Gönderen Konu: Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)  (Okunma sayısı 9690 defa)

Onu-R

  • İleti: 3113
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« : Mart 01, 2006, 12:08:46 ÖÖ »
baktım ki biçok THT üyesi yazın çanakkale il sınırları içerisinde takılıyo :D bende dier başlıkları kirletmeyelim diye burdan konuşalım istedim.. buyrun arkadaslar :)

Çanakkale - Gelibolu - Bolayır köyü sahili - BOSAS sitesi (BOlayır SAhil Sitesi)  :D:D

buarada Bolayır köyü de sağlam köydür ha.. yabana atmayın yani.. tepeye cıktınızmı bi yanınızda ege denizi (yani saros körfezi) diğer yanınız da marmara denizi manzarası karşınıza çıkar..

 "Gelibolu yarımadasının Bolayır kıstağı olarak adlandırılan en dar noktasında yer almaktadır. Marmara denizi ile Saros körfezine yaklaşık olarak eşit uzaklıkta, bir tepenin üzerinde kurulmuştur."

 "Çimpe Kalesi, Namaztepe, Gazi Süleyman Paşa Türbesi, Hamamı ve Camisi, Kelami Paşa Mezarı ve ölümünden sonra buraya gömülmeyi vasiyet eden Namık Kemal'in mezarı gibi eserler yürüme mesafesi kadar yakındır bir birine."


başlığı çanakkale diye açtım ama çanakkale taraflarında olanların dışında size de soruyorum tabi :) siz nerelerdesiniz arkadaslar yaz aylarında?



ImportRacer

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #1 : Mart 01, 2006, 12:21:15 ÖÖ »
walla bi type-r gordum ben E plakali Gri yerde bisedi..

Burdan sanrm oda . :D

Onu-R

  • İleti: 3113
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #2 : Mart 01, 2006, 12:32:32 ÖÖ »
ehehehehhehe.. büyük ihtimal burdandır o da yau.. hele ki böle sürüngen familyasından gelmiş gibiyse kesin THT'dendir yani :D:D

DoDo

  • İleti: 46
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #3 : Mart 01, 2006, 01:03:58 ÖÖ »
İyi oldu bu konu :)

Ben bolayırdan 2 km ilerde maviçamdayım , o pembe evlerin olduğu sitede :) , erenler sitesi...

Yahu 2 sene önce görmüştüm en son gri civic 1,6 geceleri gazlıyodu hep o yolda nasıl bir egsoz varsa inletiyodu ortalığı yoksa senmisin onur :)

Birde kırmızı type-r gördüm sitede akşam , sabah sahibiyle konuşayım diye arabanın olduğu yere gittim ama yoktu...

Vti jantlı civic 1,4 vardı onunda sahibini göremedim , gelibolu hondacı kaynıyo :)

ImportRacer

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #4 : Mart 01, 2006, 01:18:37 ÖÖ »
Ne gri civic 1.6 mi  :D

DoDo

  • İleti: 46
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #5 : Mart 01, 2006, 01:27:23 ÖÖ »
Aboooow :D Yoksa senmisin :?

Güven

  • İleti: 1815
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #6 : Mart 01, 2006, 07:56:15 ÖÖ »
Bende Koruköyde sağda deniz tarafında Derya tail köyündeyim lakin oranın denizini pek beğenmiyorum o yüzden bende yarımadaya gidiyorum denize girmeye Saroz sevdiğim en güzel yerlerden biri hele denizi süper . Tarih kokon her yerini seviyorum oranın

Seddülbahir


SLVR

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #7 : Mart 01, 2006, 08:44:15 ÖÖ »
Güven oralarda balık var mı

DoDo

  • İleti: 46
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #8 : Mart 01, 2006, 04:22:14 ÖS »
Balık olmazmı acemi olmama rağmen ben bile yakaladım  :D

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #9 : Mart 01, 2006, 04:28:11 ÖS »
Hadi ya Temmuz basında Tatildeyim Çanakkalede O tairihlerde Çanakkalede olmayı pilanlayan varmı ?*?

