Gönderen Konu: Benzin Hırsızları!!  (Okunma sayısı 4188 defa)

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Benzin Hırsızları!!
« : Kasım 15, 2011, 12:35:56 ÖS »
arkadaşlar pompacılar nasıl benzin çalıyor izleyin.. ne günlere kaldık.. Allah ıslah etsin..

http://tvarsivi.com/player.php?i=2011110350488



ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #1 : Kasım 15, 2011, 01:07:39 ÖS »
Adamlar nasıl yapmışlar ya sabah tvde izledim.Bugüne kadar benzin istasyonlarında aracım dolana kadar çıkıp yanında bekledigim için kendimi taktir ediyorum.

sanli90

  • İleti: 1587
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #2 : Kasım 15, 2011, 01:30:30 ÖS »
Dün akşam haberlerde izledim. Polis kameraya çekti ve suç üstü yaptı. Her zaman benzin alırken başında beklerim depo dolduktan sonra gider karta puan yükletir karttan çektiririm.

bhdrknk

  • İleti: 273
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #3 : Kasım 15, 2011, 02:35:37 ÖS »
Yakıtı aldıktan sonra ödemeye gitmek şart oldu.
Bu dönemde tedbiri elden bırakmamak gerekiyor bunu bir kez daha anladık.

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #4 : Kasım 15, 2011, 06:29:05 ÖS »
serefsızler pompacıların bazıları kacak fıs kesıp bazı servıscılere satıor servvıscıde gıderden dusuyor

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #5 : Kasım 15, 2011, 06:50:59 ÖS »
serefsızler pompacıların bazıları kacak fıs kesıp bazı servıscılere satıor servvıscıde gıderden dusuyor

2 Ay kadar pompacılık yapmıştım,adamlar gelip kendileri teklif ediyolardı,şu plakaya kes devamlı %4 senin diyolardı.Ama otomasyon ve bilgisayar sistemi iyi bir istasyonda bi plakaya aynı gün içersinde 3 den fazla yakıt vermez.Bazı istasyonlar cidden çok kötü pompaları ve sistemleri olsun.Böle hileci hurdacılarında eline düşünce yapıyorlar işte.Polise helal olsun.

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #6 : Kasım 15, 2011, 06:53:44 ÖS »
Ben kendi arabamın fişini benzin diye mazotlu olan şirket arabasının üstüne kestiriyodum :D

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #7 : Kasım 15, 2011, 06:54:57 ÖS »
Ben kendi arabamın fişini benzin diye mazotlu olan şirket arabasının üstüne kestiriyodum :D

Tabiki sonra duruma devlet baba el koydu ama pompacılarla bi anlaşmam yoktu gider olarak gösteriyodum

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #8 : Kasım 15, 2011, 06:59:16 ÖS »
Ben kendi arabamın fişini benzin diye mazotlu olan şirket arabasının üstüne kestiriyodum :D

Tabiki sonra duruma devlet baba el koydu ama pompacılarla bi anlaşmam yoktu gider olarak gösteriyodum

Öyle bizde kesiyoduk adam diyodu şu plakaya kes şirket için kesiyorduk şahısa.Ama hep bir adama çalışmak olmaz.Önünü alıyo devlet yavaş yavaş bu işlerin.

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #9 : Kasım 15, 2011, 07:02:15 ÖS »
Ben kendi arabamın fişini benzin diye mazotlu olan şirket arabasının üstüne kestiriyodum :D

Tabiki sonra duruma devlet baba el koydu ama pompacılarla bi anlaşmam yoktu gider olarak gösteriyodum

Öyle bizde kesiyoduk adam diyodu şu plakaya kes şirket için kesiyorduk şahısa.Ama hep bir adama çalışmak olmaz.Önünü alıyo devlet yavaş yavaş bu işlerin.

Aynen sürekli aynı yerden aldıgın zaman problem olmuyodu aslında ama artık devlet baba el atıyo duruma

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #10 : Kasım 15, 2011, 07:29:53 ÖS »
benzin fiyatları bu şekilde giderse bu olaylar dahada artabilir bence.. yeni çalma yöntemleride geliştirebilirler :) aracın başından ayrılmamak şart oldu..

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #11 : Kasım 15, 2011, 08:30:34 ÖS »
Ehliyetimi yeni aldığım zamanlarda bi tokat yemiştim pompacılardan, o gün bu gün ayrılmam pompanın başından.

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #12 : Kasım 15, 2011, 08:38:38 ÖS »
benzin pahalı ......

