Gönderen Konu: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı  (Okunma sayısı 37205 defa)

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #100 : Ekim 07, 2007, 02:39:59 ÖS »


450 ytlye de coilover satıyolar durumu iyi ise gerçekten çok ucuz   graund control marka
headers da 450    s2000 mod parçası daha ucuzz sanırım

Abi o Ground Control dediği tam olarak coilover değil. O sadece yaydan ibaret. Bir amortisör olmadan o tek başına hiç bir anlam ifade etmiyor yani coilover dediklerine bakma. Yaya aparat eklemişler yükseklik ayarı yapabiliosun. Bence çok amatör bi parça. 450 YTL bile fazla ona. Ben bi kere D2 kullandım ondan sonra coilover nelere kadirmiş anladım. Yine imkanım olsa D2 alırım.


o yay için 450 çok tabi  >=ok



type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #101 : Ekim 07, 2007, 02:40:46 ÖS »

D2 de sertlik ve yukseklık birbirinden bagımsız olarak ayarlanabıldıgı ıcın bıraz daha avantajlı..birde camber ayarı var tabi

tein tein tein tein diyorum ben coilover da ama D2 kullanmadım

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #102 : Ekim 09, 2007, 06:00:26 ÖÖ »
bence de TEIN cok iyi ama yanlis hatirlamiyosam onun rate leri 10K falan. TR icin biraz fazla olabilir. stock a en yakin olan H&R

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #103 : Ekim 09, 2007, 07:48:35 ÖÖ »
konunun en başına dönersek ilk olarak kat. iptali mi yapsak?????

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #104 : Ekim 09, 2007, 06:08:05 ÖS »
kat iptali stock arabada 4hp falan oynatir. bence ne olursa olsun yapilmali. egzos koyucaksan zaten bence sart

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #105 : Ekim 10, 2007, 08:29:18 ÖÖ »
yani önce bi kat iptali sonra bi vortech'le uyumlu bi beyin sonrada vortech sc. sırlaması güzel gibi ???

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #106 : Ekim 10, 2007, 06:29:09 ÖS »
once kat iptali sonra vortech sc bence. stock psi da kullanicaksan beyin e gerek yok. stock map sensor zaten 11psi a kadar yeterli ve vortech de black box ile geliyor. ilerde boost u arttirmak istersen o zaman bi beyin ve enjektor alirsin. simdilik beyin alicagina tek cikis bi egzos al daha iyi

FG

  • İleti: 520
    • Racer Corner
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #107 : Ekim 10, 2007, 10:16:56 ÖS »
müsadenizle 3-5 bişilerde ben karalıyım şuraya :P

s2000 güzel bir araçtır gerçekten bir çok bakımdan. ama onunda acil değişmesi gereken parçaları yok diil :)

