Gönderen Konu: 2006 Nissan 350z  (Okunma sayısı 3414 defa)

ReD_JaZZ

  • İleti: 396
2006 Nissan 350z
« : Ekim 07, 2005, 08:02:04 ÖS »















3.5 Litre V6,300 beygir,353 tork,19" jant,arkadan itiş,1544 kg,250 limitli son hız...
Yurt dışı fiyatı 34.350 €



VWci

  • İleti: 661
    • http://www.vwtr.net/forum
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #1 : Ekim 08, 2005, 03:06:55 ÖS »
guzel makinalar.....renault da buna benzer bir arac cikarabilir en azindan motoru ayni olur...zaten kullaniliyor olmasi lazm bu motorun renaultlarda.....

DzinaJ

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #2 : Ekim 09, 2005, 10:13:24 ÖÖ »
çok güzel arac arka stolar özellikle iyi epey de şu ön tampondaki sinyal lambasını yada reflektörmü her neyse beyenmedim...

ReX

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #3 : Ekim 09, 2005, 03:28:26 ÖS »
çok ağır araç yaa :S

93si

  • İleti: 743
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #4 : Ekim 09, 2005, 09:27:39 ÖS »
Brembo caliper var makinada disklerde hava kanalı yok ilginç
Demekki balataları dayanmıyo :-)

hakangunduz

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #5 : Ekim 10, 2005, 08:42:18 ÖÖ »
Renault un çıkarması saçma olmaz çünkü Nissan la beraber yapıyolar arabaları artık..

memopad

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #6 : Ekim 10, 2005, 09:01:22 ÖÖ »
Crossfire'e benzemiş sanki..
ama güzel olmuş..
hakkınız vermek lazım..

Low-Rider

  • İleti: 42
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #7 : Ekim 10, 2005, 11:39:19 ÖÖ »
jantlar güzel olmuş

Güven

  • İleti: 1815
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #8 : Ekim 10, 2005, 12:14:35 ÖS »
Bencede Çok tatlı araç fiyat yurtdışı bence bedava yani  :eek:

hakangunduz

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #9 : Ekim 10, 2005, 12:29:23 ÖS »
jantlar yine RAYS den büyüksün rays :)

onur_rasty

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #10 : Ekim 10, 2005, 04:43:06 ÖS »
yurt dısı fiyatı iyi de türkiye zor sokulur bu makina.
Bir eski modeli 70.000 euro ya satın alınıyodu bununda baslangıç fiyatı baya el yakar.

Modifiyeci

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #11 : Ekim 10, 2005, 06:13:04 ÖS »
gercekten cok guzel arac ama su anki kasayla fazla fark yok sadece sinyal ve jant bunu arkadasim cem in gormesi lzm

EwO

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #12 : Ekim 24, 2005, 10:10:09 ÖS »
o kapalı olan yerde tw mi war yaaaa .. bide ben bunun eski modelini trtuningde gormustum oto. vites arabaya gordugum en guzel modifiye :D:D

dd1777

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #13 : Ekim 25, 2005, 10:35:17 ÖÖ »
güzel alet

can

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #14 : Ekim 28, 2005, 05:27:38 ÖÖ »
offf of... bittiğim an bu andır..

timucintt

  • İleti: 265
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #15 : Ekim 28, 2005, 01:31:51 ÖS »
Çok güzel

dd1777

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #16 : Ekim 28, 2005, 02:21:51 ÖS »
ammmaa kapı kplu çok kötü duruyo

VTI

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #17 : Ekim 28, 2005, 02:33:26 ÖS »
sevemedim ne hikmetse bunu

s2000  tercih ;)

Modifiyeci

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #18 : Ekim 28, 2005, 10:18:36 ÖS »
o kapali bolumde yol bilgisayari var

AudioGarage

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #19 : Ekim 28, 2005, 11:27:02 ÖS »
Alıntı yapılan: "93si"
Brembo caliper var makinada disklerde hava kanalı yok ilginç
Demekki balataları dayanmıyo :-)


brembo dedin..yine beni mahwettin bilader..aklıma ewo geldi yaaaw..

Arızalı-rahatsız

  • Ziyaretçi
2006 Nissan 350z
« Yanıtla #20 : Kasım 18, 2005, 11:17:39 ÖÖ »
güsellll makina :thumbsup: