BNM ARABADA .MUGEN BEYİN
.İNJEN KOMPLE HEADERS PERFORMANCE EGSOZ SISTEMI MEVCUT
.İNJEN AÇIK HAVA FİLTRESİ
.İRİDYUM BUJİ(BU İŞLEMİ SAKIN UNUTMA YOK 5.000-6.000 KM DE BİR BUJI DEISTIRIRSIN)
.MUGEN FREN SİSTEMİ(GERCEKTEN COK ZEVKLIO OLUYO GAZA BASIOSUN GIDIO FRENE BASIOSUN DURUO > .3.5 MM LIK BI DE YAY KYDUGUN ZMN YOL TUTUS DAHA İİ OLUR.
BU İŞLEMLERDEN SONRA BNM ARABANIN YAKLASIK VERİLERİ 290 HP BULUO....
Yaptığınız yorumlardan oturu tesekkurler ancak INJEN'in s2000 değil herhangi bir araç için üretilmiş headersı bile yok.
Ayrıca bu setup Fatih Gündüz'ün eski s2000'inde vardı
Mugen Headers , HKS catback egsoz sistemi , AEM Cold air intake vs. ancak araç 260hp civarında bir beygir üretiyordu , 290hp bana biraz uçuk geldi , elinizde dyno verisi var mı ? Yoksa tahmini 290'dır mı diyorsunuz aracınız için?
Ayrıca birşey daha ekleyeyim yay yol tutuşu etkilemez , yol tutuşu geliştirmek için yay + amortisor , yada coilover almalısınız.