Hiç abes değil.
Ben faydasını dyno üzerinde ayar yaparak gördüm. Simota filtre + ZR 4-1 headers + kat iptal + Sebring son susturucu olan halimle dyno'ya çıktım. VAFC ayarını sıfırladım. Dyno sonucu motor 114 hp verdi. VAFC ile birkaç ayar denedik, orta devirler düştü yakıtı açtık, yüksek devirlerde daha da yakıt açtık. Sonunda devirlere göre tam gazda vtec açık iken %4 - %9 arası fazla yakıt ayarı yaparak dynoda 118 hp gördük. Daha da yakıtı açmadık, ne olur ne olmaz. Bu kadar bir bütçe ile %7 güç artışı bence başarılı.
Filtre, egzos, dereceli eksantrik, büyük emme manifoldu, kapak taşlama vs. gibi atmosferik uygulamalar yapıldıktan sonra hem motoru fakirde çalıştırmayıp ömrünü uzatmak hem de her devirde daha fazla güç almak için çok kolay kullanımlı ve arabanın içinde şık duran bir ürün. Kullanıp da memnun kalmayanı duymadım.