Gönderen Konu: Guzin Abla, Erkan Abi oursa  (Okunma sayısı 2028 defa)

ilkeronat

  • İleti: 1761
Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« : Ocak 07, 2009, 06:38:04 ÖÖ »
> Sevgili Erkan Ağabey..
> Bana yardımcı olursunuz diye size yazıyorum..
> Geçen gece işe giderken kocamı her zamanki gibi evde TV seyrederken bıraktım. Arabamla daha 500 metre gitmedim ki motoru stop etti. Hayli uğraşıp çalıştıramayınca kocamdan yardım almak için eve geri döndüm.
> Eve girince gözlerime inanamadım.. Kocam komşunun kızı ile yatağımızda..
> Ben 32, kocam 34 yaşında komşunun kızı ise 22.. Biz 10 yıldır evliyiz.. Yakalanınca resmen çöktü ve itiraf etmek zorunda kaldı.. 6 aydır birliktelermiş..
> "Ya bu ilişki şimdi burda bitecek veya evliliğimiz..!" dedim bağırarak..
> O gün işi bıraktı, gitgide artan bir depresyona girdi.. Onu çok seviyorum ama o ultimatomu çekince yok oldu.. Resmen eridi.. Artık ona ulaşamıyorum.. Lütfen bana yardım eder misiniz?..
> Sevgilerimle
> Ayşe..
>
> Sevgili Ayşe;
> Hava soğuksa, hele bu tip kısa mesafelerde motor ısınmadan bastıysan arabalar genelde bunu yapar..
> Kaputu aç yakıt borularına şöyle bir bak, ezilme, çöküntü gibi bir şey var mı.. Manifolt bağlantılarını ve karbüratörü gözden geçirt.
> Eğer bunlar sorunu çözemezler ise sorun yakıt pompasında olabilir.
> Bujilere yeterli benzin gelmiyordur. (Araban tüplü mü benzinli mi
> dizel mi yazmamışsın) Sanırım yardımcı oldum,

--ALINTIDIR--



mturk78

  • Ziyaretçi
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #1 : Ocak 07, 2009, 07:53:30 ÖÖ »
Süperdi :)  Teşekkürler ..

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #2 : Ocak 07, 2009, 07:56:37 ÖÖ »
 >=ok >%6rol >%6rol

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #3 : Ocak 07, 2009, 12:53:42 ÖS »
eheee...paylasım tesekk..

doan

  • İleti: 1605
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #4 : Ocak 07, 2009, 01:23:27 ÖS »
:D :D :D çok iiymiş paylaşım için teşekkürler..

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #5 : Ocak 07, 2009, 01:29:49 ÖS »
güselllllllll :))
pylş.için tşkk.

nikky

  • İleti: 1463
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #6 : Ocak 07, 2009, 01:43:32 ÖS »
:D :D

tşkler..

EXELANCE

  • İleti: 1044
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #7 : Ocak 07, 2009, 01:50:35 ÖS »
  >%Sakin yapmayın boyle seyler kalp var bende  hemde 2 tane  >%6rol >%6rol >%6rol çok guzel yardımcı olmus valla

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #8 : Ocak 07, 2009, 03:04:36 ÖS »
çok güldüm yaa  şahane var ya... :)

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #9 : Ocak 07, 2009, 10:54:21 ÖS »
çok guzel olmuş,emegıne saglık.paylaşım için teşekkurler...

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #10 : Ocak 08, 2009, 01:35:56 ÖÖ »
tşkler ;) değişikti ;)

Kemall

  • Ziyaretçi
Ynt: Guzin Abla, Erkan Abi oursa
« Yanıtla #11 : Ocak 08, 2009, 02:18:55 ÖÖ »
Onno ustada böyle diyordu >%6rol