selam arkadaşlar ismim musa eskiden bir alman delisiydim gol5 sonra jetta tsı 140
bg kullandım 260 gördüm fakat hep arıza çıktı aracımda audi a3 son kasa otomatik oda öyle çıktı daha sonra zorlan bana bir honda civic aldırdılar aracım 2008 civic elagance 1.6 otomatik 2 sene araca alışamadım devamlı alman araçlarala karşılaştırma yaptım kendim hız ve makas delisiyim bindiğim aracın motor pedal direksiyon simidi üçgeninde tek bir çizgi yakalamayı çok severim 3.senemde hondama ısınmaya başladım beğenmediğim aracımı beğenmeye başladım vtec açılışları kapanışlarında prof oldum turbolu araç kullanmak pilotluk deyildir amaç bir motor üreticisinin başarısına saygı duymak ve ürettiği aracı en üst performanslarda hondaya yakışır bir biçimde yollarda cümlealeme göstermektir İŞTE CAN ALICI BİLGİ KULLANDIĞIMIZ NEW CİVİCLERİN MOTORLARI JAPONYA ÇIKIŞI 1.8 OLUP TÜRKİYE VERGİLERİ YÜZÜNDEN 1.6 HACİMLİ RUHSATA İŞLETİLİYOR BU BİLGİ SEDAN CİVİCLER İÇİN ARACINIZIN NEDEN DİĞER 1.6 OTOMATİKLERDEN DAHA HIZLI GİTTİKLERİNİ HİÇ KENDİNİZE SORDUNUZMU BİR HIZ DELİSİ OLARAK BU BİLGİYİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM ALMANLARIN YOL VE VİRAJ TUTUŞU İLE HONDA NIN KAYDIRARAK VİRAJ GEÇİŞ VE ÇIKIŞLARI KARŞILAŞTIRMASINDA GERÇEK SPOR KULLANIM HONDADIR BİLGİ ALMAK İSTEYENLERE EKRANIM HER ZAMAN AÇIK YAPILAN MODİFİYELER PİLOTU PİLOTLUKTAN ÇIKARTIR ROBOT HALİNE SOKAR MODİFİYE DENDİĞİ ZAMAN ŞASE AERODİNAMİK MOTOR ÜÇGENİ İÇERİSİNDE ÇIKMAMASI GEREKİER