:01:39 ÖS »
Merhaba arkadaşlar şu an bi 106 quik kullanıcısıyım yakın zamanda olmasada ileride bi honda almayı düşünüyorum 97-00 arası sizce 1.4 ies yada 1.4 is iyi bi tercihmidir 14.000-15.000 ytl arası max düşüncem ?



tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #1 : Temmuz 05, 2008, 08:34:07 ÖS »
üstat şunu belirteyim..1.4 ies değil o 1.4 is var bie 1.6 ies var ;) karışıklık olmasın..
bende 1.4 is sedan var 98 model...1.4 motor olsada performansı iyi..ama sana tavsiyem 1.6 ies al..çünkü 1.4 motora o kasalar biraz ağır geliyo bu yüzden 1.6 la aynı yakıtı yakıyosun...bayırlarda araba bayılıyo..tavsiyem 1.6 ies ten yana...1.4 is 90 hp   1.6 ies 120 hp ;)

saygılar

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #2 : Temmuz 05, 2008, 09:07:52 ÖS »
Peki bu sedan için mi geçerli yani 1.6 al demen Hb ler için 1.4 ler yeterli performansı veriyor mu acaba bilgin var mı?

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #3 : Temmuz 05, 2008, 09:19:25 ÖS »
ben sedan olarak dedim 1.6 al diye...şimdi açıkca konuşmak gerek 1.4 motordan fazla bişey bekeleme açıkcası..ama yinede iyidir perfoırmans olarak...hb olarak bi arkadaşımda var...üst kapak değiştirmiş bide flitre takmış araç baya iyi gidiyodu..
hb lerdee 1.4 is var 1.6 vtı 160 hp var...
şuda var senin araçtan beklentin ne..ona karar vermen lazım senin ;)

buura

  • İleti: 1869
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #4 : Temmuz 05, 2008, 09:21:14 ÖS »
bnce vti al usta biraz pahalıdır ama en iisidir
« Son Düzenleme: Temmuz 05, 2008, 09:22:29 ÖS Gönderen: buura »

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #5 : Temmuz 05, 2008, 09:23:27 ÖS »
1.6 ies olarak yok...sadece 1.6 vtı var ;)

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #6 : Temmuz 05, 2008, 10:03:25 ÖS »

senin araçtan beklentin ne..ona karar vermen lazım senin ;)

Görüntüsü iyi olsun vti gti tarzı istemem :) o yüzden 1.4 is düşünüyorum ama şöyle yapılı bi honda max kaç para eder 16-17-18 isteyen var ama 14.000 e şöyle güzel yapılı temiz bi 1.4 bulunmaz mı?

buura

  • İleti: 1869
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #7 : Temmuz 05, 2008, 10:08:02 ÖS »

Mete Er

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #8 : Temmuz 05, 2008, 10:08:31 ÖS »


senin araçtan beklentin ne..ona karar vermen lazım senin ;)

Görüntüsü iyi olsun vti gti tarzı istemem :) o yüzden 1.4 is düşünüyorum ama şöyle yapılı bi honda max kaç para eder 16-17-18 isteyen var ama 14.000 e şöyle güzel yapılı temiz bi 1.4 bulunmaz mı?


Bulunur.

http://www.sahibinden.com/yeni_kasa_otomatik_abs_ac_4_srs_vitec_motorWQQaXQQ8286937WQQpXQQdisplayitem


Bu aracı ben 16 bin YTL ye aldım.  
1.4 90 beygir otomatik.

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #9 : Temmuz 05, 2008, 10:16:29 ÖS »
Buura o aracı biliyorum hoş bi araç ama komple boyalı olmasın o?

Mete Süper fiyata almışsın sen yaa

Mete Er

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #10 : Temmuz 05, 2008, 10:22:00 ÖS »
Biliyorum. Denk düştü hemen kaptım.
Görmeye gittiğimde sahibi de oradaydı. Dedim rakamım budur. He dersen gel hemen bankaya gidelim hemen alayım.
Olur dedi.

Galerilerden alırken parayı biraz aşağıdan tutmakta yarar var.

Aşağıdaki resmi de kolonları değiştirirken çektim.