DoDo

  • İleti: 46
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #10 : Mart 01, 2006, 09:05:19 ÖS »
Ben düşünüyorum gitmeyi ama bu sene iş izni olmayacak gibi gözüküyo , izin alırsam ordayım...

Type-Can

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #11 : Mart 02, 2006, 10:12:41 ÖS »
bekleriz yani... saros da balık baya iyiydi de son 1-2 senedir pek kalmadı ya.. yine illaki var da, eskiden her yerde çıkıyodu nerdeyse, şimdi belli yerler var, yuvalar falan, ordan avlıyoruz.. ama inanılmaz bi deniz ya.. bende 4.30 m fiber tekne war ufak bişi, sağımda solumda en az 4-5 metrelik yunuslar atlıyo falan.. mükemmel ötesi bi olay yani..  ( balıkların azalmasının sebeplerinden biri de böle yunus tarzı büyük balıkların karınlarını doyurma isteklerinden olsa gerek :)  )

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #12 : Mart 02, 2006, 10:41:24 ÖS »
Alıntı yapılan: "Type-Can"
bekleriz yani... saros da balık baya iyiydi de son 1-2 senedir pek kalmadı ya.. yine illaki var da, eskiden her yerde çıkıyodu nerdeyse, şimdi belli yerler var, yuvalar falan, ordan avlıyoruz.. ama inanılmaz bi deniz ya.. bende 4.30 m fiber tekne war ufak bişi, sağımda solumda en az 4-5 metrelik yunuslar atlıyo falan.. mükemmel ötesi bi olay yani..  ( balıkların azalmasının sebeplerinden biri de böle yunus tarzı büyük balıkların karınlarını doyurma isteklerinden olsa gerek :)  )


Ozmn Temmuz bası balıkdayız :D

Maverick

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #13 : Mart 03, 2006, 01:40:47 ÖÖ »
hoppp birisi balıkmı dedi.Su ürünleri Mühendisi var burada noluo bakıyım? :D

Lude

  • İleti: 885
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #14 : Mart 03, 2006, 09:16:01 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "Maverick"
hoppp birisi balıkmı dedi.Su ürünleri Mühendisi var burada noluo bakıyım? :D


dur hemen atlama adam kaçırcaz biz Yunan adalarına :D sandalı bulduk iki tane 500 lük lazım :D

SLVR

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #15 : Mart 03, 2006, 12:43:22 ÖS »
dur hemen atlama adam kaçırcaz biz Yunan adalarına  sandalı bulduk iki tane 500 lük lazım

Baba 500'lük yok ama 9.5'luk paraşüt teknesi var.Mercure 240 dizel motor işini görürmü.sadece suda jet ski gibi gidiyor

AudioGarage

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #16 : Mart 06, 2006, 12:10:48 ÖÖ »
Çanakkale..lapseki.Dalyan mewkiinde de kayınwalidemin yazlığı war..oralar güsel yerler..sizlerin bahsettiği yerleri hiç bilmem.. :D  :D

Onu-R

  • İleti: 3113
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #17 : Mart 06, 2006, 01:26:14 ÖÖ »
abi lapseki nin karşısı gelibolu oluyo zaten.. geliboluyla bzm yazlık arası tam 20 km :)   yakın yerler yani . . .

StrongeR

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #18 : Mart 13, 2006, 09:31:09 ÖS »
BENDE 8:30 KATAMARAN  TEKNE VAR 65 MİL YAPIYO.UYARSA TAŞIYALIM ADAMLARI AMA BALIK İŞİNE BİRAZ PAHALIYA PATLAR COK YAKIYO..:-D

Type-Can

  • Ziyaretçi
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #19 : Mart 23, 2006, 05:47:14 ÖS »
:D . . .

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Çanakkale-Gelibolu ve THT ikilisi :)
« Yanıtla #20 : Mart 24, 2006, 09:47:08 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "Type-Can"
:D . . .


Çanakkaleye giderken benide ara ;)