1- orjinal lastikleri çok dandiktir ve piyasdaki bir çok s2000 daha çok düşük km'lerdeyken döne döne çakıp patlamasına hatta pert olmasına neden olan 1. etkendir.
2- bir arkadaş headers gerekmez onda zaten fabrika çıkışı var demiş. dediği kısmen doğru. evet üzerindeki orjinal egsoz manifoldu air flow olarak çok başarılı ama her seri üretim döküm parça gibi onunda zaafları var. birincisi KG :) 2. olarakta yolları çok çabuk birleştiriyor. ben kendi s2000'imde Mugen ve TODA headers kullandım . iki markada özellikle toda ALT VE ORTA devirleri çok iyileştirdi. fabrika çıkışı manifolda göre en büyük +'sı bu olmustu.
3- komple egsoz kiti olarak Borla veya HKS yapabilirsn . eğer biraz güçlü ses istiyorsan Borla tavsiye ederim . Daha tiz ve metalik bir ton istiyorsan HKS . antiparantez ikisinide stoklu olarak bulunduruyorum :P
4- 06-07-08 modeller elektronik gaz kelebeğine sahip olduğu için Beyin yapılamıyor bu da Turbo kitlerinin uygulanabilirliğini biraz düşürüyor .
Greddy ile yaptığım görüşmeler sonrası henuz 05 model üzerine Turbo kit sağlayamıyorlar sırf bu yüzden. ama bi çaresini elbet bulurlar diye düşünüyorum.
5- de-cat pipe veya test pipe veyahutt türkçesi ile KAT İPTAL BORUSU/ Parçası çok işe yarıyor bunu da ihmal etme
6- injen - simota - aem tarzı COLD intake koymanı şiddetle tavsiye ederim. bunlar arasındaki farkı ben hissederim diyen de yalan söylüyodur emin ol . hangisi sana uygun gelirse hangisini gönlün el verirse onu al tak ( cold intake olmak şartıyla yani ön sağ tekerin önüne geleceğini varsayarak diyorum bunu )
7- hafif volan dişlisi çok çok çok işe yarıyor. arabayı muadillerine göre her viteste 1 boy ileri atıyor . ama bunun da bir handikapı var son sürati düşürüyor ..
ben kendi aracımda hafif volansız düz yolda çok rahat 250+ hıza çıkarken hafif volan sonrası ( ki aynı dönemde bir çok parça daha takark gücü ve devir bandını çok daha iyileştirmiştim ona rağmen) 245'e zar zor çıkmıştı...
fakattt 0-180 arası tüm hızlarda İNANILMAZ fark ettiriyor kaliteli bir baskı balata volan kiti.
8- yok bu kadar aklıma gelen :P

son olarak her türlü parça desteği vb destek için benimle irtibata geçebilirsin.
saygılar

Fatih Gündüz
Racer Corner
0212 276 89 02

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #108 : Ekim 11, 2007, 12:51:03 ÖS »

müsadenizle 3-5 bişilerde ben karalıyım şuraya :P

s2000 güzel bir araçtır gerçekten bir çok bakımdan. ama onunda acil değişmesi gereken parçaları yok diil :)

1- orjinal lastikleri çok dandiktir ve piyasdaki bir çok s2000 daha çok düşük km'lerdeyken döne döne çakıp patlamasına hatta pert olmasına neden olan 1. etkendir.
2- bir arkadaş headers gerekmez onda zaten fabrika çıkışı var demiş. dediği kısmen doğru. evet üzerindeki orjinal egsoz manifoldu air flow olarak çok başarılı ama her seri üretim döküm parça gibi onunda zaafları var. birincisi KG :) 2. olarakta yolları çok çabuk birleştiriyor. ben kendi s2000'imde Mugen ve TODA headers kullandım . iki markada özellikle toda ALT VE ORTA devirleri çok iyileştirdi. fabrika çıkışı manifolda göre en büyük +'sı bu olmustu.
3- komple egsoz kiti olarak Borla veya HKS yapabilirsn . eğer biraz güçlü ses istiyorsan Borla tavsiye ederim . Daha tiz ve metalik bir ton istiyorsan HKS . antiparantez ikisinide stoklu olarak bulunduruyorum :P
4- 06-07-08 modeller elektronik gaz kelebeğine sahip olduğu için Beyin yapılamıyor bu da Turbo kitlerinin uygulanabilirliğini biraz düşürüyor .
Greddy ile yaptığım görüşmeler sonrası henuz 05 model üzerine Turbo kit sağlayamıyorlar sırf bu yüzden. ama bi çaresini elbet bulurlar diye düşünüyorum.
5- de-cat pipe veya test pipe veyahutt türkçesi ile KAT İPTAL BORUSU/ Parçası çok işe yarıyor bunu da ihmal etme
6- injen - simota - aem tarzı COLD intake koymanı şiddetle tavsiye ederim. bunlar arasındaki farkı ben hissederim diyen de yalan söylüyodur emin ol . hangisi sana uygun gelirse hangisini gönlün el verirse onu al tak ( cold intake olmak şartıyla yani ön sağ tekerin önüne geleceğini varsayarak diyorum bunu )
7- hafif volan dişlisi çok çok çok işe yarıyor. arabayı muadillerine göre her viteste 1 boy ileri atıyor . ama bunun da bir handikapı var son sürati düşürüyor ..
ben kendi aracımda hafif volansız düz yolda çok rahat 250+ hıza çıkarken hafif volan sonrası ( ki aynı dönemde bir çok parça daha takark gücü ve devir bandını çok daha iyileştirmiştim ona rağmen) 245'e zar zor çıkmıştı...
fakattt 0-180 arası tüm hızlarda İNANILMAZ fark ettiriyor kaliteli bir baskı balata volan kiti.
8- yok bu kadar aklıma gelen :P

