Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

Sayfa: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Bugün 10:02:56 ÖÖ 
Başlatan aliozan - Son mesaj Gönderen: omercaglifirinci
ALİ OZAN tesadüfün bukadarı benimde 2012 titanium 1.4 tdci xplus fiestam vardı ama fiestayı almazdan önce aklım hep fd 6 da idi içimde uhde kalmıştı ALLAH nasip etti fiestayı biladere sattım 2012 model beyazfd6 otomatik lpg li cıvıc aldım çokkkkkkk memnunum lpg nin litresi 2500 bandında iken şehir içi 22krş yakıyordu ama bu aralar lpg 2900 lara dayandı yani km de 24 ları görecek gibiyim

 2 
 : Bugün 12:36:51 ÖÖ 
Başlatan dynamic09 - Son mesaj Gönderen: grafiturk
Size tavsiyem orjinal ngk marka iridium bujilerinizi alıp, 25 liralık bir buji anahtarıyla kendiniz bujilerinizi değiştirin.

 3 
 : Ağustos 19, 2017, 10:57:03 ÖS 
Başlatan dynamic09 - Son mesaj Gönderen: hgu840
Alışveriş sitelerinden araca uygun olanı alıp herhangi bir ustaya taktirmani öneririm.cok daha ucuza gelir.

 4 
 : Ağustos 19, 2017, 01:02:07 ÖÖ 
Başlatan hgu840 - Son mesaj Gönderen: hgu840
Merhabalar. Aracım fd 6 Kasa . Anahtar araca takılı değilken kontak anahtarı içindeki ışık ve ekran sürekli yanıp sönüyor ve tık tık diye ses geliyor anahtarı takıp çevirince ses kesiliyor ama çalışmıyor hatta hiç ses gelmiyor bende akü kutup başını soktum acaba ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim

 5 
 : Ağustos 18, 2017, 01:24:02 ÖS 
Başlatan Darkinman - Son mesaj Gönderen: Darkinman
Selamunaleyküm arkadaşlar. 1998 Accord 2.0 Es almayı düşünüyorum. Bilgisi olan var mı? Beni bekleyen problemler nelerdir?

 6 
 : Ağustos 18, 2017, 10:05:08 ÖÖ 
Başlatan VTEC - Son mesaj Gönderen: jackal6961
Forum neden bu kadar yavaş işliyo arkadaşlar? Artık kimse online olmuyo bile.Eskiden böyle değildi

 7 
 : Ağustos 17, 2017, 03:11:31 ÖS 
Başlatan gezgin_eagle - Son mesaj Gönderen: gezgin_eagle
Arkadaşlar bir hafta önce 2013 otomatik civic elegance aldim. Tüp fabrika çıkışlı ve aldığım kişi her 10 bin bakımını serviste yaptırmış yani garanti devam ediyor. Şimdi 40 bin bakımı geldi ve 800 tl istiyorlar sizce ne yapmalıyım? Servis m i özel servise mi gitmeliyim? Arabaya 3-4 yıl kesin binerim diyemem. Bir de amortisör patlaması garanti kapsamına girer mi?

 8 
 : Ağustos 17, 2017, 01:38:00 ÖÖ 
Başlatan knngks - Son mesaj Gönderen: kutsayulu
Bahsettiğiniz sorun bende de mevcut. 2011 lpgli city. Araca hafif gaz verip bırakınca rölanti dibe vurup geri yükseliyor, aracı sarsıyor. Ve aynı şekilde yılda giderken aracı kesip gazı dengesiz veriyor gibi geliyor düz yolda saniyelik bir tekleme yapıyor. Lpgden olabilir diye ilk olarak brcye gittim. Sorunun benzinde de olduğunu söylediler. Ancak benzinde giderken tekleme sorunu yok araçta. Bobinler veya bujilerden dediler bende her seferinde 10.000 bakımına götürdüğüm ustama gittim ve sorunu anlattım. Bana "aracı çok temiz ve düzgün kullanmışsın, 6.000 km sonra zaten bujilerin değişecek şimdi değiitirmeyelim. Arabayı devirli kullan (2.000, 3.000 değer arası kullanıyorum ama kendisi 4.000den pek aşağı inmedi sanırım 4.000i kastediyor) eğer sorun bobindeyse zaten artarak devam edecektir yoldaki tekleme, zarar vermez artacak mı diye biraz bekleyelim dedi.
Şahsi fikrim araba o giderkenki teklemeyi ve rölantideki dalgalanmayı yaparken farlar kısılıp açılıyor. Bu nedenle sorun bobin arızası gibi geldi bana da. Bujilerden değişince yazacağım sonucu. Ha bu arada tekleme sorunu başladığından beri yakıtım kilometrede 3-5 kuruş arası arttı.

 9 
 : Ağustos 16, 2017, 10:26:32 ÖS 
Başlatan Vaydmr7 - Son mesaj Gönderen: Vaydmr7
Aracım 2003 honda vtec otomatik egzoz var gibi bağırıuor 2500 den sonra özellikle bunun nedeni nedir lütfen yardım edin

 10 
 : Ağustos 16, 2017, 09:43:17 ÖS 
Başlatan erdem714809 - Son mesaj Gönderen: erdem714809
Selamın aleyküm arkadaşlar foruma yeni üye oldum ve kendimi tanitamadim kusura bakmayın. 2005 Accord 2.0 motor aracim  uzunyolda klima açık 9litre LPG tüketiyor fakat bu şehiriçi sakin surmeme rağmen klima kapalı 21 litre LPG yakiyorum aydın merkez de oturuyorum bu tüketim bana pek normal gelmiyor kullanan bilen arkadaşlar sizlerin yakıt durumu nedir? Herkese şimdiden teşekkürler

Sayfa: [1] 2 3 ... 10

Forum ile ilgili tum soru ve sorunlar icin
im@erser.net


Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines