Gönderen Konu: 2.5 ay aradım bulamadım :(  (Okunma sayısı 1708 defa)

geveze

  • İleti: 184
2.5 ay aradım bulamadım :(
« : Eylül 22, 2010, 11:01:20 ÖÖ »
2.5 ay vtec ve accord aradım bulamadım accord buldum 2.4'ün vergisini duyunca olamaz dedim ve gittim avensis 2.0 exe.elegant tiptronik aldım oda japon diye deneyip göreceğim var mı bi bilginiz arkadaşlar? bu arada beni buluşmalara bende gelebilir miyim :)



deniz

  • Co-Admin
  • İleti: 4892
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #1 : Eylül 22, 2010, 11:20:46 ÖÖ »
buluşmalara tabiki gelirseniz thtde araba ayrımı yapılmaz...
diğer konuya gelince bilgisi olan biri cvp verir elbet :D

sukufe07

  • İleti: 37
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #2 : Eylül 22, 2010, 11:32:09 ÖÖ »
Ben vtec 4 ay aradım o sıradada aracsızdım ve sabrın sonu selamet oldu.Kullanıcısıda piyasasıda ozel oldugu ıcın temızınıde satanınıda bulması zor bir arac bu bi gercek.
Aracınada hayırlı olsun dıyorum allah kaza bela vermesın insallah.
Vtec alsaydın oncelıklı farkı yakıt olurdu.Tiptronik olması guzel otamatik kullanmazsan senın ıcın daha ıyı olur dıye dusunuyorum.
Marka farkını sorarsan aynı bence aynı kalıtelerde sonucta ıkısıde japon cıkıslı ;)
Biz nekaadar surası sole burası bole desekde boş dedıgın gıbı kullan gor ozaman daha ıyı anlıyacaksın ;)

geveze

  • İleti: 184
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #3 : Eylül 22, 2010, 11:55:29 ÖÖ »
bekliyorum hala :)

geveze

  • İleti: 184
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #4 : Eylül 22, 2010, 12:03:34 ÖS »
teşekkür ederim daha iyisi senin olur inşallah, hangi arabaya baktıysam ertesi gün satıldı bende bu aracı boludan aldım ist a geldim aradım adamı baktırıp alcam dedim :) yakıtı biraz fazla gibi görünüyo ama şehir içinde şirkette 2007 civic elegance vermişti onunda şehir içi yakıtı 11.5lt bakımları yaptırıp bakacağım hangisi daha çok yakıyo.

Adem YILMAZ

  • İleti: 416
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #5 : Eylül 22, 2010, 12:07:45 ÖS »
http://forum.turk.net/oku.asp?tid=65792

bu sitede bir kaç yorum var ancak toyota hakkında sadece saglam ve konforlu oldugunu duymuştum.Hayırlı olsun güle güle trafiksiz,cezasız kullanman dileklerimle

sukufe07

  • İleti: 37
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #6 : Eylül 22, 2010, 12:12:59 ÖS »
Yakıtta tasarruf dıyosan 2005-06 bakıcaksın.2007 ve ustu ozellikle Elegance serilerinin en buyuk farkı o zaten YAKIT.
Şahıs isen LPG sart yani hatta şartı bırak fabrika cıkısı taksalar fena olmaz bence :D :D

Karahan

  • Fatih_K
  • İleti: 1647
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #7 : Eylül 22, 2010, 12:43:44 ÖS »
Avensis iyi tercih. Honda olmayacaksa alınabilecek en iyi makinelerden biridir bana göre.

Karahan

  • Fatih_K
  • İleti: 1647
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #8 : Eylül 22, 2010, 12:52:04 ÖS »
Hayırlı olsun, güle güle kullan.

geveze

  • İleti: 184
Ynt: 2.5 ay aradım bulamadım :(
« Yanıtla #9 : Eylül 22, 2010, 08:04:00 ÖS »
lpg bende düşündüm ama d4 motora takılmıyormuş :) yapacak birşey yok gelmesini bekleyeceğiz toyota forumunda gördüm herkes lpg bekliyo :)