son olarak her türlü parça desteği vb destek için benimle irtibata geçebilirsin.
saygılar

Fatih Gündüz
Racer Corner
0212 276 89 02

bilgiler için çok sagol,
Lastik her araba için sorun şu ana kadar aldıgım hiçbir arabanın fabrika lastigini begenmedim. Yani s2000'e özgü değil.  lastik olarak en son conti sport contact 3 kullandım memnundum ama şimdi araba daha 1000 km'de iken lastik almak biraz saçma geliyo belki 20 ekimde time trail'de lastikleri bitiririm ve degiştirmem gerekir.
arabanın orjinalligini çok bozmak istemiyorum degişiklik yapsamda öle sesinin artması ya da orasını burasını delmeye gönlüm el vermiyor. Şu ana kadar aklıma yatan vortech SC kit bunu kesin yapıcam ama önce arabaya iyice alışmak istiyorum.
Söyledigin parçaların fiyatlarını alabilmem mümkün mü?

verdigin bilgiler için tekrar teşekkürler.

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #109 : Ekim 11, 2007, 07:38:07 ÖS »

müsadenizle 3-5 bişilerde ben karalıyım şuraya :P

s2000 güzel bir araçtır gerçekten bir çok bakımdan. ama onunda acil değişmesi gereken parçaları yok diil :)

1- orjinal lastikleri çok dandiktir ve piyasdaki bir çok s2000 daha çok düşük km'lerdeyken döne döne çakıp patlamasına hatta pert olmasına neden olan 1. etkendir.
2- bir arkadaş headers gerekmez onda zaten fabrika çıkışı var demiş. dediği kısmen doğru. evet üzerindeki orjinal egsoz manifoldu air flow olarak çok başarılı ama her seri üretim döküm parça gibi onunda zaafları var. birincisi KG :) 2. olarakta yolları çok çabuk birleştiriyor. ben kendi s2000'imde Mugen ve TODA headers kullandım . iki markada özellikle toda ALT VE ORTA devirleri çok iyileştirdi. fabrika çıkışı manifolda göre en büyük +'sı bu olmustu.
3- komple egsoz kiti olarak Borla veya HKS yapabilirsn . eğer biraz güçlü ses istiyorsan Borla tavsiye ederim . Daha tiz ve metalik bir ton istiyorsan HKS . antiparantez ikisinide stoklu olarak bulunduruyorum :P
4- 06-07-08 modeller elektronik gaz kelebeğine sahip olduğu için Beyin yapılamıyor bu da Turbo kitlerinin uygulanabilirliğini biraz düşürüyor .
Greddy ile yaptığım görüşmeler sonrası henuz 05 model üzerine Turbo kit sağlayamıyorlar sırf bu yüzden. ama bi çaresini elbet bulurlar diye düşünüyorum.
5- de-cat pipe veya test pipe veyahutt türkçesi ile KAT İPTAL BORUSU/ Parçası çok işe yarıyor bunu da ihmal etme
6- injen - simota - aem tarzı COLD intake koymanı şiddetle tavsiye ederim. bunlar arasındaki farkı ben hissederim diyen de yalan söylüyodur emin ol . hangisi sana uygun gelirse hangisini gönlün el verirse onu al tak ( cold intake olmak şartıyla yani ön sağ tekerin önüne geleceğini varsayarak diyorum bunu )
7- hafif volan dişlisi çok çok çok işe yarıyor. arabayı muadillerine göre her viteste 1 boy ileri atıyor . ama bunun da bir handikapı var son sürati düşürüyor ..
ben kendi aracımda hafif volansız düz yolda çok rahat 250+ hıza çıkarken hafif volan sonrası ( ki aynı dönemde bir çok parça daha takark gücü ve devir bandını çok daha iyileştirmiştim ona rağmen) 245'e zar zor çıkmıştı...
fakattt 0-180 arası tüm hızlarda İNANILMAZ fark ettiriyor kaliteli bir baskı balata volan kiti.
8- yok bu kadar aklıma gelen :P

