Gönderen Konu: 100 OKTAN SHELL'DEN  (Okunma sayısı 4679 defa)

HONDA

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« : Aralık 02, 2005, 01:27:52 ÖS »
Shell’den farklı isteklere uygun iki yeni ürün daha: “Yeni Shell V-Power” ve “100 oktan Shell V-Power Racing”...

Otomobil sürücülerinin farklı yakıt ihtiyaçlarına yönelik ürün geliştiren Shell, “Yeni Shell V-Power” ile Türkiye’nin ilk ve tek 100 oktanlı yakıtı “Shell V-Power Racing”i aynı anda pazara sundu.
 

Akaryakıt teknolojisinin yenilikçi şirketi Shell, farklı sürücü isteklerine uygun ürün çeşidi sunma hedefiyle Türk tüketicisiyle iki yeni ürününü aynı anda buluşturdu. “Performans size ne ifade ediyor?” sloganıyla yola çıkarak sürücülerin yakıt performansı konusundaki beklentilerini araştıran Shell, üstün temizleme formülasyonu ile yeniden geliştirdiği “Yeni Shell V-Power”ı ve Türkiye’nin ilk ve tek 100 oktanlı yakıtı “Shell V-Power Racing”i Türkiye’deki sürücülerle buluşturdu.

“Yeni Shell V-Power”, otomobilinin motorunun en iyi koşullarda korunarak sorunsuz, temiz ve rahat bir sürüş isteyen özenli sürücüler için geliştirilirdi. Ferrari işbirliğiyle geliştirilen Türkiye’nin 100 oktanlı ilk ve tek yakıtı olan “Shell V-Power Racing” ise, motorundan maksimum güç beklentisinde olan ve dinamik bir sürüş keyfi isteyen sürücüler için üretildi.

Shell mühendisleri ve uzmanlarınca İngiltere’deki Ar-Ge Laboratuvarlarında test edilerek geliştirilen “Yeni Shell V-Power” ve “Shell V-Power Racing”in lansmanıyla Shell’in akaryakıt istasyonlarındaki benzin portföyü “Shell Kurşunsuz Benzin” ile birlikte üçe yükseldi. Sürücüler böylece, performans beklentileri doğrultusunda Shell istasyonlarından diledikleri yakıtı seçebilecek.

Shell’in Türkiye pazarına sunduğu iki yeni ürünlerle ilgili  Shell Türkiye Perakende Satışlar Müdürü Ahmet Erdem yaptığı açıklamada şunları söyledi:

“Akaryakıt teknolojisinin yenilikçi şirketi olarak vizyonumuz, otomobil sürücülerinin yakıt tercihi konusunda farklılaşan istek ve beklentilerini doğru çözümlerle karşılamaktır.

Bu nedenle, Türkiye pazarında müşterilerimizin beklentilerini öğrenmek amacıyla bir dizi araştırma yaptık. Araştırma sonuçları bize, müşterilerimizin yakıt beklentilerinin farklılaştığını tekrar ispat etti.

Aldığımız yanıtlar, müşterilerimizin bir kısmının, otomobillerinde motorun hızlanma ve tepki verme yeteneğine önem verdiğini gösterdi. Diğer bir müşteri grubumuzun da otomobilinde performans anlayışının sorunsuz, temiz, rahat bir sürüş ve motorunun en iyi koşullarda korunmasına öncelik verdiğini ortaya koydu.

Müşteri beklentilerini sürekli araştıran bir şirket olarak müşterilerimizin isteklerine bu defa ise Shell kalitesi ve teknolojisi ile geliştirilmiş geniş bir ürün yelpazesi sunmak istedik. Artık, otomobil sürücüleri tercihlerine göre birçok yakıtı Shell istasyonlarında bulabilecekler. Kalitesi ile müşterilerimizin beğenisini toplamış ve kurşunsuz ürün pazarında Türkiye’nin pazar lideri olmuş “Shell Kurşunsuz Benzin”imizin yanı sıra “Yeni Shell V-Power” ve Türkiye’nin ilk ve tek 100 oktanlı yakıtı “Shell V-Power Racing”i Türkiye’deki müşterilerimizle aynı anda buluşturuyoruz.
 
