Gönderen Konu: FD6 nasıldır ?  (Okunma sayısı 3442 defa)

TheRad67

  • İleti: 8
FD6 nasıldır ?
« : Temmuz 24, 2016, 11:58:05 ÖS »
Şu sıralar 45 civarı araçlar bakıyoruz. 150 bini geçmemiş temiz fd6 almayı düşünüyoruz sizce alınabilir mi çok araç baktık aklımızda fd6 kaldı hondacıyızda doğuştan bir sıkıntısı kronik sorunu varmıdır ? Manuel tercihimiz.



-yakıt tüpte az yakıyor bu konuda şüphemiz yok.
-Konfor pek aramıyoruz araç sıkıntı çıkarmısın yeterli
-Bakım masrafları diğer araçlara göre fazlamıdır ?

Kötü veya iyi yönde yorumlarınızı bekliyorum her konuda



vtec08

  • İleti: 552
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #1 : Temmuz 25, 2016, 08:17:27 ÖÖ »
Aslında yeni nesil çpğu araçlar ortalama 7-8 litre benzin harcıyorlakin Türkiyede benzin çok pahalı.Konfor olarak bir passat konforu olmasada konfor konusunda sizi üzmez.Eğer kaliteli lastik kullanırsanız yol gürültüsü minimuma iner.Yalıtımı tüm japonlar gibi orta düzeydedir.Düzgün kazasız ve periyodik bakımları yapılmış bir fd6 sizi üzmez yolda bırakmaz.Yetkili servislerde 450 ile 600 tl arası periyodik bakım ücreti olabilmekte ama dışardan parçaları kendiniz alırsanız max.250 tl ye periyodik bakımları yaparsınız.( Ben oyle yapıyorum )Zaten aracı aldığınızda diskler balatalar debriaj sibob ayarı lpg ayarı ön takım gibi yürüyen aksamı sıfırlarsanız ortalama 1500-2000 tl masrafınız olur.sonrasında 100 bin kilometre sorunsuzca kullanırsınız.Mekanik motor şanzıman ve elektronik olarak arıza riski çok düşüktür.Honda doğru bakımlarla sahibini üzmez ikinciel değerini korur .

TheRad67

  • İleti: 8
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #2 : Temmuz 25, 2016, 10:19:39 ÖÖ »
Aslında yeni nesil çpğu araçlar ortalama 7-8 litre benzin harcıyorlakin Türkiyede benzin çok pahalı.Konfor olarak bir passat konforu olmasada konfor konusunda sizi üzmez.Eğer kaliteli lastik kullanırsanız yol gürültüsü minimuma iner.Yalıtımı tüm japonlar gibi orta düzeydedir.Düzgün kazasız ve periyodik bakımları yapılmış bir fd6 sizi üzmez yolda bırakmaz.Yetkili servislerde 450 ile 600 tl arası periyodik bakım ücreti olabilmekte ama dışardan parçaları kendiniz alırsanız max.250 tl ye periyodik bakımları yaparsınız.( Ben oyle yapıyorum )Zaten aracı aldığınızda diskler balatalar debriaj sibob ayarı lpg ayarı ön takım gibi yürüyen aksamı sıfırlarsanız ortalama 1500-2000 tl masrafınız olur.sonrasında 100 bin kilometre sorunsuzca kullanırsınız.Mekanik motor şanzıman ve elektronik olarak arıza riski çok düşüktür.Honda doğru bakımlarla sahibini üzmez ikinciel değerini korur .
Aslında yeni nesil çpğu araçlar ortalama 7-8 litre benzin harcıyorlakin Türkiyede benzin çok pahalı.Konfor olarak bir passat konforu olmasada konfor konusunda sizi üzmez.Eğer kaliteli lastik kullanırsanız yol gürültüsü minimuma iner.Yalıtımı tüm japonlar gibi orta düzeydedir.Düzgün kazasız ve periyodik bakımları yapılmış bir fd6 sizi üzmez yolda bırakmaz.Yetkili servislerde 450 ile 600 tl arası periyodik bakım ücreti olabilmekte ama dışardan parçaları kendiniz alırsanız max.250 tl ye periyodik bakımları yaparsınız.( Ben oyle yapıyorum )Zaten aracı aldığınızda diskler balatalar debriaj sibob ayarı lpg ayarı ön takım gibi yürüyen aksamı sıfırlarsanız ortalama 1500-2000 tl masrafınız olur.sonrasında 100 bin kilometre sorunsuzca kullanırsınız.Mekanik motor şanzıman ve elektronik olarak arıza riski çok düşüktür.Honda doğru bakımlarla sahibini üzmez ikinciel değerini korur .
Aslında yeni nesil çpğu araçlar ortalama 7-8 litre benzin harcıyorlakin Türkiyede benzin çok pahalı.Konfor olarak bir passat konforu olmasada konfor konusunda sizi üzmez.Eğer kaliteli lastik kullanırsanız yol gürültüsü minimuma iner.Yalıtımı tüm japonlar gibi orta düzeydedir.Düzgün kazasız ve periyodik bakımları yapılmış bir fd6 sizi üzmez yolda bırakmaz.Yetkili servislerde 450 ile 600 tl arası periyodik bakım ücreti olabilmekte ama dışardan parçaları kendiniz alırsanız max.250 tl ye periyodik bakımları yaparsınız.( Ben oyle yapıyorum )Zaten aracı aldığınızda diskler balatalar debriaj sibob ayarı lpg ayarı ön takım gibi yürüyen aksamı sıfırlarsanız ortalama 1500-2000 tl masrafınız olur.sonrasında 100 bin kilometre sorunsuzca kullanırsınız.Mekanik motor şanzıman ve elektronik olarak arıza riski çok düşüktür.Honda doğru bakımlarla sahibini üzmez ikinciel değerini korur .
Aslında yeni nesil çpğu araçlar ortalama 7-8 litre benzin harcıyorlakin Türkiyede benzin çok pahalı.Konfor olarak bir passat konforu olmasada konfor konusunda sizi üzmez.Eğer kaliteli lastik kullanırsanız yol gürültüsü minimuma iner.Yalıtımı tüm japonlar gibi orta düzeydedir.Düzgün kazasız ve periyodik bakımları yapılmış bir fd6 sizi üzmez yolda bırakmaz.Yetkili servislerde 450 ile 600 tl arası periyodik bakım ücreti olabilmekte ama dışardan parçaları kendiniz alırsanız max.250 tl ye periyodik bakımları yaparsınız.( Ben oyle yapıyorum )Zaten aracı aldığınızda diskler balatalar debriaj sibob ayarı lpg ayarı ön takım gibi yürüyen aksamı sıfırlarsanız ortalama 1500-2000 tl masrafınız olur.sonrasında 100 bin kilometre sorunsuzca kullanırsınız.Mekanik motor şanzıman ve elektronik olarak arıza riski çok düşüktür.Honda doğru bakımlarla sahibini üzmez ikinciel değerini korur .

