Gönderen Konu: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?  (Okunma sayısı 10059 defa)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« : Temmuz 20, 2008, 11:18:37 ÖS »
Arkadaşlar geçen birden sohbet ederken aklımıza geldi ve bir abimizin beyaz civic 99 kasa acaba diyorum nasıl olur ..

photoshop ile ugrasan arkadaşlar isterlerse deneme yapabılırse sevinirim.

Şimdiden fikirleriniz için teşekkürler ..



bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #1 : Temmuz 20, 2008, 11:30:42 ÖS »
yok bea mahir abi apachi gibi olur

Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #2 : Temmuz 20, 2008, 11:39:22 ÖS »
Mahir abi sanada dediğim gibi değşik olur fazla dikkat çeker... eğer dikkat çekmeyi seviyorsanız yapın derim... :)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #3 : Temmuz 20, 2008, 11:43:02 ÖS »
Önemli olan dikkat çekmesi değil bizim gözümüzde oldu diyebilmemiz.

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #4 : Temmuz 21, 2008, 12:10:47 ÖÖ »




Gibi :)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #5 : Temmuz 21, 2008, 12:12:31 ÖÖ »



merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #6 : Temmuz 21, 2008, 12:21:21 ÖÖ »
Bence hiç güzel durmuyo mahir...

loiz

  • İleti: 560
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #7 : Temmuz 21, 2008, 12:25:06 ÖÖ »
aabi bu ne yaa..doğan görünümlü şahinleri andırmış :D

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #8 : Temmuz 21, 2008, 12:57:58 ÖÖ »
mahırım bence guzel olur bızım burda bı hondada var boyle photoda olmuyoo guzel durmuyoo...

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #9 : Temmuz 21, 2008, 01:03:48 ÖÖ »
Cüneyt abi diyorum ya birden bire cıktı ve ben birden dedim valla görmek lazım ya hiç olmaz yada hoş durur heh valla oldu deriz ..

shopları sadece azda olsa fikir olsun diye düşündüm yani sanki tip durmuyor ..

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #10 : Temmuz 21, 2008, 09:43:00 ÖÖ »
Bence şahsi fikrim olmaz çok kötü durur civiv'in üstünde...

TYPE-R

  • İleti: 275
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #11 : Temmuz 21, 2008, 09:46:01 ÖÖ »

aabi bu ne yaa..doğan görünümlü şahinleri andırmış :D


+1905

mahir abicim piyasada o kadar güzel jantlar varken bence borbet yakışmaz civiclere >=ok

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #12 : Temmuz 21, 2008, 10:02:00 ÖÖ »
iğrenç duruyor bence .çok kötü bir görünüm.



aabi bu ne yaa..doğan görünümlü şahinleri andırmış :D


+1905

mahir abicim piyasada o kadar güzel jantlar varken bence borbet yakışmaz civiclere >=ok



katılıyorum bu yorumlara

EXELANCE

  • İleti: 1044
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #13 : Eylül 01, 2008, 09:02:00 ÖS »
sanki çok kaba olmus daha kibar bişeyler deneseniz  daha guzel olur bence

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #14 : Eylül 01, 2008, 10:08:43 ÖS »
olur ;) bitane gri renk 99 civic te vardı.resim olsa koyucam ve mükemmel duruyor.ayrıca araç basık olunca jant daha çok kendini gösterir bunuda unutmayın;) borbeti taktrın bakın beğenmezse çıkartrsınız jant-lastikçi denetir zaten:)

TYPE-R

  • İleti: 275
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #15 : Eylül 01, 2008, 10:17:26 ÖS »

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #16 : Eylül 01, 2008, 10:19:11 ÖS »

bence bıdaha düşünün eski kasa bmw gbi durmuş araç  >=ok

http://www.sahibinden.com/94000_km_de_kusursuz_honda_34_ak_3644WQQaXQQ10146508WQQpXQQdisplayitem
bu aracı diodum işte.bence 10 numara duruyor

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #17 : Eylül 01, 2008, 10:22:41 ÖS »


bence bıdaha düşünün eski kasa bmw gbi durmuş araç  >=ok

http://www.sahibinden.com/94000_km_de_kusursuz_honda_34_ak_3644WQQaXQQ10146508WQQpXQQdisplayitem
bu aracı diodum işte.bence 10 numara duruyor


bende bunu soyluyordum... valla zevk tabı mahırım bence guzel....

Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #18 : Eylül 01, 2008, 10:38:53 ÖS »
Gerçekde çok değşik duruyor drag arabası gibi lastikler fırlamış dışarı :) acaba böyle olması yol tutuşunu + yada - etkilermi?

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #19 : Eylül 01, 2008, 10:40:36 ÖS »
geniş tabanlı lastik fark ettiriyor ;) zaten basmısta yere yol tutşu çok iyi olmuştur.ön ve arkada viraj denge çubukları koydun mu daha da bi manyak olur :)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #20 : Eylül 01, 2008, 10:45:36 ÖS »
ARaç zaten basılacak eve yapmak istediğim aracın sahibi abimizde aracı görmüş çok fena diyordu aracı paylaştığınız için tşkkrler

Bence kötü durmamış walla hoş durmuş ;)

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 99 Honda civic e Borbet jant olur mu ?
« Yanıtla #21 : Eylül 01, 2008, 10:47:03 ÖS »
10 numara 10.taktırsın bence.