Gönderen Konu: Bu hafta aracımı müayeneye götürdüm, götürmez olsaydım  (Okunma sayısı 1130 defa)

Co Black

  • İleti: 750
Merhaba
2005 Vtec II aracımı bu hafta muayeneye götürdüm.Aracımda ön cam dahil en incesinden cam filmi var, ön tarafta plaka yok (torpidoda duruyo), coil over var, 17 jant ve kat iptali var.Bu şekilde gittim.Sorduğum arkadaşlarım, en fazla yere çok yakın olduğu için kalırsın dediler.Muayene sonucunda ,
1 - Ön sinyaller sarı ama turuncu olmalıymış, çok komik bi fark bence.(Ağır kusur)
2 - Kat iptaline , egsoz gürültülü çalışıyo yazmışlar (Ağır kusur)
     Aracı muayeneye alan şşerf...siz, muayene istasyonunun içinde sürekli ara gazı verdi, hoşuna gitti araba belli.Egsozdan ses çıkıyo diyo, sürekli ara gazı verirsen çıkar tabi dedim.
3 - Yere çok yakın olduğu için (Ağır kusur)
     Dedim bu yakınlıkta ne subarular, ne s2000 ler , ne bmw ler var dedim.O araçların orjinal hali öyle olduğu için sorun olmazmış, sonradan yapılanlarda sorun olurmuş.
4 - Jant lastik orjinal olmalıymış (Ağır kusur)
    ARabanın kapısndaki etikette 195/55/15 yazıyo.O ölçülerde olması gerekiyomuş, dedim arakadşım da ls var onun jant lastiği 14, onu taksam olurmu dedim.Onu bile kabul etmem dedi, illaa 15 olması lazımmış.

    Sizce bu normal mi, yoksa bu herif bizim araca ya da bana kafayı taktığı için mi böyle yaptı.



serindurus

  • İleti: 353
Ynt: Bu hafta aracımı müayeneye götürdüm, götürmez olsaydım
« Yanıtla #1 : Mayıs 24, 2010, 10:53:06 ÖÖ »
gecmış olsun dostum ...
bence adam sana kafayı takmış...
 bu mılletdekı modıfıye dusmanlığı ne zaman bıtecek onu cok merak edıyorum ...

fatsimsek

  • İleti: 127
Ynt: Bu hafta aracımı müayeneye götürdüm, götürmez olsaydım
« Yanıtla #2 : Mayıs 24, 2010, 10:55:35 ÖÖ »
Araç sahipleri sonradan taktıkları jant,egzos,yay vs. gibi şeyleri söküp öyle giriyorlar muayeneye. Muayene sonrası tekrar takıyorlar yayları filan. Yani başına gelen normal. Aracına takmış filan değiller. Öne plaka takmıyorum demişsin, jant 17", kat iptal, yaylar filan :) Mümkün değil geçmen zaten.

vtec power

  • İleti: 1050
Ynt: Bu hafta aracımı müayeneye götürdüm, götürmez olsaydım
« Yanıtla #3 : Mayıs 24, 2010, 11:07:31 ÖÖ »
Kat iptali ve öne plakayı takmamakla fazla rahat davranmışsın diye düşünüyorum. ;) Ayrıca cam filmlerinide sökmeliydin.
Ama onun dışındakilerle ilgili anlattıklarına bakılırsa eleman biraz işi yokuşa sürmek için kasıtlı davranmış gibi.
Geçmiş olsun üzüldüm,allah sabır versin.

Co Black

  • İleti: 750
Ynt: Bu hafta aracımı müayeneye götürdüm, götürmez olsaydım
« Yanıtla #4 : Mayıs 24, 2010, 01:43:06 ÖS »
Kat iptalini eski sahibi yapmıştı, o yüzden takabiliceğim katalizör yok elimde, filmlere hafif kusur dedi ses çıkarmadı.
Bi egsozcudan bi günlüğüne bi katalizör bulmaya çalışıcam artık.Araçta da coil over olduğu için bi günlük aracı yükseltebilirim, acaba megane II lerin jantları vtec II lere uyarmı.