Güzel yorumların için teşekkür ederim böyle ise şüphesiz alınabilir bir araç peki fiyatına değer bir araçmıdır ?

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #3 : Temmuz 25, 2016, 10:22:00 ÖÖ »
Sahin doganin 15 istendigi piyasada fd6 45 etmezmi???

TheRad67

  • İleti: 8
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #4 : Temmuz 25, 2016, 12:30:08 ÖS »
O anlamda demedim. 45 yerine başka araçlar alınabilir mi ? Tofaşa vereceğim en fazla para 8-9 bindir

savas

  • İleti: 318
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #5 : Ağustos 02, 2016, 02:17:04 ÖS »
Kronik sorunları : sağ motor kulağı çatlaması  (Yolda bırakmaz sadece araç soğuk iken sesli çalışır ısınınca ses kesilir maliyet serviste 600 tl dışarıda 200 tl.) Ses yalıtımı alman araçlarına göre düşük rüzgar sesini içeri alıyor ama ben hiç rahatsız olmadım. Şöför cam direği kalın olduğu için alışana kadar bi kaç gün kör nokta problemi yaşayabilirsin. Direksiyonu çevirince katırtı sesi gelmesi ( çözüm amortisör kulelerinin üstünden sıvı gres yağı sıkabilir veya boşluğu aldırabilirsin.)
Arka yaylar yumuşak olduğu için fazla yük binince arka oturur ön leylek gibi havaya kalkar ve kasislerde vurma sesi yapar ama zararı yok. Dış kaporta özellikle tampon tırnakları diğer araçlara göre zayıftır ama büyük kaza da tamamen yolcuyu korumaya odaklı işçilik yapmışlar büyük bi kaza dan burnum kanamadan çıktım. Özellikle kış aylarında araç altı ıslak olduğunda debriyaja basınca gıcırtı gelebilir. Çözümü debriyaj merkezine wd-40 sıkmak.

Üstte yazdıklarım sen sorduğun için kronik sorunlarıdır.