« Son Düzenleme: Temmuz 05, 2008, 10:22:46 ÖS Gönderen: Mete Er »

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #11 : Temmuz 05, 2008, 10:26:34 ÖS »
http://www.sahibinden.com/eger_honda_asigi_iseniz_sizin_icin_ozel_bi_aracWQQaXQQ7974493WQQpXQQdisplayitem

üstat sana bu aracı öneririm..bu araç arkadaşımızın aracı..satıp typer alıcak..araç temiz..alamak istersen konuş gir pazarlığa...güzelde gidiyo bahsettiğim araç buydu..

Mete Er

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #12 : Temmuz 05, 2008, 10:30:46 ÖS »
Harikaymış bu kırmızı.

Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #13 : Temmuz 05, 2008, 10:32:03 ÖS »
Çok tatlı ve zarif araba bide gerçekde görün bu canavarı siz :) HB alınacaksa budur işde ;)

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #14 : Temmuz 05, 2008, 10:36:01 ÖS »
güzel olmasa önermeyiz kimseye..araç 75 binde..araç sadecde avcılar-havalanına gidip geliyor o kadar..aracı gören vtı sanıyor :) isteyen varsa baksın...araç avcılarda ;)

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #15 : Temmuz 05, 2008, 10:38:04 ÖS »
Güzel araçmış ama dediğim gibi henüz önümde biraz vakit var

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #16 : Temmuz 05, 2008, 10:39:29 ÖS »
mete slm zaferin dedigi arac benim typer alacagim icin satiyorum ilgilenirsen sayet goruselim

Mete Er

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #17 : Temmuz 05, 2008, 10:46:00 ÖS »
Abi harika aracın var.
Almasam kesin onu kapardım.
Fakat bunu işyerinde arkadaşlara bildireceğim. Kaçmaması gereken bir araç.

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #18 : Temmuz 05, 2008, 10:47:38 ÖS »
saol kardesim ama isde benim bu ay satip typer almam lazim ondan biraz acil varsa isteyen konusalim yarin ucusum var ankaraya gidecem ama pazartesi gunu gelecem kismetse

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #19 : Temmuz 07, 2008, 10:00:15 ÖS »
Kırmızı araça evet güzelmiş ama abs ve klima olmaması en büyük handikapı yinede sagol...

Mete Er

  • Ziyaretçi

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #21 : Temmuz 09, 2008, 07:33:30 ÖÖ »
güncel

yunusferman

  • İleti: 82
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #22 : Temmuz 09, 2008, 08:29:41 ÖÖ »
Selam 1,4 is ii bi seçenek olur. 98 mdl değil de özelikle 99-00 mdl bulabiliyosan daha ii olur.. aynı m otorlardır fakat aktarma/kavrama organları daha hafifletilmiştir ve daha az yakar 98'e nazaran.. bu aslında kulaktan dolma bi bilgi ama 99 mdl araca sahip arkadaşım şehir dışı 800 km giderken ben en fazla 600 km gidebiliyodum gerisini sen  düşün..
bu arada 1,4 die korkma performansı sınıfına göre çok iidir..
yeri gelmişken sölimm 1,4 90 hp 1,6 120 hp 'i ya geçer geçemezse kafa kafaya gider en az arkadaşlar 3-4 farklı iesle denedimben drag farkı 3 te 4 te de kapatamıyor. aracımda filtre dahi yoktu..
  zaten test verilerine bakarsan aynıdır.
0-100/130 sn 10,3 ve 18,3 tür iesle aynıdır. 60/100 hızlanması da iki aracın aynıdır. 19 sn.
aradaki 30 hpye bakma yani herşey hp gücü değil..
araç bakımlı sağlıklı ise 200 üzerine 210 215 gibi hızı var..
tabii yokuşlarda veya araçlarda 4-5 kişi olursa ies farkı çıkacaktır..

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #23 : Temmuz 10, 2008, 10:46:39 ÖS »
Bilgiler için sağol

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Honda Almak İstiyorum
« Yanıtla #24 : Temmuz 14, 2008, 09:46:32 ÖÖ »
Güncel

Bu konda bilgi yada fikri olan...