Gönderen Konu: Askere Gidiyorum....  (Okunma sayısı 3759 defa)

OzzWoLF

  • İleti: 363
Askere Gidiyorum....
« : Şubat 12, 2010, 04:15:02 ÖS »
Sayın Arkadaşlar.Sülüsüm çıktı.
90/1 Manisa Kırkağaç 6.Kolordu Taburuna gidiyorum.Biraz anlattılar ama yinede askerlik görevimi böyle zor bir yerde yapacagım için gerçekten mutluyum.Hepinizi çok seviyorum :lovee 
Tüm dualarınız bizimle olsun.Allaha emanet olun.Hakkınızı helal edin arkadaşlar

22 şubatta birligime teslim olacagım.



caner2

  • İleti: 622
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #1 : Şubat 12, 2010, 04:29:38 ÖS »
hadi hayırlı teskerelerr

mcanx

  • İleti: 473
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #2 : Şubat 12, 2010, 04:41:24 ÖS »
Allah hayırlı teskereler versin..

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #3 : Şubat 12, 2010, 04:42:41 ÖS »
Hayırlı teskereler.

deniz

  • Co-Admin
  • İleti: 4892
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #4 : Şubat 12, 2010, 04:43:58 ÖS »
Hayırlı teskereler...

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #5 : Şubat 12, 2010, 04:48:49 ÖS »
Hayırlı teskereler.

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #6 : Şubat 12, 2010, 07:11:56 ÖS »
hayırlı teskereler mustafa..İnşallah zorlanmazsın

digalo

  • İleti: 1155
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #7 : Şubat 12, 2010, 08:19:51 ÖS »
Hayırlı teskereler diliyorum.
Allah yardımcınız ve koruyucunuz olsun.

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #8 : Şubat 12, 2010, 08:55:37 ÖS »
hayırlı teskereler

zack

  • İleti: 497
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #9 : Şubat 12, 2010, 09:30:30 ÖS »
Allah yardımcın olsun. Hayırlı teskereler.

FZG

  • Ziyaretçi
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #10 : Şubat 12, 2010, 09:33:18 ÖS »
Hayirli tezkereler, sagasalim git gel insallah.

ysf55

  • İleti: 1598
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #11 : Şubat 12, 2010, 09:34:27 ÖS »
Hayırlı teskereler.

ondermersin

  • İleti: 193
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #12 : Şubat 12, 2010, 09:38:14 ÖS »
hayırlı teskereler şimdiden,
şafak karanlık :D

cevo

  • İleti: 53
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #13 : Şubat 12, 2010, 10:14:05 ÖS »
hayırlı teskereler kardeşim biz yaptık bir yerimiz eksilmedi sen de sağsalim gider gelirsin inşallah

nadirgoktan

  • İleti: 1314
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #14 : Şubat 12, 2010, 10:17:50 ÖS »
hayırlı teskereler kardeş

OzzWoLF

  • İleti: 363
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #15 : Şubat 12, 2010, 11:01:04 ÖS »
Çok teşekkur ederim arkadaşlar.Hayırlısıyla bir gidip geliyim bakalım.adrenaliinn kardeşimmm  gitmeden bir görüşelim numarını bana mesaj olarak atda.Konuşalım.

blackbull

  • İleti: 1427
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #16 : Şubat 12, 2010, 11:05:41 ÖS »
aboooooooo bitermi bu askerlik yat kalk sürün :(

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #17 : Şubat 13, 2010, 12:18:11 ÖÖ »
mustafa, kardeşim, hemşerim... bana pm den numaranı yaz.

askerliğine başladıktan sonra sana sağlam bi güzellik yapıcam... :artis

şimdiden hayırlı teskereler...

otokolik

  • İleti: 728
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #18 : Şubat 13, 2010, 11:54:31 ÖÖ »
hayırlı tezkereler.

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #19 : Şubat 13, 2010, 12:44:57 ÖS »
hayırlı teskereler ..

22 şubat ta eminmisin ? sevk tarihinse boşuna erken teslim olma derim ..

PANÇO

  • İleti: 267
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #20 : Şubat 13, 2010, 03:41:26 ÖS »
Kardeşim hiç sağdan soldan duyduğun laflara bakma Manisa Kırkağaç eskisi gibi değil eskiden Türkiye'de iki yeri gösterirlerdi kırkağaç ile foça yine hala oraları gösterirler ama kırkağaç eskisi gibi değil foçayı bilmiyorum şu anda nasıl sen hiç orayı kafaya takma kimsenin sözlerinede bakma hayırlısı olsun
Sana hayırlı teskereler sağ salim gidip gelmen sevdiklerine kavuşman dileğimle Allah yardımcın olsun.

blackbull

  • İleti: 1427
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #21 : Şubat 13, 2010, 04:12:30 ÖS »
ben şakasına söledim bana da askere gitmeden önce öle diyorlardı bence askerlik iyi birşey hayatın değerini hergünün değerini orda anlıyorsun sağ salim git gel kardeşim korkacak hiçbirşey yok

doan

  • İleti: 1605
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #22 : Şubat 13, 2010, 05:51:44 ÖS »
hayırlı teskereler. Allah'a emanet..

34 AT 4065

  • İleti: 110
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #23 : Şubat 13, 2010, 07:55:21 ÖS »
hayırlı teskereler

OzzWoLF

  • İleti: 363
Ynt: Askere Gidiyorum....
« Yanıtla #24 : Şubat 14, 2010, 10:17:30 ÖÖ »
Sagolsun honda sever arkadaşlarım.
Bu  arada askerlik şubesinin duvarında yazan kağıt 22 şubatta birliginize teslim olacaksınız diyor.Facebooktan 5 tane arkadaş buldum kendime kırkagaça gidecek.Onlarda 23-24 falan teslim olacaz diyor.Ben ne yapacam şimdi bilmiyorum herhalde bende 23'ünde teslim olurum.Bu arada adanadanda ayhan pektaş abimizle beraber gidecez.Oda oraya gidiyor.Bakalım ne yapacam bilmiyorum yavvv