Genel bilgi ise 2006 - 2009 ortasına kadar üretilenler makyajsız kasa 2010 - 2012 arası üretilenler makyajlı kasa olarak geçer arka stoplar, ön far ve ön tampon farkı, far yıkama dışarıdan bariz ayırt edilebilen görselidir.

dream - premium - elegance olarak 3 paket mevcut olup dream en boş modelidir. Premium orta kasa elegance en dolusudur. Premium ile elegance arasında en bariz fark sunroof olmasıdır onun harici fark yok desek yeridir. Hepsinde motor seçeneği aynı 1,6 motor 125 hp Araçta turbo olmadığı için motor konusunda kolay kolay arıza çıkartmaz yarı yolda bırakmaz. Konfor konusunda ben memnundum. Lastik ebadı piyasada en çok kullanılan ebattır 205 / 55 / 16 yumuşak hamur seçersen ses yalıtımın artar. Bagaj hacmi yeterince geniştir. Ön kokpit tatmin edici tavan yüksekliği ve koltuk diz mesafesi yeterlidir. Birçok araçta bulunan arka koltuk ortalarındaki çıkıntı diğer hondalarda olduğu gibi bunda da düz yapılmış o yüzden arkaya 3 kişi rahat oturabiliyor.

Makyajlı ile makyajsız arasındaki fark ise makyajlıda xenon far ve far yıkama bazı kasalarında VSA yol tutuş sistemi 6 lı cd changer, aux girişi şu an aklıma gelenler.

Yakıt konusunda ise ben lpg li kullanıyordum şehir içi ortalamam 8 litre görünüyordu % 20 gösterge yanılma payı desek 10 litre bu da ortalama 20 krş civarına geliyor.

Yaklaşık 2 sene vtec 2 , 3 senede fd6 kullandım. Vtec2 pert oldu fd6 yı yakın zamanda satmak zorunda kaldım. Modifiye seversen Türkiyedeki modifiyeye en yatkın araçlardan birisidir.

Bu aralar araç almayı düşünmüyorum ama yeni araç alıcak olsam ya fd6 yada fb7 alırım. :)


hll19

  • İleti: 99
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #6 : Ağustos 02, 2016, 05:03:20 ÖS »
Kronik sorunları : sağ motor kulağı çatlaması  (Yolda bırakmaz sadece araç soğuk iken sesli çalışır ısınınca ses kesilir maliyet serviste 600 tl dışarıda 200 tl.) Ses yalıtımı alman araçlarına göre düşük rüzgar sesini içeri alıyor ama ben hiç rahatsız olmadım. Şöför cam direği kalın olduğu için alışana kadar bi kaç gün kör nokta problemi yaşayabilirsin. Direksiyonu çevirince katırtı sesi gelmesi ( çözüm amortisör kulelerinin üstünden sıvı gres yağı sıkabilir veya boşluğu aldırabilirsin.)
Arka yaylar yumuşak olduğu için fazla yük binince arka oturur ön leylek gibi havaya kalkar ve kasislerde vurma sesi yapar ama zararı yok. Dış kaporta özellikle tampon tırnakları diğer araçlara göre zayıftır ama büyük kaza da tamamen yolcuyu korumaya odaklı işçilik yapmışlar büyük bi kaza dan burnum kanamadan çıktım. Özellikle kış aylarında araç altı ıslak olduğunda debriyaja basınca gıcırtı gelebilir. Çözümü debriyaj merkezine wd-40 sıkmak.

Üstte yazdıklarım sen sorduğun için kronik sorunlarıdır.

Genel bilgi ise 2006 - 2009 ortasına kadar üretilenler makyajsız kasa 2010 - 2012 arası üretilenler makyajlı kasa olarak geçer arka stoplar, ön far ve ön tampon farkı, far yıkama dışarıdan bariz ayırt edilebilen görselidir.

dream - premium - elegance olarak 3 paket mevcut olup dream en boş modelidir. Premium orta kasa elegance en dolusudur. Premium ile elegance arasında en bariz fark sunroof olmasıdır onun harici fark yok desek yeridir. Hepsinde motor seçeneği aynı 1,6 motor 125 hp Araçta turbo olmadığı için motor konusunda kolay kolay arıza çıkartmaz yarı yolda bırakmaz. Konfor konusunda ben memnundum. Lastik ebadı piyasada en çok kullanılan ebattır 205 / 55 / 16 yumuşak hamur seçersen ses yalıtımın artar. Bagaj hacmi yeterince geniştir. Ön kokpit tatmin edici tavan yüksekliği ve koltuk diz mesafesi yeterlidir. Birçok araçta bulunan arka koltuk ortalarındaki çıkıntı diğer hondalarda olduğu gibi bunda da düz yapılmış o yüzden arkaya 3 kişi rahat oturabiliyor.

Makyajlı ile makyajsız arasındaki fark ise makyajlıda xenon far ve far yıkama bazı kasalarında VSA yol tutuş sistemi 6 lı cd changer, aux girişi şu an aklıma gelenler.