Serhat__85

  • İleti: 45
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #13 : Kasım 15, 2011, 08:47:07 ÖS »
Ehliyetimi yeni aldığım zamanlarda bi tokat yemiştim pompacılardan, o gün bu gün ayrılmam pompanın başından.
benim başımada gelmişti bişey bende depo kapağı kapanana kadar ayrılmıom :)

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #14 : Kasım 16, 2011, 08:14:16 ÖÖ »
Ya bu işler öyle kolay kolay yapılmaz baksana adamlar birlik olmuş acaba naptılar çaldıkları benzinleri sattılarmı arabalarınamı koydular :D

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #15 : Kasım 16, 2011, 01:01:53 ÖS »
Ya bu işler öyle kolay kolay yapılmaz baksana adamlar birlik olmuş acaba naptılar çaldıkları benzinleri sattılarmı arabalarınamı koydular :D
katılımını arabalarına koymuşlardır katılımını satmışlardır :D oh kebap :P

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #16 : Kasım 16, 2011, 01:05:45 ÖS »
Ya bu işler öyle kolay kolay yapılmaz baksana adamlar birlik olmuş acaba naptılar çaldıkları benzinleri sattılarmı arabalarınamı koydular :D
katılımını arabalarına koymuşlardır katılımını satmışlardır :D oh kebap :P
Allah bereket versin benim asker arkadaşım benzin istasyonunda markette çalışıyodu 4 tane karta puanları yukluyordu otobusculere veriyordu kartını onlar depoyu doldururken parasını kendisini alıyodu adamlardan kıyak iş valla :)

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #17 : Kasım 16, 2011, 01:09:23 ÖS »
Ya bu işler öyle kolay kolay yapılmaz baksana adamlar birlik olmuş acaba naptılar çaldıkları benzinleri sattılarmı arabalarınamı koydular :D
katılımını arabalarına koymuşlardır katılımını satmışlardır :D oh kebap :P
Allah bereket versin benim asker arkadaşım benzin istasyonunda markette çalışıyodu 4 tane karta puanları yukluyordu otobusculere veriyordu kartını onlar depoyu doldururken parasını kendisini alıyodu adamlardan kıyak iş valla :)
bu arada "katılım" olarak çıkmış %50sini araçlara %50si cebe yazim :D valla kıyak iş Ersin abi ilerde bir benzin istasyonunda market filan düşünesim geldi ciddi ciddi gerçekten :D otobüsçülere + bide kamyoncu eklerse iş bitti :)

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #18 : Kasım 16, 2011, 02:37:55 ÖS »
Ya bu işler öyle kolay kolay yapılmaz baksana adamlar birlik olmuş acaba naptılar çaldıkları benzinleri sattılarmı arabalarınamı koydular :D
katılımını arabalarına koymuşlardır katılımını satmışlardır :D oh kebap :P
Allah bereket versin benim asker arkadaşım benzin istasyonunda markette çalışıyodu 4 tane karta puanları yukluyordu otobusculere veriyordu kartını onlar depoyu doldururken parasını kendisini alıyodu adamlardan kıyak iş valla :)
bu arada "katılım" olarak çıkmış %50sini araçlara %50si cebe yazim :D valla kıyak iş Ersin abi ilerde bir benzin istasyonunda market filan düşünesim geldi ciddi ciddi gerçekten :D otobüsçülere + bide kamyoncu eklerse iş bitti :)

Askerligimde koli koli ıslak mendiller havlular oto kokuları bu puan karşılıgı verilen futbol takım cantaları yollattı ailesine bize hediye etti :)

efecelebi

  • İleti: 75
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #19 : Kasım 16, 2011, 06:58:40 ÖS »
Bu istasyon Shell sanırım
Bende sürekli shell den alırım, hediye puanlarla aldığım benzinle 7-8 litre benzinle benzin lambam sönmemişti bile, şimdi iyice şüphelendim :(

offf be hiçkimseye güven kalmadı, ALLAH tan arabamız LPG li, tabancayı biyerlerine sokup depolayamazlar :) benzini de arada bir alıyorum, başlarından ayrılmam olur biter.

mali

  • İleti: 8035
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #20 : Kasım 16, 2011, 07:35:05 ÖS »
vay edit:kural dışı kelime)ler..
ben arabamın başından iyiki ayrılmıyorum

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #21 : Kasım 16, 2011, 07:43:49 ÖS »
hep yakıt aldıktan sonra kontrol ediyorum litre de sapma oldumu diye güncel litre fiyatıyla aldığım ücret karsısında yakıtı bölüyorum cıkan sonuç ortüşüyosa yola devam :)

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #22 : Kasım 16, 2011, 08:43:39 ÖS »
Pompacı bir arkadaşın tavsiyesi fişinizi mutlaka isteyin.

bozdemir

  • İleti: 810
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #23 : Kasım 16, 2011, 08:57:57 ÖS »

 Videodaki petrol iyi olmaya iyi ama çalışanları edit:kural dışı kelime) çıkmış naparsın..  Depoyu doldurmayacağım zamanlar belli miktar da yakıt alırsam eğer aracın başında beklemiyorum bazen işim acele olduğunda örneğin ( direkt 97 oktan/100 liralık diyip ödemesi için içeriye gidiyorum.) Neyse bunda sonra acil durumlarda bile aracın başın da beklesek iyi olacak :)

efecelebi

  • İleti: 75
Ynt: Benzin Hırsızları!!
« Yanıtla #24 : Kasım 17, 2011, 03:59:51 ÖS »
Bu istasyon Shell sanırım

Civarından gelip geçen arkadaşların söylediğine göre shell değilmiş