Gönderen Konu: AYDIN HONDA SERVİS ŞİKAYETİMİZZ  (Okunma sayısı 1404 defa)

LİDER

  • İleti: 1
AYDIN HONDA SERVİS ŞİKAYETİMİZZ
« : Temmuz 26, 2012, 02:28:37 ÖS »

AYDIN MERKEZDE 99 MODEL HONDA CR-V ARACIMIZI YILDIRIMLAR HONDA PLAZA DA 10/03/2012 TARİHİNDE ARKA TAMPON SOL KÖŞEDEKİ ÇİZİKLERDEN DOLAYI BOYATTIK.ERTESİ GÜN BOYA YÜZEYİNDE ÇATLAMALAR VE PORTAKAL YÜZEYİ GÖRÜNÜMÜ ŞEKLİNDE KABARMALAR OLDUĞUNU FARK ETTİK.SERVİSTEN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇİN ARANDIĞIMIZDA ŞİKAYETİMİZİ DİLE GETİRDİK.TELEFONDAKİ TEMSİLCİNİN SORUNU İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GETİRİN ARACINIZI GİDERELİM DEMESİ ÜZERİNE İŞ YOĞUNLUĞU VE HAVA ŞARTLARINDAN ÖTÜRÜ BİRKAÇ AY ARADAN SONRA GÖTÜREBİLDİK.GİTTİĞİMİZDE SERVİS MÜDÜRÜ VOLKAN BEY ÇATLAMALARIN  ÜZERİNDEN ZAMAN ARALIĞININ ÇOK GEÇTİĞİNİ VE ÜCRETE TABİ OLARAK DÜZELTME YAPABİLECEKLERİNİ SÖYLEDİ.KENDİ HATALARINI ZAMAN AŞIMI DOLAYISIYLA  ÜZERİNDEN ATMAK İÇİN BOYADAN DEĞİL ESNEME SONUCU ÇATLAMALARIN  OLDUĞUNU İDDİA EDEREK SON DERECE KABA BİR ÜSLUP İLE İŞLEMİ ÜCRET ALMADAN DÜZELTEMEYECEKLERİNİ SÖYLEDİ.ARACIMIZIN TAMİR BAKIM VE BU TÜR İŞLEMLER İÇİN DAHA GÜVENİLİR VE YETKİLİ BİLDİĞİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN ÖN PLANDA OLMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNEREK GİTTİĞİMİZ SERVİSİN BU ŞEKİLDE YANLIŞ YAKLAŞIMI HONDA YETKİLİ SERVİSİNE OLAN GÜVENİMİZİ SARSMIŞTIR.BU KONUYU TÜM ÇEVREM İLE  PAYLAŞACAĞIMI BİLMENİZİ İSTERİM.ÜST MAKAM OLARAK NE YAPILMASI GEREKİYORSA YAPILARAK TARAFIMA BİLGİ VERİLMESİNİ RİCA EDİYORUM. AYDIN :TURAN BEKTAŞ.



Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: AYDIN HONDA SERVİS ŞİKAYETİMİZZ
« Yanıtla #1 : Temmuz 26, 2012, 02:39:19 ÖS »

Öncelikle geçmiş olsun..

Forumdaki ilk mesajınızda şikayetinizi dile getiriyorsunuz..Uluslararası ve forum kuralları gereği küçük harf kullanmanız gerekir.Bu paylaşım formu şikayet sitesi değildir..

Konu ile ilgili olarak işlemi yaptırmaya 1 ay sonra gidiyorsunuz servisin bu şekilde düşünmesi normal 1 ayda neler oluyor neler değişiyor. Tabiki servisin yaklaşım tarzı çözüm odaklı olması gerekir..Tekrardan geçmiş olsun.

becoca

  • __ByR@Mm__
  • İleti: 1334
Ynt: AYDIN HONDA SERVİS ŞİKAYETİMİZZ
« Yanıtla #2 : Temmuz 26, 2012, 08:35:14 ÖS »

Öncelikle geçmiş olsun..

Forumdaki ilk mesajınızda şikayetinizi dile getiriyorsunuz..Uluslararası ve forum kuralları gereği küçük harf kullanmanız gerekir.Bu paylaşım formu şikayet sitesi değildir..

Konu ile ilgili olarak işlemi yaptırmaya 1 ay sonra gidiyorsunuz servisin bu şekilde düşünmesi normal 1 ayda neler oluyor neler değişiyor. Tabiki servisin yaklaşım tarzı çözüm odaklı olması gerekir..Tekrardan geçmiş olsun.

+1 diyor ve ekliyorum. Servise gidip en azndan gösterseydiniz tamponu. (Sadece telefonda söylediğinizi yazmışsınız) durumu anlatıp bir kaç ay sonra yaptırabilirdiniz.