son olarak her türlü parça desteği vb destek için benimle irtibata geçebilirsin.
saygılar

Fatih Gündüz
Racer Corner
0212 276 89 02


benim birkac yorumum olucak soylediklerine. lutfen yanlis anlasilmasin ben sadece senin dediklerine kendi fikirlerimi solicem.

Ben dedim header gerekmez diye ama burda soylemeye calistigim sey suydu. Header, egzos, intake gibi mod lar dan sonra daha da fazla guc isteyenler icin gerekli bence. Ilk once alinmasi yanlis cunku sonucte $1000+ bi parca ve bu para ile daha yararli seyler yapilabilir. stock da daha kotu olan parcalar var. Tabi bunu ben kisitli butce ler icin soyluyorum.

Komple egzos olarak yani TR de kac cesit egzos denendi bilmiorum ama, biz burda 20 30 cesit egzos denedik, su ana kadar en kotu sonucu veren HKS idi. Bazi arabalar guc bile alamadi. Kesinlikle tasiye etmiyorum. Zaten SC yapilicaksa %100 Single Exhaust alinmasindan yanayim. buda ya custom 3" yada T1R 70mm olabilir.

AEM EMS modifiye edilip 06+ modellerde de calisabiliyo. Burda gecen ay hatta bi arkadasim turbo yapicakti vazgecti 06+ uyumlu AEM EMS ini satti. Tam olarak nasil yapildigi hakkinda bilgi toplarim size de soylerim

Ben o AEM turu Cold Air Intake leri hic sevmiyorum. Evet ise yariyolar ama bi Spoon Snorkel cok daha iyi. Bende Mugen Intake e $1000+ verilmesine karsiyim bu yuzden hatta herkeze burdaki Type-M denen, Mugen Replica olan gene Carbon Fiber den yapilan intake leri oneriyorum. AEM , Injen tipindeki CAI lerde semsiye yapilmazsa su cekme sorunu yasaniyo.

Bende de vardi hafif volan ve hayatimda bu kadar nefret ettigim baska bi parca olmadi. Oncelikle cok ses yapiyo, 1. viteste arabayi duzgun goturemiyosun yani kokleyince diil de bole 4000 5000 sabit devirde. bide her viteste 1 boy bence fazla olmus gibi. yani yalan demiyorum denemisinizdir olmustir bikere ama bu bi genelleme olmamali bence. Bide unutmamak lazim ki, Hafif Volan ne kadar arabanin ivmelenmesini hizlandiriyosa, bi o kadar da devri cabuk dusuruyo yani su anda 2. vites 9000 devir de 3 e atinca mesela 6800 lere dusuyosa devir, volan dan sonra 6000 lere dusucek. Araba SC yapiliaksa bence volan alinmasin cunku SC gucu kayistan aliyo o vites atmada volan ile kaybedilen 800rpm, sana 1 psi kayip olarak geri donucek.

Saygilar