“Yeni Shell V-Power” gelişmiş formülü sayesinde, aracın motorunu temizliyor, sürtünmeyi azaltıyor, sürücüsüne sorunsuz, temiz ve rahat bir sürüş keyfi sunuyor.

Türkiye’nin ilk ve tek 100 oktanlı yakıtı “V-Power Racing” ile Türk sürücüleri Formula One araçlarında bile kullanılabilecek kalitedeki yakıta ulaşma imkanına sahip oluyorlar. Formula One katılımları’ndaki ortağımız Ferrari takımı ile geliştirdiğimiz Shell V-Power Racing dinamik bir sürüş performansı sunuyor. Bu özellikleriyle, en güçlü benzin olarak Türkiye pazarında yerini alacaktır.”

“Performans size ne ifade ediyor?”

Performans sizin için temiz ve rahat bir sürüş mü?

Her tip sürücü için özel çözüm geliştirmeye önem veren Shell, “Yeni Shell V-Power”ı, otomobilde performans anlayışı, sorunsuz, temiz ve rahat  bir sürüş keyfi ve motorunun en iyi koşullarda korunmasını isteyen özenli sürücüler için geliştirildi.

Yeni Shell V-Power, geliştirilmiş özel formülü sayesinde, aracınızın motorunu temizliyor, motordaki sürtünmeyi azaltıyor, sorunsuz, temiz ve rahat bir sürüş keyfi sunuyor. Yeni Shell V-Power’a özel bu formül sayesinde motorunuz birikmiş kirlerden kurtuluyor; temizlenerek sürekli kullanılması halinde daima bakımlı kalıyor.

Performans sizin için heyecanın vazgeçilmez bir parçası mı?

Shell teknolojisinin en son ürünü “Shell V-Power Racing” ise, Shell mühendisleri ve uzmanlarının Formula One’da Ferrari için yakıt geliştirme çalışmaları sonucunda yaratıldı.

Ferrari işbirliğiyle geliştirilen Türkiye’nin 100 oktanlı tek yakıtı “Shell V-Power Racing”, otomobilinden performans beklentisini ‘her koşulda maksimum güç almak’ olarak belirleyen, motorundan maksimum güç beklentisinde olan ve otomobil kullanmayı bir tutku olarak yaşayan sürücüler için geliştirildi. Yakıtın çok daha kısa sürede yanmasını sağlayarak aracın gücünü maksimuma çıkaran Shell V-Power Racing ile araçlar, üst düzeyde dinamik bir hızlanma yeteneği kazanıyor.

Shell V-Power Racing’in motor üzerindeki etkisi, laboratuvarda, motor test tezgahlarında, yol bantlarında ve gerçek yol koşullarında olmak üzere, 250 bin kilometreden fazla test sürüşü sırasında incelendi.
 



pyros

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #1 : Aralık 02, 2005, 11:32:16 ÖS »
arabam 1,6 yada 2olsaydı keşke:((

Jehuty

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #2 : Aralık 03, 2005, 01:32:34 ÖS »
Kullanan oldu mu hiç ??

ImportRacer

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #3 : Aralık 03, 2005, 01:34:29 ÖS »
bende merak ettm kullananlar yazsın.

EROLL

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #4 : Aralık 03, 2005, 02:05:31 ÖS »
uzun yolda 98 ve 100 ün farkı belirgin oluyormuş..

HONDA

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #5 : Aralık 03, 2005, 02:50:43 ÖS »
Kalan çeyrek depo 98'imi bitirip 100 oktan alacağım.
95'e göre 98'de daha çabuk depo bitiriyordum bakalım 100
oktan da ne kadar fark edecek?