Yakıt konusunda ise ben lpg li kullanıyordum şehir içi ortalamam 8 litre görünüyordu % 20 gösterge yanılma payı desek 10 litre bu da ortalama 20 krş civarına geliyor.

Yaklaşık 2 sene vtec 2 , 3 senede fd6 kullandım. Vtec2 pert oldu fd6 yı yakın zamanda satmak zorunda kaldım. Modifiye seversen Türkiyedeki modifiyeye en yatkın araçlardan birisidir.

Bu aralar araç almayı düşünmüyorum ama yeni araç alıcak olsam ya fd6 yada fb7 alırım. :)




hocam harika anlatmışsın sanırım çoğu insan faydalanır bu bilgilendirmeden.

wardomdrn

  • İleti: 21
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #7 : Eylül 21, 2018, 03:27:18 ÖS »
Güncel takipteyim sessizce  :artis

hondatutkudur

  • İleti: 49
Ynt: FD6 nasıldır ?
« Yanıtla #8 : Ekim 06, 2018, 08:18:47 ÖÖ »
Kronik sorunları : sağ motor kulağı çatlaması  (Yolda bırakmaz sadece araç soğuk iken sesli çalışır ısınınca ses kesilir maliyet serviste 600 tl dışarıda 200 tl.) Ses yalıtımı alman araçlarına göre düşük rüzgar sesini içeri alıyor ama ben hiç rahatsız olmadım. Şöför cam direği kalın olduğu için alışana kadar bi kaç gün kör nokta problemi yaşayabilirsin. Direksiyonu çevirince katırtı sesi gelmesi ( çözüm amortisör kulelerinin üstünden sıvı gres yağı sıkabilir veya boşluğu aldırabilirsin.)
Arka yaylar yumuşak olduğu için fazla yük binince arka oturur ön leylek gibi havaya kalkar ve kasislerde vurma sesi yapar ama zararı yok. Dış kaporta özellikle tampon tırnakları diğer araçlara göre zayıftır ama büyük kaza da tamamen yolcuyu korumaya odaklı işçilik yapmışlar büyük bi kaza dan burnum kanamadan çıktım. Özellikle kış aylarında araç altı ıslak olduğunda debriyaja basınca gıcırtı gelebilir. Çözümü debriyaj merkezine wd-40 sıkmak.

Üstte yazdıklarım sen sorduğun için kronik sorunlarıdır.

Genel bilgi ise 2006 - 2009 ortasına kadar üretilenler makyajsız kasa 2010 - 2012 arası üretilenler makyajlı kasa olarak geçer arka stoplar, ön far ve ön tampon farkı, far yıkama dışarıdan bariz ayırt edilebilen görselidir.

dream - premium - elegance olarak 3 paket mevcut olup dream en boş modelidir. Premium orta kasa elegance en dolusudur. Premium ile elegance arasında en bariz fark sunroof olmasıdır onun harici fark yok desek yeridir. Hepsinde motor seçeneği aynı 1,6 motor 125 hp Araçta turbo olmadığı için motor konusunda kolay kolay arıza çıkartmaz yarı yolda bırakmaz. Konfor konusunda ben memnundum. Lastik ebadı piyasada en çok kullanılan ebattır 205 / 55 / 16 yumuşak hamur seçersen ses yalıtımın artar. Bagaj hacmi yeterince geniştir. Ön kokpit tatmin edici tavan yüksekliği ve koltuk diz mesafesi yeterlidir. Birçok araçta bulunan arka koltuk ortalarındaki çıkıntı diğer hondalarda olduğu gibi bunda da düz yapılmış o yüzden arkaya 3 kişi rahat oturabiliyor.

Makyajlı ile makyajsız arasındaki fark ise makyajlıda xenon far ve far yıkama bazı kasalarında VSA yol tutuş sistemi 6 lı cd changer, aux girişi şu an aklıma gelenler.

Yakıt konusunda ise ben lpg li kullanıyordum şehir içi ortalamam 8 litre görünüyordu % 20 gösterge yanılma payı desek 10 litre bu da ortalama 20 krş civarına geliyor.

Yaklaşık 2 sene vtec 2 , 3 senede fd6 kullandım. Vtec2 pert oldu fd6 yı yakın zamanda satmak zorunda kaldım. Modifiye seversen Türkiyedeki modifiyeye en yatkın araçlardan birisidir.

Bu aralar araç almayı düşünmüyorum ama yeni araç alıcak olsam ya fd6 yada fb7 alırım. :)




Valla elinize sağlık. Bende gelmişken bilgileri emdim :D