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #6 : Aralık 03, 2005, 11:20:53 ÖS »
Ben 97 kullanıyorum.  Fiyatlar nasıl?

ImportRacer

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #7 : Aralık 04, 2005, 12:17:40 ÖÖ »
2.91 ytl.

kelalper

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #8 : Aralık 04, 2005, 01:17:22 ÖÖ »
arkadaşlar bende denemek için 100 aldım. Bi dönem 98 kullandım ve daha sonra SL 55 in bile 95 aldığını görünce bırakmıştım ve performans açısından da 98 ile 95 arasında fark belirgin değildi. Bugün depoyu sonuna kadar bitirmek için gazlayarak döndüm karşıdan be 100 oktan aldım. Pompacı çocuk size nasipmiş ilk dedi koyarken. Denemek için aldım. Ama heralde bundan sonra değiştirmem. İlk defa bir benzinin bu kadar fark edeceğini hissettim. Gerçekten çok sorunsuz devirlenio. Ooy bile dedim sesli olarak. O kadar fark etti bende. Pahalı ama değer. Merter yeşilyurt girişi arası ortalama 18 lt ile gelmişim gerisini siz düşünün nasıl gazladıysam buraya kadar.

VteC_MaNiaC

  • İleti: 317
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #9 : Aralık 04, 2005, 10:29:40 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "kelalper"
arkadaşlar bende denemek için 100 aldım. Bi dönem 98 kullandım ve daha sonra SL 55 in bile 95 aldığını görünce bırakmıştım ve performans açısından da 98 ile 95 arasında fark belirgin değildi. Bugün depoyu sonuna kadar bitirmek için gazlayarak döndüm karşıdan be 100 oktan aldım. Pompacı çocuk size nasipmiş ilk dedi koyarken. Denemek için aldım. Ama heralde bundan sonra değiştirmem. İlk defa bir benzinin bu kadar fark edeceğini hissettim. Gerçekten çok sorunsuz devirlenio. Ooy bile dedim sesli olarak. O kadar fark etti bende. Pahalı ama değer. Merter yeşilyurt girişi arası ortalama 18 lt ile gelmişim gerisini siz düşünün nasıl gazladıysam buraya kadar.


benimde benzinim bitmişti alim bakim dedim ... gerçekten güzel yani fena deil... ama merak ettiğim bi konu war bizim araçlarımız 98 oktana göre ayarlı dimi ? ... bu arada arabadan çıkan egzos gazında benzin kokusu azaldı

ImportRacer

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #10 : Aralık 04, 2005, 11:48:48 ÖÖ »
100 oktan amacı ztn aşırı beslemeliler bi çok otomobil 95 98 ayarlı bizde.

speedy_gonzales

  • İleti: 382
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #11 : Aralık 05, 2005, 04:37:42 ÖS »
Guzel guzel ben de aldım bulusmaya gelırken cıddı derecede tuketımım dustu o kadar da gazlamama ragmen... :D  :D  :D

HONDA

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #12 : Aralık 05, 2005, 05:02:15 ÖS »
Sakın o düşüş headers'dan olmasın.  :-)

speedy_gonzales

  • İleti: 382
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #13 : Aralık 05, 2005, 05:09:47 ÖS »
Alıntı yapılan: "erischman®"
Sakın o düşüş headers'dan olmasın.  :-)

Valla, olabılır, belkı de ondandır... :?
Ya baskanım bu arada ozledık ya gorusseydık cok ıyı olacaktı...

HONDA

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #14 : Aralık 05, 2005, 05:28:54 ÖS »
Sorma bende çok özledim herkesi.
Bakalım bi Bursa çıkartması yapıcam zaten yakında.  :-)

OzguR

  • İleti: 523
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #15 : Aralık 05, 2005, 10:21:15 ÖS »
shell den ağızı yananları gördükçe ve duydukça bıraktım, shell e girmek bile istemiyorum açıkçası :?

Güven

  • İleti: 1815
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #16 : Aralık 06, 2005, 08:16:38 ÖÖ »
Bende buluşmaya gelirken depomu fullemiştim ama 95 oktanla :) Arasında gerçekten fark olacaksa fazla vermeye gerek var eğer yoksa boşuna ..meyelim.Lütfen kullanan arkadaşlar görüşlerini detaylı açarlarsa bizlerede yol göstermiş olurlar.Çünkü ben bu depoyu herhalde 2 veya  3 ayda anca bitiririm  :D  :D  :D o zamana kadar kendim deneme şansı bulamayabilirim

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #17 : Aralık 06, 2005, 09:59:37 ÖÖ »
Fiyat farkı aşırı.  Bunu karşılayacak kadar yakıt tüketiminde azalma veya performans artışı olacağını hiç sanmam.  

Total'den 97 oktan kullanıyorum 2.56 ytl.  Shell'de 100 oktan 2.91 ytl.  %15 fark var.  

TOTAL rules!

ImportRacer

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #18 : Aralık 06, 2005, 11:02:36 ÖÖ »
+1

Totalı seviyoruz :)

Volkanvti

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #19 : Aralık 07, 2005, 10:40:16 ÖÖ »
ben fullledim depoyu arkadaşlar normalde 1 depoda 390 filan yapıyodum 100 oktanda yarım depoda 210 km civarı yaptım , sonra gazladım biraz hüüüpppp diye çekti valla bişey bırakmadı , ama erol un dediği gibi uzun yolda daha iyi belli olur heralde...

HONDA

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #20 : Aralık 07, 2005, 10:43:30 ÖÖ »
Alıntı
1 depoda 390 filan yapıyodum 100 oktanda yarım depoda 210 km civarı yaptım

 
:shock:  

98'de öyle gaza yüklendiğinde sarfiyat yüksek ama normal kullanımda
sarfiyat daha düşük oluyor.

DjHellfireS

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #21 : Aralık 11, 2005, 07:26:33 ÖS »
Ben 95 alinca ne hikmetse cok sacma cabuk tuketiyorum. 98 le daha bi du$tu yakit tuketimim. Belki a$iri besleme oldugumuzdan kaynaklaniyo yada arabanin beyniyle ilgili bi durumda olabilir.

 1-2 haftadir 100 oktan kullaniyorum ama daha tam olarak gaza yuklenemedim acikcasi. Sanki biraz daha cabuk tepki veriyo arac ama psikolojik de olabilir.

 Aslinda cok basit bi deney yapilabilir. Belli bir viteste  mesela 4500-7500 arasi gaza basilip kronometre tutulur.. 10-15 denemede ortalama bir zaman alabiliyosunuz reaksyon zamanlarinizi biraz olsun ho$goruyor. 95-98-100 arasinda boyle bir deney olabilir aslinda. Bu sitedede kesin bi efsane avcisi bunu dener : ) hatta denemeyi du$unmuyo deilim ama benim aracim sizin icin bir kIstas olur mu bilemem...

ReD_JaZZ

  • İleti: 396
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #22 : Aralık 11, 2005, 07:32:11 ÖS »
way kardeşim hoşgelmişin,hemen girmişiz derin mevzulara  8)

DjHellfireS

  • Ziyaretçi
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #23 : Aralık 11, 2005, 07:56:40 ÖS »
Alıntı yapılan: "ReD_JaZZ"
way kardeşim hoşgelmişin,hemen girmişiz derin mevzulara  8)

saolasin ; ) kendini tanit bolumlerine bi IsInamadim direk araniza kari$iim dedim : )

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
100 OKTAN SHELL'DEN
« Yanıtla #24 : Aralık 11, 2005, 10:10:30 ÖS »
Alıntı
DjHellfireS


Senin araba ne ya, merak ettim doğrusu, aşırı besleme falan ;)